*RTH* Tool - Schism
+4
Jan...
Vleertje
sowhat
Dave Evans
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor "Schism"?
*RTH* Tool - Schism
En een verzoekje van een medelid. Een citaat die daar bij hoort is:
Schism van Tool niet hun bekendste maar wel superstrakke bas in dit nummer.
Persoonlijk vind ik dit een meesterwerk.
Schism van Tool niet hun bekendste maar wel superstrakke bas in dit nummer.
Persoonlijk vind ik dit een meesterwerk.
Gast- Gast
Re: *RTH* Tool - Schism
Is dit niet hun bekendste.....huhh welke dan wel?
Nou ja bass lijntje is idd wel lekker, maar......de rest van de plaat kan mij niet boeien.........blijft een beetje rommelen in de marge!
Vooruit een vijfje kan er nog wel af (door de bass lijn )
Nou ja bass lijntje is idd wel lekker, maar......de rest van de plaat kan mij niet boeien.........blijft een beetje rommelen in de marge!
Vooruit een vijfje kan er nog wel af (door de bass lijn )
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Niet doorheen te komen: 2
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Hij staat verkeerd by the way ik vind het meesterlijke nummer van Tool onder het steunfonds.
Nou ja ik ga het steun geven ik vind het dus echt een meesterlijke plaat dit. Het bekendere van Tool is mijn inziens toch echt sober wat helemaal kapotgedraaid is eind jaren 90 in de alternatieve danstentjes. Ook Stinkfist werd redelijk veel gedraaid dit hoorde je dan weer minder.
Ik kan er niets aan doen maar ik ga hier dus gewoon een 10 voor geven. Is niet mijn gewoonte maar ik vind het een 9,5 waard en om die naar beneden af te ronden daar vind ik het dan weer te goed voor.
Nou ja ik ga het steun geven ik vind het dus echt een meesterlijke plaat dit. Het bekendere van Tool is mijn inziens toch echt sober wat helemaal kapotgedraaid is eind jaren 90 in de alternatieve danstentjes. Ook Stinkfist werd redelijk veel gedraaid dit hoorde je dan weer minder.
Ik kan er niets aan doen maar ik ga hier dus gewoon een 10 voor geven. Is niet mijn gewoonte maar ik vind het een 9,5 waard en om die naar beneden af te ronden daar vind ik het dan weer te goed voor.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Oh jee, ik zie dat ik het verkeerd heb geplaatst, sorry. Dit was niet om meer aandacht voor het steunfonds te krijgen hoor . Weet niet of dit te herstellen is??
Ik geef het een 5. Ik zal nooit een CD hiervan draaien, pakt me niet.
T zit wel goed in elkaar.
Gast- Gast
Raver, je kunt toch gewoon voor 1 keer én - én doen?
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67
Geboeid naar de clip zitten kijken.
De muziek boeit me voor geen meter. Een 2.
De muziek boeit me voor geen meter. Een 2.
Gast- Gast
Raver schreef:Oh jee, ik zie dat ik het verkeerd heb geplaatst, sorry. Dit was niet om meer aandacht voor het steunfonds te krijgen hoor . Weet niet of dit te herstellen is??
Blijkbaar is het je toch gelukt
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Daar is ie weer, een Lowlands herinneringetje!
Alex, en vriend en ik zei de gek gingen volledig uit den pantoffel bij LCD Sound System. De sfeer was euforisch. Toen was er de keuze: wat wordt de afsluitert: Groove Armada of Tool. Ik nam het initiatief en koos voor Groove Armada om de goede sfeer vast te houden. En dat was precies de goede keuze, want de sfeer bleef geweldig, zie ook het Mosselman-incident na het concert. Maar dat snapt alleen Alex.
Tja, ik kan heel enthousiast gaan doen, maar ik ben het gewoon niet. Dit is echt te depri en te kunstzinnig voor mij. Ik vind die bas ook echt helemaal niks, beetje gepingel op dat ding. Ik vind dit nummer ook echt veels te lang en daardoor veels te saai.
Dus, men zal wel weer zeggen, daar heb je hem weer met die 2. Wel, daar is ie weer!
Alex, en vriend en ik zei de gek gingen volledig uit den pantoffel bij LCD Sound System. De sfeer was euforisch. Toen was er de keuze: wat wordt de afsluitert: Groove Armada of Tool. Ik nam het initiatief en koos voor Groove Armada om de goede sfeer vast te houden. En dat was precies de goede keuze, want de sfeer bleef geweldig, zie ook het Mosselman-incident na het concert. Maar dat snapt alleen Alex.
Tja, ik kan heel enthousiast gaan doen, maar ik ben het gewoon niet. Dit is echt te depri en te kunstzinnig voor mij. Ik vind die bas ook echt helemaal niks, beetje gepingel op dat ding. Ik vind dit nummer ook echt veels te lang en daardoor veels te saai.
Dus, men zal wel weer zeggen, daar heb je hem weer met die 2. Wel, daar is ie weer!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
De clip was ik na drie tellen al zat maar de muziek niet! En daar ga ik dus een héle dikke 8 voor geven!
Dromertje- Music-freak
- Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 28-12-08
Leeftijd : 56
jan4004 schreef:Daar is ie weer, een Lowlands herinneringetje!
Deze gozer (Dhr Jan 4004) begint over Lowlands terwijl hij mij dit jaar echt laat barsten. Mijn hele zomer naar de klote, terwijl het wat mij betreft speciaal alleen om hem ging (maar dat begrijpt ie nog niet).
Enfin.....hij heeft wel gelijk met z'n verhaal over Tool. LCD was weergaloos. We kwamen zelfs nog in beeld bij de VPRO of NOS. Daarna naar Groove Armada. Maar wat voor mij veel meer goud waard is, is het feit dat wij bijna helemaal niet toe kwamen om Groove Armada te kunnen zien. Nadat LCD was afgelopen gingen wij dus, dankzij Jan, vlug naar Groove Armada. Echter wij waren zo vol van dat geweldige concert van LCD dat wij op een gegeven moment gewoon stil stonden.....zonder bier in de hand..... en dat we alledrie nog eens...zonder hun muziek....helemaal vol lof waren over LCD. Volgens mij was dat dan ook onze beste optreden van het afgelopen weekend en gingen we op dat moment alledrie compleet uit onze dak en gingen we helemaal in op hun muziek. Dat is ook de magie van LCD......hun live concerten en meegaan in hun bijna hypnotiserende muziek.
Uh......moest ik Tool ranken? Een 2 omdat het te deprimerend is, en ook, vooral belangrijk, dat ik er vanaf afgelopen week ECHT VAN BAAL DAT HET FEESTJE VAN JAN EN MIJ NIET DOORGAAT.
Gast- Gast
Sorry Alex, vrouwtje gaat boven het festival.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
jan4004 schreef:Sorry Alex, vrouwtje gaat boven het festival.
Tis je vrouw nog niet eens man
Gast- Gast
Inderdaad een meesterwerk mits je er voor openstaat dan, typisch een nummer wat je of geweldig vindt of helemaal niks, persoonlijk is voor mij de totale sfeer van het nummer geweldig,duister, donker, psychotisch, somber en zwart ja een fabelachtig stukje herrie een dikke 9 dus!!
Laatst aangepast door Journeyman op 06.05.09 9:26; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ben na 30 seconde afgehaakt :-) ....een 3 voor de moeite
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
in één woord: briljant!
een 9
een 9
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Na 30 seconden begint het liedje pas in deze video. Please try again?Boontje schreef:Ben na 30 seconde afgehaakt :-) ....een 3 voor de moeite
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: