*RTH* Ghost - Secular Haze
+3
arjanh
sowhat
forzautregivo
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Ghost - Secular Haze?"
*RTH* Ghost - Secular Haze
Even een dienstmededeling voor carnavalsgangers: Mocht je bezig zijn een mooie outfit uit te zoeken, hou er dan rekening mee dat het verboden is om verkleed als terrorist/jihadist te komen. Na de recente gebeurtenissen in Keulen heeft de politie aangekondigd tijdens carnaval extra te controleren op verdachte outfits. Dit omdat het voor de politie moeilijk is om bijvoorbeeld nepbomgordels van echte te onderscheiden. Ook bijvoorbeeld een cowboypak met neppistolen wordt niet op prijs gesteld. Ook de organisatie van de carnavalsoptocht in Maastricht heeft opgeroepen niet in verdachte outfits te komen.
Mocht deze mededeling jouw net aangeschafte Bin Laden-kostuum onbruikbaar maken, dan kunnen misschien de heren van de Zweedse hardrockband Ghost nieuwe inspiratie geven. Vijf bandleden treden op in donkere gewaden, terwijl de leadzanger Papa Emeritus II een kardinaalstoga combineert met een mijter en een geschilderd doodshoofd op het gezicht. Wat de precieze identiteit van de heren is blijft onduidelijk.
Vorig jaar verscheen het derde studioalbum van de band, Meliora. De muziek valt te typeren als een mix van hardrock, stonerrock en metal. Inspiratie voor teksten halen zij uit occultisme, Satanisme en klassieke horrorverhalen. Niet bepaald muziek om hossend de polonaise mee in te duiken dus. Wij ranken een ouder nummer van het album Infestissumam uit 2013: Secular Haze, destijds de eerste single van dat album.
Mocht deze mededeling jouw net aangeschafte Bin Laden-kostuum onbruikbaar maken, dan kunnen misschien de heren van de Zweedse hardrockband Ghost nieuwe inspiratie geven. Vijf bandleden treden op in donkere gewaden, terwijl de leadzanger Papa Emeritus II een kardinaalstoga combineert met een mijter en een geschilderd doodshoofd op het gezicht. Wat de precieze identiteit van de heren is blijft onduidelijk.
Vorig jaar verscheen het derde studioalbum van de band, Meliora. De muziek valt te typeren als een mix van hardrock, stonerrock en metal. Inspiratie voor teksten halen zij uit occultisme, Satanisme en klassieke horrorverhalen. Niet bepaald muziek om hossend de polonaise mee in te duiken dus. Wij ranken een ouder nummer van het album Infestissumam uit 2013: Secular Haze, destijds de eerste single van dat album.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Ghost - Secular Haze
Ik heb een poos zitten twijfelen tussen een 5 en een 6. Uiteindelijk werd het een 5, mede vanwege de niet waargemaakte verwachting.
Heel weinig hardrock, stoner en metal in dit nummer. Daarentegen zelfs wel een vleugje carnaval. Maar ja. Misschien hebben ze beter.
Heel weinig hardrock, stoner en metal in dit nummer. Daarentegen zelfs wel een vleugje carnaval. Maar ja. Misschien hebben ze beter.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Niet heel onaardig maar moet hem nog paar keer horen, een 6
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Goede compositie maar wat extreem slecht (= braaf en netjes) geproduceerd. Deze uitvoering kun je gewoon als muzak in de supermarkt afspelen.
6
6
Bij de meeste bands die zich aan verkleedpartijen wagen zet ik mijn vraagtekens, ik denk namelijk altijd wat hebben jullie te verbergen??
In dit geval is het bijzonder makkelijk te constateren dat de heren muzikaliteit ontberen en dat gemis compenseren met het zich op meer dan belachelijke rond huppelen in kledij die mij doet denken aan verkleedpartijen op de kleuterschool, helaas zijn nog de kostuums nog de geproduceerde muzak reden om meer dan een 3 te geven.
Gast- Gast
Zoals Sowhat altijd treffend weet te verwoorden, en ook hier ben ik het met 'm eens: wel aardig. Alleen vind ik het niet meer dan een 6 waard.
Te veel galm, geforceerde zang, slecht geproduceerd geluid. Het is beter dan de gemiddelde carnavalskraker, maar dit is ook lastig uit te zitten. Een 3.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Ondanks dat je totaal niet krijgt voorgeschoteld wat de band zijn publiek belooft (hardrock??? metal??? stoner???) vind ik het eigenlijk een hartstikke leuk nummer. Had iets vuiger gemogen, maar ik heb er nog een 8 voor over