Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyVandaag om 9:35 van Timmus

» Mei 2024
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyVandaag om 7:00 van Boebstie

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:01 van Frodo

» *RTH* Alcazar - Crying at the Discoteque
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:57 van Frodo

» *RTH* Gerard Joling – Maak me gek
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:55 van Frodo

» *RTH* Buggles – Living in the plastic age
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:54 van Frodo

» *RTH* Leon de Graaff – Pittsburg in the rain
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:52 van Frodo

» *RTH* André Hazes – Een beetje verliefd
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:49 van Frodo

» *RTH* Klaus Nomi – Total eclips (live)
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:42 van Frodo

» *RTH* Pink - Funhouse
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:39 van Frodo

» *RTH* Lowland Trio – Mijn naam is haas
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:35 van Frodo

» *RTH* Queen – Bicycle race
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:34 van Frodo

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:29 van Frodo

» *RTH* Twista – Slow jamz (featuring Kanye West & Jamie Foxx)
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:28 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:26 van Frodo

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:17 van Frodo

» *RTH* Break machine – Street dance
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 EmptyGisteren om 22:10 van Frodo


*RTH* Doe Maar - De bom

+14
Berend
Jan...
snoopy
forzautregivo
Dave Evans
Mies
Roy
PPProfessor
Joostvdaa
Frodo
Led-Zep
MrJohn
sowhat
sokratikos
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Doe Maar - De bom" ?

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap5%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap18%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 18% 
[ 4 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap5%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap18%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 18% 
[ 4 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap27%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 27% 
[ 6 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap18%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 18% 
[ 4 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap9%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 22
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Gast 02.05.15 8:19

Met heel veel dank aan Vleer is alsnog dit voormalige bericht inclusief betekenis bij deze definitief naar de digitale hemel opgestegen.




Laatst aangepast door Journeyman op 02.05.15 17:54; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Ries 02.05.15 9:54

Goed zelden is een RTH meer van toepassing geweest dan hier. Gevalletje de bom is gebarsten! Voor het nummer zowel de discussie geldt bij mij dat het volledig langs me heen gaat en ik geef dan ook een 6!
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7078
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  snoopy 02.05.15 10:31

snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 63
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Ries 02.05.15 10:37

Lol Snoopy Smile
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7078
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Vleertje 02.05.15 12:18

Mark had last van een persoonsverwisseling en reageerde vervolgens wat oververhit. We zijn allemaal mensen en natuurlijk is het beter om even tot 10 te tellen voordat je reageert. Vaak is de kool zijn sop niet waard.

Tja dan over dat doodbloedende forumpje. Daar zit wel een sneer in. Dit forum heeft nog altijd dagelijks nieuwe posts. Ik weet niet of je wel eens een echt doodbloedend forum hebt gezien? Een doodbloedend forum heeft geen eens wekelijks meer nieuwe posts. Dan de verwijzing naar vrienden. In de titel verwijst het woord vrienden naar de top 2000 niet naar de forumleden onderling. Het zou wat zijn als je met alle leden van het forum vrienden was. Dan heb je een wel heel grote vrienden kring of noem je mensen wel heel makkelijk je vriend.

Ik noem mensen niet snel mijn vrienden. Die heb ik maar een paar de rest zijn kennissen.

Er wordt aan een nieuwe naam gewerkt. Aan de lay-out ook. Of dat meer forumleden op gaat leveren dunno. Gaat het daarom nee wat mij betreft niet direct. Als er mensen met een hart voor muziek, humor en een beetje gezelligheid, maar ook een eigen mening zich aanmelden zijn ze in ieder geval van harte welkom. Als mensen het hier niet leuk vinden dan zijn ze helemaal vrij om te gaan. Er zijn hier mensen die er even zijn, er zijn hier mensen die hier al heel lang meelopen, er zijn hier mensen die weinig met elkaar hebben er zijn hier mensen die privé met elkaar omgaan en warme gevoelens voor elkaar hebben. Er zijn zelfs mensen die een relatie hebben gekregen dankzij dit forum. Kortom ik heb geen aanstoot genomen aan de woorden van Mark ik vind het jammer that's all. Ik neem ook geen aanstoot aan de woorden van Journey ik loop hier al een tijdje mee en ik ken de meesten inmiddels wel persoonlijk. De soep wordt zelden zo heet gegeten als hij geserveerd wordt blijft wel het mantra. Ik vind Mark lief en Journey ook ze zijn eigenwijs en tonen beiden hierboven ook nog eens hun emoties niets mis mee.

Ach en een bommetje op zijn tijd dat hoort er ook bij. Dit forum heeft wel vaker een bommetje gehad en meestal liep dat met een sisser af.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Vleertje 02.05.15 12:42

Ik wil nog heel even inhaken op het stukje van Journeyman waar hij Mark een "moderator" spelende schertsfiguur noemt.

Deze vind ik dan weer kort door de bocht van Journeyman. Mark heeft in het verleden (jarenlang) de RTH's geplaatst en heeft ook lange tijd het steunfonds wekelijks gedaan. Daarvoor verdiend hij absoluut credits.

Dat wilde ik nog wel even aanvullen.

Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Jan... 02.05.15 13:17

Joh, uiteindelijk ging Grafmat en ik ook gewoon weer naar de meeting toe en hebben we zelfs gepraat. Hey Journey, wat is nou een meeting zonder jouw BBQ-kunsten. Ik weet dat je nog eigenwijzer en opdenpikgetrapt als ik ben en je moet het maar zelf weten, maar ik zou dit niet zo heftig opnemen.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Led-Zep 02.05.15 18:26

Journeyman schreef:Met heel veel dank aan Vleer is alsnog dit voormalige bericht inclusief betekenis bij deze definitief naar de digitale hemel opgestegen.



Heel goed Journeyman, de opmerkingen van Mark zijn gewoon geen reactie waard, die kun je beter doodzwijgen.

Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Woonplaats : Kempen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Vleertje 02.05.15 18:44

Oh nu staat mijn bericht er wel een beetje raar bij. Ik laat hem wel staan trouwens want ik meen oprecht dat Mark in het verleden goede dingen voor dit forum heeft gedaan. We reageren allemaal wel eens wat anders dan bedoelt is uiteindelijk zingen we allemaal zoals we gebekt zijn en soms zingen we een beetje vals.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  MrJohn 02.05.15 19:36

Ik begrijp uit de context, dat de bijdrage van Journeyman op zijn eigen verzoek verwijderd is en daar dient men in principe gehoor aan te geven.

Toch heb ik daar een dubbel gevoel bij. Een discussie kan daardoor namelijk enigszins in het ongerede raken.

Slechts een opmerking in het algemeen van mijn kant met het oog op mogelijke toekomstige situaties en met alle respect voor de moderatoren, die in dergelijke gevallen best een moeilijke taak hebben en voor wie ik alleen maar groot respect heb.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Gast 03.05.15 6:58

MrJohn schreef:Ik begrijp uit de context, dat de bijdrage van Journeyman op zijn eigen verzoek verwijderd is en daar dient men in principe gehoor aan te geven.

Toch heb ik daar een dubbel gevoel bij. Een discussie kan daardoor namelijk enigszins in het ongerede raken.

Slechts een opmerking in het algemeen van mijn kant met het oog op mogelijke toekomstige situaties en met alle respect voor de moderatoren, die in dergelijke gevallen best een moeilijke taak hebben en voor wie ik alleen maar groot respect heb.


Dear John,

Ik heb volledig begrip voor je dubbele gevoel in deze, laat dat bijzonder duidelijk zijn en normaal gezien zou ik mijn stuk ook gewoon hebben laten staan.

Echter zoals ik al poog aan te geven heeft La Vleer, zonder dat ik verder in details wil en ga treden, mij weten te overtuigen dat in dit specifieke geval deze actie mijnerzijds "zijnde het weghalen" de moreel gezien enig juiste keuze was en "believe me" mij overtuigen is een kunstvorm an sich!! zij verdient hiervoor dan ook alle credits.

Overigens heb ik om ook voor jou deze discussie enigzins inzichtelijk te maken het gewraakte epistel per PM aan je toegestuurd dit is echter wel bij hoge uitzondering en ik vertrouw erop dat je integer genoeg bent om het daar dan ook verder bij te laten.


Journey


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  MrJohn 03.05.15 16:48

Uiteraard Journeyman Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Doe Maar - De bom - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Doe Maar - De bom

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum