Steunfonds Week 46: 12 t/m 19 November 2011
+7
sowhat
Kasper
Miennnn
Keano
Mauricedegier
Jorg
Dave Evans
11 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2011
Pagina 1 van 1
Welke plaat vind jij de beste van week 46?
Steunfonds Week 46: 12 t/m 19 November 2011
Je zult wel denken daar is ie weer en inderdaad ik ben het weer
Raver heeft nu géén computerproblemen maar zit op dit moment zonder provider! Heel verhaal wat ik nu niet even snel uit kan leggen, maar het betekent wel dat ik deze week alle plaatjes heb uitgezocht. En had ik het vorige week nog erg moelijk om nieuwe plaatjes te vinden, deze week moest ik zelfs kanshebbers schrappen!!!! En dat dankzij een nieuwe site die ik vond www.free40.nl
Even terug naar afgelopen week!
Sven Hammond Soul nam al heel snel een dikke voorsprong en stond die nooit meer af.
Wel kwamen The Fray en Fool's Gold later in de week flink opzetten, bedreigen konden ze Sven nooit en te nimmer.
Dus Sven op zijn Hammond naar de eregalerij van het Steunfonds
The Fray en Fool's Gold beleefden nog een spannende finale waar ze haasjes over deden maar uiteindelijk beide op 5 stemmen bleven steken. Dus.......................beide naar de nooduitgang en eruit gekegeld
De uitslag:
1.Sven Hammond Soul - Oh woman 54% [ 12 ].
2/3.The Fray - Heartbeat 22% [ 5 ]
& Fool's Gold - Wild Window 22% [ 5 ]
Erg mooi trouwens dat zoveel mensen de moeite namen om te stemmen (22 personen maar liefst!)
Goed zoals ik al zei was het niet moeilijk om 3 plaatjes te vinden. Zelfs de nieuwe (afscheidssingle???) van de Manic Street Preachers en die van de Black Keys (immers als Megahit) haalden het niet!
Uit de volgende 3 plaatjes mogen jullie deze week kiezen.
Een Nederlandse band die Engels zingen, een Vlaamse band die eveneens Engels zingen en een Nederlander die over een Vlaamse plaats zingt
Veel succes ermee!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=IzfJfkqfgHM
https://www.youtube.com/watch?v=i0S0AAd6z54&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=DoVBmE66DSQ
Raver heeft nu géén computerproblemen maar zit op dit moment zonder provider! Heel verhaal wat ik nu niet even snel uit kan leggen, maar het betekent wel dat ik deze week alle plaatjes heb uitgezocht. En had ik het vorige week nog erg moelijk om nieuwe plaatjes te vinden, deze week moest ik zelfs kanshebbers schrappen!!!! En dat dankzij een nieuwe site die ik vond www.free40.nl
Even terug naar afgelopen week!
Sven Hammond Soul nam al heel snel een dikke voorsprong en stond die nooit meer af.
Wel kwamen The Fray en Fool's Gold later in de week flink opzetten, bedreigen konden ze Sven nooit en te nimmer.
Dus Sven op zijn Hammond naar de eregalerij van het Steunfonds
The Fray en Fool's Gold beleefden nog een spannende finale waar ze haasjes over deden maar uiteindelijk beide op 5 stemmen bleven steken. Dus.......................beide naar de nooduitgang en eruit gekegeld
De uitslag:
1.Sven Hammond Soul - Oh woman 54% [ 12 ].
2/3.The Fray - Heartbeat 22% [ 5 ]
& Fool's Gold - Wild Window 22% [ 5 ]
Erg mooi trouwens dat zoveel mensen de moeite namen om te stemmen (22 personen maar liefst!)
Goed zoals ik al zei was het niet moeilijk om 3 plaatjes te vinden. Zelfs de nieuwe (afscheidssingle???) van de Manic Street Preachers en die van de Black Keys (immers als Megahit) haalden het niet!
Uit de volgende 3 plaatjes mogen jullie deze week kiezen.
Een Nederlandse band die Engels zingen, een Vlaamse band die eveneens Engels zingen en een Nederlander die over een Vlaamse plaats zingt
Veel succes ermee!!!!!
https://www.youtube.com/watch?v=IzfJfkqfgHM
https://www.youtube.com/watch?v=i0S0AAd6z54&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=DoVBmE66DSQ
Laatst aangepast door Dave Evans op 12.11.11 22:23; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : lag een maand achter ;))
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: Steunfonds Week 46: 12 t/m 19 November 2011
Ik ga voor Spinvis :-)
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Knoop doorgehakt, het wordt de plaat van de Customs. De enige die me nog een beetje kon bekoren.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Spinvis is totaal niet mijn ding en de tweede plaat raakt me nauwelijks.
De derde plaat steekt maar net boven het maaiveld uit en die krijgt dan ook mijn stem.
De derde plaat steekt maar net boven het maaiveld uit en die krijgt dan ook mijn stem.
Keano- Music-freak
- Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40
Spinvis vind ik - alweer - langdradig geneuzel. Mijn broer is groot fan van deze man, maar mij heeft hij nog nooit kunnen bekoren.
de Customs krijgen mij stem deze week.
de Customs krijgen mij stem deze week.
Gast- Gast
Ik kwam trouwens op Tika door deze korte docu over deze nederlandse filmacteur, de 'reus' Carel Struycken. Ook wel bekend door zijn rollen in Star Wars, Adams Family en het Paard van Sinterklaas
https://www.youtube.com/watch?v=RQ3_5w81phg
https://www.youtube.com/watch?v=RQ3_5w81phg
Customs krijgt mijn stem!
Miennnn- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3131
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68
Dat geneuzel en gedreutel van die Spinvis heb ook ik nog nooit echt begrepen. de liefhebbers zullen er wel weer dol op zijn maar helaas ben ik geen liefhebber van dit gedoe.
Trouwens, het is maar goed dat hij niet in de buurt van het sfeervolle stadion te Oostende is langsgekomen alwaar KV oostende nog immer rules of onder het sfeervolle balcon met verwarming, douche en palmentuin van een bepaald appartement iangsliep, want zo vernam ik na een kort telefonisch consult met een zeer goede vrind van mij aldaar, dat was Heer Spinvis slecht bekomen want ook Hermanus is geen fan!!.
Dat Tika klinkt op het 1e gehoor best wel aardig, maar bij nadere beluistering doet het me steeds meer denken aan een slechtere uitvoering van bijvoorbeeld de band America.
Rest dus Custom en, hoewel deze schatplichtig zijn aan the Smiths, vind ik het een lekker bandje en een prima song die ook nog meer dan uitstekend op de plaat is gezet waarvoor hulde.
Ben benieuwd of deze band die hoge kwaliteit die ze nu etaleren kunnen blijven vasthouden, goed Custom heeft de stem deze week.
Trouwens, het is maar goed dat hij niet in de buurt van het sfeervolle stadion te Oostende is langsgekomen alwaar KV oostende nog immer rules of onder het sfeervolle balcon met verwarming, douche en palmentuin van een bepaald appartement iangsliep, want zo vernam ik na een kort telefonisch consult met een zeer goede vrind van mij aldaar, dat was Heer Spinvis slecht bekomen want ook Hermanus is geen fan!!.
Dat Tika klinkt op het 1e gehoor best wel aardig, maar bij nadere beluistering doet het me steeds meer denken aan een slechtere uitvoering van bijvoorbeeld de band America.
Rest dus Custom en, hoewel deze schatplichtig zijn aan the Smiths, vind ik het een lekker bandje en een prima song die ook nog meer dan uitstekend op de plaat is gezet waarvoor hulde.
Ben benieuwd of deze band die hoge kwaliteit die ze nu etaleren kunnen blijven vasthouden, goed Custom heeft de stem deze week.
Gast- Gast
Spinvis doet het niet en de tweede track doet ook niks
Customs presenteert een typische Kasperplaat. Moge duidelijk zijn
Customs presenteert een typische Kasperplaat. Moge duidelijk zijn
Kasper- Music-director
- Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Tika is blije eikel EO jongerendag. Customs een overdreven zangstem die de hele song verpest. Spinvis is altijd leuk, zo ook deze, dus die krijgt mijn stem.
Leeftijd : 67
Natuurlijk gaat mijn stem naar de mannen uit Leuven, Customs dus.
Dé ster in het Steunfonds deze week !
Dé ster in het Steunfonds deze week !
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Ook hier een stem voor de Customs
Laatst aangepast door Marsha op 19.11.11 17:45; in totaal 1 keer bewerkt
Marsha- Beheerder
- Aantal berichten : 3562
Registratiedatum : 12-04-09
Spinvis... Muzikaal een eentonig plaatje kan niet anders zeggen, maar textueel gezien zit het prima in elkaar, zoals dat altijd wel het geval is bij Spinvis.
Tika: Klinkt best aardig hoor, muzikale ondersteuning ook best in orde, ook de stemmen van de beide zangers vind ik niet vervelend om naar te luisteren, maar echt heel euforisch word ik nou ook weer niet van deze plaat....
Ik las in 1 van de commentaren onder een youtube filmpje:
Midlake meets Fleet Foxes, meets Local Natives, meets Mumford and Sons.... En zowaar kan ik me daar wel een beetje in vinden al zijn de opgesomde bands in dit commentaar toch echt wel van een gradatie hoger....
Customs: Is opzich ook geen slecht nummer, maar pakt mij niet echt... Waarschijnlijk komt dat door de stem van de zanger, die ik wat monotoom en slomig vind klinken en eigenlijk op sommige momenten zelfs bij vlagen irritant gemompel.... Al zitten er wel wat fijne gitaarsolotjes in deze plaat....(rond 2.40 bijv.)
Hmmm best een moeilijke keus eigenlijk deze week... Vooral omdat er mijns inziens niet echt 1 plaat echt met kop en schouders bovenuit steekt.... Na lang wikken en wegen dan toch maar de knoop doorgehakt en ga ik mijn stem uiteindelijk toch maar geven aan: Tika (mede ook omdat zij wel wat steun kunnen gebruiken)
Tika: Klinkt best aardig hoor, muzikale ondersteuning ook best in orde, ook de stemmen van de beide zangers vind ik niet vervelend om naar te luisteren, maar echt heel euforisch word ik nou ook weer niet van deze plaat....
Ik las in 1 van de commentaren onder een youtube filmpje:
Midlake meets Fleet Foxes, meets Local Natives, meets Mumford and Sons.... En zowaar kan ik me daar wel een beetje in vinden al zijn de opgesomde bands in dit commentaar toch echt wel van een gradatie hoger....
Customs: Is opzich ook geen slecht nummer, maar pakt mij niet echt... Waarschijnlijk komt dat door de stem van de zanger, die ik wat monotoom en slomig vind klinken en eigenlijk op sommige momenten zelfs bij vlagen irritant gemompel.... Al zitten er wel wat fijne gitaarsolotjes in deze plaat....(rond 2.40 bijv.)
Hmmm best een moeilijke keus eigenlijk deze week... Vooral omdat er mijns inziens niet echt 1 plaat echt met kop en schouders bovenuit steekt.... Na lang wikken en wegen dan toch maar de knoop doorgehakt en ga ik mijn stem uiteindelijk toch maar geven aan: Tika (mede ook omdat zij wel wat steun kunnen gebruiken)
Gast- Gast
Voor mij ook Customs de beste van de drie, de andere twee beduidend minder....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Nog 22 uur voor je stem, niet vergeten hoor door de V500 drukte
Nog 5.5 uur till closing time.
Ondanks de V500 straks gewoon een nieuw Fonds
Ondanks de V500 straks gewoon een nieuw Fonds
Gast- Gast
Ik vind de Customs en Tika allebei wel aardig, maar ik heb zo'n gruwelijke hekel aan dat quasi-intellectuele van Spinvis dat ik voor Tika kies (in de hoop dat nog iemand mijn voorbeeld volgt en we volgende week verlost zijn van de grootste muzikale aanstellers van deze tijd).
Soortgelijke onderwerpen
» Steunfonds week 47: 20 tm 26 November 2011
» Steunfonds 45: 5 t/m 12 November 2011
» Steunfonds Week 2: 9-1 t/m 15-1 2011
» Steunfonds week 48: 27 nov. tm 3dec. 2011
» Steunfonds 47: 15 t/m 21 november 2020
» Steunfonds 45: 5 t/m 12 November 2011
» Steunfonds Week 2: 9-1 t/m 15-1 2011
» Steunfonds week 48: 27 nov. tm 3dec. 2011
» Steunfonds 47: 15 t/m 21 november 2020
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2011
Pagina 1 van 1