*RTH* Rammstein & Tatu - Moskou
+13
sokratikos
ErickNJ
Mauricedegier
Led-Zep
Paul
Frodo
Jan...
LarryMullen
snoopy
MrJohn
Mirrr
sowhat
Dave Evans
17 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Moskau'
*RTH* Rammstein & Tatu - Moskou
[15-10-2011]
Rammstein is een Duitse metalband die naar eigen zeggen "Tanzmetall" produceert, ofwel een synthese van progressive metal, industrial en techno, met enige gothic-invloeden. Rammstein beweert echter een volledig eigen (Duitse) stijl te hebben ontwikkeld. Zo zeggen gitarist Paul Landers en drummer Christoph Schneider in een interview op Pinkpop '97 dat er geen scene is, maar wel gelijksoortige bands. Hierbij wordt waarschijnlijk gedoeld op de Sloveense groep Laibach en de Duitse bands Eisbrecher, Megaherz en Die Krupps. In tegenstelling tot deze bands werd Rammstein wereldberoemd met zijn muziek.
De zang wordt verzorgd door Till Lindemann en is te kenmerken als rauw, bot en dominant. De gitaarmuziek bestaat vooral uit zeer zware elektrische stukken, en dient voornamelijk als motor van de muziek. Naast drums maakt Rammstein gebruik van een keyboard, dat in bijna alle nummers wordt ingezet. De muziek heeft veel raakvlakken met industrial. Rammstein heeft niet alleen harde nummers; hun oeuvre omvat ook tedere ballades zoals Seemann, Nebel, Ohne Dich, Stirb nicht vor mir, Ein Lied, Frühling in Paris en Roter Sand
t.A.T.u. (in het Russisch Тату) was een Russisch duo gevormd in Moskou in 1999 door Ivan Shapovalov. De groep bestond uit Lena Katina en Joelia Volkova. Met miljoenen verkochte albums wereldwijd waren zij de succesvolste Russische band aller tijden.
In maart 2011 maakte t.A.T.u. bekend uit elkaar te zijn gegaan om zich te gaan bezighouden met hun solocarrière.
https://www.youtube.com/watch?v=YMMHp16ALks&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=lork4zxRGxI&feature=related
Rammstein is een Duitse metalband die naar eigen zeggen "Tanzmetall" produceert, ofwel een synthese van progressive metal, industrial en techno, met enige gothic-invloeden. Rammstein beweert echter een volledig eigen (Duitse) stijl te hebben ontwikkeld. Zo zeggen gitarist Paul Landers en drummer Christoph Schneider in een interview op Pinkpop '97 dat er geen scene is, maar wel gelijksoortige bands. Hierbij wordt waarschijnlijk gedoeld op de Sloveense groep Laibach en de Duitse bands Eisbrecher, Megaherz en Die Krupps. In tegenstelling tot deze bands werd Rammstein wereldberoemd met zijn muziek.
De zang wordt verzorgd door Till Lindemann en is te kenmerken als rauw, bot en dominant. De gitaarmuziek bestaat vooral uit zeer zware elektrische stukken, en dient voornamelijk als motor van de muziek. Naast drums maakt Rammstein gebruik van een keyboard, dat in bijna alle nummers wordt ingezet. De muziek heeft veel raakvlakken met industrial. Rammstein heeft niet alleen harde nummers; hun oeuvre omvat ook tedere ballades zoals Seemann, Nebel, Ohne Dich, Stirb nicht vor mir, Ein Lied, Frühling in Paris en Roter Sand
t.A.T.u. (in het Russisch Тату) was een Russisch duo gevormd in Moskou in 1999 door Ivan Shapovalov. De groep bestond uit Lena Katina en Joelia Volkova. Met miljoenen verkochte albums wereldwijd waren zij de succesvolste Russische band aller tijden.
In maart 2011 maakte t.A.T.u. bekend uit elkaar te zijn gegaan om zich te gaan bezighouden met hun solocarrière.
https://www.youtube.com/watch?v=YMMHp16ALks&feature=related
https://www.youtube.com/watch?v=lork4zxRGxI&feature=related
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Rammstein & Tatu - Moskou
He leuk Dave. Omdat ie in mijn net opgestuurde lijst staat? 9, vooral dankzij de dames
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Hou best behoorlijk van Rammstein maar deze vind ik minder, de dames voegen er in ieder geval ook niks aan toe, een 5....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ben dol op Rammstein, ze staan 9x in mijn top 500, maar dit is een uitglijder van jewelste van Till Lindemann en zijn kompanen met die gillende Russische schoolmeisjes van Tatu. Wat een horror !
Sorry Till, maar dit is een zware onvoldoende, een 4
Sorry Till, maar dit is een zware onvoldoende, een 4
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Als zelfs een liefhebber als Mr. John hier een 4 voor geeft durf ik hier rustig een 1 te plaatsen , het spijt me maar ik vind dit dus helemaal niks!!!
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Geen geweldige beukkstein. Die dames zijn vooral irritante piepstemdames...
5.
5.
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
wat jammer, wat jammer. Ik zat pas te denken laat ik nog een verzoek van mijn vrinden uit Duitsland bij onze Dave indienen, komt hij met deze misbaksel aankakken. Dit nummer vond ik altijd slecht en dat is zo gebleven. Er zit geen kop en een staart in dit nummer en dan is Rammstein ten dode opgeschreven. Zo jammer dit. Ik kan wel 20 nummers opnoemen die een 8,9 of 10 verdienen. Sehsucht, Mutter en Rosenrut zijn weergaloze albums, Reise Reise (waar deze ellende vandaan komt) vind ik stukken minder, ik kan eigenlijk alleen Amerika herinneren, wat ik goed vond.
De oudgedienden van dit cluppie weten dat ik altijd erg met Rammstein bezig was. Ik zal nooit dat concert in de HMH vergeten, in 2001, toen was ik fan voor het leven. Het is Duits, het is lomp en het heeft ontieglijk veel verborgen humor. Er zitten zoveel dubbele bodems in hun muziek en daar moet je voor open staan. Rammstein is altijd vaak in een hele foute hoek gedrukt en dat is zo jammer en eigenlijk ook dom. Sinds ik getrouwd ben ben ik niet zo met Rammstein bezig, soms komt het wel eens langs in de auto en dan heb ik altijd een goede dag.
Maar deze aanvraag, dat vind ik zo jammer. Met pijn in de hart ga ik uitgerekend voor deze geweldige groep een 2 geven.
De oudgedienden van dit cluppie weten dat ik altijd erg met Rammstein bezig was. Ik zal nooit dat concert in de HMH vergeten, in 2001, toen was ik fan voor het leven. Het is Duits, het is lomp en het heeft ontieglijk veel verborgen humor. Er zitten zoveel dubbele bodems in hun muziek en daar moet je voor open staan. Rammstein is altijd vaak in een hele foute hoek gedrukt en dat is zo jammer en eigenlijk ook dom. Sinds ik getrouwd ben ben ik niet zo met Rammstein bezig, soms komt het wel eens langs in de auto en dan heb ik altijd een goede dag.
Maar deze aanvraag, dat vind ik zo jammer. Met pijn in de hart ga ik uitgerekend voor deze geweldige groep een 2 geven.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ik vind het nummer helemaal zo slecht nog niet. Oke, het behoort niet bij de allerbeste Rammstein-nummers, maar evengoed is dit nog zeer te pruimen. Het is alleen zo ontzettend jammer dat het totaal verpest wordt door die gillende bakvisjes.
Daardoor daalt de 7 plotsklaps naar een 3.
Ik hou absoluut niet van Rammstein. Maar dit nummer zit iets meer op de commercieel orende lijn en daar heb ik dan weer wél iets meer mee. De 'gillende bakvisjes' heb voor mij wél dit toegevoegde waarde omdat hun stemmetjes in schril contrast staan met het donkere grauwende mannengeluid. Een 6.
Paul schreef:Ik hou absoluut niet van Rammstein. Maar dit nummer zit iets meer op de commercieel orende lijn en daar heb ik dan weer wél iets meer mee. De 'gillende bakvisjes' heb voor mij wél dit toegevoegde waarde omdat hun stemmetjes in schril contrast staan met het donkere grauwende mannengeluid. Een 6.
Tja, Paul die een 6 voor Rammstein en ik een 2. Het is echt de omgekeerde wereld.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Wat een draak van een nummer.
Een 2.
Een 2.
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Ik ga wel een heel eind mee in de motivatie van Frodo. Een op zich zelf redelijk Rammstein nummer wordt verknald door het duo uit Rusland.
Ik houd het bij een milde 4
Ik houd het bij een milde 4
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Dat laat dan wel ook zien dat we een duidelijke en uitgesproken smaak hebben..jan4004 schreef:Paul schreef:Ik hou absoluut niet van Rammstein. Maar dit nummer zit iets meer op de commercieel orende lijn en daar heb ik dan weer wél iets meer mee. De 'gillende bakvisjes' heb voor mij wél dit toegevoegde waarde omdat hun stemmetjes in schril contrast staan met het donkere grauwende mannengeluid. Een 6.
Tja, Paul die een 6 voor Rammstein en ik een 2. Het is echt de omgekeerde wereld.
Kijk dat "der Till" zich backstage bezig houd met schaars geklede al dan niet uit het voormalige Tsarenrijk afkomstige dames dat zal, dat mag en dat kan wat mij betreft allemaal, maar wat die met dezelfde dames op een podium moet???
Ik kan niet anders bedenken dan dat 'der Till"eventjes volledig de weg kwijt is geweest helemaal gezien het schriele kippengeluid wat de aanwezige dames produceren anders kan ik dit niet verklaren.
Heel even dacht ik nog misschien is dit wel een parodie?? maar neen het is nog serieus bedoeld ook !!!
Till beste man ik snap best dat je wel eens wat anders wil maar in godsnaam doe dat niet onder de vlag van Rammstein, trek een tutu aan speel en zing voor mijn part als LuLu en dat onder de schuilnaam von BillenTillenstein of verzin maar wat, het is dan allemaal goed en oke maar doe dit nou nooit meer!!! danke danke und danke!! o ja een 3.
Ik kan niet anders bedenken dan dat 'der Till"eventjes volledig de weg kwijt is geweest helemaal gezien het schriele kippengeluid wat de aanwezige dames produceren anders kan ik dit niet verklaren.
Heel even dacht ik nog misschien is dit wel een parodie?? maar neen het is nog serieus bedoeld ook !!!
Till beste man ik snap best dat je wel eens wat anders wil maar in godsnaam doe dat niet onder de vlag van Rammstein, trek een tutu aan speel en zing voor mijn part als LuLu en dat onder de schuilnaam von BillenTillenstein of verzin maar wat, het is dan allemaal goed en oke maar doe dit nou nooit meer!!! danke danke und danke!! o ja een 3.
Gast- Gast
Ik weet te weinig van Rammstein om te zeggen dat ik er niet van hou, maar verder ga ik mee met de motivatie van Paul. Zonder de dames was het mij te donker geweest. Een 7.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Frodo schreef:Ik vind het nummer helemaal zo slecht nog niet. Oke, het behoort niet bij de allerbeste Rammstein-nummers, maar evengoed is dit nog zeer te pruimen. Het is alleen zo ontzettend jammer dat het totaal verpest wordt door die gillende bakvisjes.
Ik kan mij wel in dit commentaar van Frodo vinden... Ware het niet dat ik het wel beter vind dan een 3... Ik hoor toch echt nog wel de kwaliteit van Rammstein door dit nummer heen... Daarom een nipte 6....
Gast- Gast
Kan me wel vinden in het door Paul genoemde contrast tussen de niet-meer-braaf-willen-zijnde schoolmeisjes en de duistere Rammstein-omgeving, edoch de poging moge wellicht zijn geslaagd op de russische muziekmarkt maar deze uitwerking van het contrast-idee had toch veel beter gekund en Rammstein zelf lijkt muzikaal hier ook wat uit vorm. Een 4+
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Slechte combinatie. Herrie vermengd met herrie blijft herrie. Een 3.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Ik zeg als deze combi naar het eurovisie songfestival gestuurd zou worden is winst gegarandeerd. Tja het is verre van het beste van Rammstein maar ik zie hier nog wel een vorm van humor in waardoor het al met al toch nog naar een 6 getild word.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
zo ongeveer het slechtste rammsteinnummer dat ik ken.... maar als liefhebber toch maar een 6
Roche- Beheerder
- Aantal berichten : 3549
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Heb het helemaal niet met deze groep!
Maar ja....Het heeft toch fans, dus aanhang!
Niet helemaal mijn muziek......een 2!
Maar ja....Het heeft toch fans, dus aanhang!
Niet helemaal mijn muziek......een 2!
Duck_DJ- Music-lover
- Aantal berichten : 54
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 78
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Rammstein - Ich will
» Album Jukebox
» *RTH* Rammstein - America
» *RTH* Rammstein - Mann gegen mann
» *RTH* Rammstein - Engel
» Album Jukebox