*RTH* Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Still D.R.E.
+12
Vleertje
ErickNJ
sokratikos
Dave Evans
Jan...
Mies
MrJohn
sowhat
Sjoerd
Mirrr
Kaj
Frodo
16 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Wat is jouw cijfer voor "Still Dre'?
Re: *RTH* Dr. Dre ft. Snoop Dogg - Still D.R.E.
Wat een mooie nieuwe profielfoto heb je Colijn!
Gast- Gast
Topplaat dit. Ik ga het een 9 geven, en nee ik ben niet de aanvrager van dit nummer.
Gast- Gast
Prima.Kaj schreef:Wat mij betreft is de kous daarmee af.
katje37 schreef:Wat een mooie nieuwe profielfoto heb je Colijn!
Ik dacht even: hebben we een nieuw lid?? Idd mooie foto colijn
Over dit nummer hoef ik niet veel te zeggen. een 1 voor dit trieste stukkie geluid!
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Ik ga het gemiddelde weer even flink opvijzelen...want o o wat is dit een fijne hiphopplaat. Voorlezen op muziek is ook allerminst wat ik onder rap dan wel hip-hop versta, een dergelijke karakterisering is erg misplaatst.
De kracht van vele hip-hopplaten zit 'm juist in de herhaling. Als je dat niets vindt, is het duidelijk niet je genre. Maar daarom is het nog niet slecht! Sterker nog, hip-hop vergt toch minstens zoveel talent en uithoudingsvermogen als rock, electronica of klassiek.
Deze vette track geef ik overigens een 8.
De kracht van vele hip-hopplaten zit 'm juist in de herhaling. Als je dat niets vindt, is het duidelijk niet je genre. Maar daarom is het nog niet slecht! Sterker nog, hip-hop vergt toch minstens zoveel talent en uithoudingsvermogen als rock, electronica of klassiek.
Deze vette track geef ik overigens een 8.
Laatst aangepast door Timmus op 26.07.11 22:06; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Taalfout)
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
katje37 schreef:Wat een mooie nieuwe profielfoto heb je Colijn!
Kapsel, glimlach en postuur zijn gelijk aan Schwarzenegger
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Snobistisch als een snob kan zijn geeft ook deze snobistische snob een snobje recensie voor deze werkelijk tenenkrommend slechte plaat, dit heeft niets maar dan ook totaal niets met muziek in enigerlei vorm te maken en als dat een snobistische opvatting is so be it.
Persoonlijk vind ik overigens het heien van palen nog wel iets romantisch en muzikaals hebben ten opzichte van een paar omhoog gevallen ghettoblastertjes.
Het gehele genre hangt aan elkaar van seksisme, rascisme en frustatie en qua opvattingen zijn de meeste van deze zichzelf muzikant noemende non-valeurs nog erger dan hun tegenstrevers aan de andere zijde namelijk de KKL.
Dat bepaalde jeugdige figuren hun testesteronspiegel amper onder controle kunnen houden bij het aanschouwen van clips uit dit genre ach dat hoort er een beetje bij nietwaar, want ja het is uitermate stoer om aan vrouwen te refereren als zijnde bitch en auto's vol behangen met allerlei spiegeltjes en kralen zijnde dan ineens "bling-bling" is ook wel iets wat deze meestentijds gefrusteerde groep aanspreekt.
Genoeg over deze schertsvertoning qua muziek ik ga maar eens lekker luisteren naar een live concert van het Groot Heipalen Orkest uit Markerveen onder de bezielende leiding van Andries "sledgehammer" Gruwel afkomstig uit het dorpje Sidderburen met een uitvoering van een compositie gemaakt door Aannemer Jaap (een household name in deze kringen) genaamd "mijn paal, de hei, een heipaal" in F Majeur met een aparte vermelding voor de soloist van dit stuk Joop "the big pole" Bouwvak die op onnavolgbare wijze de ritmiek van het heipalen over alle bekende dimensies weet heen te tillen en te trillen.
Persoonlijk vind ik overigens het heien van palen nog wel iets romantisch en muzikaals hebben ten opzichte van een paar omhoog gevallen ghettoblastertjes.
Het gehele genre hangt aan elkaar van seksisme, rascisme en frustatie en qua opvattingen zijn de meeste van deze zichzelf muzikant noemende non-valeurs nog erger dan hun tegenstrevers aan de andere zijde namelijk de KKL.
Dat bepaalde jeugdige figuren hun testesteronspiegel amper onder controle kunnen houden bij het aanschouwen van clips uit dit genre ach dat hoort er een beetje bij nietwaar, want ja het is uitermate stoer om aan vrouwen te refereren als zijnde bitch en auto's vol behangen met allerlei spiegeltjes en kralen zijnde dan ineens "bling-bling" is ook wel iets wat deze meestentijds gefrusteerde groep aanspreekt.
Genoeg over deze schertsvertoning qua muziek ik ga maar eens lekker luisteren naar een live concert van het Groot Heipalen Orkest uit Markerveen onder de bezielende leiding van Andries "sledgehammer" Gruwel afkomstig uit het dorpje Sidderburen met een uitvoering van een compositie gemaakt door Aannemer Jaap (een household name in deze kringen) genaamd "mijn paal, de hei, een heipaal" in F Majeur met een aparte vermelding voor de soloist van dit stuk Joop "the big pole" Bouwvak die op onnavolgbare wijze de ritmiek van het heipalen over alle bekende dimensies weet heen te tillen en te trillen.
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: