*RTH* Kings of Leon - Closer
+14
snoopy
sokratikos
Ries
Paul
noes
ErickNJ
sowhat
Frodo
Led-Zep
Mirrr
Jan...
MrJohn
LarryMullen
Dave Evans
18 plaatsers
Pagina 3 van 3
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Jouw cijfer voor 'Closer'
Re: *RTH* Kings of Leon - Closer
Nou nou, iedereen zit weer eens lekker met z'n knuppel in andermans hoenderhok.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Ik zie dat ik deze discussie totaal gemist heb, maar s.v.p. geen lelijk woord over Annie Schilder!
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Journey, BZN en Stones zijn allebei one trick pony
En Jan van BZN is minstens zo irritant als Mick van de Stones.
Gast- Gast
Nee Journeyman, die bedoel ik inderdaad niet. Maar luister hier even naar:
Niet meteen wedijverend met de beste van The Stones, maar toch zeker aanmerkelijk beter dan het nummer dat jij plaatste.
Niet meteen wedijverend met de beste van The Stones, maar toch zeker aanmerkelijk beter dan het nummer dat jij plaatste.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
katje37 schreef:Journey, BZN en Stones zijn allebei one trick pony
Mijn hemel, wat zit je plank weer mis te slaan, Katje. Het zal wel weer een grap zijn de altijd wat kinderachtige Jantje Keizer te vergelijken met de grote Mick Jagger. Ik vind dat je ter plekke je excuses moet aanbieden aan de mensheid.
Christian Aguilera en Maroon 5 zullen iig geen plaatje over Jan Keizer maken. (Misschien is dat ook wel beter).
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
@timmus
Allemaal leuk en aardig natuurlijk en zeer charmant bedoeld zonder enige twijfel, maar..................
in 1971 kwam het Stones album "Sticky Fingers" uit met de volgende verzameling klassiekers
1.Brown Sugar
2.Sway
3.Wild Horses
4.Can't You Hear Me Knocking
5.You Gotta Move (Fred McDowell/Rev. Gary Davis)
6.Bitch
7.I Got The Blues
8.Sister Morphine (Mick Jagger/Keith Richards/Marianne Faithfull)
9.Dead Flowers
10.Moonlight Mile
het album was niet alleen het 1e studioalbum met de fabelachtige Mick Taylor maar tevens het begin van de meest aansprekende periode van de Stones.
Dit wetende en beseffende begon ik in ernst te twijfelen of ik wellicht door en voor god los was en wellicht in die periode door gebruik van bepaalde geneeskrachtige kruiden en middellen moest gaan twijfelen aan mijn beoordelingsvermogen van toen mede gezien de liefdesverklaring aan dat BZN van jouw zijde.
Maar mijn beste en zeer gewaardeerde Timmus na hernieuwde beluistering van Sticky Fingers zijnde een van de vele meesterwerken der Rolling Stones wist ik al dat die eventuele twijfel iedere grond zou missen.
Het enige bandje in dit polderlandschap wat ook maar een heel klein beetje recht mocht doen gelden op de vermelding van "het lijkt af en toe wel een heel klein beetje op de Stones" waren en zijn de Bintangs geweest.
Over BZN valt verder slechts te vermelden dat Keizer cum suis nog niet eens het toiletpapier hadden mogen aangeven tijdens een eventuele diareeaanval van een der leden van de Stones, hetgeen mij ook in ernstige twijfel brengt aangaande uw geestelijke vermogens tot het juist beoordelen van The Greatest Rock and Roll Band on Earth en dat dan wel in vergelijking met het miserabele, armzalige, piepende, waardeloze, krakende, valse. en vooral reteslecht zijnde in de hele verre verten enigzins op verdraaglijke tonen lijkende muzak van de voorlopers der absolute verschrikking zijnde palingsnotpop deze verzameling van muziekverkrachters en lichtende voorbelden van een band die beter niet had kunnen bestaan het door meerdere idioten veelvuldig overschatte en live nog veel armoediger klinkende en dus nog erger klinkende BZN.
En dit allemaal wetende gaat u mij met droge ogen proberen wijs te maken c.q te vertellen dat ik puur briljante songs als "Brown Suger of Dead Flowers" dien te beschouwen als zijnde gelijk aan dat infantiele gepruts wat ik alweer veel te vaak heb gehoord de laatste dagen mag ik dan minimaal gaan twijfelen over de kwaliteit van uw gehoormachinerie en het vermogen tot herkennen van briljante kwaliteit in vergelijking met pure pulp??
Journey.
Allemaal leuk en aardig natuurlijk en zeer charmant bedoeld zonder enige twijfel, maar..................
in 1971 kwam het Stones album "Sticky Fingers" uit met de volgende verzameling klassiekers
1.Brown Sugar
2.Sway
3.Wild Horses
4.Can't You Hear Me Knocking
5.You Gotta Move (Fred McDowell/Rev. Gary Davis)
6.Bitch
7.I Got The Blues
8.Sister Morphine (Mick Jagger/Keith Richards/Marianne Faithfull)
9.Dead Flowers
10.Moonlight Mile
het album was niet alleen het 1e studioalbum met de fabelachtige Mick Taylor maar tevens het begin van de meest aansprekende periode van de Stones.
Dit wetende en beseffende begon ik in ernst te twijfelen of ik wellicht door en voor god los was en wellicht in die periode door gebruik van bepaalde geneeskrachtige kruiden en middellen moest gaan twijfelen aan mijn beoordelingsvermogen van toen mede gezien de liefdesverklaring aan dat BZN van jouw zijde.
Maar mijn beste en zeer gewaardeerde Timmus na hernieuwde beluistering van Sticky Fingers zijnde een van de vele meesterwerken der Rolling Stones wist ik al dat die eventuele twijfel iedere grond zou missen.
Het enige bandje in dit polderlandschap wat ook maar een heel klein beetje recht mocht doen gelden op de vermelding van "het lijkt af en toe wel een heel klein beetje op de Stones" waren en zijn de Bintangs geweest.
Over BZN valt verder slechts te vermelden dat Keizer cum suis nog niet eens het toiletpapier hadden mogen aangeven tijdens een eventuele diareeaanval van een der leden van de Stones, hetgeen mij ook in ernstige twijfel brengt aangaande uw geestelijke vermogens tot het juist beoordelen van The Greatest Rock and Roll Band on Earth en dat dan wel in vergelijking met het miserabele, armzalige, piepende, waardeloze, krakende, valse. en vooral reteslecht zijnde in de hele verre verten enigzins op verdraaglijke tonen lijkende muzak van de voorlopers der absolute verschrikking zijnde palingsnotpop deze verzameling van muziekverkrachters en lichtende voorbelden van een band die beter niet had kunnen bestaan het door meerdere idioten veelvuldig overschatte en live nog veel armoediger klinkende en dus nog erger klinkende BZN.
En dit allemaal wetende gaat u mij met droge ogen proberen wijs te maken c.q te vertellen dat ik puur briljante songs als "Brown Suger of Dead Flowers" dien te beschouwen als zijnde gelijk aan dat infantiele gepruts wat ik alweer veel te vaak heb gehoord de laatste dagen mag ik dan minimaal gaan twijfelen over de kwaliteit van uw gehoormachinerie en het vermogen tot herkennen van briljante kwaliteit in vergelijking met pure pulp??
Journey.
Laatst aangepast door Journeyman op 04.10.11 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Mick Jagger zou willen dat ie zo kon dansen als Jan Keizer
https://www.youtube.com/watch?v=BSh6HJhDCpY&feature=fvst
https://www.youtube.com/watch?v=BSh6HJhDCpY&feature=fvst
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Zijn jullie er nou nog niet klaar mee? Stelletje kleine kinderen!
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Volgens mij was niet ik degene die een vergelijking trok tussen BZN en The Rolling Stones. En dat zal ik ook zeker niet doen! En ik heb ook geen liefdesverklaring gegeven, dus gewaardeerde Journeyman, niet zo overdrijven. Als je mijn allertijdenlijstjes zou bekijken (editie 2011 is in de maak): The Stones zijn nagenoeg hofleverancier, BZN schittert door afwezigheid.
Dus nogmaals (en vergeef mij voor het feit dat ik er geen dergelijke volzinnen aan wijd): afgaande op hun beginperiode is het, IMHO, niet correct te beweren dat het volledige oeuvre van BZN slechter is dan één toon van The Stones.
Dus nogmaals (en vergeef mij voor het feit dat ik er geen dergelijke volzinnen aan wijd): afgaande op hun beginperiode is het, IMHO, niet correct te beweren dat het volledige oeuvre van BZN slechter is dan één toon van The Stones.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
@Timmus
Er is in uw reactie in ieder geval een ding waar wij het volledig over eens kunnen zijn en dat is de strofe ;
" afgaande op hun beginperiode is het, IMHO, niet correct te beweren dat het volledige oeuvre van BZN slechter is dan één toon van The Stones."
Dat nu is inderdaad volledig niet juist en bijzonder goed van uw zijde opgemerkt, ze zijnde dat BZN zijn namelijk bij nader inzien nog veel slechter als 1 toon van de Stones!! Ik dank je voor de gegeven correctiemogelijkheid.
Er is in uw reactie in ieder geval een ding waar wij het volledig over eens kunnen zijn en dat is de strofe ;
" afgaande op hun beginperiode is het, IMHO, niet correct te beweren dat het volledige oeuvre van BZN slechter is dan één toon van The Stones."
Dat nu is inderdaad volledig niet juist en bijzonder goed van uw zijde opgemerkt, ze zijnde dat BZN zijn namelijk bij nader inzien nog veel slechter als 1 toon van de Stones!! Ik dank je voor de gegeven correctiemogelijkheid.
Gast- Gast
Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Kings of Leon - Pyro
» *RTH* Nine Inch Nails - Closer
» *RTH* Leon Russell - A song for you
» *RTH* Leon de Graaff – Pittsburg in the rain
» *RTH* Gipsy Kings - Bamboleo
» *RTH* Nine Inch Nails - Closer
» *RTH* Leon Russell - A song for you
» *RTH* Leon de Graaff – Pittsburg in the rain
» *RTH* Gipsy Kings - Bamboleo