*RTH* Adam & the Ants - Prince Charming
+5
Grafmat
Mark
Jan...
sowhat
Dave Evans
9 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Jouw cijfer voor 'Prince Charming'
*RTH* Adam & the Ants - Prince Charming
[15-05-2009]
Adam & the Ants (later Adam Ant) zorgden in de Eighties met hun hits en bijzondere videoclipjes voor een vrolijke noot in de popmuziek die net uit de klauwen van de punk was ontsnapt
Hier zijn ze met 'Prince Charming'!
Adam & the Ants (later Adam Ant) zorgden in de Eighties met hun hits en bijzondere videoclipjes voor een vrolijke noot in de popmuziek die net uit de klauwen van de punk was ontsnapt
Hier zijn ze met 'Prince Charming'!
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Adam & the Ants - Prince Charming
Een hele dikke 9!!!
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
verschrikkelijk dit amper om aan te horen die stem van die adam is werkelijk adembenemend afgrijselijk te noemen nee sorry ik kan hier helemaal niets leuks of aardigs aan ontdekken brrrrrrrrr zelfs en dus een verdiende zeer iele en bijzonder dunne 1
Gast- Gast
Tjonge jonge, de zogenaamde muziekkenners laten het weer ernstig afweten
sowhat- Chief
sowhat schreef:Tjonge jonge, de zogenaamde muziekkenners laten het weer ernstig afweten
Geen meesterwerk, maar wel erg leuk. En hoe bedoel je, jeugdsentiment? Een 7 dus. Met deze uitzending doen jullie me erg veel plezier mee.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Dit was een van mijn eerste eigen singletjes. Bij nader inzien was ik jong, dom en onwetend. Een 3.
helaas voor U behoor ik dus niet de schare volgers die in uw boekje als zijnde muziek kenners worden en zijn benoemd wij volgen daarin ons eigen lichtende pad en zoals wel als bekend mag worden verondersteld staan Journey en dit flutwerkje miljoenen lichtjaren van elkaar verwijderd vandaar dat zelfs na de pijniging van nog eens luisteren ik niet verder kan komen dan een hele vette en dikke 1- sorry sowhat maar ja, het is zoals het is en dus niet anders hahahahasowhat schreef:Tjonge jonge, de zogenaamde muziekkenners laten het weer ernstig afweten
Gast- Gast
Kan er niet meer dan een 3 van maken...... Teveel dezelfde tekst
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
Ach deze muziek moet je ook niet te serieus nemen
Adam Ant was gewoon een geweldige trendsetter in the Eighties, zijn video's waren altijd een hilarisch theaterstukje.
Puss'n Boots, Goody Two Shoes, Stand and Deliver.......prachtige aanvulling op de meer serieuze popmuziek. En......Adam kon echt wel zingen.........want hij speelde 'live' op Live Aid !
Voor de glimlach die ik van zijn clips en muziek kreeg, beloon ik dit nummer met.......jawel een...........'7' !
Adam Ant was gewoon een geweldige trendsetter in the Eighties, zijn video's waren altijd een hilarisch theaterstukje.
Puss'n Boots, Goody Two Shoes, Stand and Deliver.......prachtige aanvulling op de meer serieuze popmuziek. En......Adam kon echt wel zingen.........want hij speelde 'live' op Live Aid !
Voor de glimlach die ik van zijn clips en muziek kreeg, beloon ik dit nummer met.......jawel een...........'7' !
Dave Evans- Beheerder
jan4004 schreef:sowhat schreef:Tjonge jonge, de zogenaamde muziekkenners laten het weer ernstig afweten
Geen meesterwerk, maar wel erg leuk. En hoe bedoel je, jeugdsentiment? Een 7 dus. Met deze uitzending doen jullie me erg veel plezier mee.
Het wordt nu echt gevaarlijk Jan, we moeten elkaar maar niet te vaak zien Alweer hetzelfde cijfer
Dave Evans- Beheerder
Dave Evans schreef:jan4004 schreef:sowhat schreef:Tjonge jonge, de zogenaamde muziekkenners laten het weer ernstig afweten
Het wordt nu echt gevaarlijk Jan, we moeten elkaar maar niet te vaak zien Alweer hetzelfde cijfer
Ik geef hier een punt lager voor, een 6. Moet niet gekker worden Dave.....we worden zowaar lief voor elkaar.
Nog even en je gaat met ons mee naar een festival, bier zuipen en naar echte muziek luisteren!!
Gast- Gast
Dave Evans- Beheerder
Puss'n Boots, Goody Two Shoes, Stand and Deliver.......prachtige aanvulling op de meer serieuze popmuziek.
Je zet het allemaal wel heel dik aan, Dave.
Weinig trendsetter in mijn ogen. Gewoon een soort 'one day fly" die de mazzel had dat die ene dag net even iets langer duurde dan normaal. De meeste mensen [waaronder ik] hebben dit soort pop-geneuzel al lang achter zich gelaten. Ervoor gaan zitten is geen sprake van; bij toevallig horen maakt het al helemaal geen indruk, bij toevallig zien van de "hilarische" clips kom je niet verder dan "grappig" zoals je zegt als je vriendin naar de kapper is geweest en er niet uitziet, maar je denkt "ach, als ze er blij mee is". Zo'n kapsel heeft geen enkele eeuwigheidswaarde, want vrouwtje ontdekt zelf ook wel dat er iets niet in orde is met haar. Duurt alleen ff wat langer.
Idem geldt voor mensen, die dit Ants-gedoe "geforceerd leuk vinden. Die hebben gewoon ook wat meer tijd nodig om in te zien, dat het moment allang daar is om "volwassen" te worden. The Ant heeft m.i. ook geen enkele eeuwigheidswaarde.
Gast- Gast
RadaR schreef:*lang stuk geneuzel*Adam Ant was gewoon een geweldige trendsetter in the Eighties, zijn video's waren altijd een hilarisch theaterstukje.
Puss'n Boots, Goody Two Shoes, Stand and Deliver.......prachtige aanvulling op de meer serieuze popmuziek.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Goed zo Kaj .. je reacties worden inhoudelijk steeds interessanter. Een puber in ontwikkeling?
Gast- Gast
Ach RadaR, ik heb dan ook al nooit bij ´de meeste mensen´willen behoren, maar gewoon mijn eigen weg te volgen.
Bovendien is het juist weleens goed om als afwisseling tussen al die serieuze muziek ook eens wat grappigs te horen. En zoals ik al zei: Adam Ant toverde bij mij altijd een glimlach te voorschijn op mijn gezicht
Bovendien is het juist weleens goed om als afwisseling tussen al die serieuze muziek ook eens wat grappigs te horen. En zoals ik al zei: Adam Ant toverde bij mij altijd een glimlach te voorschijn op mijn gezicht
Dave Evans- Beheerder
Oh maar Dave begrijp me goed: ik had het alleen over mensen die The Ant en meer van dat gedoe "geforceerd" goed vinden.
Als jij het echt geweldig vind respecteer ik dat ten volle. Ben al jaren gestopt me af te vragen hoe zoiets kan groeien.
Het schijnt niet echt uit te leggen te zijn.
Als jij het echt geweldig vind respecteer ik dat ten volle. Ben al jaren gestopt me af te vragen hoe zoiets kan groeien.
Het schijnt niet echt uit te leggen te zijn.
Gast- Gast
Oh als ik het echt goed vond had ik er een '9' of '10' voor gegeven.
Ik vind dit gewoon een grappige afwisseling tussen al Pink Floyd's, Deep Purple's en noem ze maar op.
Kwalitatief schort er misschien best wat aan, maar het enthousiasme maakt veel goed
Ik vind dit gewoon een grappige afwisseling tussen al Pink Floyd's, Deep Purple's en noem ze maar op.
Kwalitatief schort er misschien best wat aan, maar het enthousiasme maakt veel goed
Dave Evans- Beheerder
Nee, gewoon iemand die te lui is om uitgebreid te typen dat je herhalingen van zetten (valt het je ook op dat je meestal hetzelfde zegt in andere woorden?) me een beetje moe maken. Trek je daar trouwens niks van aan hoor, er zijn ongetwijfeld genoeg mensen die wel geïnteresseerd zijn!RadaR schreef:Goed zo Kaj .. je reacties worden inhoudelijk steeds interessanter. Een puber in ontwikkeling?
Edit: oh ja, over dit nummer ben ik het wel met je eens, veel meer dan een 3 kan ik hier niet van maken. Toch wel ietsje meer, ik geef een 4.
Kaj- Music-Maniac !!!
Nee Kaj was me nog niet opgevallen dat ik zo doubleer.
Bedankt joh... wat zou dit forum zijn zonder een scherpe geest als de jouwe
Gast- Gast
Heerlijk, die ironieRadaR schreef:Nee Kaj was me nog niet opgevallen dat ik zo doubleer.
Kaj- Music-Maniac !!!
Laten we in hemelsnaam oppassen: dit forum gaat op een chatbox lijken en daar ben ik allergisch voor
Gast- Gast
Ik ben het wel met je eens, Radar.
Daarom nodig ik je van harte uit om vanavond eens inhoudelijk over muziek te kletsen op de chatbox van vv.
Daarom nodig ik je van harte uit om vanavond eens inhoudelijk over muziek te kletsen op de chatbox van vv.
sowhat- Chief
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: