Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
De Sowhat-factor - Pagina 2 EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty16.05.24 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty16.05.24 23:01 van Frodo


De Sowhat-factor

+14
Dave Evans
Chevy
koekkie
Jan...
Roche
forzautregivo
MrJohn
Vleertje
Mirrr
Mauricedegier
Kasper
Marsha
Joostvdaa
sowhat
18 plaatsers
Reageren

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Roche 09.12.13 23:48

U wilt een lijstje , u krijgt een lijstje. 50 nummers zijn voor mij een bevalling met vele complicaties die de sowhatfactor doen verbleken... Smile
Roche
Roche
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 3460
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Woonplaats : ergens in Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 10.12.13 16:13

Ik ben ook blij met je lijstje. Ik vond hem leuk. Dat je van Koekkie hebt verloren, moet je je niet aantrekken, dat is logisch Smile

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 10.12.13 16:18

Categorie Korte lijsten

8ste) Carpi (300 liedjes); Sw-factor 2.3: Ja, en dit is dus echt scorebordjournalistiek, want ik vind dit een mooie stemmige melodieuze lijst. De reden dat de sw-factor zo laag is, is omdat ik hier veel liedjes Wel aardig vind (de sowhat-kenners weten dat dit voor een 7 staat en net niet goed genoeg voor mijn lijst) en vooral omdat ik veel niet ken. Carpi, ondanks de laatste plek ga ik in deze lijst verder uitspitten ten behoeve van mijn eigen lijst!

7de) Joost (300); 2.7: Joost, je gaf het zelf al aan: ondanks dat we vaak hetzelfde ranken bij RTH (dan vooral bij de middenscores) hebben we weinig muzikale raakvlakken.

6de) Christiaan (200); 4.0: Veel het bekende werk.

5de) Berend (300); 4.0: Dat de smaak van Berend en ik niet erg overeen komt, wist ik al. Ik had alleen gehoopt/verwacht dat Berend veel foute liedjes heeft, dat is niet zo :)Dat Berend een plek beter dan Christiaan eindigt, is alleen omdat zijn lijst langer is.

4de) Raver (100); 5.0: Raver, ik had jouw sw-factor iets hoger verwacht. Dit omdat we toch best wat classics gemeen hebben. Die trof ik toch niet zoveel aan. Wel veel elektronische dingen en daar houd ik meestal niet zo van.

Vanavond meer

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Dave Evans 10.12.13 16:32

Gaan we het meemaken dat MrJohn de Sowhatfactor heeft?  affraid 

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 10.12.13 17:18

Dave, in de korte categorie moet ik alleen nog het podium doen. En MrJohn heeft een korte lijst. En hij is nog niet geweest... Smile

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Joostvdaa 10.12.13 18:59

Leuk topic met een voor mij niet verrassende uitkomst Smile.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 10.12.13 19:00

Ach, ik heb door jou Los Angelos van Franck Black leren kennen en die staat nu hoog in mijn lijst!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 10.12.13 20:48

Brons) MrJohn (100); 8.0: MrJohn, bij mijn RTH-onderzoek scoorde jij een 5 op mij, dat wil zeggen Heel weinig overeenkomsten. Dit is anders. Het is bekend dat wij een aantal artiesten allebei hoog hebben zitten. Die staan zowel in jouw Top-100 als in mijn Top-1000. Je hebt nu ook nog alleen het voor jou beste liedje uitgekozen en dan is een match best wel logisch. Omdat ik het ook wel wil zien met een lange lijst, heb ik jou als enige ook met je lijst van vorig jaar zonder restricties opgenomen, maar dan dus in de andere categorie. Maar voor wie de overlap aan artiesten van ons niet kent (bijvoorbeeld Bowie) zal jouw brons verrassend zijn! Gefeliciteerd!

Zilver) Gaga (400); 11.0: Van de korte lijsten vind ik dit de allerleukste. Veel overeenkomsten, vooral in het punk-achtige en toegankelijk alternatieve. Ook nauwelijks irritaties met liedjes die ik niet goed vind. Feli met je zilver!

Goud) Mirrr (400); 12.0 (!): Gaga heeft dus wat mij betreft de allerleukste korte lijst, maar dat Mirrr gewonnen heeft verbaast mij niet!. Deze uitspraak zal Mirrr verbazen, want op de chat zijn we het bijna nooit eens :)En in het RTH-onderzoek had Mirrr weliswaar een 2-match met mij, wat staat voor Veel overeenkomst, maar dat is wat overdreven. Maar ik had het aan de lijst van vorig jaar al gezien en nu weer. Twee dingen. Mirrr heeft heeeel veel liedje waar ik helemaal niets aan vind, maar zoals ik al zei geef ik geen minpunten. Mirrr heeft ook heeel veel liedjes die ik ook hoog heb zitten, vaak willen we dat niet van elkaar weten, maar toch is het zo. Die liedjes zitten vooral in het toegankelijke circuit, ik vermijd het M-woord :)Mirrr, je hebt je goud van harte verdiend! Ook al omdat je straks JARIG bent!

Prijzen:
Mirrr, als we elkaar in Doorn zien, krijg je je prijs, uiteraard sowhat-sokken.
Als aanmoediging in deze categorie geef ik ook een paar sokken aan Carpi, als ik haar eens zie, ik heb al gemotiveerd waarom.
En Gaga, jij krijgt op de woonbootmeeting een extra biertje van me.

Morgen ga ik verder met de Lange lijsten

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Mirrr 10.12.13 21:46

Waaaaaaaaaaaaaaauw heb ik goud, dat verbaast me toch wel hoor  Shocked Very Happy Very Happy 
Maar ook erg leuk Very Happy Yes denk dat het zeker aan Earth And Fire, Donna en The Sweet ligt Very Happy 
En ja eigenlijk zou ik zaterdag dan eindelijk met Gaga mee komen, maar me familie gooit roet in het eten (zoals je weet)  Wink 
Dus de Sowhat sokken houd ik nog tegoed  Very Happy
Leuk dit hoor Yes
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  MrJohn 11.12.13 0:23

Met spoed heeft de AIVD een diepgaand onderzoek gelast en alle beschikbare tapes opgevraagd bij de NSA.

In oktober/november is door de heer S grote druk uitgeoefend op mevrouw M om Donna Summer in haar lijst op te nemen en deze zangeres bereikte dan ook een hoge positie in genoemde lijst.

Aangezien een deal niet uitgesloten wordt geacht met als ruilmiddel de in de koudste periode van het jaar onmisbare wintersokken, wordt alles in het werk gesteld om klaarheid te brengen in deze zaak en mogelijke corruptie aan de kaak te stellen.

Het paspoort van beiden wordt dan ook tijdelijk ingenomen en zij mogen voorlopig hangende het onderzoek onder geen beding het land verlaten.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 11.12.13 13:02

Categorie Lange lijsten

In deze categorie heb ik ook de groepslijsten V500, Top 2000 (top-1000 hiervan) en Snob 2000 (top-1000 hiervan) meegenomen. Hierin de wet van de grote getallen en dan is het vaak zo dat zo'n soort lijst in zo'n spelletje als dit hoog eindigt. Kijken of dat ook voor mij geldt.
De lijst van Timmus was te laat, maar geen probleem: zoiets doe ik vast nog wel een keer.
Hier geldt dat wanneer meer lijsten dezelfde sowhat-factor hebben degene met de meeste liedjes het hoogst eindigt.

17de) Sjoerd (600 liedjes); Sw-factor 2.5: Sjoerd heeft wel wat liedjes die ik leuk vind, maar weinig raakvlakken met mijn smaak.

16de) Ivo (1000); 2.6: Ja, hier kom ik weer met de term scorebordjournalistiek en die ga ik niet steeds meer herhalen. Ivo heeft slechts 0.1 punt hoger dan Sjoerd, maar zijn lijst spreekt mij veel meer aan. Ivo heeft heel veel groepen die ik ook heb, maar dan net andere liedjes. Ik ga deze lijst nader uitpluizen.

15de) Marsha (800); 2.8: Ook deze lijst vind ik leuker dan de sowhat-factor doet vermoeden en Marsha, dat is een compliment want dat had ik op basis van wat jij aanvraagt niet verwacht. In deze lijst staan veel liedjes die ik nét niet heb. Dus staat mijn pet anders bij het maken van mijn eigen lijst, dan zou Marsha zomaar in de top kunnen eindigen.

14de) Nikiforenko oftewel Lukas (1000); 2.8: Wat een verschrikkelijk leuke lijst! Heel veel fijne alternatieve muziek! Waarom staat deze dan zo laag? Omdat ik hier 1) wel bijna alle groepen ken maar heel veel liedjes niet 2) ik er zo te zien nogal wat vergeten ben in mijn eigen lijst. Ik ga deze lijst beslist volledig uitpluizen!

13de) Chevy (1000); 2.9: Chevy, met mijn opmerking Top 2000-lijst was ik wat te kort door de bocht, je hebt wel degelijk veel andere dingen. Onze raakvlakken zitten zowel op de mainstream als de niet-mainstream. Gelukkig voor jou geef ik in de sowhat-factor geen strafpunten voor liedjes die ik niet leuk vind, anders zou je waarschijnlijk op de laatste plaats zijn geëindigd. Wel zal ik me eens wat nader in je lijst verdiepen omdat er dingen in staan die ik denk ik wel mooi vind.

Vanavond meer

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  forzautregivo 11.12.13 13:33

Een 2,6 is wel een bijzonder treurig resultaat! Dat worden koude voeten met kerst  Razz 

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5377
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 11.12.13 15:12

Je kunt de kwis nog winnen! Smile

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Mirrr 11.12.13 20:20

MrJohn schreef:Met spoed heeft de AIVD een diepgaand onderzoek gelast en alle beschikbare tapes opgevraagd bij de NSA.

In oktober/november is door de heer S grote druk uitgeoefend op mevrouw M om Donna Summer in haar lijst op te nemen en deze zangeres bereikte dan ook een hoge positie in genoemde lijst.

Aangezien een deal niet uitgesloten wordt geacht met als ruilmiddel de in de koudste periode van het jaar onmisbare wintersokken, wordt alles in het werk gesteld om klaarheid te brengen in deze zaak en mogelijke corruptie aan de kaak te stellen.

Het paspoort van beiden wordt dan ook tijdelijk ingenomen en zij mogen voorlopig hangende het onderzoek onder geen beding het land verlaten.


 lol!  MrJohn haha
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  MrJohn 11.12.13 21:16

Razz 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 11.12.13 23:00

12de) Journeyman (500); 3.0: Volgend keer graag nummeren, deze lijst is nauwelijks te tellen. Ook dit vind ik een erg leuke lijst die naar mijn smaak te laag staat. Heel veel muziek die ik ook leuk vind en om de een of andere vreemde reden niet heb. Veel licht in de toegankelijk alternatieve en dames-sfeer. Ik ga deze lijst nader bekijken.

11de) Kasper (1000); 3.0: Heel erg veel dingen die ik beslist niet leuk vind. Ook dingen die goed in mijn richting zitten. Beiden was mij eigenlijk al bekend. Ondanks de gelijke stand vind ik de lijst van Journeyman bezig, al heb ik wel de indruk dat onze smaken iets meer naar elkaar aan het toegroeien zijn.

10de) Snob 2000 (1000); 3.8: Ja, een aardige lijst, maar ik vind hem niet zo geweldig als sommigen op vv. Zo snob is ie niet. Ik moet ook zeggen dat ik best veel liedjes niet ken. Maar een 10de plek voor een samengestelde lijst is beslist niet hoog.

9de) Richie (500); 4,6: Dit vind ik een hele toegankelijke lijst. De raakvlakken zitten dan ook in de toegankelijke liedjes.

8ste) Dave (1000); 5.5: In het RTH-onderzoek Muzikale overeenkomsten had Dave een 2-match met mij wat wil zeggen Veel overeenkomst. Dat is wat overdreven, we hebben een verschillende smaak, maar in, zeg maar, wat ik noem het Top 40-werk hebben we veel overeenkomsten. Een mooie middenmoter.

Morgen meer

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sowhat 12.12.13 15:43

7de) Dutchzaphod (1000); 5,9: Velen zal deze hoge plek voor Dutch verbazen, maar mij geenszins. De hoge plek is ook beslist niet te danken aan groepen waar hij om bekend is, zoals Placebo, maar hij heeft gewoon geweldig veel leuke muziek die ik ook heb. Raakvlakken vooral toegankelijk alternatief en dames. Ik ga deze lijst nader uitpluizen.

6de) MrJohn (500); 6.0: Ik heb in de Korte categorie toegelicht waarom ik je ook hier meeneem. Best wel tot mijn verbazing scoor jij ook hier hoog. Ik moet het toegeven: in onze voorkeuren hebben we best veel dingen gemeen. Ik moet ook toegeven dat als ik bij jou minpunten voor liedjes die ik niet leuk vind zou geven, jij net als Chevy een stuk lager zou eindigen.

5de) Top 2000 (1000); 6,5: Tja, zoveel stemmers, dan wijl ik met 6.5 per 100 toch wel wat af van de gemiddelde smaak. De Lijst der Lijsten? Oké, maar niet voor mij! Al zal ik wel weer luisteren en in de chat te vinden zijn.

4de) Mau(1000); 6.6: Dit verbaast me niets, want Mau en ik hebben best veel raakvlakken. Er zijn ook best een aantal liedjes die je als Somau-classics kunt bestempelen zoals Tjap Tjoy. De raakvlakken zitten vooral in de toegankelijke liedjes.

Vanavond het slot!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Dave Evans 12.12.13 16:27

Leuk Sowhat, ik wist al dat ik niet bepaald meer kanshebber was voor de Sowhat-Factor! Een jaartje of 5 geleden nog wel denk ik......
Maar we zijn allebeide muzikaal een andere kant op gegaan. Ik nog meer richting de indie muziek en jij richting muziek die bijv. Sokra erg leuk vindt. Eerder deze week dacht ik dat Sokra de Factor prijs zou winnen en ja......ik denk dat nog steeds Smile

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Ries 12.12.13 16:37

Vereerd maar ook enigszins verbaasd over mijn top 10 notering  Very Happy In de sjet blijken we regelmatig ernstig van mening te verschillen maar blijkt dan over het geheel genomen toch best nog wel mee te vallen Smile en dan heb ik ook nog eens Warpaint uit mijn lijst laten duvelen
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7080
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Vleertje 12.12.13 17:24

TOP 3  cheers Ik ben verdomd zeker van een top 3 plaats
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  MrJohn 12.12.13 17:48

Vleer en Sokra komen allebei op het podium, that's for sure  Very Happy 

Ik heb naast een medaille eerder hier een hoge 6de positie. In het geval van Olympische Spelen wordt men dan ten paleize onthaald en door het kabinet geridderd  Smile 
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  sokratikos 12.12.13 17:57

MrJohn schreef:Vleer en Sokra komen allebei op het podium, that's for sure  Very Happy 
 cheers cheers cheers 

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Gast 12.12.13 19:07



Tot mijn verbazing heb ik een factor 3.0 en dat terwijl ik dacht op 0.0 uit te zullen komen!!

Aan de andere zijde ook weer niet zo raar want met het steunfonds (allen ga nou eens stemmen verdomme!!!!) en de RTH komen we soms toch wel erg dicht tot elkander!!

Anyway leuk initiatief en een dikke feli en knuffel voor alle winnaars!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Chevy 12.12.13 19:43

Vleertje schreef:TOP 3  cheers Ik ben verdomd zeker van een top 3 plaats
Gezien mijn positie betekent dat dus een vrij matige smaak, maar dat wisten we natuurlijk al. Cool

Overigens heb ik het idee dat sowhat nog niet de magische krachten ontdekt heeft van Excel, klopt dat?
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Vleertje 12.12.13 19:49

Als het betekend dat je een matige smaak hebt, als je niet van een man met een zweetband houd die oeverloos slap neuzelend zingt bij gepiel op een gitaar ach dan ben ik ongelooflijk trots op mijn matige smaak.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

De Sowhat-factor - Pagina 2 Empty Re: De Sowhat-factor

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum