Steunfonds 27: 6 t/m 12 juli 2013
+5
Joostvdaa
Dutchzaphod
sowhat
MrJohn
Timmus
9 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2013
Pagina 1 van 1
Welke plaat uit Steunfonds 27 is de beste?
Steunfonds 27: 6 t/m 12 juli 2013
GOEIEMORGEN! Op de vroege zaterdagochtend, de eerste dag van de vakantie , gooi ik er een nieuw Steunfonds in...
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk kunnen we Cold Showers feliciteren, zij behaalden de overwinning in de afgelopen editie. Eins Zwei & Parallel Orchestra gaan op herhaling; Lorde is in de eerste ronde van het tennistoernooi uitgeschakeld...
En dan de drie nieuwe plaatjes voor de komende week, met een overbekende naam om mee af te trappen: de nieuwe single van Franz Ferdinand.
1. Franz Ferdinand - Love Illumination
Tsja, een audioclip, dus er viel niet veel te genieten qua videobeelden. Dat is bij de volgende wél het geval; zelfs als je de muziek niks vindt is dit wel een erg gave videoclip. Hadden we kortgeleden al Kids In Glass Houses, nu is het de beurt aan de dierenwereld...
2. Glass Animals - Exxus
En ten slotte de Steunplaat, neem nog maar een shotje...
3. Eins Zwei & The Parallel Cinema - Cocaine / Don't come near me
Volgende week zit oudgediende Raverrr op zijn oude plek; hij verzorgt het Steunfonds tijdens mijn afwezigheid!
Veel luisterplezier...
Het heeft even geduurd, maar uiteindelijk kunnen we Cold Showers feliciteren, zij behaalden de overwinning in de afgelopen editie. Eins Zwei & Parallel Orchestra gaan op herhaling; Lorde is in de eerste ronde van het tennistoernooi uitgeschakeld...
Uitslag Steunfonds 26:
Cold Showers - The Fire 55%
Eins Zwei & The Parallel Cinema - Don't come near me / Cocaine 27%
Lorde - Tennis Court 18%
Cold Showers - The Fire 55%
Eins Zwei & The Parallel Cinema - Don't come near me / Cocaine 27%
Lorde - Tennis Court 18%
En dan de drie nieuwe plaatjes voor de komende week, met een overbekende naam om mee af te trappen: de nieuwe single van Franz Ferdinand.
1. Franz Ferdinand - Love Illumination
Tsja, een audioclip, dus er viel niet veel te genieten qua videobeelden. Dat is bij de volgende wél het geval; zelfs als je de muziek niks vindt is dit wel een erg gave videoclip. Hadden we kortgeleden al Kids In Glass Houses, nu is het de beurt aan de dierenwereld...
2. Glass Animals - Exxus
En ten slotte de Steunplaat, neem nog maar een shotje...
3. Eins Zwei & The Parallel Cinema - Cocaine / Don't come near me
Volgende week zit oudgediende Raverrr op zijn oude plek; hij verzorgt het Steunfonds tijdens mijn afwezigheid!
Veel luisterplezier...
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Re: Steunfonds 27: 6 t/m 12 juli 2013
Weer een prachtig Steunfonds Timmus, chapeau. Zo goed, dat ik het nog vaker moet beluisteren, alvorens een keuze te maken.
Fijne vakantie Timmus en Raver, in the meantime welcome back bij dit topic !
Fijne vakantie Timmus en Raver, in the meantime welcome back bij dit topic !
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Ik vind de eerste twee ontzettend vlak. Dan toch maar Eins Zwei.
Leeftijd : 67
Filmpje van Glass Animals is mooi, maar het gaat om de muziek en die kan me niet bekoren. Dus ik dacht dat wordt Franz Ferdinand, gewoon een lekker nummer. Maar toen hoorde ik Eins Zwei en ik was meteen verkocht. Raar dat zo'n nummer in de herkansing komt... Timmus, prettige vakantie en ik wens je veel zon. (ik heb hier in Zuid-Frankrijk niks te klagen )
Vorige week heb ik het steunfonds door mijn vakantie helaas gemist, maar mooi dat Cold Showers uiteindelijk een keer gewonnen heeft. Terecht wat mij betreft.
Dan de nieuwe week. Franz Ferdinand zet weer een degelijke plaat neer, zonder dat het uitzonderlijk goed wordt. Het niveau van hun eerste twee albums zullen ze vrees ik niet meer halen, maar het is wel een plezierige plaat. Glass Animals vind ik ook wel een aangename plaat eigenlijk, een lekker rustig nummer al zijn er nog wel heel wat betere in het genre. Ook Eins Zwei vind ik wel een leuke plaat, dus de keuze is tamelijk lastig deze week. Ik ga toch voor de vertrouwde kwaliteit van Franz Ferdinand, maar in veel steunfondsen zou ook Eins Zwei gewonnen hebben.
Dan de nieuwe week. Franz Ferdinand zet weer een degelijke plaat neer, zonder dat het uitzonderlijk goed wordt. Het niveau van hun eerste twee albums zullen ze vrees ik niet meer halen, maar het is wel een plezierige plaat. Glass Animals vind ik ook wel een aangename plaat eigenlijk, een lekker rustig nummer al zijn er nog wel heel wat betere in het genre. Ook Eins Zwei vind ik wel een leuke plaat, dus de keuze is tamelijk lastig deze week. Ik ga toch voor de vertrouwde kwaliteit van Franz Ferdinand, maar in veel steunfondsen zou ook Eins Zwei gewonnen hebben.
Het zal wel aan mijn oren liggen, maar ik vind Franz Ferdinand tegen het valse aanzingen in deze plaat. Snapte ook al niet waarom dit tot megahit werd verkozen bij 3FM [maar die hebben wel meer vreemde keuzes dit jaar].
Glass Animals is wel lekker dromerig maar verder ook weer niet heel bijzonder. Daarom stem ik weer op de plaat die vorige week ook al de beste was: Ein Zwei en the rest of the gang
Glass Animals is wel lekker dromerig maar verder ook weer niet heel bijzonder. Daarom stem ik weer op de plaat die vorige week ook al de beste was: Ein Zwei en the rest of the gang
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Vond het moeilijk kiezen uit plaatjes die aan elkaar gewaagd zijn - niet zoals vorige week toen de plaat die er ver bovenuit stak terecht won Het is uiteindelijk toch Franz Ferdinand geworden, waarin het instrumentele stuk lekker is
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10274
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
De plaat heeft niet het niveau van Take me out of Matinee, maar Love Illumination van Franz Ferdinand is wel de beste van deze 3.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Uiteindelijk vind ik in navolging van Joost, Sokra en Mau in Franz Ferdinand de overtreffende trap
Dus gun ik hen bijzonder gaarne mijn stem
Dus gun ik hen bijzonder gaarne mijn stem
MrJohn- Chief
Vreemd dat een plaatje met diverse valse noten zoveel stemmen krijgt Zal de naam zijn......
De zang is inderdaad niet geweldig, maar het instrumentale gedeelte maakt veel goed. Ik vind het toch wel een goede plaat, al is het een close call met de andere opties.
Ach Dave, 's morgens zing ik ook niet altijd even zuiver onder de douche en toch zijn er mensen, die van me houden
MrJohn- Chief
Ach, jij danst weer beter
Leeftijd : 67
Plaatvan Franz ferdinand valt zwaar tegen en eins zwei is mijn kopje thee niet dus mijn stem deze week voor een prima nummer met een schitterende clip.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
MrJohn schreef:Ach Dave, 's morgens zing ik ook niet altijd even zuiver onder de douche en toch zijn er mensen, die van me houden
Maar jij hebt net als Franz Ferdinand dan ook een grote naam hé MrJohn
Timmus, fijne vakantie toegewenst!
Franz Ferdinand vind ik one trick pony; ook dit plaatje is weer inwisselbaar voor al hun andere werk.
Glass animals valt mijn keuze op. Beetje dromerige mix tussen Massive attack, Air en Portishead; prima plaatje.
Franz Ferdinand vind ik one trick pony; ook dit plaatje is weer inwisselbaar voor al hun andere werk.
Glass animals valt mijn keuze op. Beetje dromerige mix tussen Massive attack, Air en Portishead; prima plaatje.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Steunfonds 28: 13 tm 19 juli 2013
» Steunfonds 29: 20 t/m 26 juli 2013
» Steunfonds 26: 29 juni t/m 5 juli 2013
» Steunfonds 19: 11 t/m 17 mei 2013
» Steunfonds 21: 25 - 31 mei 2013
» Steunfonds 29: 20 t/m 26 juli 2013
» Steunfonds 26: 29 juni t/m 5 juli 2013
» Steunfonds 19: 11 t/m 17 mei 2013
» Steunfonds 21: 25 - 31 mei 2013
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2013