*RTH* She & Him - In the sun
+7
Joostvdaa
Frodo
MrJohn
Mirrr
Dave Evans
sowhat
Timmus
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "In the sun"?
*RTH* She & Him - In the sun
[26-03-2015]
Naar aanleiding van het nieuws dat er naast een Opzij nu ook een Ophij is: een plaatje van She & Him om te ranken.
She: Zooey Deschanel, een 35-jarige bepaald niet onappetijtelijke zangeres en actrice die al enkele grote films op haar naam heeft staan. Ze is getrouwd geweest met Ben Gibbard, de zanger van Death Cab For Cutie. Voordat ze begon met zingen had ze al vele liedjes geschreven, waarvan ze naar eigen zeggen aanvankelijk niet wist wat ze er mee moest doen.
Him: Matthew Stephen "M." Ward, een Amerikaanse singer-songwriter die onder meer meewerkte aan albums van Bright Eyes, John Fahey, Monsters of Folk en Tired Pony. Hij heeft zelf zeven studio-albums op zijn naam staan; uitgebracht tussen 2000 en 2012.
De band She & Him zag het levenslicht in 2006 en geldt eigenlijk als een inmiddels redelijk uit de hand gelopen besluit om samen een duet op te nemen. Het eerste album, eenvoudigweg Volume One geheten, verscheen in 2008. Er zijn inmiddels ook een Volume 2 en Volume 3 verschenen, alsmede een kerstalbum (2011) en, afgelopen jaar, een "classics" album met covers van oude nummers.
We ranken vandaag de single In the Sun uit 2010.
Naar aanleiding van het nieuws dat er naast een Opzij nu ook een Ophij is: een plaatje van She & Him om te ranken.
She: Zooey Deschanel, een 35-jarige bepaald niet onappetijtelijke zangeres en actrice die al enkele grote films op haar naam heeft staan. Ze is getrouwd geweest met Ben Gibbard, de zanger van Death Cab For Cutie. Voordat ze begon met zingen had ze al vele liedjes geschreven, waarvan ze naar eigen zeggen aanvankelijk niet wist wat ze er mee moest doen.
Him: Matthew Stephen "M." Ward, een Amerikaanse singer-songwriter die onder meer meewerkte aan albums van Bright Eyes, John Fahey, Monsters of Folk en Tired Pony. Hij heeft zelf zeven studio-albums op zijn naam staan; uitgebracht tussen 2000 en 2012.
De band She & Him zag het levenslicht in 2006 en geldt eigenlijk als een inmiddels redelijk uit de hand gelopen besluit om samen een duet op te nemen. Het eerste album, eenvoudigweg Volume One geheten, verscheen in 2008. Er zijn inmiddels ook een Volume 2 en Volume 3 verschenen, alsmede een kerstalbum (2011) en, afgelopen jaar, een "classics" album met covers van oude nummers.
We ranken vandaag de single In the Sun uit 2010.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: *RTH* She & Him - In the sun
Erg slappe hap. 2
@Timmus: Ik vind je idee om liedjes aan actualiteit proberen te koppelen erg leuk.
@Timmus: Ik vind je idee om liedjes aan actualiteit proberen te koppelen erg leuk.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Oh zo slecht vind ik het helemaal niet. Bepaald geen anti plaat. Maar goed briljant is ook weer een andere kant en dat wordt niet echt gehaald. Omdat het melodietje wel leuk is toch nog een vijfje!
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Nee dit is ook niet echt iets voor mij, een 5.....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Het is inderdaad geen hoogvlieger. Het bevat echter een prettig stemgeluid en een melodielijn, die wellicht gauw gaat vervelen, maar heel af en toe als tussendoortje best aardig is.
Een 6.
Een 6.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74
Hier maak je mij niet blij mee. Wat een mierzoet, kwaliteitsarm muzakje is dit!
Een 2.
Een 2.
Terecht wordt geconstateerd dat het geen hoogvlieger is, maar toch luistert het wel prettig weg vind ik. Het is inderdaad een leuk tussendoortje voor zo af en toe, zoals MrJohn zegt. Een iets naar boven afgeronde 7.
Ik vind Zooey Deschanel echt een leukerd , maar dit liedje niet zo. Een mager zesje, het is best aanstekelijk, maar het blijft wel een beetje aan de oppervlakte hangen...
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Zoals zovele mensen heb ik heel vaak vele betere platen gehoord. Eerlijk is eerlijk: ook vele slechtere. Dat weerhoudt mij van een heel laag cijfer maar hoger dan een vier kom ik niet.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Zeer matig nummer
Een 4
Een 4
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Ik ben geen zoetekauw, maar deze suikerzoete song kan ik prima hebben. Vooral haar stem is toch wel erg fijn om naar te luisteren, het is een prettige combinatie van '50/'60-invloed en meer hedendaagse pop.Een 7.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Zoeeeeeeeeeeeeey
Aardig middle of the road plaatje. Typische 6. Storende videoclip, maar op een terras in de zon met een ijskoud pilsje is het niet vervelend om op de achtergrond aan te hebben staan.
Overigens: die M. Ward heb ik wel eens live gezien en dat was denk ik wel het allerslechtste optreden dat ik ooit heb meegemaakt. En dan reken ik de Gebroeders Ko en Wolter Kroes mee!
Aardig middle of the road plaatje. Typische 6. Storende videoclip, maar op een terras in de zon met een ijskoud pilsje is het niet vervelend om op de achtergrond aan te hebben staan.
Overigens: die M. Ward heb ik wel eens live gezien en dat was denk ik wel het allerslechtste optreden dat ik ooit heb meegemaakt. En dan reken ik de Gebroeders Ko en Wolter Kroes mee!