De hete "geile"lijst! 13/14 september.
+16
Kaj
Sjoerd
Vleertje
Frodo
Marsha
forzautregivo
Grafmat
Chevy
sokocat
MrJohn
Dave Evans
Miqlos
sowhat
Kasper
Mirrr
Roche
20 plaatsers
Wall Of Sound :: Orinoco Radio :: Uitzendingen :: DJ Roche
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: De hete "geile"lijst! 13/14 september.
Jammer @Berend, ik hoop wel dat je nog komt uitleggen wat je nu exact bedoeld want volgens mij was @Roche verdomde duidelijk over wat deze lijst zou zijn en waarvoor deze zou staan en wel alle vormen van sexualiteit die een ieder met bepaalde stukken muziek maar wil associëren.
Om je een voorbeeld te schetsen zo had ik bijvoorbeeld het nummer "Dirt" van Iggy en zijn Stooges gekozen en echt niet omdat ik nu zo graag het bed zou willen delen met Iggy (alhoewel dat wellicht wel eens een hele sensationele ervaring zou kunnen zijn op zich, dus zeg nooit nooit nietwaar!! maar in principe nou nee)maar vooral omdat ik in mijn oren en beleving dit een van de meest geile nummers vind die ik ooit heb gehoord, werkelijk alles wat sex leukt maakt kun je daarin terughoren, van tederheid tot rauwe botheid, maar ook van lust en nog meer lust en een diep verlangen en een onderhuidse onaards lekkere groove die je zacht bij de ballen grijpt en ze daarna snoeihard omdraait, kortom het ultieme nummer voor echte sex.
Nou je snapt natuurlijk wel dat degene die "Marieke" van Brel had ingestuurd bij dat nummer ongetwijfeld een iets andere beleving zou hebben dan ik met "Dirt".
Alhoewel ik dan weer wel met "Marieke" de associatie heb met Markies de Sade, een in strak zwart leder gestoken Meryl Streep als ijskoude ongenaakbare "Mistress", Dexter, en vochtige dampige kelders met daarin allerlei aantrekkelijke hulp en andere middelen
dus ik bedoel maar aan te geven dat muziek, dus ook deze "Marike",voor een ieder apart word beleefd en dat maakte deze lijst ook zp leuk ieder kon zijn eigen invulling geven aan wat hij hoorde.
Zo snapten Grafmat en ik meen Vleer niet helemaal waarom "sign of the times" van chocoprince in de lijst stond, welnu aangezien die van mij afkomstig was, ik heb dit nummer gekozen om 3 redenen en wel voor het ongelooflijk lekkere zwoele muzikale gedeelte, maar ook omdat de tekst jammer genoeg ook alles met sex en sexualiteit heeft te maken, maar vooral omdat als ik dit nummer hoor ik meteen weer terug ben op het terras van een strandtoko in Naxos waarvan ik de details maar niet zal prijsgeven in verband met een permanente ban alhier.
Zo snap ik ook werkelijk geen ene hol wat je bedoeld met "Vleermuziek" en ja er zaten hier en daar wat stukken tussen die je zo zou kunnen horen maar werp eens een blik op de lijst en je ziet dat de waarheid geheel anders is.
Gast- Gast
Prima uitleg Journeyman. Het verschil van invalshoek kan echter ook varieren binnen het lijstje van een en dezelfde inzender !
Zo was ik de vermaledijde, die de sensuele virtuoos Brel in de lijst had opgenomen, maar daarnaast ook de hard core sex van Rammstein
Zo was ik de vermaledijde, die de sensuele virtuoos Brel in de lijst had opgenomen, maar daarnaast ook de hard core sex van Rammstein
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Voor alle duidelijkheid: mijn opmerking is absoluut geen aanval op Vleer (die ik hoog heb zitten) of dat zij haar muziek extra in de lijst zou stoppen. Nee, nee, nee, dat bedoel ik niet.
Vleer-muziek is voor mij (VOOR MIJ !!!!) de verzamelnaam voor alternatieve gitaarmuziek. Ik weet dat zij daar van houdt, ik over het algemeen niet. Ik weet dat zij dol is op Lou Reed, Nick Cave e.d. en dat zijn de mannen waar ik liever niet naar luister.
Niks mis mee, gelukkig is er verschil van smaak.
Ik heb de playlist doorgekeken en gezien welk deel van de uitzending is gehoord heb. Waar ik precies ben ingevallen weet ik niet meer, maar ik weet dat ik Nine inch Nails gehoord heb, Janes Addiction, Dream Theather (geen Vleer-muziek) en bij Consolidated begon ik me af te vragen of ik hier de hele avond naar zou willen luisteren. Na de RHCP en Touch and go trok ik het niet meer (woordspeling!) en ben ik afgehaakt.
Ook heb ik even gekeken welke nummers ik zelf heb ingestuurd en daar is er één van gedraaid. Prima, maar vind je het dan vreemd dat ik me afvraag of ik de vraag van Roche goed begrepen heb ?
Over het algemeen vermaak ik me prima met Orinoco (ik ontdek in ieder geval een hoop nieuwe muziek), maar blijkbaar ben ik precies in een gedeelte van de show gevallen dat niet mijn kopje thee was.
Ik hoop dat iedereen tevreden is met mijn uitleg.
Nogmaals: Vleer, ik hoop niet dat je je aangevallen voelde, want zo was de opmerking niet bedoeld.
Vleer-muziek is voor mij (VOOR MIJ !!!!) de verzamelnaam voor alternatieve gitaarmuziek. Ik weet dat zij daar van houdt, ik over het algemeen niet. Ik weet dat zij dol is op Lou Reed, Nick Cave e.d. en dat zijn de mannen waar ik liever niet naar luister.
Niks mis mee, gelukkig is er verschil van smaak.
Ik heb de playlist doorgekeken en gezien welk deel van de uitzending is gehoord heb. Waar ik precies ben ingevallen weet ik niet meer, maar ik weet dat ik Nine inch Nails gehoord heb, Janes Addiction, Dream Theather (geen Vleer-muziek) en bij Consolidated begon ik me af te vragen of ik hier de hele avond naar zou willen luisteren. Na de RHCP en Touch and go trok ik het niet meer (woordspeling!) en ben ik afgehaakt.
Ook heb ik even gekeken welke nummers ik zelf heb ingestuurd en daar is er één van gedraaid. Prima, maar vind je het dan vreemd dat ik me afvraag of ik de vraag van Roche goed begrepen heb ?
Over het algemeen vermaak ik me prima met Orinoco (ik ontdek in ieder geval een hoop nieuwe muziek), maar blijkbaar ben ik precies in een gedeelte van de show gevallen dat niet mijn kopje thee was.
Ik hoop dat iedereen tevreden is met mijn uitleg.
Nogmaals: Vleer, ik hoop niet dat je je aangevallen voelde, want zo was de opmerking niet bedoeld.
Berend- Music-director
- Aantal berichten : 1927
Registratiedatum : 30-04-12
Leeftijd : 59
Op aanvraag verwijderd
Laatst aangepast door katje39 op 17.09.13 7:06; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Bij de SWclassic van Touch and go weglopen. Foei!
Leeftijd : 67
Ongetwijfeld hadden katje en ik toen een rookpauze buiten in de Groningse duisternissowhat schreef:Bij de SWclassic van Touch and go weglopen. Foei!
MrJohn- Chief
Ondertussen maken Eva en ik er een prive disco van hier met Jaydee - Plastic dreams.
Bedankt voor die aanvraag Timmus; plotseling kwam er een deel van de jaren 90 uit de wazige herinneringen vandaan die het normaal zijn
Gast- Gast
Berend , ik kan me niet herinneren een lijstje van je gekregen te hebben. Heb net alles doorzocht maar kom niks tegen van je. Geen idee hoe dat kan...
Maar er komt nog een naspel , dus ik zou zeggen...gooi je lijst in de herkansing ...roche@orinocoradio.nl .
En tja... ik heb juist genoten van de variatie aan muziek...en vooral heel erg veel gelachen.. Bovendien maakt elke lijst , hoe je die ook organiseert of noemt weer discussie los... .
Eigenlijk vond ik de opmerking van iemand in de chat "lepeltje lepeltje liggen is ook erg lekker " de hete lijst wel goed samenvatten...
Maar er komt nog een naspel , dus ik zou zeggen...gooi je lijst in de herkansing ...roche@orinocoradio.nl .
En tja... ik heb juist genoten van de variatie aan muziek...en vooral heel erg veel gelachen.. Bovendien maakt elke lijst , hoe je die ook organiseert of noemt weer discussie los... .
Eigenlijk vond ik de opmerking van iemand in de chat "lepeltje lepeltje liggen is ook erg lekker " de hete lijst wel goed samenvatten...
Roche- Beheerder
- Aantal berichten : 3549
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Roche, je hebt mijn bijdrage op 4 augustus gekregen. 10 nummers mét motivatie, via het mailadres dat je in je vorige post noemde.
Berend- Music-director
Kijk eens in je spam box roche .......
Kiwiana- Music-freak
- Aantal berichten : 337
Registratiedatum : 30-12-11
Leeftijd : 61
Ja dit is een ware classic uit het house gebeuren, de lange versie is (komt dat woord weer) Epischkatje39 schreef:
Ondertussen maken Eva en ik er een prive disco van hier met Jaydee - Plastic dreams.
Bedankt voor die aanvraag Timmus; plotseling kwam er een deel van de jaren 90 uit de wazige herinneringen vandaan die het normaal zijn
Gast- Gast
O deze kan ook wel hier.
Heb vandaag een uurtje gecollecteerd voor de Nierstichting. Heb een bus meegekregen met een wat stroeve gleuf.
Zegt een mevrouw die er geld in gooit: 'Ik hoop voor jou dat je vrouw een soepelere gleuf heeft.'
Heb vandaag een uurtje gecollecteerd voor de Nierstichting. Heb een bus meegekregen met een wat stroeve gleuf.
Zegt een mevrouw die er geld in gooit: 'Ik hoop voor jou dat je vrouw een soepelere gleuf heeft.'
Leeftijd : 67
Ik voel me totaal niet aangevallen hoor Berend,
Het verbaasde me vooral omdat geen van de nummers in het begin gedraaid er 1 uit mijn lijstje was.
Ergens vind ik het wel grappig dat het Vleer Genre een eigen genre zou zijn Laat ze dat bakje maar bij de Plato aanschaffen lijkt me leuk.
Het verbaasde me vooral omdat geen van de nummers in het begin gedraaid er 1 uit mijn lijstje was.
Ergens vind ik het wel grappig dat het Vleer Genre een eigen genre zou zijn Laat ze dat bakje maar bij de Plato aanschaffen lijkt me leuk.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Berend je PréPushjes zijn wel binnen hoor
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Welke nummers waren het dan...? Ben wel benieuwd, nu. En het klinkt toch alsof er ongelukkigerwijs iets mis is gegaan.Berend schreef:Roche, je hebt mijn bijdrage op 4 augustus gekregen. 10 nummers mét motivatie, via het mailadres dat je in je vorige post noemde.
Heel wat aangehaald hier, want Eva zit helemaal in haar house periode. Kan ook geen genoeg krijgen van Snap, wat ze 'het schetenlied' noemt en op I've got the power, zingt ze Bob de BouwerMark(raver) schreef:Ja dit is een ware classic uit het house gebeuren, de lange versie is (komt dat woord weer) Epischkatje39 schreef:
Gast- Gast
Ik zeg het niet vaak, maar wel graag . Glasheldere uitleg, Journeyman, hoewel het laatste zinnetje toch wel errrug nieuwsgierig maakt. Ook de rest van het stukje kan ik aardig onderschrijven!Journeyman schreef:Zo snapten Grafmat en ik meen Vleer niet helemaal waarom "sign of the times" van chocoprince in de lijst stond, welnu aangezien die van mij afkomstig was, ik heb dit nummer gekozen om 3 redenen en wel voor het ongelooflijk lekkere zwoele muzikale gedeelte, maar ook omdat de tekst jammer genoeg ook alles met sex en sexualiteit heeft te maken, maar vooral omdat als ik dit nummer hoor ik meteen weer terug ben op het terras van een strandtoko in Naxos waarvan ik de details maar niet zal prijsgeven in verband met een permanente ban alhier.
Berend- Music-director
Berend schreef:Mail nogmaals naar Roche gestuurd.
Ben benieuwd!!
Overigens een glasheldere uitleg verder, en nee hoor werd in ieder geval door mij niet als een aanval op wie dan ook gezien, maar ja soms klikt het en soms klikt het niet so be it!!
Wel jammer dat je niet even qua stemming er wat anders uit kon trekken want nogmaals het ging van climax naar hoogtepunt en vice versa.
Gast- Gast
Markant, energiek en creatief kind katje...van wie zou ze dat nu hebbenkatje39 schreef:Heel wat aangehaald hier, want Eva zit helemaal in haar house periode. Kan ook geen genoeg krijgen van Snap, wat ze 'het schetenlied' noemt en op I've got the power, zingt ze Bob de BouwerMark(raver) schreef:Ja dit is een ware classic uit het house gebeuren, de lange versie is (komt dat woord weer) Epischkatje39 schreef:
MrJohn- Chief
Hij is binnen Berend! Maar kan me niet herinneren hem eerder gezien te hebben....grrrr. Mooi lijstje , mooie motivatie!
Roche- Beheerder
- Aantal berichten : 3549
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Deze zin is wel héél dubbelzinnig op te vatten....Journeyman schreef:
Wel jammer dat je niet even qua stemming er wat anders uit kon trekken want nogmaals het ging van climax naar hoogtepunt en vice versa.
Berend- Music-director
En dan luister ik nu even een stukje geile lijst van zaterdag 14 september, de avond dat ik er niet bij was... Even zien of ik de 'avond van mijn leven' gemist heb (sic MrJohn, maar wat in principe helemaal niet kan, want de avond van je leven is een avond die je hebt meegemaakt, die kún je niet gemist hebben) ...
Roche: bedankt voor het toesturen!!
Roche: bedankt voor het toesturen!!
Laatst aangepast door Grafmat op 17.09.13 23:52; in totaal 1 keer bewerkt
@ Grafmat: er ontgaat me blijkbaar iets
@ Grafmat: er ontgaat me blijkbaar iets
MrJohn- Chief
MrJohn: Dan was je diep in de nacht waarschijnlijk behoorlijk dronken, haha. Je zei me toen meerdere keren (on air en in de chat) dat ik de avond van mijn leven had gemist. En dat kan dus niet... En als je dat niet begrijpt, tja, dan moeten we even een andere discussie gaan voeren...
» De lange lijst 7 en 8 september
» Di 17 jan. De hete lijst 2013
» Do 11 juni..Hete lijst 2013 20.00 uur.
» Do. 3 juli: De hete lijst herhaling 20:00 uur
» De lange lijst 7 en 8 september.
» Di 17 jan. De hete lijst 2013
» Do 11 juni..Hete lijst 2013 20.00 uur.
» Do. 3 juli: De hete lijst herhaling 20:00 uur
» De lange lijst 7 en 8 september.
Wall Of Sound :: Orinoco Radio :: Uitzendingen :: DJ Roche
Pagina 5 van 6
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Vandaag om 16:28 van sokratikos
» November 2024
Vandaag om 11:31 van sokratikos
» Timmus presents: de beste albums van 2023
Gisteren om 20:57 van Timmus
» Marsha's jukebox (04 november)