DJ(?) Chevy
+3
Dave Evans
MrJohn
Chevy
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
DJ(?) Chevy
Nou, met veel nieuwe leden en vers nieuw bloed is het nu natuurlijk een drukke tijd op Orinoco. Na een gezellige T2000-chat en aanhangend Laatste Oordeel worden de reguliere uitzendingen weer opgepakt.
Begin 2011 ben ik geregistreerd. Volgens mij nav de Hyves Toplijst. In 2011 heb ik echt heel weinig gedaan met Orinoco en het forum, maar in 2012 ben ik wat actiever geworden. Opeens was daar namelijk een PM van ene Grafmat of ik een lijstje in wilde sturen voor de V500. En sindsdien kijk ik dagelijks meerdere malen op dit forum.
Nu ik ook regelmatiger reguliere uitzendingen bijwoon, snap ik pas de lofuitingen over Orinoco. Het is inderdaad een leuk, fris station waarbij niet alleen gezelligheid, maar ook de kwaliteit van de muziek voorop staat. Hiervoor had ik een bijdrage willen leveren, maar diezelfde Grafmat waar ik het eerder over had, weigert zijn bankgegevens aan mij door te spelen.
Enfin, in zijn oproep voor donaties voor 2013 stond ook dat wie betaalt, zendtijd krijgt. Nu lever ik die bijdrage sowieso, maar een soort van wens van mij is om ooit een keer mijn eigen toplijst op de radio te krijgen. En wie weet.. mocht het verder goed gaan.
Mijn eerste eventuele uitzending zou ik dan ook willen wijden aan mijn eigen Top 250 (zie topic bij Favolijstjes). Niet de hele Top 250 overigens, maar een selectie zal wel volstaan.
Nu is dat voorlopig toekomstmuziek, maar het dit is vooral een alternatieve manier om hopelijk wat response te krijgen van deze Grafmat waar ik steeds over spreek.
(en wellicht ook een beetje stiekem om de reacties van andere vvT2000'ers)
Begin 2011 ben ik geregistreerd. Volgens mij nav de Hyves Toplijst. In 2011 heb ik echt heel weinig gedaan met Orinoco en het forum, maar in 2012 ben ik wat actiever geworden. Opeens was daar namelijk een PM van ene Grafmat of ik een lijstje in wilde sturen voor de V500. En sindsdien kijk ik dagelijks meerdere malen op dit forum.
Nu ik ook regelmatiger reguliere uitzendingen bijwoon, snap ik pas de lofuitingen over Orinoco. Het is inderdaad een leuk, fris station waarbij niet alleen gezelligheid, maar ook de kwaliteit van de muziek voorop staat. Hiervoor had ik een bijdrage willen leveren, maar diezelfde Grafmat waar ik het eerder over had, weigert zijn bankgegevens aan mij door te spelen.
Enfin, in zijn oproep voor donaties voor 2013 stond ook dat wie betaalt, zendtijd krijgt. Nu lever ik die bijdrage sowieso, maar een soort van wens van mij is om ooit een keer mijn eigen toplijst op de radio te krijgen. En wie weet.. mocht het verder goed gaan.
Mijn eerste eventuele uitzending zou ik dan ook willen wijden aan mijn eigen Top 250 (zie topic bij Favolijstjes). Niet de hele Top 250 overigens, maar een selectie zal wel volstaan.
Nu is dat voorlopig toekomstmuziek, maar het dit is vooral een alternatieve manier om hopelijk wat response te krijgen van deze Grafmat waar ik steeds over spreek.
(en wellicht ook een beetje stiekem om de reacties van andere vvT2000'ers)
Re: DJ(?) Chevy
Hoe meer DJ zielen, des te meer vreugde Chevy. Je Top 250 laat zien dat kwaliteitsmuziek je wel toevertrouwd is.
Ik zou als ik jou was Grafmat een pb sturen. Hij heeft het erg druk, maar dan krijg je vast wel antwoord en kun je na storting van je bijdrage gaan uitzenden op Orinoco Radio
Ik zou als ik jou was Grafmat een pb sturen. Hij heeft het erg druk, maar dan krijg je vast wel antwoord en kun je na storting van je bijdrage gaan uitzenden op Orinoco Radio
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Oh daarom werd die tocht gisteren gestaakt. Dynamic Graf werd op het ijs gesignaleerd
MrJohn- Chief
Ja, dat is dus de reden dat ik een topic open. Dat heb ik dus gedaan. Tweemaal. Eentje de 10e, nog een herinneringsberichtje de 19e.MrJohn schreef:Ik zou als ik jou was Grafmat een pb sturen. Hij heeft het erg druk, maar dan krijg je vast wel antwoord en kun je na storting van je bijdrage gaan uitzenden op Orinoco Radio [/color][/b]
Volgens mij heeft Grafmat het de laatste dagen druk met doktertje spelen, daar z'n hele familie bij toerbeurt ziek is... Maar Grafmat is ook een volbloed chaoot (en dat is niet als kritiek bedoeld, want dat ben ik zelf ook), dus het kan ook zijn dat ie je berichtjes gewoon niet heeft gezien, vergeten is, of om een andere reden nog niet beantwoord heeft. De aanhouder wintChevy schreef:Ja, dat is dus de reden dat ik een topic open. Dat heb ik dus gedaan. Tweemaal. Eentje de 10e, nog een herinneringsberichtje de 19e.MrJohn schreef:Ik zou als ik jou was Grafmat een pb sturen. Hij heeft het erg druk, maar dan krijg je vast wel antwoord en kun je na storting van je bijdrage gaan uitzenden op Orinoco Radio [/color][/b]
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Ik heb zojuist gereageerd. Ik had de PB's echt wel gezien, maar wilde ook even gefundeerd inhoudelijk reageren op de voorstellen voor de uitzendingen. Ik heb dus ook even zo lukraak als het me lukte wat rondvraag gedaan onder andere DJ's m.b.t. Chevy's programmaplannen.
En verder bedankt maar weer voor het compliment, Kaj. In ieder geval geen halfbloed chaoot...
En er speelt nog wel wat meer dan alleen de langdurige estafette ziek-zijn in huize Offers wat met name mijn avondrust en plezier vergalt, maar daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien.
En verder bedankt maar weer voor het compliment, Kaj. In ieder geval geen halfbloed chaoot...
En er speelt nog wel wat meer dan alleen de langdurige estafette ziek-zijn in huize Offers wat met name mijn avondrust en plezier vergalt, maar daar zal ik jullie verder niet mee vermoeien.
Eh Graf ik had je ook gemaild voor een bijdrage en nog niks gehoord, maar denk komt nog wel want had al gelezen dat je erg druk was (en nee ben maar niet bang, ik ga me niet wagen aan dj-en lol).........
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67
Hehe, mijn radiodebuut op Orinoco. Met K3 op verzoek van mijn zusje.
Ik ben overigens gestopt, dus snel naar de stream gaan heeft geen zin.
Ik ben overigens gestopt, dus snel naar de stream gaan heeft geen zin.
Gelukkig is K3 mij bespaard gebleven. Motie van wantrouwen ligt wel klaar voor de volgende keer Chevy
MrJohn- Chief
Soortgelijke onderwerpen
» Chevy's Top 250
» ZO 6 juli [18.00 uur] Best of the 10s (Chevy)
» PrePush500: 6, 7 & 8 oktober 2017
» Chevy's Top 1000
» Zaterdagmiddag 16-02: DJ Chevy VAW
» ZO 6 juli [18.00 uur] Best of the 10s (Chevy)
» PrePush500: 6, 7 & 8 oktober 2017
» Chevy's Top 1000
» Zaterdagmiddag 16-02: DJ Chevy VAW
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Gisteren om 7:40 van Ries
» PreParty 13.00-16.00
22.11.24 16:09 van Ries
» V500 2024 - De Lijst
21.11.24 23:05 van MrJohn
» Mijn Muzikale Horizon