*RTH* Dionne Warwick - Do You Know?...
+2
Jan...
sowhat
6 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor 'Do you know the way to San Jose'?
*RTH* Dionne Warwick - Do You Know?...
Dionne Warwick, geboren als Marie Dionne Warrick (East Orange (New Jersey), 12 december 1940) is een Amerikaans zangeres. Ze is vooral bekend door haar werk met de songwriters en producers Burt Bacharach en Hal David. En het is de tante van Whitney Houston.
Gast- Gast
Re: *RTH* Dionne Warwick - Do You Know?...
Goeie zangeres. Leuk liedje. 8
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Journey zal het waarschijnlijk niet met me eens zijn, maar ik vind dat er de laatste tijd op een hoop ouwe meuk gestemd kan worden.
Kunnen we uit het Stenen Tijdperk kruipen en iets actueler worden ?
Ik heb niks tegen oude hits, maar nummers van 40 jaar geleden, die zijn - en dan neem ik deze maar als voorbeeld - zwaar verouderd.
Ik heb niks tegen oude hits, maar nummers van 40 jaar geleden, die zijn - en dan neem ik deze maar als voorbeeld - zwaar verouderd.
Gast- Gast
Nou, Berend Botje, je moet het met me eens zijn dat Raver en Dave dit best afwisselend doen. Oké, er komen wel eens drie oude liedjes achter elkaar langs, maar ook wel drie nieuwe liedjes. En qua stromingen geven ze alles ongeveer even veel aandacht.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67
Ben ik met je eens. Maar ik heb pas op een fröbelmuziekje van E&F gestemd, nu deze weer, dus mag er nu alsjeblieft van nieuwers ?
plies ?
plies ?
plies ?
plies ?
Gast- Gast
Ik ben het helemaal eens met Sowhat, Ik vind dat dat Dave en Raver dit juist heel afwisselend doen. In het begin was het alleen maar 80s en 90s wat de klok sloeg en nu is er wat meer respect voor de ouwe meuk. Dus vooral zo door gaan, heren! Afwisseling zat!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Leuk hoor, af en toe een ouder liedje...
Ik kom hier vaak genoeg muziek tegen, waar ik nog nooit van gehoord heb ( en wat ik soms graag zo wil houden...loll... )
Dat komt waarschijnlijk, omdat de meesten die op dit forum posten, toch wat jonger zijn dan ik...
Daarom is een beetje afwisseling meer dan welkom en ik vind ook dat Dave en Raver dat prima doen...
Maar deze van Dionne Warwick vind ik matig..
Ik hoor liever "Walk on by" of "All the love in the world"...
Een 6+ van mij
Ik kom hier vaak genoeg muziek tegen, waar ik nog nooit van gehoord heb ( en wat ik soms graag zo wil houden...loll... )
Dat komt waarschijnlijk, omdat de meesten die op dit forum posten, toch wat jonger zijn dan ik...
Daarom is een beetje afwisseling meer dan welkom en ik vind ook dat Dave en Raver dat prima doen...
Maar deze van Dionne Warwick vind ik matig..
Ik hoor liever "Walk on by" of "All the love in the world"...
Een 6+ van mij
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Dat klopt helemaal ik ben het daar ook niet mee eens en gezien de overige reacties sta ik daarin niet alleen, ook ik ben van mening dat raver en dave een meer dan uitstekende job doen, overigens hoor je mij janken als er iets voorbij komt wat in het laatste decenium is geproduceerd?? nee dat dacht ik al !!!, overigens vind ik dit helemaal niets en dus een 2 omdat het verder wel een aardige zangeres was.Berend Botje schreef:Journey zal het waarschijnlijk niet met me eens zijn, maar ik vind dat er de laatste tijd op een hoop ouwe meuk gestemd kan worden.
Gast- Gast
Toch nog ff een reactie, ik weet ook dat ik namens Dave spreek:
We doen uiteraard ons best om voor bijna iedere muziekliefhebber hier een leuke, niet saaie en vooral geen dagelijkse dit horen we al de hele dag op de radio platen uit te kiezen. Dit ook in een zo goed mogelijk jaartallenmix natuurlijk. Verder proberen we het vol te houden om niet artiesten te plaatsen die al geweest zijn... Uiteraard mogen jullie helpen met suggesties voor een mooie RTH-TIP, een PMetje naar Dave of mij is zo gepiept. Als de aanvraag insluitbaar is komt ie zeker langs in de inmiddels best lange en beruchte lijst van de RankingTheHits.
Bedankt voor de overalgemene positieve reacties op ons vrijwilligerswerkje
We doen uiteraard ons best om voor bijna iedere muziekliefhebber hier een leuke, niet saaie en vooral geen dagelijkse dit horen we al de hele dag op de radio platen uit te kiezen. Dit ook in een zo goed mogelijk jaartallenmix natuurlijk. Verder proberen we het vol te houden om niet artiesten te plaatsen die al geweest zijn... Uiteraard mogen jullie helpen met suggesties voor een mooie RTH-TIP, een PMetje naar Dave of mij is zo gepiept. Als de aanvraag insluitbaar is komt ie zeker langs in de inmiddels best lange en beruchte lijst van de RankingTheHits.
Bedankt voor de overalgemene positieve reacties op ons vrijwilligerswerkje
Gast- Gast
Zal eens even met een inhaalslag beginnen
Tja bij dit nummer bekruipt me het Radio2 gevoel.........saai dus.
Nou is het niet zo dat ik Dionne Warwick slecht vind maar dit nummer kan mij niet echt bekoren. Dan hoor ik toch liever iets van Heartbreaker..............
Dus de '4' is van mij!
Tja bij dit nummer bekruipt me het Radio2 gevoel.........saai dus.
Nou is het niet zo dat ik Dionne Warwick slecht vind maar dit nummer kan mij niet echt bekoren. Dan hoor ik toch liever iets van Heartbreaker..............
Dus de '4' is van mij!
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Zo Dave, vindt jij radio 2 saai???? Wat een lef om dat te roepen op de top 2000 fanclubsite lol Trijntje Oosterhuis vindt ik wel saai , die heeft dit liedje ook gedaan en dat is idd door radio2 enorm gepushd. Maar dit origineel is heerlijk vrolijk gezongen en super geproduceerd, zeker voor die tijd. De 8 is van mij. En Trijntje is een kille/sjagerijnige dame waar dit nummer niet bij past, al zingt ze het wel aardig. Maar de ijspegels hangen aant plafond als ze optreed
Gast- Gast
Haha Raver.....ja erg hé eigenlijk
En dat voor een beheerder van een forum dat zich de 'vrienden van de top2000' noemt hahaha
Zal niet zeggen dat Radio2 altijd saai is, maar overdag bekruipt me dat gevoel toch wel ja.
Nou vind ik de Top2000 niet saai hoor, wel voorspelbaar zoals afgelopen jaar
En dat voor een beheerder van een forum dat zich de 'vrienden van de top2000' noemt hahaha
Zal niet zeggen dat Radio2 altijd saai is, maar overdag bekruipt me dat gevoel toch wel ja.
Nou vind ik de Top2000 niet saai hoor, wel voorspelbaar zoals afgelopen jaar
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Ach ja, en Hans Schiffers heeft het woord saai uitgevonden volgens mij.
Top 2000 wordt hopelijk niet zo als afgelopen jaar, stemmen zo weer mooi zijn.
Top 2000 wordt hopelijk niet zo als afgelopen jaar, stemmen zo weer mooi zijn.
Gast- Gast
Even om alle misverstanden uit de weg te helpen: ik vind ook dat de heren prima werk doen, vooral mee doorgaan !
Maar Mark heeft het door: af en toe een `zero` er in is helemaal niet verkeerd.
Maar Mark heeft het door: af en toe een `zero` er in is helemaal niet verkeerd.
Gast- Gast
Ik vind dit verrassend leuk, het komt ook door dat ouwe geluid. en dat wow wow wow wow wow.
Ik deel de mening van Raver. Ik vind Trijntje ook 5 keer niks. Hollandse klompen doet Jazz.
Hier geef ik een 7 voor.
Ik deel de mening van Raver. Ik vind Trijntje ook 5 keer niks. Hollandse klompen doet Jazz.
Hier geef ik een 7 voor.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Niet mijn kopje thee dit van mij krijgt het dan ook een bescheiden 5-je. Maar mijn kat BamBam is helemaal gek op dit soort muziek jawel die word serieus vrolijk bij de muziek van meneer Burt Bacharach. Dus van Bambam komt er een tien bij gedeeld door twee is een 7,5 en omdat ik meer gewicht in de muzikale schaal leg dan poezedame wordt het een keurige zeven.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: