Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Shakira - Whenever, Wherever

+16
sokratikos
Chevy
PPProfessor
jrl74
forzautregivo
Frodo
Kasper
Led-Zep
Mauricedegier
Kaj
snoopy
Jan...
Joostvdaa
Vleertje
sowhat
Dave Evans
20 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Whenever, wherever'

*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap8%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 8% 
[ 2 ]
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap12%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 12% 
[ 3 ]
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap28%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 28% 
[ 7 ]
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap8%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 8% 
[ 2 ]
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap28%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 28% 
[ 7 ]
*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
[ 1 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 25

Enquête gesloten

*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Shakira - Whenever, Wherever

Bericht  sowhat 11.10.12 11:57

katje39 schreef:Ik vind haar in ieder geval geen snol en ik vind haar ook niet echt ordinair. Vergeleken bij een Christina Aguilera is zij een klasse vrouw.

Ik vind Christina Aguillera wel lekker. Dus ook een klasse vrouw.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Shakira - Whenever, Wherever - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Shakira - Whenever, Wherever

Bericht  sokratikos 11.10.12 16:05

jan1966 schreef:Ik ben een beetje verbaasd over sommige reactie's op Shakira. OK, dat de muziek bij sommigen slecht scoort snap ik ook wel, maar om nou aan te komen met ordinaire snol vind ik een brug te ver. Ik vind haar in deze clip nog een beetje een Madonna-wannabee uitstraling hebben, ze is nu wat sympathieker en eigener, maar ordinair, kom nou zeg. En of ze een snol is, dat mag de heer Pique aan ons aller uitleggen.
Die clip, het buikdansen en het gegeven dat deze ZuidAmerikaanse popster met Pique gaat, is zo ongeveer het enige wat ik van Shakira weet (en dat t mn type niet is), dus je zal haar vast veel beter kennen. En dus beter kunnen oordelen. (Snol heb ik niet gezegd, en zeg ik ook niet snel.) Misschien, als je dat van belang acht, een clipje plaatsen dat het beeld van dat ordinaire tegenspreekt en corrigeert?
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  MrJohn 11.10.12 18:15

Vervelend stemgeluid en volstrekt onbeduidende muziek. Bekoren kan ze me in geen enkel opzicht. Ze is de onbenulligheid ten top.

Geen 1, maar een 2, omdat ze een poging waagt, die overigens eindigt in een deerniswekkend demasque.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Gast 11.10.12 18:39

Hahaha, 'een deerniswekkend demasque' wat ben je toch een taalgeweldenaar; helemaal super Wink

Gast
Gast

Bericht  Gast 12.10.12 1:23

In het jaar dat deze plaat uitkwam, 2001, was ik 18 jaar oud, zat ik vol in de pubertijd, en was Shakira en haar muziek een tijdje HET gespreksonderwerp in de klas en op de middelbare school waar ik zat... Iedereen (de meiden uit mijn klas) wilden dat ze net zo goed konden buikdansen als Shakira, ook was iedereen jaloers op het uiterlijk van Shakira. 'Was ik maar net zo mooi als Shakira'.... De plaat 'Whenever, 'Wherever' werd toen ook grijs gedraaid op de radiostations en ook bij schoolfeesten kwam ie altijd terug.... Toen vond ik het zeker een leuk nummer.... Nu 11 jaar na dato kan ik hem nog steeds best goed hebben, maar de glans van 'dat leuke nummer uit mn puberjaren' is er wel van af... Trouwens, Chris (qoute): 'Alle vrouwen zijn jaloers, omdat ze niet zo kunnen dansen. Alle mannen zijn ook jaloers, op Piqué (maar stiekem ook omdat ze niet zo kunnen buikdansen). Mag ik dan ook nog jaloers zijn omdat Piqué de man is van Shakira? Razz Ik geef voor 'Whenever, Wherever' een 7 (stiekem vind ik 'Waka, Waka' 'thema-song' van het WK in Zuid-Afrika nog net iets leuker)

Trouwens waar dat: 'Shakira is een ordinaire snol' vandaan komt weet/snap ik ook niet zo goed... Omdat ze in de clip van 'Whenever Wherever' door de modder kruipt? Omdat ze goed kan buikdansen? Mevrouw Shakira heeft wel sexapeal en JA dat durf ik als vrouw zijnde, die niet op vrouwen valt, best te zeggen! Dat ze 'zich zo laat zien' in haar clips komt natuurlijk ook omdat dat juist aanslaat bij het 'grote publiek' en de platenbazen dat willen zien!

Van Wikipedia: "Haar vader is schrijver en juwelier. Toen zijn zaak in 1985 failliet ging waren ze alles kwijt. Shakira heeft acht broers en zussen waarvan er een al op haar tweede overleed doordat hij werd aangereden door een motor. Shakira vond dat hun familie het erg goed had in vergelijking met andere Zuid-Amerikaanse families. Daardoor voelde Shakira zich geroepen om wat terug te doen en begon ze aan haar zangcarrière"

Ook dit vind ik niet getuigen van een 'ordinaire snollen' karakter!

Gast
Gast

Bericht  Timmus 12.10.12 21:00

Ik geef een 7 voor dit frisse popliedje, waarbij ik me niet laat beinvloeden door buikdanskwaliteiten, sex-appeal, spannende clips of andere zaken die niets met de muziek van doen hebben.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Dave Evans 13.10.12 1:45

Zangeres met een eigen indentiteit, unieke stem en niet bepaald lelijk om naar te kijken. U merkt het al, ik tel wel alles mee Wink [ja ook de wiegende heupjes]
De eerste jaren na haar doorbraak vond ik alleraardigst, daarna is het muzikaal wat minder geworden. Maar dit nummer scoort zeker nog een dikke voldoende. Oftewel ik doe mee met de zevenparade!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Miennnn 13.10.12 13:56

Hahaha leuke topic, al die verschillende meningen.
Helaas kom ik niet verder dan een 6
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3131
Leeftijd : 68

Bericht  Mirrr 14.10.12 13:18

Ik kan hier ook totaal niks mee, een 3....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: