Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyVandaag om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyVandaag om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty16.05.24 23:05 van Frodo


*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

+10
Vleertje
snoopy
Led-Zep
Dave Evans
sowhat
Frodo
MrJohn
sokratikos
ErickNJ
Jan...
14 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Born Again'?

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap16%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 16% 
[ 3 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap11%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap11%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap0%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap5%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap11%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap32%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 32% 
[ 6 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap16%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 16% 
[ 3 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap0%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_lcap0%*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 19
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 13.08.11 19:56

Vanaf het verzoekpallet komt deze dansvloerkneiter uit 2010 Exclamation
Riccardo Luchini alias Ricky L is een clubDJ en mixer die met zijn versie incluis hulp van de Amerikaanse dudes van hiphopformatie M:CK en hit hadden in 2010 met deze remix:

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 13.08.11 20:30

Superlekkere plaat! Dikke 8.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Jan... 13.08.11 20:59

Mijn affiniteit met muziek de laatste tijd is Q-music. Je weet wel: al die deuntjes die 80 keer op een dag langs komen. Op mijn werk staat dat nou eenmaal aan en bij Olga draaien we dit ook.

Sommige van die deuntjes komen echt je neus uit, bij voorbeeld dat eeuwige gepruts van die David Guetta. Maar soms zit er wel iets aardigs tussen. Dees is wel leuk, vooral dat zinnetje: I was born in a system ......... Olga wou een 10 geven, ik hou het op een 7.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  ErickNJ 13.08.11 21:30

Hmmm, valt best mee. Ruime 6. Net geen 7.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  sokratikos 13.08.11 22:35

Lekkere dansbare plaat goed voor een 7
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  MrJohn 13.08.11 23:18

Vreselijke, eentonige en fantasieloze muziek : een 3
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Frodo 13.08.11 23:30

Wederom een erg makkelijk te ranken plaatje. Overduidelijk, zonder enige spoor van twijfel, een 1.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  sowhat 14.08.11 3:32

sokratikos schreef:Lekkere dansbare plaat goed voor een 7

Ik ga mee, maar dans niet.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Dave Evans 14.08.11 3:46

Dit is absoluut niet mijn genre, maar toch geef ik er een 7 voor Smile

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 11:06

Afgrijselijk dit. Mrjohn heeft het al gezegd: erg saai en inspiratieloos. Een 2

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 11:13

Zie John, Frodo en Alex dat zegt genoeg als motivitatie voor mijn 1 voor dit gruwelijke gebeuren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 11:23

@ de negatieve stemmers: hebben jullie wel gewacht op de break die op 1.50 er gruwelijk lekker in valt??? Ik ga naast Katje zitten met haar 8. Geen hoogstaande muziek maar wel fijn voor de oortjes zo eens tussendoor. En de tekst is idd wel geinig Jan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Led-Zep 14.08.11 11:56

Ook na het beluisteren van de break op 1:50 blijft dit voor mij gewoon een 1.
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  snoopy 14.08.11 12:02

Nee, nee en nog eens nee.....een vette 3 van mij!!!
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 12:13

Wat zitten hier toch veel van die ouwe rockers en discohaters, boehhh Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Dave Evans 14.08.11 12:16

Ben ik eens een keer positief over deze muziek........ Wink

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 13:14

Raver schreef:Wat zitten hier toch veel van die ouwe rockers en discohaters, boehhh Very Happy

Ik ben vooral geen ouwe rocker en zeer zeker geen discohater. Maar wil graag met je in discussie gaan over kwaliteits house- en techno plaatjes die ik naar mijn mening vele male beter vindt dan dit. Razz Razz

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Jan... 14.08.11 13:33

Raver schreef:Wat zitten hier toch veel van die ouwe rockers en discohaters, boehhh Very Happy

Joh Raver maak je niet druk. Je kan gewoon op dit soort reactie's wachten als je dit soort muziek wilt laten ranken. Met alle respect maar jullie kiezen de laatste tijd iets teveel nummers, waarvan je weet dat het slecht valt binnen het RTH-groepje. Of het nou verzoeknummers zijn, dat laat ik even in het midden. Dan denk ik aan de Scorpions, Bonnie St. Claire, die toverboom of zoiets of die S s s Singlebed. Je moet dit niet zien als kritiek maar gewoon als een constatering.



Laatst aangepast door jan4004 op 14.08.11 13:49; in totaal 1 keer bewerkt
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 13:39

Oh dat wil ik ook best hoor, ik zeg trouwens niet dat Alex een oude rocker is hoor. Discussiëren over of een danceplaat wel of niet kwalitatief goed is en bv niet of wel commercieel klinkt lijkt me wel een behoorlijk pittige opgave. Jij scheert idg niet de complete scene over 1 kam. Ach, ik ga me hier niet druk over maken, je vindt een nummer leuk of niet. Daar maar weer de kous mee af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Dave Evans 14.08.11 13:43

Ik vind het juist een uitdaging om met plaatjes aan te komen waarvan het nogal twijfelachtig is of iedereen hem goed vindt!
Verder zal het mij een zorg zijn wat iedereen er voor geeft. De discussies die vind ik het leukste. Lig soms blauw van het lachen Very Happy

Maarre jullie weten het, suggesties zijn altijd welkom Smile Wel een beetje spreiden s.v.p. naar Raver en mij Wink

Enne oja, een artiest/band mag maar 1x in een lopend jaar meedoen met RTH, dus hou daar rekening mee. Bij de 'zoek'functie bovenin kom je er zo achter of de artiest/act al geweest is!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Jan... 14.08.11 13:47

Daar heb je ook gelijk in, Dave. Vooral om de Scorpions en die s s s s Singlebed heb ik erg om gelachen. Maar als ik deze ochtend Bonnie St. Claire zie verschijnen, dan denk ik doe ff iets normaals.

Voor de rest niks dan lof voor Dave en Raver en hun RTH-rubriek. Het is altijd leuk om ff te lezen en te ranken.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 21:28

Raver schreef:@ de negatieve stemmers: hebben jullie wel gewacht op de break die op 1.50 er gruwelijk lekker in valt??? Ik ga naast Katje zitten met haar 8. Geen hoogstaande muziek maar wel fijn voor de oortjes zo eens tussendoor. En de tekst is idd wel geinig Jan.

Het is niet alleen de break met het gepingel van de piano die er na minuut 1.50 lekker invalt, maar natuurlijk ook de viool al na 48 seconden... Idd misschien geen hoogstaande muziek, maar toch wel gewoon een lekkere plaat eigenlijk! Very Happy Vooral ook door de wat oosterse invloeden die het geluid van de viool meegeef (doet mij denken aan Roemeense volksmuziek) en de andere instrumentele ondersteuning van de piano dus. Ik word hier in iedergeval wel heel vrolijk van. Ik wist trouwens niet dat men ook dansvloerkneiters van de laatste tijd mag aandragen voor RTH, want dan weet ik er ook nog wel een paar Surprised Oja van mij ook een 8!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gast 14.08.11 21:41

Ik heb dit aangevraagd; ik vind het juist leuk om wat variatie in de muziek aan te brengen.
Natuurlijk is dit niet echt hoogstaand, maar door af en toe dit soort muziek aan te vragen, wil er nog weleens eentje doorsijpelen die een jaarlijst haalt en dat is leuk.

Ik hou nu eenmaal niet alleen van intellectuele muziek en rock, maar ook van dit soort gezellige plaatjes Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Vleertje 15.08.11 12:26

Ja dit is geen prog-rock die het gemiddeld bij alle VV-ers goed zal doen. Ook is het geen alternative of zelfs toegankelijk alternative. Ja het is ééntonig maar daar zit in dit soort muziek de kracht dan ook wel in. Nee dit is ook geen kwaliteitshouse of elektro of hoe men het ook noemen wil.

Maar het is wel lekker met dat viooltje erdoorheen en het werkt aanstekelijk op de dansspieren en daarom is dit nummer gewoon ook voldoende. Een naar boven afgeronde 6,5.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Mirrr 15.08.11 21:52

Ik dacht dat het erger zou zijn, valt nog mee, een 5....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again Empty Re: *RTH* Ricky L Ft. Mick - Born Again

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum