Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 EmptyVandaag om 10:44 van MrJohn

» De top-1000 van 2023
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


*RTH* Bob Dylan - Just like a woman

+5
Mark
Jan...
Dave Evans
sowhat
Mauricedegier
9 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Just like a Woman"?

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap7%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap14%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap14%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap21%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 21% 
[ 3 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap14%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_lcap29%*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Vote_rcap 29% 
[ 4 ]
 
Totaal aantal stemmen : 14
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Boontje 08.05.09 23:45

Journeyman schreef:Robert Zimmerman standaard een vette 10 degene die dit niet snapt daarvan gaat Journeyman ernstig twijfelen aan zijn/haar muzikale vermogens, maar nu serieus de man en zijn liedjes zullen over 200 jaar nog immer te horen zijn daarvan ben ik overtuigd!! vandaar de standaard vette 10 voor welke en elke song van Bob D

Dus je moet dit nummer mooi vinden anders heb je geen muziek smaak Crying or Very sad

een 5 van mijn kant....val dr van in slaap
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1788
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hutje Op de Hei

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Dave Evans 09.05.09 0:12

Alex schreef: 6 uur 's ochtends op lowlands in een tentje en dit nummer keihard mee zingen waarbij iemand (zeer waarschijnlijk iemand van de Dave Clan) in een andere tent gaat klagen dat hij wil slapen.........pleurt lekker op naar huis naar je vrouw of vriendin op de bank dan. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy.


Onmogelijk Alex, mijn clan krijgt van mij een verbod om op zo'n low budget festival te komen Laughing Laughing Laughing
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Jan... 09.05.09 0:44

Alex schreef:Dit nummer krijgt een 10

Jan heeft het voor mij al goed verwoord. Er zit echter nog een moment aan vast. 6 uur 's ochtends op lowlands in een tentje en dit nummer keihard mee zingen waarbij iemand (zeer waarschijnlijk iemand van de Dave Clan) in een andere tent gaat klagen dat hij wil slapen.........pleurt lekker op naar huis naar je vrouw of vriendin op de bank dan. Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy.

Maar het automoment is het mooist!!

Volgens mij hebben we 3 dagen dat liedje lopen zingen, het werd steeds gekker. Geen mens kon meer ons volgen.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 09.05.09 3:13

Boontje schreef:
Journeyman schreef:Robert Zimmerman standaard een vette 10 degene die dit niet snapt daarvan gaat Journeyman ernstig twijfelen aan zijn/haar muzikale vermogens, maar nu serieus de man en zijn liedjes zullen over 200 jaar nog immer te horen zijn daarvan ben ik overtuigd!! vandaar de standaard vette 10 voor welke en elke song van Bob D

Dus je moet dit nummer mooi vinden anders heb je geen muziek smaak Crying or Very sad

een 5 van mijn kant....val dr van in slaap


Tja, je bent voor of tegen Dylan en meer niet, nergens staat overigens vermeld dat je dit met mij eens moet zijn en dus>>>>>
WELTERUSTEN

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 09.05.09 9:04

Journeyman schreef:
Boontje schreef:
Journeyman schreef:Robert Zimmerman standaard een vette 10 degene die dit niet snapt daarvan gaat Journeyman ernstig twijfelen aan zijn/haar muzikale vermogens, maar nu serieus de man en zijn liedjes zullen over 200 jaar nog immer te horen zijn daarvan ben ik overtuigd!! vandaar de standaard vette 10 voor welke en elke song van Bob D

Dus je moet dit nummer mooi vinden anders heb je geen muziek smaak Crying or Very sad

een 5 van mijn kant....val dr van in slaap


Tja, je bent voor of tegen Dylan en meer niet, nergens staat overigens vermeld dat je dit met mij eens moet zijn en dus>>>>>
WELTERUSTEN

Ik vind het wel weer grappig dat je dan juist voor of tegen moet zijn. Je mag het ene uiterste denken of het andere uiterste. Er valt heel wat uit te leggen zondagmiddag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Boontje 09.05.09 10:08

Journeyman schreef:
Boontje schreef:
Journeyman schreef:Robert Zimmerman standaard een vette 10 degene die dit niet snapt daarvan gaat Journeyman ernstig twijfelen aan zijn/haar muzikale vermogens, maar nu serieus de man en zijn liedjes zullen over 200 jaar nog immer te horen zijn daarvan ben ik overtuigd!! vandaar de standaard vette 10 voor welke en elke song van Bob D

Dus je moet dit nummer mooi vinden anders heb je geen muziek smaak Crying or Very sad

een 5 van mijn kant....val dr van in slaap


Tja, je bent voor of tegen Dylan en meer niet, nergens staat overigens vermeld dat je dit met mij eens moet zijn en dus>>>>>
WELTERUSTEN

Nee er staat niet dat je voor of tegen Dylan moet zijn..... Wat het is dat sommige nummers van goede artiesten niet te pruimen zijn. Dat zegt nog niets over de muzieksmaak van iemand. Ik vindt heel veel nummers van U2 gewoon ronduit bagger.....maar ben wel op en top U2 fan. Het is juist de muzieksmaak die maakt dat je een artiest ook ff niet zo goed vindt op zijn tijd. Niemand is perfect ook Bob Dylan niet. Dit nummer is gewoon 1 van de mindere.
Er valt idd zondag heel veel uit te leggen Very Happy Very Happy Very Happy
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1788
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hutje Op de Hei

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 09.05.09 11:06

Zondag ??? uit te leggen??? Is er dan wat soms zondag ??? en zo ja wat mag dat dan zijn??? Is er dan niemand in de wereld die mij begrijpt??? hellup wat ben ik begonnen??? hahahahahahahaha!!!! Een tip van de sluier ik zeg dat IK twijfel en dat zegt verder inhoudelijk dus niets over iemands zijn/haar smaak alhoewel in dit geval van de heer Zimmerman het voor mij onomstotelijk vast staat dat deze
A geen slechte nummers ooit heeft gemaakt
B een ieder die deze mening niet deelt daar het volste recht toe heeft
C ik daarentegen dan inderdaad bijzonder twijfel of en zo ja ik die persoon nog serieus kan nemen
D ik uiteraard volslagen gek ben
E de hele zondagmiddag bereid ben deze stellingen te onderbouwen met de grootste larie en ook koek

En ook met veel plezier deze discussie daar ga vervolgen hahaha

Journeyman

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Jan... 09.05.09 11:10

Ik vind dit een rare discussie. Ik zag pas een overzicht in de Oor met alle platen van Dylan en ik kan me dus echt niet voorstellen, dat alles wat die man maakte goed was. Vooral in de 80s was de man behoorlijk de weg kwijt. Ik weet zeker, dat als ik zijn hele oeuvre langs loopt, dat ik zeker 50 % niet doorheen komt. De man is nogal grillig.... Ik kom wat Dylan betreft niet verder dan Highway 16 revisted and Blonde on Blonde. En de bekende nummertjes. Trouwens, de grootste hit van de beste man was Wigwam, een complete off day, vraag maar aan Mien. Maar dat Dylan 1 van de groten uit de muziekgeschiedenis is, dat staat buiten kijf.

Een andere rare discussie in deze topic is het geleur van Sowhat om Lilly Allen als protestzangeres te bombarderen. 1 keer is leuk, maar een tweede keer begint het vervelend te worden. Laat ik voorop stellen, dat ik Lilly Allen best grappig vind, OK het is niet mijn muziek, maar ze is tenminste origineel, dat zegt nu al heel wat. Ik vond trouwens haar 1e singletje nog steeds de leukste. Trouwens lekker origineel om te zingen over Bush als de man allang weg is.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  sowhat 09.05.09 12:45

jan4004 schreef:Een andere rare discussie in deze topic is het geleur van Sowhat om Lilly Allen als protestzangeres te bombarderen. 1 keer is leuk, maar een tweede keer begint het vervelend te worden.

Jan, je hebt gelijk. Daarom heb ik het ook bij die ene keer gelaten en alleen nog gereageerd. Dat vervolgens de Lily-topic wordt gespamd, kan ik niets aan doen. Maar als je leest, zie je dat ik sinds eergister klaar ben met dit onderwerp.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 09.05.09 13:21

Trouwens, de grootste hit van de beste man was Wigwam, een complete off day, vraag maar aan Mien. Maar dat Dylan 1 van de groten uit de muziekgeschiedenis is, dat staat buiten kijf.

Ik dacht dat het alleen aan pubers voorbehouden was om de kwaliteit van een artiest of groep af te meten in ja of nee gescoorde hits. Wij zijn toch grote mensen onder elkaar? Wij kijken toch verder dan een hitje lang is?
Verdiep je nog eens in het verdere werk van Dylan [wel ff van tevoren de oren uitbaggeren en de vieze smaak wegpoetsen] en luister vooral eens naar zijn teksten.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Kaj 09.05.09 13:32

Ik geloof dat het aanhalen van dat hitje vooral bedoeld was om aan te geven dat niet alles wat Dylan gemaakt heeft per definitie een 10 verdient - wat door Journeyman wel geclaimd werd. Dat hits vaak niet het beste uit een artiestenoeuvre zijn, lijkt me hier wel een geaccepteerd feit Wink
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 09.05.09 13:51

Ik hoor het wel van jan, Kaj.
Niettemin geldt voor mij dat het hebben van een hit of niet geen maatstaf is voor de kwaliteit van de muziek.
Anders zou het, kijkend naar de baggerlijsten van momenteel, wel heel triest gesteld zijn met het begrip "kwaliteit".

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Boontje 09.05.09 13:56

Journeyman schreef:
E de hele zondagmiddag bereid ben deze stellingen te onderbouwen met de grootste larie en ook koek

En ook met veel plezier deze discussie daar ga vervolgen hahaha

Journeyman

Kijk that's the spirit.....en daar houwen we van Very Happy Very Happy
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1788
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hutje Op de Hei

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Jan... 09.05.09 19:16

Kaj schreef:Ik geloof dat het aanhalen van dat hitje vooral bedoeld was om aan te geven dat niet alles wat Dylan gemaakt heeft per definitie een 10 verdient - wat door Journeyman wel geclaimd werd. Dat hits vaak niet het beste uit een artiestenoeuvre zijn, lijkt me hier wel een geaccepteerd feit Wink

Ik vind dat Kay het erg goed verwoord heeft. Ik gaf dit ook aan als voorbeeld. Ik ben wel degelijk op de hoogte van het oeuvre van Dylan en met name de periode 1964-1966 is ijzersterk. Ik vind ook dat Boon het goed verwoord met een kritische kijk op U2 en ik vind ook niet alles goed van de Beatles.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 09.05.09 20:06

Noem mij de 1e artiest of groep waar wél alles[!] goed van is.
Een onzinnige discussie dus. Shocked

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  koekkie 09.05.09 20:25

Journeyman schreef:
E de hele zondagmiddag bereid ben deze stellingen te onderbouwen met de grootste larie en ook koek

En ook met veel plezier deze discussie daar ga vervolgen hahaha

Journeyman[/i]

wat heb ik er nou weer mee te maken affraid die stellingen zul je toch echt in je eentje mogen verdedigen hoor Laughing
oh enne RadaR, tuurlijk is er wel een artiest/band waarvan alles goed is lol! Maar als ik de naam hier neer zet zie je dat natuurlijk weer niet staan sunny
koekkie
koekkie
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 18-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 09.05.09 21:03

Dus heel verstandig van je koekkie om die naam dan maar niet te vermelden. No

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 10.05.09 1:07

Robert Zimmerman natuurlijk RadaR!!!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 10.05.09 9:13

Who??????????? bounce

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 10.05.09 9:34

RadaR schreef:Who??????????? bounce


Shabtai Zisel ben Avraham

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gast 10.05.09 11:04

Mail ff aan koekkie cyclops

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bob Dylan - Just like a woman - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bob Dylan - Just like a woman

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum