Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Zondag 19 apr: herhaling Timmus Top 1000
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyVandaag om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* Kanye West - Runaway EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Kanye West - Runaway Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Kanye West - Runaway Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Kanye West - Runaway Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Kanye West - Runaway Empty16.05.24 23:04 van Frodo


*RTH* Kanye West - Runaway

+12
Joostvdaa
Frodo
PPProfessor
Ries
Jan...
Gretz
Dave Evans
arjanh
Chevy
Roy
sowhat
Timmus
16 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Runaway"?

*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap15%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap5%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap10%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap5%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap15%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap20%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 20% 
[ 4 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap10%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap10%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap0%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Kanye West - Runaway Vote_lcap10%*RTH* Kanye West - Runaway Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 20
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Kanye West - Runaway Empty *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Timmus 16.07.16 17:54

[12-07-2016]

Verzoekje

Eén van de leukste vragen in de categorie showbizz: Hoe heet de dochter van Kanye West en Kim Kardashian? In hun oneindige wijsheid hebben Kanye en Kim besloten haar North te noemen, zodat ze nu in combinatie met haar familienaam door het leven moet gaan als windrichting.

Goed, de artiest Kanye West dan. Stond nog niet eerder in RTH, en daar komt vandaag verandering in. De track is afkomstig van My Beautiful Dark Twisted Fantasy uit 2010 en was te horen in Chevy's uitzending van afgelopen zondag.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16647
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  sowhat 16.07.16 18:15

Vreselijk. 1

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Roy 17.07.16 9:16

Ik weet niet of het aan mij ligt of toch aan Kanyé West maar wat zie je veel wisselingen bij hem. Niet alleen tussen waardeloze en redelijke platen. Ook in één plaat komen die wisselingen voor. Zo ook in deze. De opzet is redelijk, de improvisaties waardeloos. Het lijkt veel op Beethoven nadat hij stokdoof en al zeker 5 jaar dood was.
In totaliteit is dit een één maar omdat er toch iets redelijks tussendoor klint geef ik een 3.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Chevy 17.07.16 13:52

Hiphop, en zeker van dit soort, is gedoemd een stille dood te sterven op dit forum. Daar valt van alles over te zeggen, maar laat ik het over het nummer hebben. Ik vraag me af hoeveel haters van dit nummer het écht kennen. Het is een fuck you en een spijtbetuiging tegelijk; While “Runaway” is a public apology for Kanye’s personality, the song further implies that he can’t change the way he is – the world will have to learn to live with Kanye, or run away.

In het kader van beter goed gejat dan slecht verzonnen:
Like explained before, this song takes the form of a Greek tragedy; an ancient form of theatre which is characterized by a set of conventions. In the first convention the protagonist is presented as a hero. However, the protagonist’s hubris, or overwhelming pride, is the cause of the nemesis, or destruction, that later befalls the character. Eventually, the character is aware of his own flaws, and tries everything to repair the damage he caused, but whatever he tries only makes his situation worse. As a result the end of the tragic heroes is never good. Most tragic heroes eventually die, either by suicide or through the intervention of a god.

This set of conventions is extremely reminiscent of Kanye’s situation. Kanye’s overwhelming pride caused him to interrupt Taylor Swift at the VMA’s, which was the flaw that caused his downfall. In the final verse he realizes and regrets his mistakes, and tries to get the public to tolerate him again.
Ikzelf heb een 7 gegeven. Ik vind het niet een van de beste tracks van deze eeuw, maar erken en zie wel waarom het een van de grootste muzikale klassiekers van de moderne tijd geworden is.
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  arjanh 17.07.16 15:28

Ik heb wel geprobeerd het nummer te luisteren voor ik een 1 gaf maar ik kom er niet door.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Dave Evans 17.07.16 18:10

Gelukkig zijn er nog 'klassiekers' die ik niet ken Wink
Dit is inderdaad een genre dat ik weinig waardeer, heb geen moeite om daar voor uit te komen.
Vergeleken met en Kendrick Lamar klinkt me dit echter helemaal niet zo slecht in de oren. De zang is beter en er zit zelfs een melodietje in. Maar echt meer dan een 4 wordt het niet!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Gretz 22.07.16 18:14

Een 10, met recht een moderne klassieker en met afstand het beste nummer van Kanye West. Briljante songtekst die meerdere lagen bevat zoals Chevy al aangeeft.
Gretz
Gretz
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 150
Registratiedatum : 10-07-16

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Jan... 23.07.16 22:05

Grappig, Kayne West ken ik wel als naam maar ik ken er geen nummer van. Ik ga dit luisteren en tot mijn stomme verbazing vind ik dit best goed. Ik ben nu enthousiast, maar ik moet dit even op me in laten werken. Cijfer en definitief oordeel komt lat4er.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Ries 24.07.16 10:40

*RTH* Kanye West - Runaway 6d8dbb7f0d46edcc49fb62d94d82ee4d

Dit is zo niet mijn ding en so what als de tekst meerdere lagen heeft of zoiets, zoals onze Sowhat al eens opmerkte voor een goede tekst pak ik wel een boek!

Een 1 voor dit nummer is me te gortig maar veel meer dan een 3 heb ik er niet voor over.

*RTH* Kanye West - Runaway 5166a1e42d99697748f7d857cfa6ee13
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7080
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Jan... 24.07.16 22:17

En nu mijn eindoordeel, ik vind dit vooral een interessant nummer, ik heb er echt drie keer naar moeten luisteren. Nogmaals, Kayne West ken ik alleen van zijn uitspraken. Hij is eigenlijk nooit succesvol geweest in NL, al volg ik het allemaal maar zeer oppervlakkig. Je hoort een artiest die risico's durft te nemen, het is toch een spannend, zich prettig herhalend arrangement. Al vind ik de tegendraads gezang niet altijd prettig uitvallen. Maar ik kan me best voorstellen, dat de huidige generatie bij deze man hetzelfde gevoel had als ikke bij Prince dertig jaar geleden. In eerste instantie wou ik ga niet gaan smijten met hoge cijfers, want ik denk niet dat ik dit vaak zal opzetten. Maar na nog een paar keer luisteren, vind ik dat dit nummer toch de acht krijgt die het verdient. Het is duidelijk een groeiplaat.

Nog even terug komen op de post van Ries. Ja, het is wel arrogant die uitspraak van Kayne, maar heeft hij toch niet een beetje gelijk? In de rock geschiedenis breekt er al jaren niks meer door, het zijn altijd dezelfde iconen van 25 a 40 jaar die de aandacht hebben. Coldplay maakt niet bepaald rock, de laatste tijd helemaal niet en die frontjongen van Muse heeft echt absoluut niet het charisma om een rockicoon te zijn. Blijft Dave Grohl over, maar ja, die loopt ook al 25 jaar mee.. Misschien moeten we toch beseffen dat het muzikale klimaat volledig is veranderd, of we het leuk vinden of niet.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  PPProfessor 26.07.16 20:23

Het is absoluut apart en bijzonder, maar het is totaal mijn genre niet. Bovendien moet je wat mij betreft NOOIT op een piano gaan staan en niet een lellebel met zichtbare hangtieten aan de dinertafel uitnodigen. Het is ook te lang. Maar een 5 wil ik er nog wel voor geven.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Timmus 27.07.16 21:11

Echt tof jan1966, dat je de moeite neemt dit nummer drie keer te luisteren. Over het algemeen wordt dit binnen no time afgeserveerd met drogredenen.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16647
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Jan... 27.07.16 22:27

Timmus,

Ik serveer ook makkelijk dingen weg. Maar bij het eerste tonen had ik al zoiets, dit is echt heel bijzonder. Hier moet ik echt de tijd voor nemen.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Frodo 28.07.16 14:38

Getriggerd als ik was door het commentaar van Chevy en Gretz heb ik dit liedje afgelopen week iedere dag gedraaid, om te kijken of het kwartje valt. Hierbij mijn bevindingen:

Het nummer is zeer monotoon. Dat is op zich geen diskwalificatie, maar er gebeurt echt veel en veel te weinig waardoor het saai wordt. Het dreutelt maar door, nergens wordt er toegewerkt naar een climax (die dan ook niet komt).

Mijn kritiek op hiphop- en rap-achtige dingen is vaak dat er een sinterklaasrijmpje wordt opgelezen; er wordt niet gezongen. In dit liedje probeert Kanye West wel degelijk te zingen. Hulde daarvoor. Helaas is de uitvoering zeer middelmatig. Op sommige stukjes is het gewoon vals. Onbegrijpelijk dat dat gewoon op plaat wordt gezet.

Dan de tekst die door sommigen zo bewierookt wordt. Ik heb hem maar even opgezocht, maar daar zit werkelijk niets bijzonders aan. Geen frase die er bovenuit steekt, geen spitsvondige taalvondst, geen diepe gedachte, helemaal niets. In plaats daarvan veel herhalingen, heel veel herhalingen. Had ik al gezegd dat er ook veel herhalingen in zitten?

Wederom veel sinterklaasrijmpjes:

"Baby, I got a plan
Run away fast as you can"

"Knock it off, Neiman's, shop it off
Let's talk over mai tais, waitress, top it off"

"Invisibly set, the Rolex is faceless
I'm just young, rich, and tasteless"

En behalve dat weer veel puberale woordjes:

"Let's have a toast for the douchebags
Let's have a toast for the assholes"

"I sent this bitch a picture of my dick
I don't know what it is with females
But I'm not too good with that shit"

"Ichabod Crane with that motherfucking top off"

Nou ja, tekst is voor mij niet het belangrijkst, anders ging ik wel naar poëzie-avonden, maar hoog opgeven van wéér zo'n kijk-mij-eens-stoer-zijn tekstje lijkt mij niet gepast.

Kortom: je kan mijn mening wegzetten als dat er al een 1 wordt gegeven voordat er geluisterd is, maar ik heb dit al eerder gedaan en iedere keer kom ik tot dezelfde conclusie.
Dat betekent overigens niet dat ik altijd een 1 geef. De melodie is namelijk niet slecht. Maar een flink gedeelte is dan weer geleend/geïnspireerd/gejat van de coupletten van Torn van Natalia Imbruglia, dus daar staan weer minpunten tegenover.

Al met al een 3.

Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Jan... 28.07.16 19:53

Der Frodo ist wieder ins Topvorm. Hahaha, wat voor leuke analyses komen eruit, wanneer je er de tijd voor neemt. Zoals bekend had ik een andere mening. Ik vond het monotone wel leuk en beslist niet saai. Al vond ik het einde wel wat overbodig. Hij is idd een beetje out of tune kwa stem, maar dat vond ik eigenlijk wel een extra dimensie geven aan het nummer.

De tekst had ik me niet mee bezig gehouden en van de analyse van onze Frodo heb ik me echt de kolere om gelachen. Ik ben wel benieuwd waarom men daar zo opgewonden over is. En van dat puberale gedeelte, geweldig. Gaat uitgerekend een moraalridder als Frodo dit beschrijven, briljant.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Timmus 29.07.16 20:34

Absoluut hét nummer om je nieuwe speakers mee te testen - mijn buren zullen blij met me zijn geweest.

Wát een epos; negen minutenlang moeiteloos kunnen teren op hetzelfde tempo terwijl het nergens saai wordt is niet velen gegeven. Intro en outro zijn bijkans nog beter dan het middenstuk.

Ja, en dan vooral het outro - je denkt dat Kanye plichtmatig het pianoriedeltje nog even afmaakt, maar niks is minder waar; hij trakteert het publiek op een prachtige toegift binnen het nummer.

Niet eerder ben ik weggeblazen door een hiphopnummer vanaf de eerste toon. Mijn V500-inleverlijst kent in elk geval één nieuwe binnenkomer.

Een 10, uiteraard.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16647
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Joostvdaa 30.07.16 12:05

Als ik sec naar het nummer luister, is het inderdaad niet zo slecht. Goede productie enzo, voor een hiphopplaat redelijk normale vocals. Het megalomane gedrag van deze man vind ik echter hemeltergend en weegt toch licht mee in mijn oordeel, naast het feit dat het mijn gerne niet is en bovendien een veel te lang nummer. Al met al maak ik er een 5 van.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Jan... 31.07.16 13:40

Joostvdaa schreef:Het megalomane gedrag van deze man vind ik echter hemeltergend en weegt toch licht mee in mijn oordeel.

Jammer dat je niet-muzikale oordelen laat meewegen in je cijfer, Joost. Ik zat afgelopen naar de docu van James Brown te kijken, nou het kan erger hoor. Maar wat is hij goed!!!!

Ik heb spijt van mijn acht. Ik heb naar het commentaar van Ries geluisterd naar de fadeout en die is helemaal niet zo nikszeggend als ik eerder beweerde. Die stoorzender is magistraal en de herhaling doeltreffend. Wordt absoluut de hoogste stijger, als ik mijn lijst weer maakt.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Joostvdaa 31.07.16 13:43

jan1966 schreef:[quote="Joostvdaa"Het megalomane gedrag van deze man vind ik echter hemeltergend en weegt toch licht mee in mijn oordeel.

Jammer dat je niet-muzikale oordelen laat me3ewegren in je cijfer, Joost. Ik zat afgelopen naar de docu van James Brown te kijken, nou het kan erger hoor. Maar wat is hij goed!!!!

Ik heb sptijt van mijn acht. Ik heb naar het commentaar van Ries geluisterd naar de fadeout en die is helemaal niet zo nikszeggend als ik eerder beweerde. Die stoorzender is magistraal en de herhaling doeltreffend. Wordt absoluut de hoogste stijger, als ik mijn lijst weer maakt.

Ik laat dat eigenlijk ook nooit meewegen, maar bij Kanye ontkom ik er gewoon niet aan. Ik kan er niks aan doen, maar kan die man niet uitstaan en dat bederft ook mijn luisterplezier en oordeelsvermogen.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Jan... 31.07.16 14:11

Geldt het andersom ook?

Mijn favoriete programma is op dit moment: Sterren zingen op het Plein". Heerlijk al dat enthousiasme voor het absolute nix. De artiesten zijn uiterst sympathiek, maar de muziek lijkt nergens op. Moet ik dan negens geven, Joost?


Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Mirrr 03.08.16 21:59

Dave Evans schreef:Gelukkig zijn er nog 'klassiekers' die ik niet ken Wink
Dit is inderdaad een genre dat ik weinig waardeer, heb geen moeite om daar voor uit te komen.
Vergeleken met en Kendrick Lamar klinkt me dit echter helemaal niet zo slecht in de oren. De zang is beter en er zit zelfs een melodietje in. Maar echt meer dan een 4 wordt het niet!

Ik sluit me bij Dave aan, ik vind dit nog redelijk klinken in vergelijking met anderen, deze krijgt van mij nog net een 5
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Kaj 05.08.16 17:18

Ik kan hiphop eigenlijk best waarderen op z'n tijd, al zal het niet mijn favoriete genre worden. Dit vind ik - de tekst ten spijt - echter toch te langdradig. Saai zelfs. De door Dave al genoemde Kendrick Lamar vind ik dan juist weer beter, haha Smile

Hier heb ik een 5,5 voor over. En omdat het vrijdag is, ga ik dan voor een 6.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  forzautregivo 09.08.16 16:34

Kendrick Lamar vind ik ook veel beter! Wordt voor mij wel steeds makkelijker om naar dit soort muziek te luisteren. Het kostte wat jaren, maar inmiddels komen Kendrick, Vince Staples etc. regelmatig langs. Kanye West behoort daar nog niet toe, maar dit is best acceptabel. Een 6

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5377
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  sokratikos 10.08.16 19:30

Een hiphop-nummer dat van mij een voldoende krijgt is een wonder der Muzen, want dat blijft een genre waar ik heel weinig heb. Het is al bijzonder dat een hiphop-nummer van deze lengte mijn aandacht blijft vasthouden, waar dat monotome pianootje erg bij helpt. Het instrumentale stukje tegen het einde is erg lekker! Vandaar een wonderbaarlijke 7 voor dit conceptuele hiphopnummer.

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kanye West - Runaway Empty Re: *RTH* Kanye West - Runaway

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum