Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days

+6
Frodo
Chevy
Jan...
Joostvdaa
sowhat
Dave Evans
10 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Don't get lost in heaven/Demon days'

*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap15%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap8%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap23%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 23% 
[ 3 ]
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap15%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap0%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap23%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 23% 
[ 3 ]
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap8%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_lcap0%*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 13

Enquête gesloten

*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty *RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days

Bericht  Dave Evans 06.05.13 21:28

[05-05-2013]
Een combi verzoekje ditmaal. Twee nummers die eigenlijk één zijn Smile Beetje zoals Pseudo Silk Kimono/Kayleigh of Sirius/Eye of the Sky

https://www.youtube.com/watch?v=vcKzlZHl7PY

Gorillaz is een virtuele Britse band en een multimedia-project van Damon Albarn en Jamie Hewlett. De groep werd in 1998 opgericht en kreeg de fictionele karakters 2-D, Noodle, Russel Hobbs en Murdoc Niccals als bandleden.

Na de eerste ep Tomorrow Comes Today verscheen in 2001 het debuutalbum Gorillaz. Het album, met de singles "Clint Eastwood" en "19-2000" werd genomineerd voor de Mercury Music Prize. In 2005 kwam het vervolgalbum Demon Days uit, dat geproduceerd werd door Danger Mouse en Feel Good Inc. als leadsingle had. Het album werd vijfmaal platina in het Verenigd Koninkrijk en werd genomineerd voor vijf Grammy Awards. In totaal verkocht de band meer dan 15 miljoen albums. In 2010 verscheen het derde album Plastic Beach, gevolgd door Gorillaz' eerste wereldwijde concertreeks.

Albarn is binnen het project verantwoordelijk voor de muziek en heeft hiervoor samengewerkt met een groot aantal muzikanten. De muziekstijl is een combinatie van hiphop, dub, dance en rock. Striptekenaar Hewlett houdt zich vooral bezig met het visuele gedeelte en het verhaal rondom de Gorillaz-wereld. Concerten worden aanvankelijk gerealiseerd door de virtuele bandleden te projecteren en de 'echte' muzikanten als silhouetten af te beelden. In latere optredens waren de artiesten echter vaker daadwerkelijk te zien.

'live'

https://www.youtube.com/watch?v=iZs2sVlkiQc

Laatst aangepast door Dave Evans op 07.05.13 21:31; in totaal 1 keer bewerkt

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty Re: *RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days

Bericht  sowhat 06.05.13 22:18

Hoe je het ook wendt of keert, het is 6,5 minuut hetzelfde riedeltje. Dat kan alleen leuk zijn als het boeiend is, maar dit boeit mij niet. 3

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

*RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days Empty Re: *RTH* Gorillaz - Don't get lost in heaven/Demon days

Bericht  Joostvdaa 07.05.13 12:00

Gorillaz, tja., heel de hype rond deze band heb ik nooit begrepen. Het meeste vind ik niet zo boeiend en daar past deze dubbele RtH ook wel in. Don't get lost in heaven kabbelt maar voort en krijgt een 3. Demon days is een stuk beter, maar ook zeker geen wereldplaat dus een zesje. De 4,5 wordt een 4 omdat het me als geheel maar matig kan boeien.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Bericht  Jan... 07.05.13 19:48

Ik vind het begin behoorlijk zwakzinnig klinken. Later met dat koortje wordt het iets beter, maar vrolijk wordt ik hier allerminst van. Jammer want Blur was best een leuk bandje. 1
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Chevy 08.05.13 15:40

Ik vraag me soms af waarom er gekozen wordt voor een bepaald nummer. Ik ben zeker niet de grootste Gorillaz-fan, maar nummers als Clint Eastwood, Feel Good Inc. (met De La Soul) en Hong Kong vind ik goed tot geweldig.

Na 4 minuten heb je nog niks gehoord. En dan ergens klinkt het als een mix tussen een saai ambient/triphop-nummer en een musical. Gorillaz is veelzijdig, maar deze combi werkt voor mij niet.

maar vrolijk wordt ik hier allerminst van.
Hier wordt de grammar nazi/Rob Geus in mij al helemaal niet vrolijk van.. Evil or Very Mad
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 31

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Bericht  Frodo 08.05.13 16:36

Die laatste twee minuten doen het nog net een 2 worden ipv een 1.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Gast 08.05.13 18:58

En ik ben hier en word ook niet hiervan al te vrolijk zelfs de laatste minuten kunnen dit niet meer redden 1.

Gast
Gast

Bericht  Mirrr 09.05.13 13:37

Kende dit helemaal niet, moet er beetje aan wennen, een 6.....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  sokratikos 09.05.13 17:57

Saaie vertoning, klinkt als een musicalstuk, of als een nummer op een soundtrack waarvan 1 a 1.5 minuut gebruikt word in de film. Omdat de samenzang van het koor ok is, nog een kleine 3
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  MrJohn 09.05.13 18:08

Bijzonder matig in het geheel en ik kan me dan ook vinden in de meeste reacties.

Een 3.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Bericht  Gast 10.05.13 3:12

Wow. Matige reacties, of nee, negatieve reacties. Past wel bij de muziek.

In het eerste gedeelte zou ik graag over die rand willen gaan. Het tweede gedeelte, ja eenzame nachten zijn koud. Ik leef nog steeds op die manier.

En ik ga het een 10 geven. Weltrusten

Gast
Gast

Bericht  Timmus 20.05.13 18:59

Ontiegelijk succesvol en talentvol project natuurlijk, Gorillaz. Helaas is dit een wat matige afsluiter van een verder prima album. Zesje.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: