Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty16.05.24 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty16.05.24 23:01 van Frodo


*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

+12
Vleertje
snoopy
Kasper
Mirrr
Ries
Kaj
Mauricedegier
PPProfessor
Jan...
Frodo
sowhat
Dave Evans
16 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'The meeting place'

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap0%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap5%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap0%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap15%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap15%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap20%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 20% 
[ 4 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap5%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap10%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap15%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_lcap15%*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
 
Totaal aantal stemmen : 20
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Dave Evans 05.12.11 19:19

[05-12-2011]
Een decemberplaatje.....................

The Last Shadow Puppets is een Engelse rockband. De band is opgezet als bijproject door Alex Turner, zanger van de Arctic Monkeys, en Miles Kane, zanger van The Rascals.

Het duo ontmoette elkaar in 2005 toen de Rascals in het voorprogramma stonden van de Arctic Monkeys. In 2007, toen de bands weer samen op tournee waren, besloten ze om samen te werken onder de naam The Turner and Kane project. Op aanraden van een vriend werd de naam vervangen door The Last Shadow Puppets. Turner en Kane schreven samen enkele nummers voor dit project, en Kane speelt ook mee op enkele nummers van de Arctic Monkeys.




https://www.youtube.com/watch?v=KcmOqYV3tG4

'live'

https://www.youtube.com/watch?v=sXjO2CaEn6U

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  sowhat 05.12.11 20:06

Standing next to me is nog wel aardig, maar dit mist alles wat muziek zo leuk maakt: 4

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Frodo 05.12.11 20:40

Ik ga mee: een 4.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Jan... 05.12.11 21:15

Daar hebben we Kwik en Kwek van Kwak weer. Ik kan hier echt niet naar luisteren, ik wordt al moe als die 2 gaan kwaken. En de oubollige muziek maakt het af. Een 2.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  PPProfessor 05.12.11 22:17

Ik vind er helaas ook niet zoveel aan. Een 4 omdat die jongens er nog wel leuk uitzien.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Mauricedegier 05.12.11 22:36

In 2009 tipte Kaj deze plaat van de Last Shadow Puppets voor de tip 2000. Met als toevoeging dat de sound je wel moet liggen. Aan de eerdere reacties te merken is niet iedereen even enthousiast, maar ik vind het een prachtig nummer. Stemmen passen haast perfect bij elkaar ook.

Twijfel was er dit jaar welke plaat van de last shadow puppets hoger moest staan (My mistakes were made for you of deze) in mijn eigen lijst. Maar beide kan ik zeer waardere. Ik rond mijn 9,5 hierbij graag naar boven af.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6499
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Gast 05.12.11 23:16

Prachtig nummer van dito album, heerlijk die violen opt eind ook, dikke 8.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Gast 05.12.11 23:51

Hmm dit nummer van ze doet me minder dan: "The Age Of The Understatement", "Standing Next to Me", "Gas Dance" en "My Mistakes Were Made For You" om er ff een paar te noemen...Dit nummer is wat lieflijker en daarom misschien wat vlakker vind ik... Met de stemmen van de heren is niks mis, die passen idd prima bij elkaar... Dit nummer van ze vind ik ook niet slecht ofzo, maar het mist een beetje pit ofzo, vind ik... Een 6 voor deze.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Gast 06.12.11 0:03

Ineens wist ik weer waar dit me ook alweer aan deed denken en dat is "the Beatiful South" alleen vind ik die iets beter en origineler dan dit gebeuren dit geef ik een dikke 6 die vanzelf een iets te gulle 7 is geworden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Kaj 06.12.11 8:06

Ik kan hier een groot deel van mijn reactie op de Neutral Milk Hotel-RTH zo wéér neergooien: een van de beste nummers van een van de leukste, mooiste, fijnste en alhier meest beluisterde albums ooit. Er zijn periodes geweest dat deze cd m'n cd-speler zelden uit kwam!
Het feit dat ik My Mistakes Were Made For You nog mooier vind, weerhoudt deze Meeting Place niet van een welverdiende (afgeronde) 10!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Ries 06.12.11 9:05

Zie Raver!
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7080
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Mirrr 06.12.11 11:00

Zo slecht is dit toch niet?
Nog altijd goed genoeg voor een voldoende....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Kasper 06.12.11 11:05

Vind dit toch wel een mindere van de LSP. Nog altijd een 6,5
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Dave Evans 06.12.11 18:51

Prachtige sound en met heel veel sfeer in dit nummer: een dikke 9!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  snoopy 06.12.11 19:46

mwah, echt slecht is het idd niet maar het weet me niet te raken.....een 5 deze keer.
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Vleertje 06.12.11 20:05

Het is best een sfeertje wat ik normaliter fijn vind maar ik vind het nu gewoon een beetje saai klinken. Ik ga er een zes voor geven.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  sokratikos 07.12.11 2:55

Fijn sfeertje, doet me erg denken aan bepaalde 60iesplaten - net als andere nrs in de YouTube mix van dit voor mij tot voor deze RTH nog onbekende indieproject - en door de trompet en orchestratie vooral aan rustiger Love-nrs met dezelfde instrumenten. Aangezien in de LSP YT mix een cover staat van Love´s Little red book rijst het donkerbruine vermoeden dat die 60ies band een inspiratiebron vormt, maar dat mogen de kenners van deze band bevestigen. Op het eerste gehoor sprongen er bij mij uit de YT-mix zo´n beetje de nrs uit die Renata noemde, met name The age of the understatement en Gas dance, plus het nog ongenoemde Sequels.


Vooral dit drietal nrs is toch wat spannender dan de Love-achtige RTH (die het wel flink aflegt tegen Love´s album Forever changes, waarvan het lege cdhoesje ooit een periodelang verstofte bovenop mn stereotoren met toen ongebruikte platenspeler en cassettedecks). Menig stuk uit nrs van de Last Shadow Puppets lijkt me overigens zeer goed geschikt voor film soundtracks.
Voor Meeting place een nette 7-

Dit covert LSP van Love:

sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Keano 07.12.11 10:03

Kijk dit side-projectje kan ik zeer waarderen. Ik heb die CD echt grijs gedraaid en dit nummer hoort bij mijn favorieten. Omdat ik weiger om veel 10en uit te delen, ga ik hier een welverdiende 9 voor geven Smile
Keano
Keano
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Timmus 08.12.11 20:14

Ohja, ik zou deze band meer gaan luisteren, had ik me na de Magistrale al voorgenomen.Nu weet ik weer waarom. Een 9.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Paul 09.12.11 1:06

Niet zo bijzonder. Een 5.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5282
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Landgraaf

https://www.paultjes-plaza.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place Empty Re: *RTH* Last Shadow Puppets - The Meeting Place

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum