*RTH* A-ha - Manhattan Skyline
+11
ErickNJ
sokratikos
Mirrr
Dave Evans
Mauricedegier
LarryMullen
Ries
Led-Zep
sowhat
Jan...
Frodo
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor "A-ha'?
*RTH* A-ha - Manhattan Skyline
A-ha is een popgroep uit Noorwegen, bestaande uit Paul Waaktaar-Savoy, Magne Furuholmen en zanger Morten Harket. De groep ontstond in 1983 en het trio verliet Noorwegen om in Londen een muziekcarrière op te bouwen.
Hun debuutsingle "Take on Me" werd een grote hit, zowel in Europa als in de Verenigde Staten, mede door de bijzondere videoclip die veel op MTV gespeeld werd.
Na twee populaire albums ging de verkoop enigszins achteruit, maar a-ha blijft met succes muziek maken.
A-ha heeft het record op zijn naam staan van meeste betalende bezoekers op een eigen concert, namelijk een publiek van meer dan 195.000 mensen in het Maracana Stadion in Rio de Janeiro in Brazilië op 26 januari 1991.
Deze RTH komt uit 1986 en is vanaf nu ready to berankt.
Hun debuutsingle "Take on Me" werd een grote hit, zowel in Europa als in de Verenigde Staten, mede door de bijzondere videoclip die veel op MTV gespeeld werd.
Na twee populaire albums ging de verkoop enigszins achteruit, maar a-ha blijft met succes muziek maken.
A-ha heeft het record op zijn naam staan van meeste betalende bezoekers op een eigen concert, namelijk een publiek van meer dan 195.000 mensen in het Maracana Stadion in Rio de Janeiro in Brazilië op 26 januari 1991.
Deze RTH komt uit 1986 en is vanaf nu ready to berankt.
Gast- Gast
Re: *RTH* A-ha - Manhattan Skyline
Dit is totaal niet aan mij besteed. Doorspoelen maar (door het afvalputje).
Een 1.
Een 1.
Ik ben erg blij voor Aha met hun Braziliaanse fanclub, maar neemt niet weg dat dit een vervelende groep is met een strontvervelend liedje. Wat een drama. Een 1.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
A-ha vind ik een van de allervervelendse groepen uit de geschiedenis van de popmuziek en ga er vanuit dat die Braziliaanse fanclub louter uit doven bestaat: 1
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Wat kan ik hier nog aan toevoegen, behalve het toekennen van een punt?
Ik zal het gemiddelde aanhouden, een 1.
Ik zal het gemiddelde aanhouden, een 1.
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Ja dit neigt wel erg naar een baaaaarrrrffffff +o( momentje en ik geef hier een 2 voor want het is nog net niet genoeg Sieneke om er een 1 voor te geven. Er is 1 nummer van deze Noorse band dat van mij een krappe voldoende zou krijgen en dat is Hunting High And Low, die vind ik nog wel te pruimen
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7113
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
huh? zo slecht is dit toch niet? ik vind het nog wel aardig, er zitten wat mindere en wat betere stukjes in, dus gewoon een dikke 6..
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
huh? zo slecht is dit toch niet? ik vind het nog wel aardig, er zitten wat mindere en wat betere stukjes in, dus gewoon een dikke 6..
Ik heb niet zozeer iets tegen de groep AHA , maar dit nummer vind ik niet veel. Ik houd het bij een 4
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Vreselijk; uitstraling van een platgetrapte slak die Morten, die castraatstem vind ik ook niet te pruimen; hele foute muziek, kan er niet meer van maken dan een 1.
Gast- Gast
Ik vind Aha zeker géén foute muziek, maar goed sommige bands worden in een hokje geplaatst en komen daar niet meer uit blijkbaar.
Stay on these roads, I've been losing you, Summer moved on en natuurlijk hun beste plaat 'Hunting high and low' zijn zeer goed te pruimen.
Dit nummer valt een beetje in de categorie 'niet goed/niet slecht' en ik dub dus een beetje tussen een 5 en een 6.
Nou vooruit een Noorse bonus van 1 punt dan maar en ik maak er een krappe voldoende van!
Stay on these roads, I've been losing you, Summer moved on en natuurlijk hun beste plaat 'Hunting high and low' zijn zeer goed te pruimen.
Dit nummer valt een beetje in de categorie 'niet goed/niet slecht' en ik dub dus een beetje tussen een 5 en een 6.
Nou vooruit een Noorse bonus van 1 punt dan maar en ik maak er een krappe voldoende van!
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dave Evans schreef:Ik vind Aha zeker géén foute muziek, maar goed sommige bands worden in een hokje geplaatst en komen daar niet meer uit blijkbaar.
Sluit me hier helemaal bij aan, snap niet dat het zo laag gerankt wordt
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
19mirjam63 schreef:Dave Evans schreef:Ik vind Aha zeker géén foute muziek, maar goed sommige bands worden in een hokje geplaatst en komen daar niet meer uit blijkbaar.
Sluit me hier helemaal bij aan, snap niet dat het zo laag gerankt wordt
Gehgeh die snappen me tenminste!!!
Heb ook helemaal niks tegen AHA opzich, maar dit nummer vind ik minder... Nummers als: Take on me, The Sun always shines on tv en I've been losing you zouden een goede voldoende scoren.. Wel grappig trouwens... De overige 3 nummers die Dave goed vind van A-HA: Stay on these road, Summer moved on en 'Hunting high and low' vind ik dan weer stuk voor stuk wat meer 'zeiknummers'.... Deze scoort een 5 en dat komt vooral door de monotome stukken die hij met zachtzoetig stemgeluid zingt, die vind ik namelijk minder... De rest van het nummer is nog best oke... (de wat meer krachtige stukken)
Gast- Gast
Een paar Aha-nrs zouden misschien nog op een jeugdsentimentbonus kunnen rekenen, maar dit niet. Zeiknr met pseudo-'harde' stukken die ook niet bekoren. Een 2
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Na het prachtige Take On Me heb ik nooit meer iets van A-Ha gehoord dat ik leuk vond. Echt slecht vind ik dit niet, maar het is toch onvoldoende. Een 4 dus.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Dat ze dit op plaat hebben gezet. Toont wel lef wat een gedrocht van een nummer, zeg. Een 1.
Gast- Gast
Dit is ook best een draak ja. Maar minder drakerig dan het Billy the Kid wat ik niet kon uitluisteren. Er zit in dit nummer toch iets meer dan in dat van the Kid dus ik rank hier een 3 voor.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Ik kan A-Ha ook heel goed pruimen, maar dit is duidelijk een van hun mindere nummers. De stem vind ik hoe dan ook heerlijk om te horen. Die trekt ook dit nummer voor mij naar een 6.
Ongelofelijk dat de mensheid aan zoiets blootgesteld mag worden: een 1
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: