*RTH* Kelly Clarkson - Since you've been gone
+10
Mirrr
Dutchzaphod
sokratikos
Frodo
MrJohn
Joostvdaa
Chevy
Jan...
sowhat
Dave Evans
14 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Since you've been gone'
*RTH* Kelly Clarkson - Since you've been gone
[13-04-2013]
Ook deze komt van de pallet af......
Kelly Brianne Clarkson (Fort Worth (Texas), 24 april 1982) is een Amerikaans zangeres. Ze was winnaar van American Idol in 2002.
https://www.youtube.com/watch?v=R7UrFYvl5TE
Kelly Brianne Clarkson werd geboren in de Amerikaanse staat Texas, waar ze haar jeugd doorbracht. Ze is het derde en jongste kind van Jeanne Ann Rose, een lerares van Griekse en Ierse afkomst, en Stephen Michael Clarkson, een gewezen ingenieur van Welshe afkomst.
Clarkson had geen gemakkelijke jeugd, vooral door de scheiding van haar ouders – ze was toen zes jaar oud. In het nummer Because of You uit 2005 heeft ze dit thema verwerkt. Haar broer ging bij haar vader wonen, haar zus bij haar tante en Kelly bleef bij haar moeder.
Clarkson was een meisje dat graag zong, en op dertienjarige leeftijd werd haar gevraagd te zingen in het koor van haar middelbare school. Dit aanbod nam ze aan en vanaf dit moment had ze de kans om haar stem te trainen. Nadat Clarkson het diploma van de middelbare school behaalde, besloot ze samen met een vriendin naar Los Angeles te verhuizen om mee te gaan doen met audities en om demo's op te sturen naar platenmaatschappijen. Clarkson en haar vriendin waren net een paar uur ingetrokken in hun appartement toen het appartementencomplex volledig uitbrandde. Op het moment van de brand waren zij niet in het gebouw aanwezig. Dit betekende meteen het eind van de reis en ze keerden terug naar Texas.
Het winnen van American Idol in 2002, waarvoor ze door vrienden was aangemeld, bezorgde Clarkson een platencontract bij RCA en haar droom kwam uit: het opnemen van een eigen album. Maar Clarkson wilde wel de tijd nemen voor haar album, daarom bracht ze eerst in de Verenigde Staten een dubbele a-kantsingle uit: A Moment Like This en Before Your Love. De eerstgenoemde behaalde de nummer 1 positie in de Amerikaanse Billboard Hot 100.
Een jaar later kwam het debuutalbum Thankful uit met als leadsingle Miss Independent, samen met zangeres Christina Aguilera geschreven. Hierna kwamen nog twee singles uit: Low en The Trouble with Love Is. Dit laatste nummer kwam op de soundtrack van Love Actually. Met Miss Independent brak Clarkson ook internationaal door.
Ook deze komt van de pallet af......
Kelly Brianne Clarkson (Fort Worth (Texas), 24 april 1982) is een Amerikaans zangeres. Ze was winnaar van American Idol in 2002.
https://www.youtube.com/watch?v=R7UrFYvl5TE
Kelly Brianne Clarkson werd geboren in de Amerikaanse staat Texas, waar ze haar jeugd doorbracht. Ze is het derde en jongste kind van Jeanne Ann Rose, een lerares van Griekse en Ierse afkomst, en Stephen Michael Clarkson, een gewezen ingenieur van Welshe afkomst.
Clarkson had geen gemakkelijke jeugd, vooral door de scheiding van haar ouders – ze was toen zes jaar oud. In het nummer Because of You uit 2005 heeft ze dit thema verwerkt. Haar broer ging bij haar vader wonen, haar zus bij haar tante en Kelly bleef bij haar moeder.
Clarkson was een meisje dat graag zong, en op dertienjarige leeftijd werd haar gevraagd te zingen in het koor van haar middelbare school. Dit aanbod nam ze aan en vanaf dit moment had ze de kans om haar stem te trainen. Nadat Clarkson het diploma van de middelbare school behaalde, besloot ze samen met een vriendin naar Los Angeles te verhuizen om mee te gaan doen met audities en om demo's op te sturen naar platenmaatschappijen. Clarkson en haar vriendin waren net een paar uur ingetrokken in hun appartement toen het appartementencomplex volledig uitbrandde. Op het moment van de brand waren zij niet in het gebouw aanwezig. Dit betekende meteen het eind van de reis en ze keerden terug naar Texas.
Het winnen van American Idol in 2002, waarvoor ze door vrienden was aangemeld, bezorgde Clarkson een platencontract bij RCA en haar droom kwam uit: het opnemen van een eigen album. Maar Clarkson wilde wel de tijd nemen voor haar album, daarom bracht ze eerst in de Verenigde Staten een dubbele a-kantsingle uit: A Moment Like This en Before Your Love. De eerstgenoemde behaalde de nummer 1 positie in de Amerikaanse Billboard Hot 100.
Een jaar later kwam het debuutalbum Thankful uit met als leadsingle Miss Independent, samen met zangeres Christina Aguilera geschreven. Hierna kwamen nog twee singles uit: Low en The Trouble with Love Is. Dit laatste nummer kwam op de soundtrack van Love Actually. Met Miss Independent brak Clarkson ook internationaal door.
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Kelly Clarkson - Since you've been gone
Wat een nachtegaaltje! 8
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
wereldplaat, wereldmeid, een 9
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
De haters zijn nog niet langsgeweest, zie ik. Inderdaad een prachtige stem en deze powerballad is één van de beste in de muziekgeschiedenis wat mij betreft. Een (dikke) 8!
Ik heb haar al eens eerder omschreven als een barbie doll met een vervelend en zeurderig stemmetje. Het is er in de tussentijd niet beter op geworden.
Echte nachtegaaltjes hebben kwaliteit, maar dat is hier ver te zoeken.
Een 1.
Echte nachtegaaltjes hebben kwaliteit, maar dat is hier ver te zoeken.
Een 1.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Ik kende deze dame niet, en dat had ik wel zo gehouden willen hebben.
Dramatisch nietszeggend, dit zwaar overgeproduceerde product.
Een 2.
Dramatisch nietszeggend, dit zwaar overgeproduceerde product.
Een 2.
Heerlijk dat refrein, kom er maar in meid. Een 8.
Gast- Gast
Vrij middelmatig dit, toch ergens heeft het wel iets en dat laatste lift het cijfer van een 5 naar een 6.
Gast- Gast
Dat het een wereldmeid is, zou goed kunnen, en ze verkoopt haar sex stijlvol. Maar haar stem is middelmatig en als ze gaat schreeuwen in het refrein gaat het richting brulboei en wordt het popherrie die niet fijn binnenkomt maar ook weer niet gigantisch irriteert. De muziek is mij ook wat te geproduceerde powerpop. Misschien groeit die irritatie als ik dit nummer te vaak zou horen, maar voorlopig hou ik het op een 5je
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Het kan me niet bekoren. Zodra ze haar strot opentrekt líjkt het op de "oude" Paramore (Brick by Boring Brick en zo), maar bij "lijken op" blijft het (overigens heb ik hetzelfde met de "nieuwe" Paramore; ik vind het allemaal niks meer wat Haley produceert).
Ik vind het technisch wel knap, maar het raakt me absoluut niet! Een 4
Ik vind het technisch wel knap, maar het raakt me absoluut niet! Een 4
Totaal helemaal niks aan dit, hou er gewoon niet van, een 4....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Nee sorry sowhat maar ik kan hier echt geen hoog cijfer van maken.
Het is ook niet bagger bagger slecht maar het is ook niet geniaal. Ik ga voor een hele krappe zes.
Het is ook niet bagger bagger slecht maar het is ook niet geniaal. Ik ga voor een hele krappe zes.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Nummer dat opvallend knap in elkaar steekt. Stevige pop zonder rock te worden, dus leuke muziek maken zonder als alternatief te worden afgeschreven.
Vooruit, een 8.
Vooruit, een 8.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Prima nummer van één van de enige Idols-producten die daadwerkelijk wereldwijd langdurig succes heeft gehad. Alleen al daarvoor verdient ze credits! Maar goed, ik rank het nummer, en ik kan hier prima naar luisteren. Ze heeft wel erg veel nummers die op deze manier in elkaar steken, maar dit is dan wellicht wel de beste. Ik geef een mooie 7.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Dat we Kurt Nielsen hiervan hebben laten winnen jongens... Was toen ook pas 20. Kan echt wel zingen, dus een 6,5 - naar boven afgerond.
Kasper- Music-director
- Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Kurt Nilsen kon ook gewoon heel goed zingen, alleen had ie z'n looks een beetje tegenKasper schreef:Dat we Kurt Nielsen hiervan hebben laten winnen jongens... Was toen ook pas 20. Kan echt wel zingen, dus een 6,5 - naar boven afgerond.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* R. Kelly – I believe I can fly
» *RTH* Air - Kelly watch the Stars
» *RTH* Kelly Marie - Feels Like I'm In Love
» *RTH* Gene Kelly – Singing in the rain
» *RTH* Air - Kelly watch the Stars
» *RTH* Kelly Marie - Feels Like I'm In Love
» *RTH* Gene Kelly – Singing in the rain