*RTH* Billy Falcon - Power Windows
+6
Jan...
sokratikos
Dutchzaphod
Dave Evans
sowhat
Frodo
10 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor "Billy Falcon"?
*RTH* Billy Falcon - Power Windows
Billy Falcon, geboren William Falcone 13 juli 1954, is een muzikant uit Rosedale, New York.
https://youtu.be/iLIFnMExtNs
https://youtu.be/iLIFnMExtNs
Gast- Gast
Re: *RTH* Billy Falcon - Power Windows
Irritante gemaakte stem + stom liedje: 2
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Een Tom Petty lite version met zo weinig info erbij, kan dat wel wat zijn vroeg ik me af?
Muzikaal lijkt het in de verte ook wel wat op John Cougar Mellencamp. Nou heb ik al twee artiesten genoemd die ik graag mag horen en daarom kan deze laagvliegende Falcon onmogelijk een onvoldoende krijgen! Liedje kabbelt wel lekker door en daarom een 6 van mij
Muzikaal lijkt het in de verte ook wel wat op John Cougar Mellencamp. Nou heb ik al twee artiesten genoemd die ik graag mag horen en daarom kan deze laagvliegende Falcon onmogelijk een onvoldoende krijgen! Liedje kabbelt wel lekker door en daarom een 6 van mij
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Wat doet die zanger z'n best en wat een weerstand kweekt ie bij mij. Nou goed vanwege het mooie gitaartje (ook mooi opgenomen, da's ook nog een kunst) een 5
Gitaartje heeft leuke sound, het stemgebruik is vreselijk. Is het omdat het vreselijke Amerikaanse keeltrekkerij is? Misschien klopt de vergelijking met Petty wel (hoewel dat op basis van meer dan 1 nr zou moeten), of met het keelwerk van Bruce?, daar hou ik namelijk ook niet van. Door het gitaartje nog twee bonuspunten, zo een 3
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Dave Evans schreef:Een Tom Petty lite version met zo weinig info erbij, kan dat wel wat zijn vroeg ik me af?
Ben ik het weer met Radio Meppel eens? Ik ga bijna twijfelen... Alleen ik hou helemaal niet van Tom Petty en zeker niet van die Mellenkampf, maar dit is best grappig. En dan maak het niet zo uit dat die man zo raar met zn stem doet. Een 6.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Mwoah, echt origineel nou nee he niet echt deze Heer. Overduidelijk heeft die inderdaad errug goed naar John Cougar geluisterd, Petty hoor ik niet zo terug eerlijk gezegd maar wel veel van ene Bob Seger.
Het liedje an sich vind ik ook niet echt sterk en/of geweldig nee niet echt!!
Omdat ik op zich wel van dit soort muziekjes kan genieten zou ik eigenlijk een 7 of 8 moeten geven, maar het schrijnende gebrek aan originaliteit en vooral het geforceerd proberen te klinken als eerder aangehaalde voorbeelden halen dit cijfer ernstig naar beneden, ik kan dan ook niet veel verder komen dan een zeer mager, lichtdoorlatend mager zelfs, vijfje en daar kan die het mooi mee doen.
Het liedje an sich vind ik ook niet echt sterk en/of geweldig nee niet echt!!
Omdat ik op zich wel van dit soort muziekjes kan genieten zou ik eigenlijk een 7 of 8 moeten geven, maar het schrijnende gebrek aan originaliteit en vooral het geforceerd proberen te klinken als eerder aangehaalde voorbeelden halen dit cijfer ernstig naar beneden, ik kan dan ook niet veel verder komen dan een zeer mager, lichtdoorlatend mager zelfs, vijfje en daar kan die het mooi mee doen.
Gast- Gast
Hm beetje veel vlakke nummers op een rij, deze ook, een 5.....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Moet ie poepen of is ie echt aan het zingen?
Hele vervelende stem en ik vind het verder ook geen bijzonder nummer een 2 voor de moeite.
Hele vervelende stem en ik vind het verder ook geen bijzonder nummer een 2 voor de moeite.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Tsja, net Paolo Nutini geluisterd, en nu dit; zo krijg je twee van die platen achter elkaar voorgeschoteld die zeker niet vreselijk zijn, maar erg vlak en voorspelbaar. Ook voor deze een 5.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Ik vind dit dus best wel een aardig nummer.
Een 7
Een 7
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
En of dit Mellencamp invloeden zijn, niet normaal zeg. Die stem is sowieso vreselijk en de producer had toch echt tegen hem moeten zeggen om niet altijd het accent op de 'p' te leggen. Nummer zelf is erg vlak en kabbelt wat mij betreft op een verkeerde manier door. Ik geef het een 3.
Gast- Gast
Hahah geweldig! Tijdens het luisteren van dit nummer, las ik het commentaar van Alex... En als je er dan idd op gaat letten dan hoor je heel goed dat hij wel heel erg de klemtoon/het accent op de letter 'P' legt.. 'Pppehhhwer...',maar ook 'Lllike it' en 'Dddrives' enz. Billy Falcon articuleert wat mij betreft wel een beetje te overduidelijk in het (soms vervelend en overdreven) klinkend Amerikaans... Ook hoor ik in dit nummer eigenlijk een beetje een slechte immitatie van 'The Boss', maar dat kan ook aan mij liggen...
Opzich niet een heel vervelend liedje verder, zit idd wel een fijn gitaartje in, maar met de hierboven geplaatste commentaar van mij op Billy, kom ik niet verder dan een 5.
Opzich niet een heel vervelend liedje verder, zit idd wel een fijn gitaartje in, maar met de hierboven geplaatste commentaar van mij op Billy, kom ik niet verder dan een 5.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Billy Swan - I can help
» *RTH* Billy the Kid - Loser
» *RTH* Billy Preston - Slaughter
» *RTH* Billy Joel - The entertainer
» *RTH* Billy Idol - Hot in the City
» *RTH* Billy the Kid - Loser
» *RTH* Billy Preston - Slaughter
» *RTH* Billy Joel - The entertainer
» *RTH* Billy Idol - Hot in the City
Pagina 1 van 1