Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty16.05.24 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty16.05.24 23:01 van Frodo


*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

+7
sokratikos
Timmus
Mirrr
sowhat
Jan...
ErickNJ
Frodo
11 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Garbage"?

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap0%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap0%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap0%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap6%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap6%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap0%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap31%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 31% 
[ 5 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap38%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 38% 
[ 6 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap6%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_lcap13%*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Vote_rcap 13% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 16
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Gast 28.12.11 22:05

Garbage is een Schots/Amerikaanse rockgroep. De band bestaat uit: Duke Erikson, Shirley Manson, Steve Marker en Butch Vig.
De band werd opgericht in 1993 in Madison (Wisconsin).
Het debuutalbum Garbage werd eind 1994 en begin 1995 opgenomen. Hij kwam uit in de herfst van 1995 bij Almo Sounds. Het album begon te stijgen in de hitparade en tegen het einde van 1995 kreeg hun tweede single, Queer, veel aandacht. Tegen de zomer van 1996, was het album van Garbage goud in de VS en kort daarna platina, nadat Only happy when it rains en Stupid girl hits werden.
Na een korte pauze begonnen ze aan hun tweede album in de zomer van 1997. Het album met de naam Version 2.0 werd in mei uitgebracht, gevolgd door de single Push it.
In 1999 bracht Garbage de single The world is not enough als titelsong van de gelijknamige James Bond-film.
Vier jaar later, in 2001, werd hun derde album uitgebracht onder de naam Beautifulgarbage. De eerste single Androgyny was een kleine hit. Het album week echter sterk af van de grunge-richting van hun eerste albums. Beautifulgarbage probeerde aan te sluiten bij de r&b, dat in die periode erg populair was.
Op 11 april 2005 is het vierde album van de groep met als titel Bleed like me verschenen. Dat album koos weer voor grunge en rock, maar het r&b-album had sommigen van de fans van de groep vervreemd, waardoor het album het moeilijker kreeg.
Het laatste concert van Garbage in Nederland vond plaats op 2 juni 2005 in het Amsterdamse Paradiso.
In 2008 werkten de band en andere bekende artiesten uit de VS, het Verenigd Koninkrijk, Canada en Zuid-Afrika aan het album Songs for Tibet, een steunbetuiging aan Tibet en dalai lama Tenzin Gyatso. Songs for Tibet verscheen tegelijkertijd met de Olympische Zomerspelen 2008 in de Volksrepubliek China waarvan de opening op 8 augustus plaatsvond: het album werd op 5 augustus uitgebracht via iTunes en vanaf 12 augustus via muziekwinkels wereldwijd. Sinds de Invasie van Tibet in 1950-1951 bezet China het land met - volgens critici - een wijdverbreide politieke, religieuze en culturele onderdrukking tot gevolg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Frodo 28.12.11 22:32

Lekker plaatje.

Een 8.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Gast 29.12.11 22:21

Leuk nummer, hoewel ik Garbage niet echt in het genre Grunge plaats. Het is meer (alternatieve) rock voor mij. Grunge is volgens mij toch nog iets rauwer. Maar goed, wie ben ik.

Het is niet hun beste, want dat blijft toch Stupid Girl. Ik heb eigenlijk ook niet begrepen waarom ze commercieel niet zo goed zijn aangeslagen in Nederland. Het is toch vrij toegankelijk en ze bleven toch wel lang in het festival gebeuren hangen.

Een 7.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Gast 29.12.11 22:22

Je 8 staat er nog niet bij, Frodo.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  ErickNJ 30.12.11 0:58

Mijn 8 staat er wel bij.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Jan... 01.01.12 12:33

o ja, dat hobbiekluppie van Butch Vig. Beetje pijnlijk, want ik deed pas mee met een popquiz en ik wist de naam van de groep niet meer.
Ik heb hier nooit zo van gehouden en na al die jaren vind ik het behoorlijk gedateerd klinken. Een 5.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  sowhat 01.01.12 14:57

Garbage is top! Shirley is it! Dit staat in SWtop50 dus 10!!!!!!!!!!!!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Mirrr 01.01.12 16:20

Dit klinkt lekker, een dikke 7 Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Timmus 02.01.12 20:19

Onderhoudend plaatje. Fijne stem ook. Een 8.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  sokratikos 03.01.12 19:09

Na het verstrijken der jaren nog steeds een fijn (dansvloer)nr, maar voert niet tot de hogere sferen die een 8 of hoger verdienen. Een 7
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  PPProfessor 03.01.12 19:35

Leuke plaat wel en een lekkere chick met een fijne korte rok en stevige laarzen. Dat levert een 7 op, want het blijft al met al natuurlijk wel een rommelig nummertje.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Vleertje 03.01.12 20:08

Blijft een hele hoge 7 die afgerond word naar een 8. Ik hou hier van en heerlijk nummer om mee te lallen.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Gast 06.01.12 1:46

Goede plaat, fijne stem om naar te luisteren, lekker energiek nummer, van Garbage! Cijfer 8.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Ries 06.01.12 7:59

Ja lekker nummertje dit, een 8!
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7080
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Dutchzaphod 06.01.12 9:24

Niet spectaculair goed, maar wel degelijk. een 7
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Garbage - Only Happy when it Rains Empty Re: *RTH* Garbage - Only Happy when it Rains

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum