Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Emptyvr 17 mei - 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Emptydo 16 mei - 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Emptydo 16 mei - 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Emptydo 16 mei - 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Emptydo 16 mei - 23:01 van Frodo


Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gast di 26 jul - 16:33

Elk jaar speel ik mee met het spel Coach van het jaar, via 'onze' Noordelijke krant: "Het Dagblad van het Noorden". Aangezien het toto-spel een doorslaand suc-6 was/is hier op het forum, lijkt het mij wel een leuk idee, het tegen elkaar op de nemen in dit spel en dan wel in een aparte vv-leden subleaque! Lijkt het jullie leuk om mee te doen, dan verwijs ik jullie door naar de website: www.dvhn.nl/coachvanhetjaar. Op deze site wordt duidelijk uitgelegd hoe het spel gespeeld wordt. Kort samengevat: je maakt je eigen team (je mag zelf je teamnaam bepalen), met voetballers uit de eredivisie. Van elke club mag je maar 1 speler gebruiken en je moet binnen het budget van 32 miljoen blijven. Het spelsysteem (4-3-3, 4-4-2, 4-5-1 enz.) mag je helemaal zelf bepalen. Naast 11 veldspelers dien je 4 reservespelers op te stellen. Na elke speelronde mag je 1 speler wisselen, voor een andere speler van dezelfde club, of een club waarvan je nog geen spelers in je team hebt staan. Uiteraard moet je ook dan wel binnen het budget blijven! (het meedoen met dit spel kost overigens wel een eenmalig bedrag ivm te maken administratiekosten van het Dagblad van het Noorden. Dit bedrag bedraagt 5 euro, ben je lid van de krant dan is dat een euro minder.) Ben je bereid mee te doen, vermeld dit dan even hier in dit topic, dan zal ik een subleaque aanmaken! Hopelijk doen jullie mee! Het lijkt mij in ieder geval heel leuk om het tegen jullie op te nemen! Heb je nog vragen over het spel, dan kun je ze ook altijd aan mij kwijt!

Renata (glimmerikje20)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Re: Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gast di 26 jul - 17:57

Ik doe er al een paar jaar aan mee (waarschijnlijk dit jaar weer), maar vind het altijd lastig om een beginopstelling te maken. Het is me al een paar keer gebeurd dat na twee wedstrijden spelers verkocht werden. Dan kun je eigenlijk weer overnieuw beginnen.

Je gaat wel heel anders naar het voetbal kijken: ik ben soms tevreden met een nederlaag van de een ploeg, als er van mijn team iemand gescoord heeft... Very Happy

Het is trouwens flink duurder geworden ! Volgens mij betaalde ik vorig jaar 3 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Re: Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gast di 26 jul - 21:46

Nee hoor Berend het is niet duurder geworden...! Als abonnee betaal je wel minder! Tsja de beginnersopstelling... Ik heb die van mij al klaar, maar verwacht niet dat daarvan nog mensen verkocht zullen worden...(speel op safe)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Re: Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gast vr 29 jul - 21:18

Nog meer mensen die mee willen doen? Opgave kan nog t/m 5 augustus, via www.dvhn/nl/coachvanhetjaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Re: Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gast zo 31 jul - 16:43

glimmerikje20 schreef:Nog meer mensen die mee willen doen? Opgave kan nog t/m 5 augustus, via www.dvhn/nl/coachvanhetjaar

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Re: Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gast zo 31 jul - 17:29

glimmerikje20 schreef:
glimmerikje20 schreef:Nog meer mensen die mee willen doen? Opgave kan nog t/m 5 augustus, via www.dvhn/nl/coachvanhetjaar
ik heb m'n team klaar. Maken we nog een subleague ?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Re: Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gast di 9 aug - 16:22

Wil ik wel doen hoor Berend! Dan nemen we het gewoon tegen elkaar op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden. Empty Re: Coach van het jaar spel, Dagblad v/h noorden.

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum