Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar

+14
Frodo
Dutchzaphod
Joostvdaa
Mirrr
sokratikos
Led-Zep
Vleertje
Roadrunner
Jan...
sowhat
jrl74
MrJohn
Kasper
Dave Evans
18 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Moordenaar'

*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap39%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 39% 
[ 9 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap13%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap9%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap9%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_lcap13%*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
[ 2 ]

Totaal aantal stemmen : 23

Enquête gesloten

*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Osdorp Posse - Moordenaar

Bericht  Timmus 25.01.13 19:11

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Van één van de meest toonaangevende en invloedrijke albums uit de jaren '90, Osdorp Stijl, is dit een klassieker van de bovenste plank. Tijdens mijn middelbare-schoolperiode vaak genoeg gezien; soms geweldig, soms verveeld, maar in die tijd was er in Doornroosje altijd wel een leuke skaband in de kleine zaal als de arrogantie van Def P. je de keel uit ging hangen.
Maar wat een monument is dit, onovertroffen. Juist door níet zogenaamd intellectueel te rappen maar gewoon écht schijt aan alle conventies te hebben staat O.P. nog altijd op eenzame hoogte in Neerlands hiphopland.

Een 10.

Overigens, het is MoordenaarS.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Osdorp Posse - Moordenaar - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Osdorp Posse - Moordenaar

Bericht  Chrisje 25.01.13 20:15

Ik vind dit echt helemaal niks, het stoer voelen door geweld, het afzeiken van vrouwen, het je beter voelen dan "de rest" (Blof: zaterdag ben ik vrijer dan de rest, eg nie!, maar dat terzijde), nee!

Ik zal nog eens luisteren, maar ik denk dat Brent en zijn makkers hiervan houden, deze muziek! En die schoppen gewoon iemand bijna dood, omdat ie iets zegt over hun gedrag.

Een schop onder mijn kont heb ik af en toe nodig, maar het verheerlijken van geweld en gedwongen sex strookt niet.

Ik zal nog eens luisteren, het zal niet echt gebeurd zijn allemaal, maar toch ook weer wel, want het gebeurt waar we bij staan.

Een 1!

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3361
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 64

Bericht  Miennnn 27.01.13 13:25

Een 1, meer zeg ik er niet over What a Face
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3131
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Bericht  Gast 27.01.13 13:46

Chrisje schreef:Ik vind dit echt helemaal niks, het stoer voelen door geweld, het afzeiken van vrouwen, het je beter voelen dan "de rest" (Blof: zaterdag ben ik vrijer dan de rest, eg nie!, maar dat terzijde), nee!

Ik zal nog eens luisteren, maar ik denk dat Brent en zijn makkers hiervan houden, deze muziek! En die schoppen gewoon iemand bijna dood, omdat ie iets zegt over hun gedrag.

Een schop onder mijn kont heb ik af en toe nodig, maar het verheerlijken van geweld en gedwongen sex strookt niet.

Ik zal nog eens luisteren, het zal niet echt gebeurd zijn allemaal, maar toch ook weer wel, want het gebeurt waar we bij staan.

Een 1!
Ik denk dat nogmaals luisteren inderdaad zou kunnen helpen want als je heel goed luistert is dit nummer geen verheerlijking maar een aanklacht het sarcasme druipt uit ieder woord maar zoals ik al zo vaak heb gezegd er is een groot verschil tussen HOE iemand iets zegt en WAT die zegt.waarbij ik het WAT iemand echt zegt veel belangrijker vind dan HOE iemand dat dan zegt.

Gast
Gast

Bericht  forzautregivo 05.02.13 11:08

Ik verlang nu alweer terug naar de Blauwe Korenbloemen van de Zusjes de Roo. Vind het beledigend voor de dames, maar omdat het nu eenmaal niet lager kan krijgt deze hetzelfde cijfer. 1
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: