Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling

+3
MrJohn
sowhat
Frodo
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "Take the Skinheads bowling'?

*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_lcap9%*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_lcap9%*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_lcap0%*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 1 ]
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_lcap36%*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_rcap 36% 
[ 4 ]
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_lcap27%*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_rcap 27% 
[ 3 ]
*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_lcap0%*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 1 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 11

Enquête gesloten

*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty *RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling

Bericht  Gast 01.04.12 10:36

(Zaterdag 31-03-2012)

Camper Van Beethoven is een Amerikaanse alternatieve rock groep gevormd in Redlands , Californië in 1983. Een eclectische band, Camper Van Beethoven combineert elementen van pop, ska, punk rock, folk en alternative country, maar ook diverse soorten wereldmuziek.

Deze track komt uit 1985 van LP "Telephone Free Landslide Victory" en is hun bekenste hit geweest.

https://youtu.be/UDB9oCgVHGw

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty Re: *RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling

Bericht  Frodo 01.04.12 10:53

Een keurig en braaf middle of the road popliedje.

Een 6.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

*RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling Empty Re: *RTH* Camper Van Beethoven - Take The Skinheads Bowling

Bericht  Gast 01.04.12 11:36

Leuk hoor een eclectische band, ook leuk dat ze schijnbaar van alles combineren, minder leuk is dat het dan weer leid tot iets vaags en dat de eclectische mixer schijnbaar niet geheel en al juist stond afgesteld.
Eerlijk gezegd hoor ik het ook niet dat ze al die stijlen beheersen en daar een fraaie combinatie van hebben gevormd eclectisch of niet.
Eigenlijk vind ik het dus gewoon bagger en een oncontroleerbaar zooitje en tot echt helemaal niets leidende takkeherrie.
Het is bijna jammer te noemen dat mijn internetconnectie weer goed is hedenochtend na er gisteren de brui aan te hebben gegeven zodat ik helaas het clipje in zijn volle eclectische glorie voorbij heb zien komen, jammer genoeg met geluid, ach een mens kan niet alles hebben helaas!!!
Verder vermoed ik dat ome Ludwig als hij dit had moeten aanhoren zeer blij was dat hij al een paar eeuwen het tijdelijke voor het overige heeft verwisseld.
Zoals gezegd gaat dit rechtstreeks naar het zeer eclectische afvalputje, middels een al even eclectische verdiende baggerscore van 1.

Gast
Gast

Bericht  sowhat 01.04.12 12:32

Niet goed maar wel gezellig: 6

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Gast 01.04.12 16:20

Journeyman schreef:
Leuk hoor een eclectische band, ook leuk dat ze schijnbaar van alles combineren, minder leuk is dat het dan weer leid tot iets vaags en dat de eclectische mixer schijnbaar niet geheel en al juist stond afgesteld.
Eerlijk gezegd hoor ik het ook niet dat ze al die stijlen beheersen en daar een fraaie combinatie van hebben gevormd eclectisch of niet.
Eigenlijk vind ik het dus gewoon bagger en een oncontroleerbaar zooitje en tot echt helemaal niets leidende takkeherrie.

Ik kan me redelijk vinden in het commentaar van Journey... Echter vind ik dit nummer geen 'takkeherrie' of 'bagger'... Dat vind ik nog wel mee vallen.. Het is wel erg chaotisch inderdaad en ook mij weet het niet echt te raken.. Wel ben ik het weer met sowhat eens, dat het wel een vrolijke plaat is.... Desalnietermin is ook mijn eindconclussie dat deze plaat geen voldoende gaat scoren... Vooral niet, omdat ook ik de diversiteit van muziekstijlen die deze band zou combineren (pop, ska, punk rock, folk en alternative country, maar ook diverse soorten wereldmuziek), niet terug hoor in de plaat... Een 5

Gast
Gast

Bericht  MrJohn 01.04.12 16:44

Matige en ongeinspireerde muziek. Met moeite helemaal afgeluisterd. Er kan dus geen sprake zijn van een voldoende: 4
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Bericht  Led-Zep 01.04.12 16:47

Nee, dit gaat geen voldoende opleveren, wat een ellende.

Een 2.
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63

Bericht  sokratikos 01.04.12 17:31

Dit keer voor deze RTH mijner inbreng maar snel damagecontrol voordat iedereen Journey´s gezette toon voortzet, want wat een zeldzame diversiteit laat Camper van Beethoven op hun albums horen. Dan weer een olijk nummertje als de RTH, het 18e van 24 nrs op hun genoemde album uit 1985. Een vergelijkbaar olijk nr met een fikse dosis humor is het volgende nr, het openingsnr van datzelfde album - The day that Lassie went to the moon, dat een hit werd op een college radio en min of meer hun doorbraak betekende

Het 7e nr op Telephone Free Landslide Victory

Hier is 1 van de ska-nrs op hetzelfde album

Ooit gehoord van tongue-in-cheek? Hier mbt te serieuze punk:

Van wat andere albums dan

Een geheel eigen cover van een mooi Status Quo-nr

Americana-nrs zitten er ook tussen

Lekkere herrie maken, als de Butthole Surfers, kunnen ze ook

Het origineel van S.Barret´s Pink Floyd verbeteren in een andere lekkere bak herrie:

Is dit folk-rock?:

Een mooi folk-nr

Vrolijk zomers folkdeuntje

En ook nog maar de liveversie van de oergezellige RTH

Hopelijk is de veelzijdigheid - inclusief de knipooghumor, het eclectische van Camper van Beethoven nu wat duidelijker! Met een compensatie-bonuspuntje erbij geef ik, door de goede zin die altijd van hun nrs krijg, gewoon een 9
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Gast 03.04.12 21:17

Dit klinkt absoluut niet slecht. Een 6 (zes)

Gast
Gast

Bericht  Timmus 05.04.12 19:16

Frodo schreef:Een keurig en braaf middle of the road popliedje.

Een 6.

Je bent mild, Frodo. Deze braafheid en keurigheid mondt uit in een vrij nietszeggend muziekje, dat voor mij echt niet meer dan een 5 verdient.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Frodo 05.04.12 20:24

Timmus schreef:

Een 6.

Je bent mild, Frodo. Deze braafheid en keurigheid mondt uit in een vrij nietszeggend muziekje, dat voor mij echt niet meer dan een 5 verdient.

Je hebt gelijk Timmus, misschien was ik wel blij dat het na 2:22 alweer afgelopen was.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Mirrr 05.04.12 20:55

Een 6.

Mee eens, van mij ook een 6 Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: