Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty16.05.24 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty16.05.24 23:01 van Frodo


*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

+9
Mirrr
Frodo
Keano
Kasper
Jan...
sowhat
MrJohn
Joostvdaa
Dave Evans
13 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'I predict a riot'

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap16%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 16% 
[ 3 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap5%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap0%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap0%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap5%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap5%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap21%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 21% 
[ 4 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap11%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap26%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 26% 
[ 5 ]
*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_lcap11%*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 19
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Dave Evans 10.10.13 17:01

[10-10-2013]



Kaiser Chiefs is een Britse indierockband, die gevormd werd in Leeds.

In 2005 werden ze genomineerd voor de Mercury Prize. Ze scoorden sterk in de alternatieve hitlijsten met nummers als "I Predict a Riot", "Oh My God", "Ruby", en "Everyday I Love You Less and Less". "Ruby" behaalde de top tien van de Nederlandse Top 40


live


Officieel startte Kaiser Chiefs in mei 2003, maar hun geschiedenis gaat veel verder terug. Nick, Simon en Peanut kennen elkaar al sinds ze elf jaar oud waren en hebben samen in een aantal bands gespeeld. Whitey kwam in één van hun bands terecht door de leugen te vertellen dat hij gitaar kon spelen als John Squire. Ze kregen de van de kunstschool afgestudeerde en rustloze-energiebal Ricky in de smiezen, zingend in een Rolling Stones-tribute band. In eerste instantie sloeg Ricky het aanbod af om bij de band te komen, maar later veranderde hij van gedachten.

Dit alles gebeurde lang voordat ze de naam Kaiser Chiefs gingen dragen. Tot een paar jaar terug waren ze voor sommige mensen bekend onder de naam 'Parva'. In een bijna wanhopige poging om succesvol te worden, probeerden ze in de toen heel populaire Garage muziek binnen te stromen, maar kwamen niet verder dan zingen over dingen die niet erg overeen kwamen met hun eigen leven. In deze tijd brachten ze drie singles uit, die nu op eBay rondgaan als must-haves. Maar toen gingen dingen niet meer zoals ze wilden. Het slechtste kwam toen de platenmaatschappij hen liet vallen, de band achterlatend met een belastingsschuld, wat hen dwong om een normale baan te vinden.

Ze kwamen wel vaker in de problemen door veel geld uit te geven voor optredens in Londen waar niemand naar ze kwam kijken. Op het moment dat alles uit elkaar leek te vallen – en Whitey besloot om de band te verlaten, maar na dertig minuten weer van gedachte veranderde – besloten ze dat het tijd was voor een nieuwe start.

Na deze tegenslagen lieten ze zich inspireren door hun eigen clubavond 'Pigs', welke ze opgezet hadden in de tussentijd en wat als een grap begon maar ondertussen al aardig succesvol geworden was.

Ze kozen de naam 'Kaiser Chiefs' van het Zuid-Afrikaanse voetbalteam Kaizer Chiefs, waarvoor ooit Lucas Radebe uitkwam, die nu speelt voor Leeds United, de voetbalclub uit de stad waar de Chiefs vandaan komen. Ze begonnen nummers te schrijven over persoonlijke ervaringen en veranderden de muziekstijl in iets dat de laatste jaren steeds minder populair geworden was: klassieke Britse popmuziek – niet te verwarren met 'Britpop', wat in 2002 een negatieve betekenis had.

Maar hoe ver waren ze? In 2004 kwam de eerste single "Oh My God" uit, die opgenomen was in Nicks slaapkamer, en kwam op nummer 66 in de hitlijsten te staan. En dat zonder platenmaatschappij. In november – ondertussen getekend bij B-Unique – kwam de tweede single "I Predict a Riot" terecht op de 22e plek. Toen ze "Oh My God" opnieuw uitbrachten in februari 2005 waren ze al aan het strijden met Girls Aloud om de hoogste plek. Zo kwam de debuut-cd Employment binnen op nummer 3, een week na de release, en werd het platina na drie weken. Daarnaast gingen de Kaiser Chiefs vaak naar het Europese vasteland, waar ze ook veel succes oogstten. Hierna openden ze nog voor volle stadions als support van U2 in de zomer, en is een tour samen met de Foo Fighters aan het eind van het jaar ook niet te verwaarlozen.

In 2006, sleepte Kaiser Chiefs drie prijzen in de wacht op de jaarlijkse Brit Awards-show, namelijk voor Britse rock act, Britse live act en Britse groep.

De opvolger van het eerste album, Yours Truly, Angry Mob, werd op 23 februari 2007 uitgebracht. De single Ruby is de eerste en tot nu toe grootste hit geworden in Nederland en België. In thuisland Engeland werd het de eerste nummer 1 hit van de band.

Op 16 november 2007 maakten de Kaiser Chiefs bekend een nieuwe single uit te brengen. Deze single is "Never Miss a Beat" en is de eerste single voor het nieuwe album Off with Their Heads dat op 17 oktober 2008 uitkwam in Nederland. De tweede single, "Good Days Bad Days", is op 15 december in Nederland uitgebracht.

In juni 2011 brachten de Kaiser Chiefs hun 4de album "The Future is Medieval" uit met o.a. de single "Little Shocks". De single werd naar buiten gebracht via de Engelse radiozender BBC Radio 1. Dit album is onder meer opgenomen in het huis van drummer Nick Hodgson. Bij "The Future is Medieval" kunnen de fans zelf hun eigen album samenstellen uit 20 opgenomen nummers. Ook konden ze daarbij een albumhoes maken. Op 27 juni 2011 kwam het echte album in de winkel te liggen met daarop 12 van de 20 tracks.

Vier december 2012 heeft drummer Nick via twitter laten weten uit de band te stappen. Dit wordt dezelfde dag bevestigd op de website van de band. Nick gaat zich storten op zijn studio werk met andere bands

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Gast 10.10.13 17:04

Moddervette plaat, Bam! 9.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Joostvdaa 10.10.13 17:12

Vette plaat inderdaad, één van hun beste. Een 8 van mij erbij.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  MrJohn 10.10.13 17:13

Nummer van hun beste album ooit (Employment). Daarna werd het geleidelijk minder.

Heb nog wel eens een geweldige live uitvoering van I Predict A Riot op een festival gezien. Elektrische spanning hing in de lucht en dan een geweldige ontlading.

Inderdaad Mark(raver) en Joost, hij knalt erin en laat je niet meer los Very Happy 

Een 10.

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  sowhat 10.10.13 17:18

Aardig popliedje. 7
Al jaren geleden uit mijn lijst gemikt vanwege niet onderscheidend genoeg.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Jan... 10.10.13 17:56

aaa daar hebben we het wereldwonder weer. Het huidige succes (?) geeft wel aan hoe vreselijk gehyped dit was. Rotzooi van de bovenste plank, gewoon een matige lullige Madness. roebie roebie roebie roebie. Snel vergeten dit, een 1.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Kasper 10.10.13 18:33

MrJohn schreef:Nummer van hun beste album ooit (Employment). Daarna werd het geleidelijk minder.

Heb nog wel eens een geweldige live uitvoering van I Predict A Riot op een festival gezien. Elektrische spanning hing in de lucht en dan een geweldige ontlading.

Inderdaad Mark(raver) en Joost, hij knalt erin en laat je niet meer los Very Happy 

Een 10.

Emplyoyment is als album beter ja, maar voor mijn gevoel staan hun pieken (Ruby en Angry Mob) wel op Yours Truly, Angry Mob.
Dit is hoe dan ook een fijne plaat. Een nette 8.
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Kasper 10.10.13 18:38

jan1966 schreef:aaa daar hebben we het wereldwonder weer. Het huidige succes (?) geeft wel aan hoe vreselijk gehyped dit was. Rotzooi van de bovenste plank, gewoon een matige lullige Madness. roebie roebie roebie roebie. Snel vergeten dit, een 1.
Ze zijn dan ook al dik drie jaar stil. Wink
Hun laatste twee platen hebben de verwachtingen eenvoudig weg niet ingelost, maar dat doet in mijn ogen niets af aan de eerste platen die gewoon veel sterker waren. Inspiratie, verkeerde keuzes? Geen idee. Maar ik luister sommige nummers van toen nog regelmatig met plezier, dus wat mij betreft niet 'vreselijk gehyped.'
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Keano 10.10.13 20:55

Heerlijke plaat waar ik energie van krijg. Een 9!
Keano
Keano
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Frodo 10.10.13 21:46

Ijzersterke plaat van een ijzersterk album. Dikke 9.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Mirrr 12.10.13 1:08

Jaaaaaaaaaaaaaa heerlijk plaatje dit, een dikke 8 Very Happy 
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12062
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Gast 12.10.13 9:39


Net als @Jan1966 begrijp ik er geen reet van waar al die hoge cijfers voor dit bijzonder middelmatige om niet te zeggen slechte bandje vandaan komen, ik heb het nou weer een paar keer beluisterd maar ik hoor het geweldige er echt niet van af, het lijken wel een soort van moderne Monkees qua muziek, zo van even kijken wat al die plaatjes kopende figuren leuk vinden en wat op dat moment zogenaamd in is en dat dan in de keukenmachine gooien en hoppa klaar weer een hit(je) leuk hoor voor de platen maatschappij maar verder??

Verder voegt dit helemaal niets toe aan wat dan ook it sucks big time..... een 1.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Jan... 12.10.13 10:24

Journey!!!!! Held!!!!!


heh heh with the monkees!!!! Ik was op Lowlands helaas op een concert en ik zei tegen Alex: die zangert lijkt op Simon le Bon. Het is gewoon een lullig marketingproduct met een houdbaarheid van prettige vriendschap tussen NL en Rusland.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Miennnn 15.10.13 12:31

Een 2!
Vanwege het leuke lalalalallaaaaaaaaa llaaallalaaaa
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Timmus 19.10.13 18:32

Redelijke plaat van een degelijk maar zeker niet wereldschokkend debuutalbum; een 7.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Chevy 20.10.13 12:24

Ik zal er vast wel weer niets over mogen zeggen, maar een 1? Wat is er gebeurd met "gewoon saai, een 4"? Een 1 dan denk ik aan nummers waarbij ik de haren uit m'n kop wil trekken, nummers die ik niet uit kan zitten, waar de nekharen recht overeind gaan staan van de walgelijkheid. Nummers die zo bizar slecht zijn dat je koptelefoon er spontaan van kapot gaat. Waardoor je rechtstreeks, zonder aarzelen, de kroeg uit zou lopen, omdat je bang bent een hersenbeschadiging op te lopen door de matigheid.

Over dit nummer:
Gewoon saai, een 5.
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Dave Evans 20.10.13 12:29

Daarom geef ik ook niet zo vaak een 1 Chevy Smile

Voor deze echter een 9 omdat ik dit een van de beste nummers vind van de Kaiser Chiefs, die verder niet echt uitblinken in constante kwaliteit. Ze hebben een paar erg goede nummers maar ook teveel middelmaat, een soort Franz Ferdinand dus Smile

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Jan... 20.10.13 14:36

Chevy schreef:Ik zal er vast wel weer niets over mogen zeggen
Daar heb je gelijk in. Ik vind dit een waardeloze band en een waardeloos nummer. Dan ga ik toch geen ander cijfer geven?
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Chevy 21.10.13 15:11

Dat het een waardeloze band is, zou niets uit mogen maken. Ik ken waardeloze bands die minimaal één goed nummer gemaakt hebben en er zijn ook steengoede bands met waardeloze nummers. Overigens kwalificeer ik een nummer dat ik een 4 geef evengoed als waardeloos.

Doe wat je niet laten kan, maar bedenk wel dat je met zo'n 1 een behoorlijke impact op de uiteindelijk score hebt.
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Jan... 21.10.13 18:33

wat een onzin weer.

Als ik een nummer een 1 waard vind dan geef ik het een 1. Mijn standaarddefinitie van een 1 geven is wat anders dan bij jou. Dat is mijn volste recht. En hier wil ik het absoluut maar dan ook absoluut bij laten.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Gast 28.10.13 14:41

Hier ook een dikke 1. Heb dit nooit begrepen waarom het zo werkelijk waar goed moet zijn. Muzikaal niet bijzonder, maar qua optreden en live uitvoering ook niet spectaculair. Kan zijn eigen teksten niet eens onthouden. En als je na drie jaar optreden nog steeds met dat malle hoedje moet blijven lopen, denk ik dat je meer voor de show staat dan werkelijk voor jezelf. Gelukkig brengen ze niks meer uit, en mogen ze samen biertje drinken met Keane. Die brengen gelukkig ook niks meer uit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  sokratikos 05.11.13 15:23

Een leuk nummertje voor zo nu en dan, energiek, vrolijk, en (al willen ze dat label niet is het toch gewoon) op z´n britpops. Ooit op uitnodiging meegegaan naar een liveconcert in Doornroosje, omdat ik wel zin had in een concert, maar het viel me echt tegen. De RTH is (voor zover ik weet) hun leukste nummer: een 7

@ Chevy, Dave: ik stem zelf ook zelden een 1 (of een 10), en probeer de hele schaal van 1 tot 10 te benutten. Maar iedereen mag het ranken invullen naar eigen inzicht of voorkeur

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9983
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot Empty Re: *RTH* Kaiser Chiefs - I predict a riot

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum