*RTH* Hara Mata Hari - Lejla
+7
Vleertje
Boontje
Kaj
Jan...
sowhat
Mauricedegier
Dave Evans
11 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw cijfer voor 'Lejla'
*RTH* Hara Mata Hari - Lejla
[16-05-2009]
Die Oostblokzendingen kun je ook niet helemaal vertrouwen . Eén dag te vroeg is een pallet bij mij in de schuur gezet met allemaal nieuwe RTH verzoekjes. En de eerste ervan kwam spontaan naar beneden vallen. Voor mij een onbekend nummer...........waar zou de inzender het opgeduikeld hebben, misschien op een romantische vakantie???
Hara Mata Hari - Lejla
Die Oostblokzendingen kun je ook niet helemaal vertrouwen . Eén dag te vroeg is een pallet bij mij in de schuur gezet met allemaal nieuwe RTH verzoekjes. En de eerste ervan kwam spontaan naar beneden vallen. Voor mij een onbekend nummer...........waar zou de inzender het opgeduikeld hebben, misschien op een romantische vakantie???
Hara Mata Hari - Lejla
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Hara Mata Hari - Lejla
Na pakweg 1 minuut 20 kapte ik het nummer af. Ik heb 1 minuut 20 te lang geluisterd.
Vreselijk gejengel.
Volgens mij wil de beste man medelijden kweken met deze muziek. Bij mij is dat in ieder geval niet gelukt.
2
Vreselijk gejengel.
Volgens mij wil de beste man medelijden kweken met deze muziek. Bij mij is dat in ieder geval niet gelukt.
2
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
ik ben begonnen bij 0:00....vlug doorgeflitst naar 0:50 en daarna met een snelheid van de tgv door naar 2:59. Moet ik nog commentaar geven....lijkt me niet verstandig!!
1
1
Gast- Gast
Ik heb 1 seconde langer geluisterd dan Maurice, maar kom tot hetzelfde oordeel: 2
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
This is Ranking the Hits onwaardig, belachelijke inzending, een 1.
Kom weer eens met goede muziek, Drente
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
jan4004 schreef:This is Ranking the Hits onwaardig, belachelijke inzending, een 1.
Hear Hear....
Gast- Gast
Ben wel van mening dat degene die dit nummer heeft voorgedragen ook juist moet uitleggen waarom hij/zij het nummer zo goed vindt. Niet om de mening af te kraken maar het interesseert mij juist waarom iemand dit juist goed vindt om het in te dienen. Zo leren we weer eens wat van elkaar. Dus niet zomaar een 9 geven maar motiveren....anders kunnen we nooit weten waarom hij/zij juist dit zo goed vindt.
Gast- Gast
Helemaal mee eens, Alex.
Dat anonieme stemmen vind ik ook niets.
Dat anonieme stemmen vind ik ook niets.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67
wat RTH zo leuk maakt is de motivatie en de onderlinge rivaliteit. Ik vind anoniem stemmen alleen nuttig, als het normale cijfers zijn. Ik vind een 1 of een 10 geven zonder motivatie erg laf en treurig. Dat is een bepaald soort humor die ik niet begrijp. Ik vind dat Drenthe hier maatregelen moet nemen.
Jan...- Music-Master
Ho Ho ho heren, doe eens een beetje kalm.......
Als jullie een liedje insturen, geven jullie ook niet altijd meteen een motivatie, maar wachten soms ook even. Laat dat nu dus ook even gebeuren. Is natuurlijk ook helemaal niet gezegd dat de '9' van degene is die het ingestuurd heeft!
Gewoon ff geduld hebben
Als jullie een liedje insturen, geven jullie ook niet altijd meteen een motivatie, maar wachten soms ook even. Laat dat nu dus ook even gebeuren. Is natuurlijk ook helemaal niet gezegd dat de '9' van degene is die het ingestuurd heeft!
Gewoon ff geduld hebben
Dave Evans- Beheerder
Langzaam maar zeker en geholpen door het voortschrijden van de tijd heb ik geleerd om muziek in alle vormen te waarderen en waar ik zeg 20 jaar geleden dit als katten gejank had betiteld en dus tevens niet om aan te horen beluister ik het nu met enige distantie en hoor een doodeenvoudig mooi geschreven melancholisch liedje waar ik overigens ook geen ene barst van versta maar dat is in dit geval niet zo belangrijk denk ik zelf dan, het zou een mooi songfestival liedje kunnen zijn naar mijn bescheiden mening. Overigens kan deze man wel echt zingen dus en dat in combinatie met de mierzoete dramatische productie leid tot het wellicht iets te hoge cijfer van een dikke 7, dit betekent overigens niet dat ik voor wat betreft deze muziek het zelfs dan ook maar overweeg om thuis te gaan beluisteren, nee verre van dat eigenlijk!!!!
Laatst aangepast door Journeyman op 16.05.09 13:49; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Dave Evans schreef:Ho Ho ho heren, doe eens een beetje kalm.......
Gewoon ff geduld hebben
Als de 9 een motivatie gaat geven, dan ga ik spontaan alle platen van Muse kopen.
Jan...- Music-Master
Lijkt me sowieso niet dat als je een kiedje maar een aantal seconden beluisterd, je er dan al een oordeel over kunt geven..........
Ik heb hem dan wel helemaal beluisterd en het klinkt als een liefdesliedje over Lejla..................verder versta ik de beste man helemaal niet, maar de klanken zijn helemaal niet onaardig. Zeker te weten dat hij tijdens een Eurovisie Songfestival hoog had gescoord
Maar ik vind het best mooie klanken dus die éénen en tweeën vind ik weer zwaar overtrokken! Ik ga die cijfers dan ook zeker niet compenseren maar er wel het cijfer voor geven wat die plaat verdient: '6'
Ik heb hem dan wel helemaal beluisterd en het klinkt als een liefdesliedje over Lejla..................verder versta ik de beste man helemaal niet, maar de klanken zijn helemaal niet onaardig. Zeker te weten dat hij tijdens een Eurovisie Songfestival hoog had gescoord
Maar ik vind het best mooie klanken dus die éénen en tweeën vind ik weer zwaar overtrokken! Ik ga die cijfers dan ook zeker niet compenseren maar er wel het cijfer voor geven wat die plaat verdient: '6'
Dave Evans- Beheerder
Vooruit dan maar, ik gun Matthew Bellamy wel wat extra zakcentjes. Loop maar vast naar de winkel, Jan, je hebt het verdiend!jan4004 schreef:Dave Evans schreef:Ho Ho ho heren, doe eens een beetje kalm.......
Gewoon ff geduld hebben
Als de 9 een motivatie gaat geven, dan ga ik spontaan alle platen van Muse kopen.
Ik geef dus een 9, omdat ik dit niet aanzie voor wat het niet is (oostblokgejengel), maar voor wat het wel is: een prachtig liefdeslied, dat de kracht heeft om ondanks dat ik geen zak van de tekst begrijp precies over te brengen wat er bedoeld wordt. Na het lezen van de vertaling bleek immers dat mijn interpretatie van de tekst wel erg strookte met waar de tekst daadwerkelijk over ging.
Ik vind ook dat de beste man een prachtige stem heeft, waar de emotie vanaf straalt. Dat, gecombineerd met het feit dat ik al die Balkaninstrumenten altijd erg prettig in het gehoor vind liggen, maakt dat ik uitkom op een welverdiende 8.5 ofzo, en die rond ik dan maar af zoals ik het tijdens de wiskundelessen ooit geleerd heb.
Jan, ik wens je veel plezier met je 4 nieuwe aankopen!
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Dave Evans schreef:Lijkt me sowieso niet dat als je een kiedje maar een aantal seconden beluisterd, je er dan al een oordeel over kunt geven..........
Sorry maar ik vind die 1-en en 2-en echt niet zwaar overtrokken. Dit liedje kan je een aantal seconde beluisteren omdat er mijn inziens niet spannends gebeurd en ook niet echt een verandering in het nummer zit. Dit nummer is gewoon bout en als je het nummer wel een voldoende wilt geven prima. Even goede vrienden, maar ik beluister het nummer op mijn manier en als ik het op een andere manier had beluisterd dan had het misschien wel een -5 moeten worden.
Terugkomend op het motiveren. Ik stem en motiveer tegelijk. Maar iedereen weet, zelfs jij Dave, dat dit nummer veel stof zal doen opwaaien. Als er dan een 9 gegeven wordt lijkt het me niet meer dan logisch om te melden waarom je het een 9 geeft. Kan al in 1 zin voldoende zijn.
En nu ga ik met Zack spelen. Lekker puh!
Gast- Gast
Hmm die zit er toch wel degelijk, maar toen had je hem waarschijnlijk al stopgezet...Alex schreef:en ook niet echt een verandering in het nummer zit.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Ik doe een 7 , vindt het een heel mooi nummer en het zal vast wel over iets moois gaan.
Maar wil even vermelden dat ik vindt dat Alex en Jan4 iets genuanceerder met hun commentaar kunnen omgaan. Beetje meer respect voor elkaars muziekkeuze.
Uitspraken als "belachelijke inzending "vindt ik niet kunnen. Nee het is geen belachelijke inzending het is niet jullie inzending.
Dus kom op mannen , iets vriendelijker reageren please
en nu ga ik werken , lekker puh.
Maar wil even vermelden dat ik vindt dat Alex en Jan4 iets genuanceerder met hun commentaar kunnen omgaan. Beetje meer respect voor elkaars muziekkeuze.
Uitspraken als "belachelijke inzending "vindt ik niet kunnen. Nee het is geen belachelijke inzending het is niet jullie inzending.
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
Ik ga het een 5 geven. Op zichzelf hou ik best heel erg van "wereld" muziek en ik vind het dan ook heel verfrissend om hier een keer een totaal ander soort nummer te zien. Toch kom ik niet verder dan een vijf omdat ik niet zo van het gesnik in dit type muziek hou. Dat gaat mij persoonlijk een beetje irriteren de oostblok ballads doen het bij mij dan ook nooit goed. Nee geef mij dan maar een lekkere polka daar wordt ik vrolijk van.
Voor Kaj geef ik als luistertip I Muvrini mee.
Voor Kaj geef ik als luistertip I Muvrini mee.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Boontje schreef:Ik doe een 7 , vindt het een heel mooi nummer en het zal vast wel over iets moois gaan.
Beste Boon,
ik ga gewoon verder op de manier die ik gewend is. Als je weer iets leest, dat je niet bevalt, dan gooi je me er maar uit en bedank ik voor de vijf mooie jaren die ik gehad hebt.
Jan...- Music-Master
Nou nou niet van die korte teentjes zeg.................
Iedereen mag een motivatie voor een nummer geven hoor, maar iedereen mag er ook wat tegen inbrengen.
O ja en wat ik bedoel met die enen en tweeën, is dat ik het gevoel heb dat iemand een nummer luistert........het verder niet de moeite waard vindt en er dan maar meteen een 1 neerkalkt...........en dat verschillende malen gebeurt...................terwijl ik ook bij slechte nummers (nou ja slecht.......niet mijn smaak) nog onderscheid maak tussen slecht en heel slecht. Ik bedoel er dus mee dat die enen soms makkelijk worden gegegeven. Maar als je inderdaad vind dat het echt een 1 is, heb ik er géén problemen mee.......het blijft tenslotte de mening van iemand!
Iedereen mag een motivatie voor een nummer geven hoor, maar iedereen mag er ook wat tegen inbrengen.
O ja en wat ik bedoel met die enen en tweeën, is dat ik het gevoel heb dat iemand een nummer luistert........het verder niet de moeite waard vindt en er dan maar meteen een 1 neerkalkt...........en dat verschillende malen gebeurt...................terwijl ik ook bij slechte nummers (nou ja slecht.......niet mijn smaak) nog onderscheid maak tussen slecht en heel slecht. Ik bedoel er dus mee dat die enen soms makkelijk worden gegegeven. Maar als je inderdaad vind dat het echt een 1 is, heb ik er géén problemen mee.......het blijft tenslotte de mening van iemand!
Dave Evans- Beheerder
Ben het met Jan eens. Ook ik krijg commentaar op mijn inzendingen, en ook ik geef commentaar. En dat blijft onveranderd en ik ga er hier niet mee in discussie. PM me dan maar.
Gast- Gast
Dat bedoel ik ook Alex, maar dan moet je niet gaan zeggen: als je het er niet mee eens bent, gooi me er dan maar uit........beetje flauw vind ik dat..........maar dat zal Jan achteraf ook wel vinden als hij het terug leest......
Dave Evans- Beheerder
Dave Evans schreef:Dat bedoel ik ook Alex, maar dan moet je niet gaan zeggen: als je het er niet mee eens bent, gooi me er dan maar uit........beetje flauw vind ik dat..........maar dat zal Jan achteraf ook wel vinden als hij het terug leest......
Tuurlijk, we kennen hem toch .....dus daarom niet verder zeuren en met z'n allen gewoon verder ranken.
Gast- Gast
Haha, één ding is wel bereikt............'Lejla komt mooi onder de aandacht zo
Dave Evans- Beheerder
Dave Evans schreef:Dat bedoel ik ook Alex, maar dan moet je niet gaan zeggen: als je het er niet mee eens bent, gooi me er dan maar uit........beetje flauw vind ik dat..........maar dat zal Jan achteraf ook wel vinden als hij het terug leest......
OK en nu onderschatten jullie me. Ik sta achter mijn standpunt. Ik vraag me werkelijk waar af, wie hier de korte teentjes heeft. Als ik alles moet gaan overwegen, wat ik opschrijf, dan heeft het wat mij betreft geen zin meer.
Laatst aangepast door jan4004 op 17.05.09 12:56; in totaal 1 keer bewerkt
Jan...- Music-Master
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: