*RTH* Rush - Marathon
+6
Jan...
Frodo
Berend
sowhat
arjanh
Timmus
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Marathon"?
*RTH* Rush - Marathon
[12-03-2016]
In de Groningse Stadsschouwburg vindt op dit moment een uitputtingsslag plaats voor zowel publiek als speelgroep: tussen één uur vanmiddag en elf uur vanavond worden door het Noord-Nederlands Toneel veertien episodes gespeeld (twee seizoenen) van de bewerking van de zeer succesvolle Deense serie Borgen, een optreden dat een voorbereiding van meer dan twee jaar heeft gevergd.
De bezoekers moesten 77,50 euro voor een kaartje neertellen, maar daarvoor zijn ze dus wel een dag lang onder de pannen en krijgen bovendien op gezette tijden maaltijden voorgeschoteld, die op de een of andere manier verband houden met het stuk en ook door de acteurs zelf worden geserveerd. De cast bestaat onder meer uit Renée Soutendijk en "mister AH" Harry Piekema.
Minderjarige acteurs mogen niet zolang achter elkaar op het podium staan, dus zijn drie tweelingen afwisselend verantwoordelijk voor het spelen van Magnus, het zesjarig zoontje van de premier. Voor de circa 25 overige acteurs is het een ware marathon. Daar heeft Rush ook een liedje over en die hoor je vandaag in RTH.
In de Groningse Stadsschouwburg vindt op dit moment een uitputtingsslag plaats voor zowel publiek als speelgroep: tussen één uur vanmiddag en elf uur vanavond worden door het Noord-Nederlands Toneel veertien episodes gespeeld (twee seizoenen) van de bewerking van de zeer succesvolle Deense serie Borgen, een optreden dat een voorbereiding van meer dan twee jaar heeft gevergd.
De bezoekers moesten 77,50 euro voor een kaartje neertellen, maar daarvoor zijn ze dus wel een dag lang onder de pannen en krijgen bovendien op gezette tijden maaltijden voorgeschoteld, die op de een of andere manier verband houden met het stuk en ook door de acteurs zelf worden geserveerd. De cast bestaat onder meer uit Renée Soutendijk en "mister AH" Harry Piekema.
Minderjarige acteurs mogen niet zolang achter elkaar op het podium staan, dus zijn drie tweelingen afwisselend verantwoordelijk voor het spelen van Magnus, het zesjarig zoontje van de premier. Voor de circa 25 overige acteurs is het een ware marathon. Daar heeft Rush ook een liedje over en die hoor je vandaag in RTH.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: *RTH* Rush - Marathon
Het uitzitten van dit nummer is ook een marathon... heb 't niet volbracht. Een 2.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Ik kan Rush normaal goed waarderen, maar dit vind ik vleesch noch visch. 3
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Geddy Lee is een fantastische bassist, maar ik vind dat hij geen mooie stem heeft.
Daar komt nog bij dat ik dit niet hun sterkste nummer vind, al met al een magere 4-punter.
Daar komt nog bij dat ik dit niet hun sterkste nummer vind, al met al een magere 4-punter.
Berend- Music-director
- Aantal berichten : 1927
Registratiedatum : 30-04-12
Leeftijd : 59
Rush en ik gaan niet samen. 1
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Een band die ik nog volop moet ontdekken, ken ze wel van naam maar ken gewoon veel van ze niet, schandalig ergens want ik hou er wel van.
Voor deze een 7
Voor deze een 7
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ik moet deze band ook nog wat verder ontdekken. Het is niet iets dat ik dagelijks wil horen, maar ik mag er graag naar luisteren. Dit vind ik een aardig nummer, maar inderdaad geen echte topper. Een 7.
Na vier minuten had hij er mee moeten ophouden. Maar goed, ik heb ze wel eens slechter gehoord van Rush.
Een 5.
Een 5.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Ik heb weinig tot niets met Rush. Het is een wonder als een nummer wel aanspreekt. Maar bij de RTH is er geen wonder. Een vrij kleurloos, glad geproduceerd geheel dat al snel verveelt. 3
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Best oké, maar het mist een beetje pit. Beetje peper erbij en dan was het cijfer hoger uitgevallen. Nu helaas slechts een 6
» *RTH* Rush - Tom Sawyer
» Ard's Tour for Life Radio Marathon (23-03)
» *RTH* Big Audio Dynamite - Rush
» *RTH* Rush - The garden (live)
» *RTH* Rush - Tom Sawyer
» Ard's Tour for Life Radio Marathon (23-03)
» *RTH* Big Audio Dynamite - Rush
» *RTH* Rush - The garden (live)
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: