*RTH* Enya - Trains and winter rains
+8
arjanh
Mirrr
Jan...
Roy
Frodo
sowhat
Ries
Timmus
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Trains and winter rains"?
*RTH* Enya - Trains and winter rains
[06-03-2016]
Als je dinsdag aanstaande van het openbaar vervoer gebruik moet maken, berg je dan maar: die dag zullen honderden studenten op hetzelfde tijdstip met de trein reizen. Ik hoor u nu denken "dat is toch elke dag zo?", maar deze keer is het een aangekondigde actie, naar aanleiding van het voorstel van de NS de collegetijden zo aan te passen dat studenten buiten de spits kunnen reizen.
Dus dinsdag zijn de treinen nog voller dan ze normaliter al zijn (taalkundig gezien is "voller" nogal vreemd, maar goed) en er is winterse neerslag voorspeld, dus: vertraging gegarandeerd.
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me opeens dat ik zelf één van degenen ben die dinsdag met de trein moet. Maar laat dat de pret om de tweede RTH van Enya niet drukken, met de toepasselijke titel Trains and winter rains.
Als je dinsdag aanstaande van het openbaar vervoer gebruik moet maken, berg je dan maar: die dag zullen honderden studenten op hetzelfde tijdstip met de trein reizen. Ik hoor u nu denken "dat is toch elke dag zo?", maar deze keer is het een aangekondigde actie, naar aanleiding van het voorstel van de NS de collegetijden zo aan te passen dat studenten buiten de spits kunnen reizen.
Dus dinsdag zijn de treinen nog voller dan ze normaliter al zijn (taalkundig gezien is "voller" nogal vreemd, maar goed) en er is winterse neerslag voorspeld, dus: vertraging gegarandeerd.
Nu ik dit schrijf, bedenk ik me opeens dat ik zelf één van degenen ben die dinsdag met de trein moet. Maar laat dat de pret om de tweede RTH van Enya niet drukken, met de toepasselijke titel Trains and winter rains.
Laatst aangepast door Timmus op do 24 maa - 20:19; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Het is al maart, en ik schrijf nog steeds 2015.)
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: *RTH* Enya - Trains and winter rains
Potverjandosies ik ook Timmus en wel al zo rond een uur of 10 in de ochtend want in de middag weer aan de slag, hopen dat dat goed komt dan
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Gelijk hebben ze, die studenten. Ik stond vrijdag ook in zo'n overvolle veewagen. Ach, het heeft ook wel leuke dingen. Ik moest een vriend bellen en zei kennelijk wat grappige dingen (he, ze hebben hier ook een tom tom, doelend op de lichtkrant waarvan de aankomsttijd steeds verspringt). De hele coupé lachen en ging zich met het gesprek bemoeien waardoor ik de info kreeg die ik nodig had.
Het liedje: Het kunstje kennen we al, maar het kabbelt wel lekker. 7
Het liedje: Het kunstje kennen we al, maar het kabbelt wel lekker. 7
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Gelijk hebben ze, die studenten. Vergeet niet dat ze de OV-kaart niet hebben 'gekregen', maar dat ze hem verplicht moesten 'kopen' (het bedrag werd in mindering gebracht op de studiefinanciering). Iedere restrictie op het vrij mogen reizen zou dus terugbetaald dienen te worden, anders is het feitelijk 'diefstal'.
Voor het nietszeggende liedje een 4.
Voor het nietszeggende liedje een 4.
Enya heeft voor mij altijd een eigen, zeer herkenbaar geluid. Vrijwel altijd voldoende maar het niveau van Orino flow heeft ze nooit meer overtroffen.
Voor deze een 7.
Voor deze een 7.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Het zou ook wel eens een keer tijd worden dat jongeren (en in dit geval dus studenten) eens achter hun Iphone en Samsung dinges vandaan springen om eindelijk eens een keer wat te doen aan de rigide en eenzijdige uitverkoop van hun rechten, sjonge als je die rotkop ook ziet van die van Boxtel en dan vooral wat die uitbraakt dat zou al genoeg moeten zijn voor een ware volksopstand met zijn door veel whiskey en tamelijk riante hoeveelheden Colunbiaans marcheer poeder verweekte hersenpan.
Deze muziek overigens kon ik een hele tijd geleden best wel pruimen, helaas vind ik het tegenwoordig meer passen bij een "gezellige" ochtendsherry van dames achter een keukentafel in een of andere doorzonwoning gelegen ergens in een o zo typerende Vinexlocatie, vanwege eerdere sympathie haalt deze dame net nog een 5.
Gast- Gast
o nee onze engeltjes teef, vreeeeselijk.
Daarom vond ik die september 11th zo'n ernstige ramp. Elke keer kwam dat ene duffe nummer langs (titel nooit geweten en ik wil het ook niet weten)
1
Daarom vond ik die september 11th zo'n ernstige ramp. Elke keer kwam dat ene duffe nummer langs (titel nooit geweten en ik wil het ook niet weten)
1
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ik hou van haar muziek, deze krijgt een 7
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Tja, het is Enya. Ik denk dat ik elk nummer dat zij ooit heeft gemaakt hetzelfde cijfer zou geven: een 6.
Zou niet weten wat een nummer van haar zou moeten doen om lager of hoger te scoren, normaal gesproken dan (niet dat ze ineens gaat rappen of harde gitaren gaat gebruiken).
Zou niet weten wat een nummer van haar zou moeten doen om lager of hoger te scoren, normaal gesproken dan (niet dat ze ineens gaat rappen of harde gitaren gaat gebruiken).
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Een eigen geluid heeft ze zeker. Vaak is het wel erg veel van hetzelfde. Af en toe een nummertje kan ik prima hebben, maar een liefhebber zal ik nooit echt worden. De meeste nummers vind ik ook rond een 6 schommelen, zo ook deze RtH.
Uiteindelijk viel het met de drukte erg mee.
De OV-jaarkaart is overigens niet gratis, maar het is niet verplicht deze aan te schaffen.
Het liedje is zeer matig en eenzijdig voor Enya-begrippen. Een 5.
De OV-jaarkaart is overigens niet gratis, maar het is niet verplicht deze aan te schaffen.
Het liedje is zeer matig en eenzijdig voor Enya-begrippen. Een 5.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Ik vind haar een hopeloze muts die in een moment van totale onachtzaamheid besloten heeft te gaan zingen. Dat moet wat mij betreft bij wet verboden gaan worden. Bij dat vage quasi-boedistische gejammer van Orinico Flow had ik al geen kippevel meer over (van afschuw dan) en dit maakt het er zeker niet beter op. Enya schat, get a life.
1
1
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Haar muziek klinkt altijd hetzelfde. Een kabbelende rivier, maar wel één waar flink wat afval in is gedumpt. Een 3
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains
» *RTH* Porcupine Tree - Trains
» Album Jukebox
» *RTH* Enya - Orinoco Flow
» History of Popmusic (26 april)
» *RTH* Porcupine Tree - Trains
» Album Jukebox
» *RTH* Enya - Orinoco Flow
» History of Popmusic (26 april)