*RTH* Avicii - Waiting for love
+4
arjanh
sowhat
Frodo
Timmus
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Waiting for love"?
*RTH* Avicii - Waiting for love
[06-10-2015]
Ik kijk niet meer vaak naar clips, maar ik kreeg een tip voor het bekijken van onderstaande. Meteen maar besloten om 'm te plaatsen in RTH; ondanks dat de vraag is om de muziek te beoordelen, is dit wel de uitgelezen mogelijkheid om de bijbehorende clip onder de aandacht te brengen.
Nog even snel iets over Avicii: de Zweed die geboren werd als Tim Bergling en de inspiratie voor zijn artiestennaam uit het boeddhisme haalde kennen we met name van zijn enorme hit Wake me up van twee jaar geleden; hij stond in 2010 echter al in de Top 40. Inmiddels heeft hij het geschopt tot de 44e plaats van de Succesvolste 100 van die hitlijst.
Hey brother en Wake me up stonden in de laatste editie van de Radio 2 Top 2000 op respectievelijk #339 en #236.
Ik kijk niet meer vaak naar clips, maar ik kreeg een tip voor het bekijken van onderstaande. Meteen maar besloten om 'm te plaatsen in RTH; ondanks dat de vraag is om de muziek te beoordelen, is dit wel de uitgelezen mogelijkheid om de bijbehorende clip onder de aandacht te brengen.
Nog even snel iets over Avicii: de Zweed die geboren werd als Tim Bergling en de inspiratie voor zijn artiestennaam uit het boeddhisme haalde kennen we met name van zijn enorme hit Wake me up van twee jaar geleden; hij stond in 2010 echter al in de Top 40. Inmiddels heeft hij het geschopt tot de 44e plaats van de Succesvolste 100 van die hitlijst.
Hey brother en Wake me up stonden in de laatste editie van de Radio 2 Top 2000 op respectievelijk #339 en #236.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: *RTH* Avicii - Waiting for love
Het gebeurt niet zo heel vaak dat ik nummers niet uitluister, maar bij deze had ik voor de 3e minuut al door dat het nooit hoger dan een 1 kon worden. Kwaliteitsloos gedrocht.
Rommelig en de rommel blijft ook nog op zijn plaats liggen dat wil zeggen er gebeurt niets, en inderdaad ook kwaliteitsloos. 2
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Het gaat inderdaad om de muziek, ik hou niet van housenummers die geen dance zijn eigenlijk. Dit is een beetje op het randje.
Al met al een redelijk oor-in-oor-uit deuntje, daarom een 5.
Al met al een redelijk oor-in-oor-uit deuntje, daarom een 5.
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Ik word zo verschrikkelijk moe van deze kant-en-klaarmaaltijd-muziek. Het verloop van dit soort nummers is ALTIJD hetzelfde. Piano-intro, stukje zang, volume wat terug, dan dreunende bas met een clichématig riffje eroverheen die mensen gemakkelijk met "Tuhduhduhduh"-achtige klanken kunnen meeblèren. Ik word er gewoon zo verschrikkelijk droevig van dat de massa denkt dat dit goede muziek is. De mensen zelf bepalen niet wat ze willen horen, de muziekindustrie legt het ze in de mond. Ik heb ze ook in mijn omgeving, mensen die vinden dat een voorwaarde voor goede muziek is dat het op de radio gedraaid wordt. Laat je toch eens niet zo sturen in je eigen smaak!! Maar goed, dat hoef ik jullie niet te vertellen.
Een 1
Een 1
Over een tijdje horen we niks meer van deze nitwit.
2
Over een tijdje horen we niks meer van deze nitwit.
2
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ach kan gezellig zijn bij evenementen of zo, maar zou dit nooit zelf draaien, een 4....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
"Chaotisch" en "rommelig" zijn oordelen die ik niet goed begrijp, want dit concept is zo voorspelbaar - je weet precies wat er komt.
En dat is, als het aan mij ligt, óók weleens prettig - alleen maar naar gecompliceerde muziek luisteren is ook zo vermoeiend. Ik kan deze 538-muziek met twee verplichten climaxen op z'n tijd best hebben. Een 6 is dan ook mijn cijfer.
En dat is, als het aan mij ligt, óók weleens prettig - alleen maar naar gecompliceerde muziek luisteren is ook zo vermoeiend. Ik kan deze 538-muziek met twee verplichten climaxen op z'n tijd best hebben. Een 6 is dan ook mijn cijfer.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Nou weet ik weer exact waarom ik nooit naar dat 538 c.s. luister, een 2.
Gast- Gast
Avicii heeft best een paar leuke nummers gemaakt (Addicted to you, Wake me up, Levels), maar dit is absoluut niet best. Het is redelijk geproduceerd maar erg voorspelbaar en clichématig en ook ik stoor me aan de 'rustpunten'. Als de melodie dan ook nog eens niet blijft hangen, blijft er weinig over. Hij krijgt ook een strafpunt voor zijn waardeloze, ongeïnspireerde optreden op Pinkpop dit jaar, waardoor er slechts een 3 blijft staan.
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: