Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* Three Degrees - When will i see you again EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty16.05.24 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty16.05.24 23:01 van Frodo


*RTH* Three Degrees - When will i see you again

+10
PPProfessor
Led-Zep
Mirrr
sowhat
Miennnn
Jan...
Frodo
Paul
ErickNJ
Dave Evans
14 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'When will i see you again'

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap0%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap0%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap10%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap15%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap0%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap15%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap25%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 25% 
[ 5 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap20%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 20% 
[ 4 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap10%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_lcap5%*RTH* Three Degrees - When will i see you again Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 20
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Dave Evans 31.12.11 21:03

[31-12-2011]
Dit leek me wel een mooie om 2011 mee af te sluiten in weer een buitengewoon RTH jaar!!!!
In 2012 gaan we gewoon verder Very Happy



https://www.youtube.com/watch?v=T6fVDAjs9f0&feature=related

The Three Degrees is een in 1963 geformeerde philly soul band uit Philadelphia.

Hoewel er altijd maar drie vrouwen in de groep hebben gezeten, zijn het inmiddels al wel elf vrouwen die de groep hebben bevolkt. The Three Degrees haalde in Nederland hun grootste successen tussen december 1973 en februari 1979. De grootste successen zijn hun eerste hit Dirty ol' man in 1973, When Will I See You Again van een jaar later en The Runner uit 1979. In 1985 kwam het nummer The Heaven I Need uit, maar die kwam niet verder dan de lagere regionen van de hitparades. De groep bestaat overigens nog steeds, maar heeft hier geen hitsucces meer. Het is bekend dat de Britse prins Charles een groot fan is van de Degrees. In 2006 werd de groep weer bekend bij een groot publiek door een tv-reclame opgebouwd rond de ontstaansgeschiedenis van The Three Degrees.

LedenFayette Pinkney (1963-1976)
Linda Turner (1963)
Shirley Porter (1963)
Sundray Tucker (1963-1964) (als Sandra Tucker)
Helen Scott (1963-1966, 1976-heden)
Janet Harmon (1964-1967)
Sheila Ferguson (1966-1986)
Valerie Holiday (1967-heden)
Vera Brown (1986-1987)
Rhea Harris (1987-1988)
Victoria Wallace (1988-1989)
Cynthia Garrison (1989-2010)
Freddi Poole (2011-heden)


Laatst aangepast door Dave Evans op 19.01.12 22:36; in totaal 1 keer bewerkt

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  ErickNJ 01.01.12 1:34

Had normaal misschien een 8 geweest, maar ik ben in een gulle bui, dus heb ik er een 9 van gemaakt.

Ik hoop dat we weer veel plezier zullen hebben in 2012.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Paul 01.01.12 4:31

Ik was vroeger absoluut geen fan van soulmuziek.
Nu vind ik het lekker klinken. Een 8.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5282
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Landgraaf

https://www.paultjes-plaza.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Frodo 01.01.12 12:33

Heuse camp, altijd leuk. Doet het ook altijd goed in de Gay Top 100.
Doe maar een fijne 8 voor dit flutmuziekje!
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Jan... 01.01.12 12:42

moet meteen aan die quizvraag van Pprof denken. Vraag: wie is het lekkerste van die drie. Geweldig!

Camp is best leuk maar hier kan ik niet warm van worden. Veel te glad allemaal. Dirty Ol Man vind ik wel ok. Een 4.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Miennnn 01.01.12 13:08

Van mij is die 8!
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  sowhat 01.01.12 14:44

Een van hun mindere: 6

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Mirrr 01.01.12 19:16

Een dikke 7 voor dit stukje pure (positieve) jeugdsentiment Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Led-Zep 01.01.12 19:31

Glad, commercieel niemendalletje.

Een 3
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  PPProfessor 02.01.12 11:08

Favo-bandje van mij, zal niemand verbazen. Er zijn veel nummers van ze die leuker zijn, zoals The Runner, Dirty Old Man en zeker Get your love back. Maar aan een 9 is gewoon niet te ontkomen als ik Sheila zie zingen.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Timmus 02.01.12 20:31

Sorry, maar ik vind dit uitermate saai.

Een 4.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Gast 03.01.12 14:30

Ben het met Timmus en Jan eens. Dit nummer is eigenlijk niet zo leuk. Een 4 voor deze. Hoop dat er dit jaar wat Soul nummers komen die ik wat hoger mag ranken, dat was afgelopen jaar te weinig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Miennnn 03.01.12 14:44

Helemaal mee eens Alex!!! cheers
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Gast 03.01.12 16:04

Ik heb de 10 gegeven.....*bloos*

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Vleertje 03.01.12 20:18

Kan hier geen onvoldoende voor geven ook al is het geen favoriet van me derhalve een 6.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  sokratikos 03.01.12 20:19

Leuk nr, ondanks betere soul. Een 7

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  snoopy 04.01.12 19:29

Geen reden tot blozen hoor, Maanmeis Smile
The Runner is ook mijn favoriet van deze groep, daar zit wat meer pit in dan dit nummer.....toch ook een 7 voor deze!
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Gast 05.01.12 20:24

Echt een niets-aan-de-hand-muziekje! Vind ik het goed? Mwaoh nee, vind ik het slecht? Nee dat ook niet...Ik hou overigens best van Soul-muziek, maar ik kom nu niet verder dan een 6.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Three Degrees - When will i see you again Empty Re: *RTH* Three Degrees - When will i see you again

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum