Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo

+3
Mark
Dave Evans
sowhat
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor 'Jovanotti'?

*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_lcap0%*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_lcap0%*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_lcap8%*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_lcap8%*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
[ 1 ]
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_lcap25%*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_rcap 25% 
[ 3 ]
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_lcap33%*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_rcap 33% 
[ 4 ]
*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_lcap17%*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
[ 0 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 12

Enquête gesloten

*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty *RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo

Bericht  Gast 31.05.09 21:56

En dan een Italiaan in de RTH parade, zomers weer dan krijg je dat Sun

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty Re: *RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo

Bericht  sowhat 31.05.09 22:56

Leuke trommeltjes, leuke melodie, maar omdat die zanger het een beetje verpest, blijf ik steken op een 6.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

*RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo Empty Re: *RTH* Jovanotti - L'ombelico del mondo

Bericht  Dave Evans 01.06.09 1:47

Gewoon een lekker zonnig plaatje die heerlijk past bij dit weer sunny
Toch zeker een voldoende waard! '6'
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Mark 02.06.09 12:26

Denk dat een van jullie nog niet gestemd heeft. Van mij een 4, omdat ik hier weinig mee heb. In elk geval niet om half 1 's middags. Razz
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Gast 02.06.09 16:48

Geweldig nummer, alleen had iemand Jovanotti moeten vertellen dat hij niet had hoeven zingen.
Dan was het een 10 geweest, nu een 7tje

Gast
Gast

Bericht  Dromertje 02.06.09 21:02

Nou ik heb geen flauw idee waar hij over zingt, of moet ikj zeggen schreeuwt, maar het klinkt toch best vrolijk. Ik geef een 6.
Dromertje
Dromertje
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 28-12-08
Leeftijd : 56

Bericht  Gast 02.06.09 21:11

hmmm lekker muziekje maar meer dan dat is het dan ook niet echt... pff en nu het cijfer... ga toch net onder dat 6je zitten:5

Gast
Gast

Bericht  Gast 03.06.09 2:30

Zoals met bijna alles wat uit Italia komt (behoudens de dames dan uiteraard) werkt dit op mijn zenuwgestel vandaar slechts een dunne iele 3 vind pizza gewoon toch lekkerder

Gast
Gast

Bericht  sowhat 03.06.09 11:45

Journeyman schreef:Zoals met bijna alles wat uit Italia komt (behoudens de dames dan uiteraard) werkt dit op mijn zenuwgestel vandaar slechts een dunne iele 3 vind pizza gewoon toch lekkerder

Journey, nu beledig je weer mijn Italiaanse roots!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Kaj 03.06.09 13:17

bij het zien van de titel vroeg ik me af wat dit nou weer zou zijn, maar toen ik hem opzette herkende ik het liedje wel. nooit geweten dat het zo heet (m'n italiaans is ook niet zo best), maar ik word er wel vrolijk van Smile een 7
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  Gast 03.06.09 18:11

sowhat schreef:
Journeyman schreef:Zoals met bijna alles wat uit Italia komt (behoudens de dames dan uiteraard) werkt dit op mijn zenuwgestel vandaar slechts een dunne iele 3 vind pizza gewoon toch lekkerder

Journey, nu beledig je weer mijn Italiaanse roots!

zoals gezegd is dit slecht voor mijn teer jiddisch gestel en verder doe ik en heb ik niet zoveel met don sowhatto's verkapte olijfbomenwaarschouwingen deze heer wiens roots ongetwijfeld ergens in een vergeten dorpje op het overigens fraaie eiland Sicilie zullen te vinden zijn kan mij en mijn wezen van zijn helaas niet bereiken, derhalve blijf ik bij mijn eerder ingenomen standpunt.

Gast
Gast

Bericht  Gast 03.06.09 18:37

Een 7 voor deze zomerse trommel plaat. Destijds was het de "lokschijf" op Radio Meppel. Die kozen we dan democratisch uit een stel nieuwe plaatjes. De jongerenprogramma's hadden masaal voor deze gekozen. De wat serieuze en vooral praatprogramma''s moesten dit dan ook elk uur draaien Basketball . Nogal wat ophef geweest, omdat menigheen het lawaaierige schreeuwmuziek vond Mad . Vooral aan het eind dat je nog 3x een fluitje hoort wekte enorm op de lachspieren omdat de presentatoren daar alweer dwars door heen zaten te lullen en dat dus bij iedere keer draaien van die plaat een heuse radioflater ontstond.Kortom een leuke herinnering aan deze knaller, en als ik hem hoor onstaat er een spontane glimlach op mijn kaken Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast 03.06.09 20:41

Deze kan ik wel waarderen, lekker plaatje wordt er vrolijk van en dat schreeuwerige waar enkelen over hoor kan ik er niet uithalen dikke 7.

Gast
Gast

Bericht  Boontje 03.06.09 21:22

Kan ik toch wel met een 8 waarderen....lekker vrolijk lekker zomers
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61

Bericht  Jan... 03.06.09 23:14

O, dit vind ik wel leuk eigenlijk. Ik vind dat chaotische gezang juist weer een pluspunt, het is juist het contrast wat het weer zo leuk maakt met die zonnige muziek. Het intro doet me erg denken aan een nummer van Paul Simon, ergens begin jaren 90, titel ben ik kwijt.

Maar ik geef gewoon een lekkere 7.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: