*RTH* Johannes - How you remind me
+14
Paul
Mirrr
Chrisje
Timmus
Frodo
Joostvdaa
Mauricedegier
sokratikos
Jan...
MrJohn
sowhat
jrl74
snoopy
Dave Evans
18 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Jouw cijfer voor 'How you remind me'
Re: *RTH* Johannes - How you remind me
Oh, hier wordt ook naar TVOH gekeken..
Ik vind het leuk om te zien hoeveel talent ( of geen talent) Nederland iedere keer weer ophoest
Je kan het niks vinden en van het gros van de deelnemers hoor je nooit meer wat van, maar het is een mooie springplank voor sommigen om een carrière op te bouwen in de muziek...
En je moet toch ergens beginnen, nietwaar?
Die Johannes is er nou net eentje van dertien in een dozijn en overleeft volgens mij alleen maar vanwege het stemgedrag van al die Friezen
Ik gok dit jaar op Leona, alhoewel ik Floortje ook steeds beter vind ( zong leuk gisteravond met The Script)
En nee Jan, ik ga niet mee bowlen
Ik vind het leuk om te zien hoeveel talent ( of geen talent) Nederland iedere keer weer ophoest
Je kan het niks vinden en van het gros van de deelnemers hoor je nooit meer wat van, maar het is een mooie springplank voor sommigen om een carrière op te bouwen in de muziek...
En je moet toch ergens beginnen, nietwaar?
Die Johannes is er nou net eentje van dertien in een dozijn en overleeft volgens mij alleen maar vanwege het stemgedrag van al die Friezen
Ik gok dit jaar op Leona, alhoewel ik Floortje ook steeds beter vind ( zong leuk gisteravond met The Script)
En nee Jan, ik ga niet mee bowlen
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Je hebt wel gelijk Joyce wat betreft Johannes, want dat stelt natuurlijk geen ruk voor. Je ziet dat dat ventje wel zelfvertrouwen krijgt, want in het begin was hij wel het dooie boertje uit Fryslan.
Wat betreft Floortje, nee dat trek ik echt niet. Dat mens is veels te agressief kwa attitude, ik vond die Iraanse leuker. Ivar vind ik ook niks bijzonders, al vind ik het wel prima dat die dikkerd er nu uit ligt. Ja, sorry Joyce, het oog wil ook wat.
Ik blijf wel kijken, maar ik vind wel dat de magie van de eerste twee jaar eruit is. Af en toe zit ik wel eens te kijken en dan hoor ik klanken, dan denk ik, waar gaat dit over?
Dat die Leona door is vond ik gewoon een afknapper, want dit was best leuk gedaan maar het blijft surrogaat Aretha nadoen. Ik was het ook helemaal eens met van Velsen, ze heeft geen eigen identiteit.
Wat betreft Floortje, nee dat trek ik echt niet. Dat mens is veels te agressief kwa attitude, ik vond die Iraanse leuker. Ivar vind ik ook niks bijzonders, al vind ik het wel prima dat die dikkerd er nu uit ligt. Ja, sorry Joyce, het oog wil ook wat.
Ik blijf wel kijken, maar ik vind wel dat de magie van de eerste twee jaar eruit is. Af en toe zit ik wel eens te kijken en dan hoor ik klanken, dan denk ik, waar gaat dit over?
Dat die Leona door is vond ik gewoon een afknapper, want dit was best leuk gedaan maar het blijft surrogaat Aretha nadoen. Ik was het ook helemaal eens met van Velsen, ze heeft geen eigen identiteit.
Laatst aangepast door jan1966 op 08.12.12 19:53; in totaal 1 keer bewerkt
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
jan1966 schreef:Jullie kunnen zeggen wat jullie willen, maar hij staat toch mooi in de finale. En de top hits grossierende Sandra ligt er helemaal uit. Dus.... een stunt zit er echt wel in.
Ja, hij staat in de finale maar de grap heeft nu wel lang genoeg geduurd als hij wint a.s vrijdag dan verdrink ik m'n verdriet....met zijn SMS-aanhang zou het me trouwens niks verbazen
Ik stel voor dat Leona een nummer van Tina Turner doet dan zit ze geramd want een podiumbeest is ze!!!
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Joh, je moet gewoon re-eel zijn. Leona, Floortje, Ivar, ze gaan allemaal ten onder aan het Friese SMS-geweld. Johannes wordt iig de winnaar, maar daarna kan hij weer lekker gaan zupen in zn keet.
Trouwens, wat doet die meid met die harp eigenlijk nu in de showbusiness. De vloer van Carre boenen?
Trouwens, wat doet die meid met die harp eigenlijk nu in de showbusiness. De vloer van Carre boenen?
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Met verbazing, verwondering en verbijstering een aantal reacties tot mij genomen, laat ik het eens voorzichtigjes zeggen ik snap nu in ieder geval een aantal ciijfers + motivatie gegeven aan nummers in dit topic ietsje beter.
Keren we terug naar het nu en het heden oftwel ene Johannes nou moet ik ogenblikkelijk toegeven dat bij de naam "Johannes" ik een andere associatie heb dan deze hier geserveerd, echter deze Johannes ziet er niet alleen uit als een echte Paarden-Johannes, deze volstrekt talentloze onbenul produceert een bagger zoals ik toch zelden heb mogen meemaken en klinkt als een ernstig zieke "Johannes".
Ik heb alle begrip dat deze Johannes wat wil proberen maar mijn verstand staat stil dat er dus klaarblijkelijk mensen zijn (waarvan je toch beter zou moeten en kunnen verwachten) die deze bagger producerende randfiguur de ruimte geven om zijn zogenaamde "talenten" voor het voetlicht te brengen middels een programma van en voor volstrekt kans en talentlozen.
Ik zou zeggen lieve jongen beperk je voortaan tot de douche en/of bad bij mama of een donker fietstunneltje ergens in de donkere spelonken van Friesland zodat je zeker weet dat niemand je ooit kan horen omdat er doodeenvoudig toch nooit iemand onderdoor fietst, ga anders een weekend uitwaaien op de "razende bol" met windkracht 14 zodat je afgrijselijke geluid meteen vervliegd in de harde wind.
Wat je ook doet het zel mij werkelijk een hele harde winterwortel wezen, het enige wat ik hoop is dat ik vanaf nu verschoond blijf van deze zeldzaam naar "rot and decay" riekende bagger.
Helaas kan ik niet lager dan een 1.
Keren we terug naar het nu en het heden oftwel ene Johannes nou moet ik ogenblikkelijk toegeven dat bij de naam "Johannes" ik een andere associatie heb dan deze hier geserveerd, echter deze Johannes ziet er niet alleen uit als een echte Paarden-Johannes, deze volstrekt talentloze onbenul produceert een bagger zoals ik toch zelden heb mogen meemaken en klinkt als een ernstig zieke "Johannes".
Ik heb alle begrip dat deze Johannes wat wil proberen maar mijn verstand staat stil dat er dus klaarblijkelijk mensen zijn (waarvan je toch beter zou moeten en kunnen verwachten) die deze bagger producerende randfiguur de ruimte geven om zijn zogenaamde "talenten" voor het voetlicht te brengen middels een programma van en voor volstrekt kans en talentlozen.
Ik zou zeggen lieve jongen beperk je voortaan tot de douche en/of bad bij mama of een donker fietstunneltje ergens in de donkere spelonken van Friesland zodat je zeker weet dat niemand je ooit kan horen omdat er doodeenvoudig toch nooit iemand onderdoor fietst, ga anders een weekend uitwaaien op de "razende bol" met windkracht 14 zodat je afgrijselijke geluid meteen vervliegd in de harde wind.
Wat je ook doet het zel mij werkelijk een hele harde winterwortel wezen, het enige wat ik hoop is dat ik vanaf nu verschoond blijf van deze zeldzaam naar "rot and decay" riekende bagger.
Helaas kan ik niet lager dan een 1.
Gast- Gast
Lol Journey
Ik moet iedere keer bij die naam Johannes aan dat mooie boek denken van Frederik van Eeden : De Kleine Johannes.....( alleen zong die niet )
Ik moet iedere keer bij die naam Johannes aan dat mooie boek denken van Frederik van Eeden : De Kleine Johannes.....( alleen zong die niet )
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Slechte cover. Sowieso ben ik er tegen dat die artiesten van die shows rondom die shows met allerlei covers de hitparades bestormen, daar zou echt iets tegen gedaan moeten worden. Eigenlijk kijk ik alleen daarom al niet meer en kon Idols me wel boeien. Het is gewoon een covermachine geworden voor kortstondig succes, waar bovendien artiesten langskomen die al (een) kans(en) gehad hebben, maar dat hebben verprutst. Deze 1 is voor de hele Voice of Holland.
Kasper- Music-director
- Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Werd wel nieuwsgierig naar de live 'The Voice' versie. Hoezo hebben er überhaupt in de auditieronde mensen voor hem gedraaid?? Hij moet elke ochtend uit dankbaarheid een Friese koe gaan offeren aan de uitvinder van auto-tune, want hierdoor klinkt het op plaat nog enigszins acceptabel (desondanks nog steeds lelijk)
Een 3
Een 3
Mauricedegier schreef:Het origineel van Nickelback vind ik een prima nummer en zou een 8 verdienen. Deze versie vind ik echter niets. Ik word toch al niet al te vrolijk van die Voice covers die over de radio worden gespoeld. Die cover van Keep your head up is ook verschrikkelijk.
Ik kom hier niet verder dan een 3.
Vrijwel niks aan toe te voegen! De cover van Keep your Head Up was zelfs zo afschuwelijk gedaan door ene Sandra van Nieuwland dat ik er wel een Twitter berichtje aan moest wijden, want ik ben best wel een Ben Howard fan en tolereer het niet als iemand zijn prachtige plaat (beste nummer van 2012 volgens 3 voor 12 en ook namens mij) zo weet te verkrachten... Ookik heb niets tot weinig met die vele talentenshows waar we tegenwoordig mee dood worden gegooid op de tv. Een uitzondering op de regel is voor mij So You Think You Can Dance. Een programma waarbij de mensen echt tot het gaatje moeten gaan, om het programma te winnen/een goede dans neer te zetten. Johannes heeft opzicht nog niet eens zo'n belabberde stem, maar zijn Engelse uitspraak is een drama en dat hij een Fries is spreekt ook al niet in zijn voordeel.... Het orgineel van Nickelblack zou ook van mij een 8 of 9 zelfs krijgen, deze slechte cover krijgt een 4.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: