*RTH* ReVamp - Kill Me With Silence
+6
Joostvdaa
Mirrr
sowhat
Dave Evans
MrJohn
sokratikos
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "ReVamp - Kill Me With Silence" ?
*RTH* ReVamp - Kill Me With Silence
[23-08-2013]
Verzoekje
ReVamp is een Nederlandse symfonische metalband en werd in 2010 opgericht door Floor Jansen (de voormalige zangeres van de Nederlandse symfonische metalband After Forever).
Huidige bezetting:
Floor Jansen - zang (ex-After Forever)
Waldemar Sorychta - gitaar (Grip Inc., Enemy Of The Sun, Despair, Voodoocult, Eyes Of Eden)
Joost van den Broek - keyboard (Galexia, Sun Caged, Neoshine, Ayreon, The Supremacy, Sphere of Souls, Expedition Delta, Freak Neil Inc., HDK, ex-After Forever)
Jord Otto - gitaar, grunt, zang (The Blackest Grey)
Ruben Wijga - keys
Matthias Landes - drums, (Dark Fortress)
Jaap Melman - basgitaar (ex-Dreadlock Pussy, Pendejo, Bitcho)
Arjan Rijnen - gitaar, (Pendejo)
Hun debuutalbum ReVamp werd op 28 mei 2010 uitgebracht. Het is de eerste uitgave van Floor Jansen sinds het gelijknamige album van haar vorige band, After Forever, uit 2007.
Het tweede album Wild Card is net verschenen op 23 augustus 2013 in Europa, en zal verschijnen op 26 augustus 2013 in het Verenigd Koninkrijk en op 3 september 2013 in de Verenigde Staten.
We ranken het nummer Kill Me With Silence van ReVamp´s debuutalbum uit 2010.
live 2010
Verzoekje
ReVamp is een Nederlandse symfonische metalband en werd in 2010 opgericht door Floor Jansen (de voormalige zangeres van de Nederlandse symfonische metalband After Forever).
Huidige bezetting:
Floor Jansen - zang (ex-After Forever)
Waldemar Sorychta - gitaar (Grip Inc., Enemy Of The Sun, Despair, Voodoocult, Eyes Of Eden)
Joost van den Broek - keyboard (Galexia, Sun Caged, Neoshine, Ayreon, The Supremacy, Sphere of Souls, Expedition Delta, Freak Neil Inc., HDK, ex-After Forever)
Jord Otto - gitaar, grunt, zang (The Blackest Grey)
Ruben Wijga - keys
Matthias Landes - drums, (Dark Fortress)
Jaap Melman - basgitaar (ex-Dreadlock Pussy, Pendejo, Bitcho)
Arjan Rijnen - gitaar, (Pendejo)
Hun debuutalbum ReVamp werd op 28 mei 2010 uitgebracht. Het is de eerste uitgave van Floor Jansen sinds het gelijknamige album van haar vorige band, After Forever, uit 2007.
Het tweede album Wild Card is net verschenen op 23 augustus 2013 in Europa, en zal verschijnen op 26 augustus 2013 in het Verenigd Koninkrijk en op 3 september 2013 in de Verenigde Staten.
We ranken het nummer Kill Me With Silence van ReVamp´s debuutalbum uit 2010.
live 2010
Laatst aangepast door sokratikos op 25.08.13 9:38; in totaal 1 keer bewerkt
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Re: *RTH* ReVamp - Kill Me With Silence
Heb het ooit wel lichtelijk kunnen waarderen, maar ben nu helemaal klaar met die metalbands met zangeressen. Nightwish wens ik ook niet meer te horen.
Een 2.
Een 2.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Huhh vreemd, ik had begrepen dat Floor Jansen sinds een maand of wat de nieuwe zangeres van Nightwish was.
Enne nog vreemder: ik dacht altijd dat jij MrJohn.........best wel fan van Nightwish was????
Enne nog vreemder: ik dacht altijd dat jij MrJohn.........best wel fan van Nightwish was????
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
In oktober 2012 besloten Anette Olzon en Nigtwish in onderling overleg om uit elkaar te gaan. Nightwish was niet van plan om de tournee door Amerika af te zeggen en daarom besloot de groep verder te gaan met zangeres Floor Jansen (ReVamp en ex-After Forever) als vervanging.
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Omarm ik met Nightwish na een tip van MrJohn eens een groep die hij leuk vindt, vindt hij er niets meer aan.
Maar goed, van de metalbands met zangeressen speelt deze overduidelijk onderin de Jupiler League. Instrumenten en zangeres klinken beslist niet vol genoeg. Onvegrijpelijke keuze van Nightwish voor een zangeres die de schoenen van Tarja nog niet eens mag poetsen. 4
Maar goed, van de metalbands met zangeressen speelt deze overduidelijk onderin de Jupiler League. Instrumenten en zangeres klinken beslist niet vol genoeg. Onvegrijpelijke keuze van Nightwish voor een zangeres die de schoenen van Tarja nog niet eens mag poetsen. 4
Leeftijd : 67
De klik was er niet meer. Waar eens een warme gloed me omhulde, zie ik nu een absurde leegte. Het vuur is gedoofd. Ik draai me om en ga verder.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Klinkt goed, een 7
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Metal met theatrale zangeressen, ik heb er bijzonder weinig mee en dit nummer is daarop geen uitzondering. Deze muziek is totaal niet aan mij besteed. Een 2.
dit is weer hinken op twee gedachten: de muziek is hard en powerful bedoeld maar de productie is zo glad en motr als maar kan.
En dat mondt dan samen uit in een 3.
En dat mondt dan samen uit in een 3.
Normaliter kan ik dit soort herrie uitstekend waarderen helaas vind ik Mevrouw Jansen nou niet bepaald behoren tot de zangeressen waarvan je zegt "nou nou en nou nou" ik mis warmte, spontaniteit enz. enz. kortom van alles wat dit soort muziek nu juist zo leuk kan maken bijvoorbeeld wat een Tarja Turunen naar de tafel brengt de looks en de passie en cojones.
En ja het klinkt een beetje oubollig Nederlands oftewel het is het net niet een 3 voor de moeite.
En ja het klinkt een beetje oubollig Nederlands oftewel het is het net niet een 3 voor de moeite.
Gast- Gast
Journeyman, precies en prima omschreven wat ik nou ook bedoel
Wij zijn slechts afgedaald in onze heerlijke heerlijkheid om u te irriteren en te plezieren waarde SoWhat.sowhat schreef:Journeyman, precies en prima omschreven wat ik nou ook bedoel
bij deze dus :
Gast- Gast
Dank je voor plaatsen, Journeyman.
Deze is schitterend.
Tarja ook trouwens.
Deze is schitterend.
Tarja ook trouwens.
Muziek die ik van tijd tot tijd prima kan aanhoren, maar het is natuurlijk erg gepolijst en weinig spannend. Een 6.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Ik vind dit gewoon een lekker nummer.
Een 8
Een 8
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Zulke bandjes als Nightwish, After Forever en dit zijn niet aan mij besteed. Echt vreselijk is het ook weer niet, dus ik hou het op een 4
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Was afgelopen weekend op een feestje waar ze met een redelijk volume urenlang muziek van Floor Jansen draaiden. Hoewel ReVamp dit weekend op 300 m van mijn huis speelt ga ik toch maar wat anders doen met mijn tijd.....
Goedzo Johnny Boy!!!
Ik ging altijd naar paaspop en we vermaakten ons altijd prima met After Forever. Vooral door de strakke pakjes die Floor droeg. Zo nuchter vond ik het behoorlijk tegenvallen en dit vind ik helemaal een ramp. Wat een ouwewijven plaat is dit en idd rampzalig gezongen. Zie ik weer een ouderwetse 1 langs komen? Jawelllll
Ik ging altijd naar paaspop en we vermaakten ons altijd prima met After Forever. Vooral door de strakke pakjes die Floor droeg. Zo nuchter vond ik het behoorlijk tegenvallen en dit vind ik helemaal een ramp. Wat een ouwewijven plaat is dit en idd rampzalig gezongen. Zie ik weer een ouderwetse 1 langs komen? Jawelllll
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: