Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 16: 21 t/m 27 april 2024
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 23:54 van arjanh

» Zat. 27 April: De Oranjelijst
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 22:56 van MrJohn

» April 2024
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 20:49 van Dave Evans

» *RTH* Puscifer - Conditions of My Parole
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 20:27 van Frodo

» *RTH* Alan Price Set - Simon Smith and the Amazing Dancing Bear
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 20:24 van Frodo

» *RTH* The Cure - Close To Me
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Dave Edmunds - Girls Talk
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 20:17 van Frodo

» *RTH* Staind - It's Been Awhile
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 20:15 van Frodo

» *RTH* Sandie Shaw - Long Live Love
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:51 van Frodo

» *RTH* 16 Horsepower - Splinters
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:47 van Frodo

» *RTH* Nick MacKenzie – Peaches on a tree
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:37 van Frodo

» *RTH* Laura Jansen – Queen of Elba
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:35 van Frodo

» *RTH* Jake Bugg - Lightning Bolt
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:25 van Frodo

» *RTH* T-Spoon – Sex on the beach
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:21 van Frodo

» *RTH* Anya – Moscow nights
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:18 van Frodo

» *RTH* Bolland & Bolland - Spaceman
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:13 van Frodo

» *RTH* Eighth Wonder - I'm Not Scared
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:09 van Frodo

» *RTH* Lou Reed - Perfect Day
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 19:05 van Frodo

» *RTH* Twista – Slow jamz (featuring Kanye West & Jamie Foxx)
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 15:11 van Mirrr

» *RTH* Pink - Funhouse
*RTH* Dire Straits - On Every Street EmptyGisteren om 15:10 van Mirrr


*RTH* Dire Straits - On Every Street

+5
Paapke
Vleertje
Mauricedegier
Timmus
Dave Evans
9 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'On Every Street'

*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap0%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap8%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap31%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 31% 
[ 4 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap8%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap8%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap0%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap0%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap23%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 23% 
[ 3 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap8%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_lcap14%*RTH* Dire Straits - On Every Street Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 13
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Dave Evans 21.05.10 15:45

[21-05-2010]
Nog zo'n grote band die tot op heden niet had deelgenomen aan RTH.
O.K. de onderhandelingen waren zwaar maar Mark tekende toch Wink
Daarom nu op elke straat en achter elke computer: Dire Straits!



https://www.youtube.com/watch?v=48DKEEt7vAE

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25279
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Timmus 21.05.10 18:49

Dire Straits vind ik zo'n vervelende band...ik weet nooit wat ik het beste nummer vind.

Als ik dit nummer hoor, denk ik: ja, dit is het beste nummer. Maar dat denk ik ook bij Brothers in Arms, Sultans of Swing, Telegraph Road, Tunnel of love, Your latest trick...

Voor het intro geef ik een 10 en voor de solo geef ik een 10. Gemiddeld dus een 10.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16628
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 21.05.10 21:14

Typisch boring nummer van de dire straits, omdat ik wel erken dat het goed in elkaar steekt, geef ik maar liefst 4 bonuspunten; een 4 dus.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Mauricedegier 21.05.10 21:46

Dit is toch een van mijn favoriete tracks en zeker van de Dire Straits. Een groep waarvan ik de muziek over het algemeen erg goed kan waarderen.

Met name de solo op het eind is verschrikkelijk goed.

10
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6481
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 21.05.10 22:23

"On every street" ?? helaas niet in de mijne zelfs niet in mijn steegje sorry maar met de beste wil van de wereld kom ik voor deze slappe vertoning en dito muziek niet verder dan een 3. Toch hebben ze wel aardige nummers maar deze nou net niet.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Dave Evans 21.05.10 22:43

Zoals misschien wel bekend ben ik nooit een groot fan van de Dire Straits geweest. Teveel gepingel naar mijn smaak. Maar toch zijn er een aantal nummers die ik erg goed kan hebben zoals Tunnel of Love, Telegraph Road en ook deze!
On Every Street heeft een bepaalde schoonheid die moeilijk te omschrijven valt. Het nummer bouwt prachtig op en daarom is het dan ook genieten! Een vette '8' !

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25279
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Vleertje 22.05.10 9:45

Journey ik snap het niet. Bruce Springsteen is god op aarde en dit krijgt een 3 voor mij is het namelijk ongeveer hetzelfde. Geneuzel in het kwadraat zelfde type stem. Saai, suf en zonder ballen.

Maar ik ga wel met je mee met een 3. Jawel 1 puntje hoger dan Bruce maar meer dan dat kan ik er ook niet van maken.

Oh ja en voordat de discussie over Bruce zijn politieke correctheid er ook nog bijgesleept wordt heel fijn dat hij politieke teksten schrijft maar dat was bij onze soepjurk ook zo en het is bewonderenswaardig maar maakt muziek nog niet meteen goed.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Paapke 22.05.10 9:51

Ik sla "The River" toch wel een stukje hoger aan dan dit. Ooit was ik een groot DS-fan, maar zelfs toen was dit niet een van mijn favoriete nummers. Nu vind ik het helemaal slappe hap, en die stem van Mark Knopfler kan ik eigenlijk niet meer aanhoren. Meer dan een 3 kan ik er ook niet van maken helaas.
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 22.05.10 10:05

Vleertje schreef:Journey ik snap het niet. Bruce Springsteen is god op aarde en dit krijgt een 3 voor mij is het namelijk ongeveer hetzelfde. Geneuzel in het kwadraat zelfde type stem. Saai, suf en zonder ballen.

Maar ik ga wel met je mee met een 3. Jawel 1 puntje hoger dan Bruce maar meer dan dat kan ik er ook niet van maken.

Oh ja en voordat de discussie over Bruce zijn politieke correctheid er ook nog bijgesleept wordt heel fijn dat hij politieke teksten schrijft maar dat was bij onze soepjurk ook zo en het is bewonderenswaardig maar maakt muziek nog niet meteen goed.

Correctie!!! God op Aarde is de heer Bellamy(Matthew voor de intimi)maar buiten dat als je dit hetzelfde hoort als the Boss, ja dan kun je mij ook niet begrijpen. Zelf vind ik er een wezenlijk verschil tussen zitten maar he dat zijn maar mijn oortjes!!
Daar waar the Boss nog iets van emotie en kracht brengt naar mijn immer bescheiden mening, vind ik dit nummer dus wel krachteloos klootloos geneuzel en gemier op de vierkante centimeter.
En je opmerking over de zogenaamde "politieke" correctheid kan ik alleen maar onderschrijven, ik ken er slechts een die dat vaandel mag dragen en met ere ook nog en dat is de ook bij jou wel bekende (neem ik zomaar aan!!) Billy Bragg, hier een clipje voor degene die deze singer/songwriter helaas niet kent.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Jan... 22.05.10 11:34

Dire Straits heeft altijd al fanatieke voor-en tegenstanders gehad. Dat was op de lagere school al zo. Ik behoor tot de tegenstanders. Die melige zooi heb ik nooit kunnen verteren. Dit is een goed voorbeeld van een Dire Straits plaat, lang, saai, creatiefloos en vooral die baggerstem van Knoflook cat Een 3 voor de moeite.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Paapke 22.05.10 13:29

Journeyman schreef:
Vleertje schreef:Journey ik snap het niet. Bruce Springsteen is god op aarde en dit krijgt een 3 voor mij is het namelijk ongeveer hetzelfde. Geneuzel in het kwadraat zelfde type stem. Saai, suf en zonder ballen.

Maar ik ga wel met je mee met een 3. Jawel 1 puntje hoger dan Bruce maar meer dan dat kan ik er ook niet van maken.

Oh ja en voordat de discussie over Bruce zijn politieke correctheid er ook nog bijgesleept wordt heel fijn dat hij politieke teksten schrijft maar dat was bij onze soepjurk ook zo en het is bewonderenswaardig maar maakt muziek nog niet meteen goed.

Correctie!!! God op Aarde is de heer Bellamy(Matthew voor de intimi)maar buiten dat als je dit hetzelfde hoort als the Boss, ja dan kun je mij ook niet begrijpen. Zelf vind ik er een wezenlijk verschil tussen zitten maar he dat zijn maar mijn oortjes!!
Daar waar the Boss nog iets van emotie en kracht brengt naar mijn immer bescheiden mening, vind ik dit nummer dus wel krachteloos klootloos geneuzel en gemier op de vierkante centimeter.
En je opmerking over de zogenaamde "politieke" correctheid kan ik alleen maar onderschrijven, ik ken er slechts een die dat vaandel mag dragen en met ere ook nog en dat is de ook bij jou wel bekende (neem ik zomaar aan!!) Billy Bragg, hier een clipje voor degene die deze singer/songwriter helaas niet kent.

Als er iets klootloos geneuzel en gemier op de vierkante cm is dan is het Muse wel. "Kijk eens hoe goed en snel ik deze loopjes kan spelen, en als ik nog iets meer mijn best doe speel ik er zes door elkaar...."
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Paapke 22.05.10 13:30

Laat ik deze niet vergeten voordat ik straks van de groep geweerd word: Wink


Laatst aangepast door Paapke op 22.05.10 17:43; in totaal 1 keer bewerkt
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Vleertje 22.05.10 17:41

Paap jij durft!!!!!!!
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Vleertje 22.05.10 17:43

Ow en Journey ik vind je best lief hoor ook al hou je van Bruce huppelkei. Ik ben gewoon in en zeikstemming en krijg ik ook nog allemaal nummers voor mijn kiezen die ik heel erg graag mag afzeiken. Razz
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 22.05.10 17:56

Paapke schreef:Laat ik deze niet vergeten voordat ik straks van de groep geweerd word: Wink
lol! lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 22.05.10 18:22

Vleertje schreef:Ow en Journey ik vind je best lief hoor ook al hou je van Bruce huppelkei. Ik ben gewoon in en zeikstemming en krijg ik ook nog allemaal nummers voor mijn kiezen die ik heel erg graag mag afzeiken. Razz
Nou om je stemming te verhogen en omdat je ook best wel lief bent dit muzikale kadootje van Nonkel David in zijn hoogtijdagen geniet met mate!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 22.05.10 20:00

Goede plaat van de Straits, bijna een te slome eerste 4 minuten en dan lekker los met deze plaat, ontdekt via de top 2000 enkele jaren terug.
Deze hele plaat (album) is trouwens zeer goed te draaien...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Frodo 22.05.10 22:14

Ik verbaas me nogal over de discussies over Bruce Springsteen en de Dire Straits, en dan vooral dat zwart-witte dat de een of de ander alleen maar slecht is.

Voor mij werkt het heel anders: ik vind dat Bruce Springsteen zowel heel goede muziek heeft gemaakt als ook heel slechte muziek. The River is dan 'toevallig' een juweeltje dat een 10 waard is, en dat heeft helemaal niets te maken met mijn mening over Springsteen (die naar mijn bescheiden mening nou juist wél een toonbeeld is van oprecht engangement).

Voor de Dire Straits geldt precies hetzelfde: ze hebben zowel heel goede muziek gemaakt als ook heel slechte muziek. Dit nummer is dan 'toevallig' een voorbeeld van een zeikerig nummer waar helemaal niets in zit, en dat heeft niets te maken met mijn mening over Knopfler (die naar mijn bescheiden mening een meester-leerling van J.J. Cale is).

Een 2.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7249
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Joyce 23.05.10 1:03

Gewoon een mooi nummer van de Dire Straits, zoals zoveel van hun nummers..

Ben nog steeds blij met Mark Knopfler solo tegenwoordig....die lijzige, soms een beetje slome stem, herken je uit duizenden, net zoals zijn gitaarspel
Sailing to Philadelphia en Get Lucky b.v. ... prachtige albums..
Maar zijn mooiste nummer blijft voor mij nog steeds Speedway at Nazareth.

een 8
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 23.05.10 1:23

"Kijk eens hoe goed en snel ik deze loopjes kan spelen, en als ik nog iets meer mijn best doe speel ik er zes door elkaar...."

Inderdaad Paap daar kan de Heer Mozart (Wolfgang voor intimi) nog een puntje aan zuigen had die nog op het ondermaatse rondgewandeld maar helaas nu zullen we het nooit weten!!!!!!!!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gast 23.05.10 9:30

Ik sluit me geheel bij Frodo aan, zij het dat ze van mij een 5 krijgen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Kaj 06.06.10 12:55

Ik denk dat ik een 9 heb gegeven. Dat komt dan vooral doordat ze nog veel betere nummers hebben gemaakt Razz
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Dire Straits - On Every Street Empty Re: *RTH* Dire Straits - On Every Street

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum