Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» De Beste Albums ooit met Ries
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyVandaag om 12:12 van Ries

» Steunfonds 18: 5 t/m 11 mei 2024
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyVandaag om 10:43 van Timmus

» Mei 2024
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyVandaag om 0:39 van Ries

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 13:13 van Timmus

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 13:03 van Timmus

» *RTH* Linda de Mol - Beethoven
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 11:33 van Mirrr

» *RTH* Break machine – Street dance
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 11:33 van Mirrr

» *RTH* Queen – Bicycle race
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 11:32 van Mirrr

» *RTH* Lowland Trio – Mijn naam is haas
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 11:32 van Mirrr

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 11:31 van Mirrr

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 11:31 van Mirrr

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends EmptyGisteren om 11:30 van Mirrr

» Do. 9 mei. Grabbelton
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 17:54 van Roche

» Introquiz Mei staat klaar
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 17:22 van Berend

» Wo 08-05 Sokra zaagt door
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 12:17 van sokratikos

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 12:05 van Ries

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 11:19 van Ries

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 11:16 van Ries

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 9:20 van Ries

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty09.05.24 9:15 van Ries


*RTH* LCD Soundsystem - All my friends

5 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'All my friends'

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap20%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 20% 
[ 2 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap0%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap0%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap20%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 20% 
[ 2 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap0%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap10%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 10% 
[ 1 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap10%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 10% 
[ 1 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap30%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 30% 
[ 3 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap10%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 10% 
[ 1 ]
*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_lcap0%*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 10
 
 
Enquête gesloten

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Dave Evans 03.09.09 19:59

[04-09-2009]
Voor al mijn vrienden: LCD Soundsystem !



Laatst aangepast door Dave Evans op 04.09.09 23:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : De Lowlands versie erop gezet!)

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  sowhat 03.09.09 20:37

Dat lange gepingel aan het begin (intro) vind ik 3x niks, maar toen het nummer begon en ze ook gingen zingen en zo dacht ik: waren ze maar 8 minuten blijven pingelen.

Een 1 voor deze eentonige en smaakloze draak.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 0:06

afgrijselijke bonk herrie door te oude puberale mannetjes heeft helemaal niks nada noppa nullo met muziek te maken, vals, eentonig, saai, gelardeerd door een overjarige unoxworst die meent dat zijn gekrijs welke klinkende is al een kraai die gekastreerd word vergeleken mag worden met zingen, mooiste stukje uit de hele clip is wanneer de gitarist zich naar zijn installatie toebuigt de grote vraag is waarom die dat doet want een ding is zeer zeker spelen doet ie niet dus waar die nu precies naar luistert in deze vervelende geluidsbrij is mij nu en voor eeuwig waarschijnlijk een groot raadsel,
een absolute dikke 1 voor dit wanproduct

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Mark 04.09.09 0:08

Ik knal even de clipversie erin.


Heb het nummer aangedragen en vind het heerlijk. Deze live versie vind ik dan ook een stukje minder. Maar het nummer zelf geef ik toch een 8je.


Laatst aangepast door Mark op 04.09.09 0:11; in totaal 1 keer bewerkt
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

http://www.maeur.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 0:09

Verkeerde versie uiteraard maar goed......daar ga ik maar niet over zeuren.

Nummer krijgt van mij een 9. LCD is typisch een bandje....nou bandje is het niet...dat eigenlijk alleen live er goed is, maar op plaat niet echt bijzonder. Sowieso heb ik hier hele goede herinneringen aan en ben op dat moment samen met een paar vrienden compleet uit mijn plaat gegaan. Ik hou van deze flow.....je kan er lekker in meegaan en met een flinke joint kan je er ook behoorlijk van spacen. Uiteraard zitten er synths in...........

Ik ga binnenkort mijn vriend weer zien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 0:11

Journey....wat heeft het niet met muziek te maken.....volgens mij hebben wij je het al een keer uitgelegd, toch?

Journeyman schreef:afgrijselijke bonk herrie door te oude puberale mannetjes heeft helemaal niks nada noppa nullo met muziek te maken, vals, eentonig, saai, gelardeerd door een overjarige unoxworst die meent dat zijn gekrijs welke klinkende is al een kraai die gekastreerd word vergeleken mag worden met zingen, mooiste stukje uit de hele clip is wanneer de gitarist zich naar zijn installatie toebuigt de grote vraag is waarom die dat doet want een ding is zeer zeker spelen doet ie niet dus waar die nu precies naar luistert in deze vervelende geluidsbrij is mij nu en voor eeuwig waarschijnlijk een groot raadsel,
een absolute dikke 1 voor dit wanproduct

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 0:12

De lowlands versie is vele malen beter dan de live versie in Manchester en de studio versie........
Grappig dat jij de studio uitvoering leuker vindt. Helaas is hij weer volledig gaan DJ-en dus voorlopig geen LCD concerten meer in Nederland. Ze zijn geloof ik ook helemaal gestopt.

Mark schreef:Ik knal even de clipversie erin.


Heb het nummer aangedragen en vind het heerlijk. Deze live versie vind ik dan ook een stukje minder. Maar het nummer zelf geef ik toch een 8je.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 8:35

Nee, pakt me niet, terwijl ik gek ben van pianooitjes en synths, doe mij maar een LCD-TV

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 13:48

Alex schreef:Journey....wat heeft het niet met muziek te maken.....volgens mij hebben wij je het al een keer uitgelegd, toch?

Journeyman schreef:afgrijselijke bonk herrie door te oude puberale mannetjes heeft helemaal niks nada noppa nullo met muziek te maken, vals, eentonig, saai, gelardeerd door een overjarige unoxworst die meent dat zijn gekrijs welke klinkende is al een kraai die gekastreerd word vergeleken mag worden met zingen, mooiste stukje uit de hele clip is wanneer de gitarist zich naar zijn installatie toebuigt de grote vraag is waarom die dat doet want een ding is zeer zeker spelen doet ie niet dus waar die nu precies naar luistert in deze vervelende geluidsbrij is mij nu en voor eeuwig waarschijnlijk een groot raadsel,
een absolute dikke 1 voor dit wanproduct
Alex, de vraag stellen is hem beantwoorden in dit geval, IK vind dit geen muziek zelfs niet in de verste verte en zeker deze live versie waarin overduidelijk een niet echt prettig op elkaar ingespeeld gezelschap pretentieuze pubertjes een bak valse herrie produceren die amper is aan te horen, de studio versie is daarentegen weer vele malen beter, en dat waarde Alex is nu net wat ik bedoel een goede band welke dan ook en van welke leeftijd dan ook is live in staat iets toe te voegen wat in de studio nooit kan zijn en ik kan hier een hele trits jonge bands opnoemen die dat wel kunnen en ook doen!!, helaas hoort dit clubje daar niet echt bij. Nogmaals slechts mijn mening en meer niet!!! Als je wilt horen wat ik bedoel en waar ik het over heb schakel dan ff door naar het topic kettingsong/engelstalig en zie hoe die ouwe zak van een kalende David Gilmour het levende bewijs is van wat ik hierboven als mijn mening ventileer. Jij mag het muziek vinden ik vind het er niets mee te maken hebben, ik luister nog liever naar free jazz wat tenminste nog door echte musici word gespeeld in plaats van een stelletje fakers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Mark 04.09.09 17:11

Journeyman schreef:...een niet echt prettig op elkaar ingespeeld gezelschap pretentieuze pubertjes...
De waarde man stamt uit 1970, dus echt een puber is hij niet meer. Rolling Eyes
Dat vind ik best jammer Journey, dat je vaak dingen in het wilde weg roept, die soms echt nergens op slaan.

Alex, ik luister nu pas de LL versie en ik moet zeggen, die is wel weer stukken beter ja!
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

http://www.maeur.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Jan... 04.09.09 18:39

Ik ga de LL versie maar erop zetten.
En let op, bij 1:03 zie je twee hele knappe mannen swingen!
Een geel T-shirt en een polo!
https://www.youtube.com/watch?v=YzzENZqqlcM
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 18:45

Sorry Journey. Na twee regels lezen ben ik opgehouden. Get to the point!

Journeyman schreef:
Alex schreef:Journey....wat heeft het niet met muziek te maken.....volgens mij hebben wij je het al een keer uitgelegd, toch?

Journeyman schreef:afgrijselijke bonk herrie door te oude puberale mannetjes heeft helemaal niks nada noppa nullo met muziek te maken, vals, eentonig, saai, gelardeerd door een overjarige unoxworst die meent dat zijn gekrijs welke klinkende is al een kraai die gekastreerd word vergeleken mag worden met zingen, mooiste stukje uit de hele clip is wanneer de gitarist zich naar zijn installatie toebuigt de grote vraag is waarom die dat doet want een ding is zeer zeker spelen doet ie niet dus waar die nu precies naar luistert in deze vervelende geluidsbrij is mij nu en voor eeuwig waarschijnlijk een groot raadsel,
een absolute dikke 1 voor dit wanproduct
Alex, de vraag stellen is hem beantwoorden in dit geval, IK vind dit geen muziek zelfs niet in de verste verte en zeker deze live versie waarin overduidelijk een niet echt prettig op elkaar ingespeeld gezelschap pretentieuze pubertjes een bak valse herrie produceren die amper is aan te horen, de studio versie is daarentegen weer vele malen beter, en dat waarde Alex is nu net wat ik bedoel een goede band welke dan ook en van welke leeftijd dan ook is live in staat iets toe te voegen wat in de studio nooit kan zijn en ik kan hier een hele trits jonge bands opnoemen die dat wel kunnen en ook doen!!, helaas hoort dit clubje daar niet echt bij. Nogmaals slechts mijn mening en meer niet!!! Als je wilt horen wat ik bedoel en waar ik het over heb schakel dan ff door naar het topic kettingsong/engelstalig en zie hoe die ouwe zak van een kalende David Gilmour het levende bewijs is van wat ik hierboven als mijn mening ventileer. Jij mag het muziek vinden ik vind het er niets mee te maken hebben, ik luister nog liever naar free jazz wat tenminste nog door echte musici word gespeeld in plaats van een stelletje fakers.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Jan... 04.09.09 18:45

Ik heb besloten de LL-versie te recenseren. Het is moeilijk het sfeertje van toen op te rakelen, want we gingen toen helemaal los. Deze versie blijft wel sterk, veel mooier dan de anderen. Bij de anderen heb ik zoiets: wat vond ik daar toen leuk aan.
Het moment was iig onvergetelijk en ik zal het nooit vergeten. Een 8.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 04.09.09 19:45

[quote="jan4004"]Ik heb besloten de LL-versie te recenseren. Het is moeilijk het sfeertje van toen op te rakelen, want we gingen toen helemaal los. quote]

Dat aziatische meisje ging op een gegeven moment ook helemaal mee met de muziek.......sfeer zat er in ieder geval goed in.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Jan... 04.09.09 21:15

[quote="Alex"]
jan4004 schreef:Ik heb besloten de LL-versie te recenseren. Het is moeilijk het sfeertje van toen op te rakelen, want we gingen toen helemaal los. quote]

Dat aziatische meisje ging op een gegeven moment ook helemaal mee met de muziek.......sfeer zat er in ieder geval goed in.

grappig, ik moest ook aan dat aziatische meisje deken. En ook aan die lege fles drank, dat naast haar lag.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Jan... 04.09.09 21:23

Eigenlijk is dit het ultieme Lowlands gevoel. Een totaal voor jou onbekende band zien en helemaal los gaan.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Dave Evans 04.09.09 23:35

Grappig van te voren had ik gedacht dat LCD Soundsystem kan niet zoveel zijn, maar had ooit al eens een verzoekje van Alex binnen gehad en vond het toen niet bepaald onaardig.
Nu dit filmpje dus, ja ik bedoel die met die twee maffe mannen op 1.03 Smile
Ik vind dit dus gewoon een lekker nummer en ga eens wat meer materiaal van deze band opzoeken. Ik begin maar eens met een '7'.........gewoon goed dus!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 05.09.09 11:24

Niet mijn kopje thee, ik word hier heel zenuwachtig van.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Vleertje 07.09.09 10:36

Ik neem het kopje thee wel aan en geef er een 8 voor.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gast 07.09.09 10:47

Alex schreef:Sorry Journey. Na twee regels lezen ben ik opgehouden. Get to the point!

Journeyman schreef:
Alex schreef:Journey....wat heeft het niet met muziek te maken.....volgens mij hebben wij je het al een keer uitgelegd, toch?

Journeyman schreef:afgrijselijke bonk herrie door te oude puberale mannetjes heeft helemaal niks nada noppa nullo met muziek te maken, vals, eentonig, saai, gelardeerd door een overjarige unoxworst die meent dat zijn gekrijs welke klinkende is al een kraai die gekastreerd word vergeleken mag worden met zingen, mooiste stukje uit de hele clip is wanneer de gitarist zich naar zijn installatie toebuigt de grote vraag is waarom die dat doet want een ding is zeer zeker spelen doet ie niet dus waar die nu precies naar luistert in deze vervelende geluidsbrij is mij nu en voor eeuwig waarschijnlijk een groot raadsel,
een absolute dikke 1 voor dit wanproduct
Alex, de vraag stellen is hem beantwoorden in dit geval, IK vind dit geen muziek zelfs niet in de verste verte en zeker deze live versie waarin overduidelijk een niet echt prettig op elkaar ingespeeld gezelschap pretentieuze pubertjes een bak valse herrie produceren die amper is aan te horen, de studio versie is daarentegen weer vele malen beter, en dat waarde Alex is nu net wat ik bedoel een goede band welke dan ook en van welke leeftijd dan ook is live in staat iets toe te voegen wat in de studio nooit kan zijn en ik kan hier een hele trits jonge bands opnoemen die dat wel kunnen en ook doen!!, helaas hoort dit clubje daar niet echt bij. Nogmaals slechts mijn mening en meer niet!!! Als je wilt horen wat ik bedoel en waar ik het over heb schakel dan ff door naar het topic kettingsong/engelstalig en zie hoe die ouwe zak van een kalende David Gilmour het levende bewijs is van wat ik hierboven als mijn mening ventileer. Jij mag het muziek vinden ik vind het er niets mee te maken hebben, ik luister nog liever naar free jazz wat tenminste nog door echte musici word gespeeld in plaats van een stelletje fakers.
We agree to disagree, lijkt mij monumentaal verstandig in deze

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* LCD Soundsystem - All my friends Empty Re: *RTH* LCD Soundsystem - All my friends

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum