Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] EmptyVandaag om 10:44 van MrJohn

» De top-1000 van 2023
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

+16
Timmus
sokratikos
Berend
carpi
Paul
Joostvdaa
Kasper
Mirrr
Joyce
snoopy
Frodo
MrJohn
Led-Zep
sowhat
Jan...
Dave Evans
20 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Ce soir'

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap0%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap4%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap4%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap0%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap13%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap8%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 8% 
[ 2 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap25%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 25% 
[ 6 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap38%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 38% 
[ 9 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap4%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_lcap4%*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 24
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Dave Evans 28.02.13 19:02

[28-02-2013]
Golden Earring is een Nederlandse rockband. De groep werd opgericht op 2 september 1961 [door een 13 jarige George Kooymans en zijn 15 jarige buurjongen Rinus Geritsen] en is daarmee de oudste nog bestaande rockband van Nederland en een van de langstbestaande bands ter wereld.


https://www.youtube.com/watch?v=_KHV5MENK6c

Als een van de weinige Nederlandse bands heeft Golden Earring grootschalig internationaal succes gehad, vooral vanwege hun hits Radar Love en Twilight Zone en hun albums Moontan en Cut. De band heeft wereldwijd miljoenen albums verkocht en genoot in de jaren zeventig en tachtig een internationale sterrenstatus, met name in de Verenigde Staten. Golden Earring neemt een dominante positie in de Nederlandse muziekwereld in met meer dan dertig gouden en platina albums.

De band stond tot nu toe in totaal 389 weken in de Nederlandse Top 40 en is daarmee de succesvolste Nederlandse singleartiest in die lijst. In de Single Top 100 en voorgangers heeft de groep tot nu toe 60 hits gescoord[1]. Met 5 hitnoteringen in de Amerikaanse Billboard Hot 100 is Golden Earring ook de succesvolste Nederlandse act in Amerika, met Twilight Zone scoorden ze in 1982 zelfs een nummer 1-hit in Billboard's Mainstream Rock Tracks. In totaal belandden zes singles en acht albums in de toonaangevende lijsten van Billboard. De band legde tien uitgebreide tournees door Noord-Amerika af en vijf door Groot-Brittannië. Ook op het vasteland van Europa werd vaak getoerd, met name in Duitsland, waar de groep voor het laatst in 1990-91 toerde, maar nog altijd regelmatig optreedt.

Golden Earring heeft een status als een van 's werelds oudste rockbands (opgericht 1961). De huidige bezetting is non-stop actief sinds 1970, een nagenoeg uniek feit in de internationale rockwereld. In 2009 maakte Golden Earring zijn comeback in Engeland met concerten in Ipswich en Londen. Zomer 2011 werd het nieuwste album van de band live opgenomen in Londen, met producer Chris Kimsey die o.a. met de Rolling Stones heeft gewerkt. In oktober 2011 heeft TNT Post een speciale postzegel uitgebracht ter gelegenheid van het vijftigjarig bestaan van de band, en is er een tentoonstelling in het Haags Historisch Museum. In 2011 is het precies een halve eeuw geleden dat de voorloper van de Golden Earring werd opgericht, alhoewel de band liever 1965 als hun uiteindelijke oprichtingsjaar ziet omdat toen hun eerste single Please Go uitkwam. 11 mei 2012 was in de Amsterdamse zaal Paradiso de release van Tits 'n Ass, het nieuwste album en een nummer 1 hit album. Tits 'n Ass is het negende album van de Golden Earring dat de hoogste regionen in de hitlijst bereikt heeft.


live San Francisco 1975

https://www.youtube.com/watch?v=aGoB0tP2iKk

Radar Love en de elpee Moontan (1973) forceren de internationale doorbraak van de groep in Europa; in het Verenigd Koninkrijk en eindelijk ook in de Verenigde Staten krijgt de band een vaste voet aan de grond, Moontan wordt zelfs goud in Amerika. Intensief wordt er getoerd, met bands als Kiss en Aerosmith in het voorprogramma en ook zijn er gezamenlijke optredens met Santana, Rush, Led Zeppelin, The Who, Ted Nugent, ZZ Top en Lynyrd Skynyrd, Eric Clapton, Pink Floyd en verschillende andere grote namen uit de muziekwereld.

In eerste instantie wordt alles gefixeerd op de consolidatie van het Amerikaanse succes. Om het volle geluid van het album ook op het podium te kunnen reproduceren wordt eind 1974 toetsenist Robert Jan Stips aangetrokken. Met hem maakt de groep de albums Switch (1975) en het pretentieuze To The Hilt (1976). Hij wordt in de zomer van 1976 vervangen door de gitarist Eelco Gelling die prominent aanwezig is op de gitaarplaat Contraband (1976) en excelleert op Live (1977). Zowel Gelling als Stips geven te kennen de Earring verlaten te hebben omdat de band het beste fungeert als kwartet.

Desondanks wordt er geen passend vervolg gegeven aan het hitsucces van Radar Love, omdat de band dacht dat het beter was van imago te veranderen, zowel qua kleding- als muziekstijl. De opvolgers van "Radar Love" worden singles als Ce soir (1975), Sleepwalking (1976) en Bombay (1976), maar deze zetten geen zoden aan de dijk. De band weet zijn positie in de Verenigde Staten niet consistent uit te bouwen en verliesgevende tournees ondermijnen de motivatie. Gehuurde limousines blijken voor eigen kosten van de band te komen,die daar jaren later nog de financiele gevolgen van ondervindt



https://www.youtube.com/watch?v=594atXOoBuA

In oktober 2012 verschijnt het boek "Golden Earring, De Amerikaanse Droom", van auteurs Robert Haagsma en Jeroen Ras. In het boek wordt gedetailleerd beschreven hoe de band vanaf de jaren zestig probeert Amerika te veroveren, iets dat in 1974 lukt met "Radar Love". De hoogtepunten en diepe dalen worden beschreven, mede aan de hand van herinneringen van direct betrokkenen, waaronder bassist Rinus Gerritsen.

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Jan... 28.02.13 20:02

Het nummer begint heel sterk met een lekker spannend begin. Zo goed zelfs dat het mij verbaast dat ik dit nummer zo genegeerd hebt. Later bgrijp ik het wel: halverwege zakt het nummer als een plumpudding in elkaar met vooral irritant gejank van onze Barry. Een 5 1/2 wordt naar beneden afgerond.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  sowhat 28.02.13 20:43

Barry jankt idd. Verder vind ik het muzikaal matig, zeker voor Earring-begrippen en erg eentonig. 3

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Led-Zep 28.02.13 20:51

Ik vind dit best wel een lekker nummer, de zang is wel wat schreeuwerig, maar de muziek is best o.k.

Een naar boven afgeronde 7,5
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Gast 28.02.13 21:20

Hallo zeg!!! we hebben het hier wel over de polderrockgoden der lage landen of niet soms! en dan is er allerlei semi-intellectuele troep en dat loopt weg met cijfers waar je bang van word of schel electronisch kattengejank waar de meest a-sociale straatsteegkat zich ter plekke nog voor zou kapot schamen en zoiets krijgt ook behoudens te hoge cijfers veel te veel veren in de synthesizertogus gestoken en dan gaan we de MANNEN van Earring een beetje afzeiken met veel te laag cijfergedoe!!
Om maar te zwijgen over alle andere bagger waar je de gevoelige oortjes mee moet teisteren omdat een of andere onzalige dwaas meent daar zijn muzikale geluk uit te halen.
Gaat u allen schamen gij die zichzelf muziekliefhebber durft te noemen!!!!!
Hoppa een 10 gewoon omdat het de Earring is en voor welk nummer zal me lekker boeien, het is de EARRING begrijpt U wel.!!!!

Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad K I L L M E Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  MrJohn 28.02.13 21:21

Afgezien van het feit dat de Earring een van de beste Nederlandse bands was gedurende de afgelopen decennia is deze song een mooi en rauw gezongen juweeltje. Levensecht, zoals muziek moet zijn.

Doordringend en imponerend.

Een 9.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16671
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Gast 28.02.13 21:24

MrJohn schreef:Afgezien van het feit dat de Earring een van de beste Nederlandse bands was gedurende de afgelopen decennia is deze song een mooi en rauw gezongen juweeltje. Levensecht, zoals muziek moet zijn.

Doordringend en imponerend.

Een 9.


Kijk, kijk en zo word het KAF van het KOREN gescheiden, dat krijg je als je ook vind dat "Working Class Hero" in een compleet ander melkwegstelsel dan het onze thuis hoort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Frodo 28.02.13 22:52

Lekker nummer, goed voor een 8.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  snoopy 01.03.13 11:35

Ha, mijn helden uit Den Haag.....niet hun beste nummer maar zeker niks mis mee, heerlijk mysterieus intro!
Van mij een 8....kom maar met die 10, Joyce Razz


Laatst aangepast door snoopy op 02.03.13 18:56; in totaal 1 keer bewerkt
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Gast 01.03.13 12:21

Kijk SW dit nummer is dus niet (herhaal NIET) door deze jouw oortjes ongetwijfeld strelende dames in elkander gezet, een 3 !! tsss tsss.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Joyce 01.03.13 13:51

Nee, zeker geen 10 voor dit nummer, maar een 8 kan er wel van af Wink
Trouwens wel een geweldige uitvoering, die van 1975 in Frisco...vooral die laatste minuten "George"....

Vraag me wel nog steeds af, wie die Vick Timm is Laughing
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Mirrr 01.03.13 20:19

Ja een van de betere Earring nummers, vele malen beter dan Twilight Zone en die zooi, voor deze een dikke 8 Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Gast 02.03.13 0:39

Golden earring.........geen commentaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Kasper 02.03.13 10:51

Niet mijn favoriete Golden Earring-nummer, maar wel een aardige plaat. En voor aardige plaatjes geef ik een 6,5.
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Joostvdaa 02.03.13 14:42

Volledig eens met Kasper, net aan een 7. Prima nummer maar niet spectaculair.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Paul 03.03.13 1:40

Heerlijke muziek, staat als een huis. Een 8.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5282
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Landgraaf

https://www.paultjes-plaza.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  carpi 03.03.13 12:31

Wereldberoemd... behalve in GB. Schijnt dat Radar Love wel nummer 7 bereikte in mijn thuisland, maar dat was voor mijn tijd en ik had er nog nooit van gehoord totdat ik naar NL kwam. Golden Earring zit dus niet in mijn DNA en heb ik er sowieso wat minder mee.

Dit liedje vind ik wel oké, maar niets bijzonders. Als ik iets had met Golden Earring zou het misschien een 6 krijgen, maar dat heb ik niet, dus een 5je. Ik moet ruimte hebben in mijn cijfers voor muziek van bands die ik normaal leuk vind maar die een keer iets maken dat maar nét een voldoende scoort.

5


carpi
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 158
Registratiedatum : 11-11-12
Leeftijd : 47
Woonplaats : maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Berend 03.03.13 20:47

Aan sommige nummers kun je echt horen dat ze door de tijd zijn ingehaald. Dit is er eentje van.
Vijfpunter van mij.
Berend
Berend
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1874
Registratiedatum : 30-04-12
Leeftijd : 59
Woonplaats : Achterhoek

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  sokratikos 06.03.13 17:16

Joyce schreef:Trouwens wel een geweldige uitvoering, die van 1975 in Frisco...vooral die laatste minuten "George"....
Een heerlijke liveuitvoering!

Die rauwe uithalen van Barry Hay zijn juist lekker, geeft dynamiek aan de song. Dat de toegevoegde ´strijkers´ in de studioversie niet hoeven bewijst de liveuitvoering waarin die ´strijkers´-melodie door het toetsenbord met een andere sound eigenlijk beter klinkt. Deze goede rocksong met een fijne ´drive´ krijgt een naar boven afgeronde 8
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Timmus 08.03.13 19:43

Golden Earring valt eigenlijk nooit tegen (ook het laatste album krijgt een dikke voldoende), het rockt altijd wel, maar de meeste songs, waaronder ook deze, zijn nou niet direct speciaal.

Een 7.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16650
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Miennnn 12.03.13 13:26

Een 7
Een van de mindere nummers!
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Dutchzaphod 14.03.13 9:35

Niet echt een heel goed nummer, maar ja, het blijven wel de Earrings hè. Cool Een echt slecht nummer zullen ze nooit afleveren. Voor mij een zesje voor dit nummer.
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  forzautregivo 24.03.13 19:58

Degelijk nummer, lekker gitaartje. Maar inderdaad, het is geen topmateriaal. Een 6
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5378
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  PPProfessor 13.04.13 21:10

Te laat om te stemmen, maar ik vind dit echt een geweldig nummer van de Earring. Lekker depressief, en met een fout accent. Mooie zin ook: Assassination d''un rock-and-roll star. Ik zou een 9 gegeven hebben.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me] Empty Re: *RTH* Golden Earring - Ce soir [Kill me]

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum