Steunfonds 42: 19 t/m 25 oktober 2014
+7
Joostvdaa
Dave Evans
MrJohn
forzautregivo
Dutchzaphod
sowhat
Timmus
11 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2014
Pagina 1 van 1
Welke plaat uit Steunfonds 42 is de beste?
Steunfonds 42: 19 t/m 25 oktober 2014
GOOOOOOOOOOOOOEEEEEEEEEEEEIENAVOND!!!
Pink Floyd en AC/DC samen in één Steunfonds...maar tot een strijd tussen deze twee ging het zeker niet. Het was Fink die aan het einde van de rit bovenaan stond.
AC/DC dus kansloos onderaan en ook Pink Floyd zien we niet meer terug.
In het nieuwe Steunfonds staan ook weer grote, gevestigde namen: Foo Fighters en David Bowie. Zouden zij het beter doen dan hun voorgangers?
Zij gaan de strijd aan met Annie Eve en The Sore Losers.
Veel luisterplezier!
1. Foo Fighters - Something from nothing
2. David Bowie - Sue
3. Annie Eve - Ropes
4. The Sore Losers - Tripper
Pink Floyd en AC/DC samen in één Steunfonds...maar tot een strijd tussen deze twee ging het zeker niet. Het was Fink die aan het einde van de rit bovenaan stond.
Uitslag Steunfonds 42:
Fink - Shakespeare 50%
Pink Floyd - Louder than words 21%
Echosmith - Cool Kids 21%
AC/DC - Play Ball 7%
Fink - Shakespeare 50%
Pink Floyd - Louder than words 21%
Echosmith - Cool Kids 21%
AC/DC - Play Ball 7%
AC/DC dus kansloos onderaan en ook Pink Floyd zien we niet meer terug.
In het nieuwe Steunfonds staan ook weer grote, gevestigde namen: Foo Fighters en David Bowie. Zouden zij het beter doen dan hun voorgangers?
Zij gaan de strijd aan met Annie Eve en The Sore Losers.
Veel luisterplezier!
1. Foo Fighters - Something from nothing
2. David Bowie - Sue
3. Annie Eve - Ropes
4. The Sore Losers - Tripper
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: Steunfonds 42: 19 t/m 25 oktober 2014
David Bowie laat anno 2014 zien dat hij nog steeds kan variëren. Prachtig liedje.
De anderen komen niet eens in de buurt.
De anderen komen niet eens in de buurt.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Foo Fighters heeft een typische FF-plaat gemaakt: een hoop energie, maar het stelt in the end bar weinig voor... De overige drie zijn behoorlijk leuke plaatjes. Annie heeft wat moeite om los te komen, maar als ze op gang is heeft ze ook echt de smaak te pakken. The Sore Losers blijf ik een hele fijne band vinden en ook dit nummer is daar geen uitzondering op. Toch is het Bowie die er met mijn stem vandoor gaat. Wat een fijne song heeft de beste man weer in elkaar gebouwd!
Morgen eens op mijn gemak naar het nieuwe Steunfonds luisteren. Daartoe behoren weer enkele bijzondere songs.
Overigens complimenten Timmus voor het elke week weer samenstellen van een mooi en uitgebalanceerd Steunfonds.
Chapeau
Morgen eens op mijn gemak naar het nieuwe Steunfonds luisteren. Daartoe behoren weer enkele bijzondere songs.
Overigens complimenten Timmus voor het elke week weer samenstellen van een mooi en uitgebalanceerd Steunfonds.
Chapeau
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Nou daar kom ik weer hoor.............
Mijn goede genade wat heeft die Bowie een allemachtig saaie plaat weer gemaakt met al die jazz dingetjes erin. Voor mij is er echt niet doorheen te komen. IK begrijp niet goed dat het woord variatie voor dit product gebruikt moet worden, want de enige variatie is eentonigheid. Sore Losers zijn aardig maar ook niet meer dan dat, plaat heeft een hoop goede bedoelingen, maar het komt er niet helemaal uit.
Annie Eve daarentegen is een verademing, mooie stem en een liedje dat wel prikkelt. Toch valt mijn keuze op de Foo Fighters, heerlijke plaat weer. Er zit een klein stukje in dat ik ietsjes minder vind, maar de overige 90% van de plaat is dan weer zo goed, dat ik deze wel moet steunen!
Mijn goede genade wat heeft die Bowie een allemachtig saaie plaat weer gemaakt met al die jazz dingetjes erin. Voor mij is er echt niet doorheen te komen. IK begrijp niet goed dat het woord variatie voor dit product gebruikt moet worden, want de enige variatie is eentonigheid. Sore Losers zijn aardig maar ook niet meer dan dat, plaat heeft een hoop goede bedoelingen, maar het komt er niet helemaal uit.
Annie Eve daarentegen is een verademing, mooie stem en een liedje dat wel prikkelt. Toch valt mijn keuze op de Foo Fighters, heerlijke plaat weer. Er zit een klein stukje in dat ik ietsjes minder vind, maar de overige 90% van de plaat is dan weer zo goed, dat ik deze wel moet steunen!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
@Dave
Goed lezen! Ik gebruik het woord Variatie voor de Artiest Bowie door de jaren heen . En dit werk ik weer heel anders dan ander werk.
Goed lezen! Ik gebruik het woord Variatie voor de Artiest Bowie door de jaren heen . En dit werk ik weer heel anders dan ander werk.
sowhat schreef:David Bowie laat anno 2014 zien dat hij nog steeds kan variëren.
't is maar net hoe of je de zin leest sowhat
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Je hebt gelijk hoor Dave. Ik moet ten eerste beter formuleren, zeker op internet, en niet direct geïrriteerd raken als het om Bowie of Lily gaat
Wat Foo Fighters betreft ben ik het wel met Ivo eens: veel energie maar geen bijzondere plaat. David Bowie is een stuk ingenieuzer, al overtuigt het me nog niet direct. Ik vind het een beetje rommelig en de beat gaat me gaandeweg wel op m'n zenuwen werken, maar er zitten ook goede stukken en elementen in. Ook Annie Eve heeft zo z'n plus- en minpunten. Het begin vind ik vrij matig, maar het tweede deel klinkt wel erg goed. Mijn stem gaat deze week naar Sore Losers. Lekker plaatje, eigenlijk de enige waarbij ik geen echte minpunten kan ontdekken.
5 van de 6 tot nog toe uitgebrachte stemmen zijn naar "de grote namen" gegaan. Dat was vorige week wel anders
Timmus- Beheerder
Deze David Bowie kan mij niet zo bekoren, de beste voor mij uit dit rijtje: Foo Fighters
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Deze Bowie verkrijgt een directe entree in mijn lijst. Ik ben hier sinds het uitkomen anderhalve week geleden werkelijk lyrisch over.
Saai? Absoluut niet wat een ongelooflijk prettige prachtige plaat. Lijkt me duidelijk waar mijn stem deze week heen gaat.
Saai? Absoluut niet wat een ongelooflijk prettige prachtige plaat. Lijkt me duidelijk waar mijn stem deze week heen gaat.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Timmus- Beheerder
Van de Foo verwacht ik meer dan ze hier nu laten horen en vallen dus af, The Tin White Duke hinkt mijns inzien en gehoor teveel op twee gedachten met dit in potentie goede nummer en word het dus ook niet, Annie lijkt mij veel teveel op die twee zweedse zusjes op wiens naam ik nu even niet kom alleen is Annie een stuk minder origineel en zo zal het dan gebeuren dat mijn stem naar die Losers gaat die in mijn optiek een prima plaatje hebben gemaakt waar vrij weinig op valt aan te merken.
Gast- Gast
David Bowie 4, Foo Fighters 3, The Sore Losers 2....kortom: de verschillen zijn klein
Timmus- Beheerder
Pink Floyd, AC/DC, David Bowie, Foo Fighters en STEUNfonds???
Welke steun hebben deze bands in hemelsnaam nodig?
En dus zit ik in dubio. Niet over David Bowie want die kakplaat van 'm is zó ontzettend slecht dat hij never nooit mijn stem zou kunnen krijgen. Let wel, hier spreekt iemand die Bowie hoog heeft zitten en behoorlijk wat nummers van hem in zijn lijst heeft staan. Maar wat hij nu uitgepoept heeft is extreem saai en tenenkrommend slecht bovendien.
Nee, ik zit in dubio over de Foo Fighters. Dat is eigenlijk de beste plaat van het stel. Maar ik vind niet dat een gearriveerde naam steun nodig heeft. Niet op de Foo Fighters stemmen zou betekenen dat die bejaardenhuisplaat van Bowie bovenaan blijft staan; ook al geen aanlokkelijk beeld. Van de andere kant bezien: wanneer je als tweede eindigt krijg je nog een extra week aandacht.
En dus gaat mijn stem naar the Sore Losers. Prima plaatje van een leuke, frisse, jonge band! Die verdienen pas echt steun!
En dus zit ik in dubio. Niet over David Bowie want die kakplaat van 'm is zó ontzettend slecht dat hij never nooit mijn stem zou kunnen krijgen. Let wel, hier spreekt iemand die Bowie hoog heeft zitten en behoorlijk wat nummers van hem in zijn lijst heeft staan. Maar wat hij nu uitgepoept heeft is extreem saai en tenenkrommend slecht bovendien.
Nee, ik zit in dubio over de Foo Fighters. Dat is eigenlijk de beste plaat van het stel. Maar ik vind niet dat een gearriveerde naam steun nodig heeft. Niet op de Foo Fighters stemmen zou betekenen dat die bejaardenhuisplaat van Bowie bovenaan blijft staan; ook al geen aanlokkelijk beeld. Van de andere kant bezien: wanneer je als tweede eindigt krijg je nog een extra week aandacht.
En dus gaat mijn stem naar the Sore Losers. Prima plaatje van een leuke, frisse, jonge band! Die verdienen pas echt steun!
Twee koplopers nu, met een minimale voorsprong op de nummer-2.
Timmus- Beheerder
Frodo schreef:Pink Floyd, AC/DC, David Bowie, Foo Fighters en STEUNfonds???
Frodo, ik snap je wel. Maar zónder de nieuwe singles van deze én andere grote namen in de muziekwereld houd ik helemáál geen stemmers meer over.
Timmus- Beheerder
Die vermaledijde Foo Fighters gaan deze week toch niet winnen. Mensen kies toch voor de kwaliteit van Bowie op leeftijd.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
't Is nog steeds, of beter gezegd weer, gelijk.
Timmus- Beheerder
Als er over een krap uur geen winnaar is (huidige tussenstand: Foo Fighters-David Bowie 5-5), dan gaan we nog even wat langer door
Timmus- Beheerder
Timmus- Beheerder
Nou daaar was ie dan, de (wellicht) beslissende stem voor deze week.
David Bowie vond ik verschrikkelijk. Heb het nummer niet uitgeluisterd. Sorry voor de fans, maar dit was bagger.
Annie Eve heeft een rotstem, maar het nummer was best aardig
The Sore Losers... Aardig maar niet meer dan dat.
En dus gaat mijn stem naar de vermaledijde Foo Fighters, die gewoon weer kwaliteit neerzetten. Zeker, dit kan zich niet meten met hun topnummers, maar goed is in dit geval goed genoeg voor mijn stem. En af en toe mogen er best grote namen in het Steunfonds, ik heb daar geen enkel probleem mee, maar dat is bekend, geloof ik
David Bowie vond ik verschrikkelijk. Heb het nummer niet uitgeluisterd. Sorry voor de fans, maar dit was bagger.
Annie Eve heeft een rotstem, maar het nummer was best aardig
The Sore Losers... Aardig maar niet meer dan dat.
En dus gaat mijn stem naar de vermaledijde Foo Fighters, die gewoon weer kwaliteit neerzetten. Zeker, dit kan zich niet meten met hun topnummers, maar goed is in dit geval goed genoeg voor mijn stem. En af en toe mogen er best grote namen in het Steunfonds, ik heb daar geen enkel probleem mee, maar dat is bekend, geloof ik
Laatst aangepast door Grafmat op 25.10.14 20:04; in totaal 1 keer bewerkt
Soortgelijke onderwerpen
» Steunfonds 40: 5 t/m 11 oktober 2014
» Steunfonds 41: 12 t/m 18 oktober 2014
» Steunfonds 43: 27 oktober t/m 1 november 2014
» Vr. 31/10 [21.00 uur]: Uit 2014 (Oktober)
» Steunfonds 19: 11 t/m 17 mei 2014
» Steunfonds 41: 12 t/m 18 oktober 2014
» Steunfonds 43: 27 oktober t/m 1 november 2014
» Vr. 31/10 [21.00 uur]: Uit 2014 (Oktober)
» Steunfonds 19: 11 t/m 17 mei 2014
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2014
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Vandaag om 11:31 van sokratikos
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
Vandaag om 11:29 van sokratikos
» Timmus presents: de beste albums van 2023
Gisteren om 20:57 van Timmus
» Marsha's jukebox (04 november)
05.11.24 0:58 van Marsha