Deejay's en aankomende deejay's opgelet:
+4
Erwin
sowhat
Dave Evans
Roche
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Deejay's en aankomende deejay's opgelet:
Aan alle deejays en aankomende deejays:
Ter verduidelijking het volgende:
Orinoco is geen publiek bezit maar is een zender die draait op vrijwillige bijdrage's van luisteraars en deejays.
Wil je gaan uitzenden en je deejaytalenten gaan testen vinden we dat heel leuk maar neem dan eerst contact op met Grafmat die een en ander met je zal overleggen.
Het is zeker niet de bedoeling dat iedereen met een uitzendprogramma zomaar de stream van Orinoco gaat gebruiken , hoe goed bedoeld ook.
Dat is niet alleen nodig om het overzicht te behouden maar heeft ook te maken met de technische , administratieve en financiele zaken die goed geregeld moeten blijven.
Wachtwoorden en inloggevens van Orinoco zijn alleen via Grafmat te verkrijgen , graag deze gegevens nooit aan derden doorgeven a.u.b.
En verder.... listen to the music!
Ter verduidelijking het volgende:
Orinoco is geen publiek bezit maar is een zender die draait op vrijwillige bijdrage's van luisteraars en deejays.
Wil je gaan uitzenden en je deejaytalenten gaan testen vinden we dat heel leuk maar neem dan eerst contact op met Grafmat die een en ander met je zal overleggen.
Het is zeker niet de bedoeling dat iedereen met een uitzendprogramma zomaar de stream van Orinoco gaat gebruiken , hoe goed bedoeld ook.
Dat is niet alleen nodig om het overzicht te behouden maar heeft ook te maken met de technische , administratieve en financiele zaken die goed geregeld moeten blijven.
Wachtwoorden en inloggevens van Orinoco zijn alleen via Grafmat te verkrijgen , graag deze gegevens nooit aan derden doorgeven a.u.b.
En verder.... listen to the music!
Roche- Beheerder
- Aantal berichten : 3556
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Re: Deejay's en aankomende deejay's opgelet:
Kan ik mijn licentie ook weer kwijtraken? Bijv. door alléén maar schlagers te draaien
Nee maar wel goed om wat duidelijkheid te scheppen! Iedereen die ook wil draaien gewoon even Grafmat mailen! We moeten natuurlijk ook géén wildgroei krijgen
Nee maar wel goed om wat duidelijkheid te scheppen! Iedereen die ook wil draaien gewoon even Grafmat mailen! We moeten natuurlijk ook géén wildgroei krijgen
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Je kunt toch ook gewoon naar Harkstede komen om daar te draaien?
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Ik wist niet eens dat de mogelijkheid er was om ook te draaien !
Heb je daar een speciaal programma voor nodig ? Dan zou ik eventueel thuis droog kunnen oefenen.
Het lijkt me namelijk wel érg leuk om te doen.
Kan er op dit forum misschien een "DJ'en voor dummies" geplaatst worden ?
Heb je daar een speciaal programma voor nodig ? Dan zou ik eventueel thuis droog kunnen oefenen.
Kan er op dit forum misschien een "DJ'en voor dummies" geplaatst worden ?
Gast- Gast
Het lijkt me idd dat je een wachtwoord en gebruikersnaam nodig hebt om in te loggen. Dus hoezo wordt er dan hier geopperd dat je alleen met toestemming Orinoco mag gebruiken. Want als je toestemming krijgt en hebt, dan heb je toch ook de gebruikersnaam en het wachtwoord gekregen? En zo niet, dan heb je het wachtwoord toch niet , en kun je toch ook niet via Orinoco gaan uitzenden?
Misschien dat ik te veel geleerd heb, en mijn hoofd niet meer zo fris is, want anders begrijp ik het allemaal niet zo wat nou de bedoeling is van dit topic. No offence.
Misschien dat ik te veel geleerd heb, en mijn hoofd niet meer zo fris is, want anders begrijp ik het allemaal niet zo wat nou de bedoeling is van dit topic. No offence.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Dave Evans schreef: Kan ik mijn licentie ook weer kwijtraken? Bijv. door alléén maar schlagers te draaien
Nee, wat mij betreft krijg je dan juist extra zendtijd!
Leeftijd : 67
Verlies je alleen wel luisteraars...
Erwin- Music-director
Ik denk wat Roche bedoelt is dat je, als je een wachtwoord ontvangen hebt voor je eerste uitzending, dan niet dat wachtwoord moet gebruiken om zelf zonder toestemming een tweede uitzending te maken. Dan wordt het inderdaad wat onoverzichtelijk.
Volgens mij is de beste oplossing om gewoon het wachtwoord vaak (elke dag? elke week?) te veranderen. Vroeger of later komt het wachtwoord toch in andere handen te vallen, met opzet of per ongeluk.
Volgens mij is de beste oplossing om gewoon het wachtwoord vaak (elke dag? elke week?) te veranderen. Vroeger of later komt het wachtwoord toch in andere handen te vallen, met opzet of per ongeluk.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Ik denk meer aan 'het wachtwoord niet zomaar doorgeven aan iedereen die erom vraagt'.. Aan mij doorgeven mag trouwens wel, want ik ben het wachtwoord kwijt Maar goed, ik heb op dit moment toch geen werkende DJ-setup
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Jammer Kaj dat je niet kunt draaien.
Kom je aan het 't eind van het jaar wel met je Kaj's Magistrale?
Erwin- Music-director
Is wel de bedoeling, ja De lijst komt er sowieso, en de apparatuur zal ik voor die tijd vast ook wel in orde hebben!Erwin schreef:Jammer Kaj dat je niet kunt draaien.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Erwin schreef:Het lijkt me idd dat je een wachtwoord en gebruikersnaam nodig hebt om in te loggen. Dus hoezo wordt er dan hier geopperd dat je alleen met toestemming Orinoco mag gebruiken. Want als je toestemming krijgt en hebt, dan heb je toch ook de gebruikersnaam en het wachtwoord gekregen? En zo niet, dan heb je het wachtwoord toch niet , en kun je toch ook niet via Orinoco gaan uitzenden?
Eén ding moet je toch niet ontgaan zijn en dat is de melding dat als er iemand is die wil draaien op Orinoco en nu de gegevens nog niet heeft, zich bij mij kan melden. Dat is eigenlijk nooit eerder zo vermeld. Alles is mogelijk, maar wel in overleg. Het is nu dus een keertje misgegaan, helemaal niet erg, maar dat willen we dus hiermee voorkomen. Ik moet vanwege alle administratie voor de Sena overzicht houden en weten welke uitzendingen er allemaal zijn geweest, en door wie die verzorgd zijn (zodat ik ze achter de broek aan kan zitten om de playlists op te leveren ).
Gast- Gast
Hm, hier stel je een voor mij vrij moeilijke vraag, omdat ik eigenlijk meteen ben gaan uitzenden met SAM Broadcaster. Dat is een vrij professioneel DJ-programma met veel mogelijkheden en instellingen, maar niet echt moeilijk te bedienen. Het kan echter geheid ook anders...
dank ! Ik heb het programma binnengehaald en ben er nu mee aan het spelen.
dank ! Ik heb het programma binnengehaald en ben er nu mee aan het spelen.
Gast- Gast
Ben benieuwd berend!!
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Gisteren om 7:40 van Ries
» PreParty 13.00-16.00