Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman

+6
Roy
Mirrr
MrJohn
Frodo
sowhat
Timmus
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Man! I Feel Like A Woman"?

*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_lcap8%*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_lcap0%*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_lcap31%*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_rcap 31% 
[ 4 ]
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_lcap8%*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
[ 1 ]
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_lcap31%*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_rcap 31% 
[ 4 ]
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_lcap14%*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_lcap0%*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 13

Enquête gesloten

*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty *RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman

Bericht  Timmus 08.03.15 18:08

[08-03-2015]

Vandaag is het Internationale Vrouwendag. Voor de 107e keer wordt een dergelijke dag "gehouden". Een staking in 1908 door vrouwen uit de textielindustrie die streden voor betere arbeidsvoorwaarden wordt gezien als de oorsprong van deze dag, waar wereldwijd wordt stilgestaan bij internationale prestaties van vrouwen op - onder meer - politiek en economisch gebied.

Sinds 1978 is de Internationale Vrouwendag officieel erkend door de VN.

Het thema van dit jaar (een zichzelf respecterende dag kan blijkbaar niet meer zonder): #MakeItHappen.

Is er ook een mannelijke tegenhanger? Jazeker, al bestaat Internationale Mannendag (19 november) pas sinds de jaren '90.

Shania Twain, die zich zo vrouwelijk voelt, staat voor het eerst in de RTH. De in 1965 geboren Canadese is één van de best verkopende vrouwelijke artiesten aller tijden. Ze debuteerde in 1998 in de Nederlandse Top 40 met You're still the one, die meteen goed was voor een top-10-positie. Ook That Don't Impress Me Much en de RTH van vandaag werden - een jaar later - grote hits.

Man I feel like a woman is afkomstig van Twains derde album Come on Over, dat in 1997 voor het eerst verscheen, maar naar aanleiding van internationale successen enige make-overs kreeg. Het stond tussen 2001 en 2010 in de Radio 2 Top 2000.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty Re: *RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman

Bericht  sowhat 08.03.15 20:05

Ik juich Internationale Vrouwendag van harte toe, ik ben dol op zangeressen, bovendien is kat Miepie vandaag jarig, maar ik vind dit een verschrikkelijk liedje. 3

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

*RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman Empty Re: *RTH* Shania Twain - Man! I Feel Like A Woman

Bericht  Frodo 08.03.15 21:59

Waardeloos en totaal nietszeggend countrypopliedje.

Een 3.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  MrJohn 08.03.15 22:45

Ze was al van mijn netvlies verdwenen, maar duikt dan vandaag ineens weer op.

Kleurloze zangeres en een volslagen onbeduidende song.

Ik schuif aan in de reeks van de 3  Smile

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Bericht  Mirrr 08.03.15 23:01

Zo slecht is het nou toch ook weer niet hoor heren, een 6....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Roy 09.03.15 9:12

Het zijn prima platen die ze in die periode uitbracht. Geen meesterwerkjes maar ook zeker geen rommel. Bovendien spat de vrolijkheid er vaak vanaf door de melodielijn. Een 7 wat mij bereft.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Bericht  forzautregivo 10.03.15 14:15

Zo'n nummer die ik structureel wegdraai als hij eens op de radio langskomt. Waardeloos, kleurloos, kwaliteitsloos. Een 1

Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Bericht  Joostvdaa 10.03.15 14:55

Dit is toch wel tamelijk slecht eigenlijk. Het blijft wel in je hoofd zitten, maar daar word ik niet bepaald blij van. Een 3 vind ik zoals meerderen voor mij wel een passend cijfer bij dit betrekkelijke gedrocht.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Bericht  Gast 10.03.15 15:46

Bijzonder fraaie Dame met een meer dan bovengemiddelde stem waar dit nummer helaas geen recht aan doet, gezien de rest van het repertoire van deze beauty zij haar de commerciele gedrochten geproduceerd onder het regime van haar ex-eega vergeven hetgeen niet wil zeggen dat dit meer dan een 6 is want dat is het dus wel.

Gast
Gast

Bericht  Chrisje 12.03.15 21:15

De clip is gejat van Robert Palmer - Addicted to love:

Verder is het wel een leuk liedje al luister ik liever naar Robert of zelfs Tina. En ik vind "That don't impress me much" veel leuker.

Een 6.

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3361
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 64

Bericht  Timmus 20.03.15 18:17

Goed mogelijk dat ik, wanneer ik dit op een maandagochtend hoor, denk: "houd je bek", maar nu (vrijdagavond) werkt de vrolijkheid aanstekelijk en heb ik nog wel een 6 over voor dit nummer.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  sokratikos 01.04.15 16:50

Aanstekelijk popproduct - het blijft immers hangen -, maar bij te vaak horen slaat de irritatie toe. Dit oppervlakkige recht-toe-recht-aan-popdeuntje mag blij zijn met een 4

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Frodo 01.04.15 18:14

Chrisje schreef:De clip is gejat van Robert Palmer - Addicted to love:

En er is ook aandachtig gekeken naar Wild Thing van Tone Loc
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: