Steunfonds 17: 25-4 tm 1-5 2010
+4
Grafmat
Mark
Dave Evans
sowhat
8 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Steunfonds :: Steunfonds 2010
Pagina 1 van 1
Welke van deze 3 "New Ones" vindt jij de leukste??
Steunfonds 17: 25-4 tm 1-5 2010
Daaaaaarrrriessssieweeeeerrrrrr!!!!!
Hier de uitslag van week nummer 16
1. Wolf People - Cotton Strands 37% [ 6 stemmen]. WINNAARRRR
2en2 of 3en3 A Fine Frenzy - Electric Twist 31% [ 5 stemmen] en Monsters of Folk - Dear God 31% [ 5 stemmen] Losersss
Zoals je ziet gelijk spel tussen de Monsters en A Fine Frenzy levert een geheel nieuw Steun en kreunfonds op . Geniet van deze zeer verse trekjes en maak u keuze in voor jouw de beste plaat....
https://www.youtube.com/watch?v=96GwOMzA-8k
https://www.youtube.com/watch?v=SCVsQbAhuus
https://www.youtube.com/watch?v=vl49nKdhGfE
Hier de uitslag van week nummer 16
1. Wolf People - Cotton Strands 37% [ 6 stemmen]. WINNAARRRR
2en2 of 3en3 A Fine Frenzy - Electric Twist 31% [ 5 stemmen] en Monsters of Folk - Dear God 31% [ 5 stemmen] Losersss
Zoals je ziet gelijk spel tussen de Monsters en A Fine Frenzy levert een geheel nieuw Steun en kreunfonds op . Geniet van deze zeer verse trekjes en maak u keuze in voor jouw de beste plaat....
https://www.youtube.com/watch?v=96GwOMzA-8k
https://www.youtube.com/watch?v=SCVsQbAhuus
https://www.youtube.com/watch?v=vl49nKdhGfE
Gast- Gast
Re: Steunfonds 17: 25-4 tm 1-5 2010
Mooie keus deze week weer Raver!
Ik vind Ginger Ninja en Moss allebei net iets te vlak om echt mijn aandacht vast te kunnen houden. Bij Moss vind ik het vooral jammer dat hij het "you get me going on" so ontzettend vaak herhaalt; wat mij betreft had er iets meer qua coupletten in mogen zitten.
Mijn keuze valt dus op Sven Hammond; lekker plaatje voor bij een borreltje en een happie
Ik vind Ginger Ninja en Moss allebei net iets te vlak om echt mijn aandacht vast te kunnen houden. Bij Moss vind ik het vooral jammer dat hij het "you get me going on" so ontzettend vaak herhaalt; wat mij betreft had er iets meer qua coupletten in mogen zitten.
Mijn keuze valt dus op Sven Hammond; lekker plaatje voor bij een borreltje en een happie
Gast- Gast
ik ga deze week ook voor de soul van Sven Hammond !
Hoog niveau deze week Raver !
Hoog niveau deze week Raver !
Gast- Gast
Duidelijk Sven Hammond, maar dat is te danken aan Sherry Dianne!
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Wat is dat Nederlandse bandje Moss toch steengoed zeg!
Na I apoligize alweer zo'n sterke plaat! I say The Comford!!!
Na I apoligize alweer zo'n sterke plaat! I say The Comford!!!
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Helemaal mee eens met als toevoeging dat het orgeltje het ook wel lekker doetsowhat schreef:Duidelijk Sven Hammond, maar dat is te danken aan Sherry Dianne!
Gast- Gast
Geweldige tip van meneer Hammond kreeg ik zomaar toegeschoven, en Moss is ook prima in den oorkes, maar ik kies voor een Deens kwartet dat sinds 2008 aldaar al helemaal de bom is. Geheel volgens titel is het een heerlijk zomers nummer met geinige animatie clip. Dus ik ga voor de moves van Ginger Ninja, en vrolijk word je er in ieder geval wel van!
Gast- Gast
Ik ben het trouwens met de meeste reacties eens dat de kwaliteit deze week erg hoog is.
Sven Hammond zag ik vorige week al bij DWDD (grappig dat hij eerder de vaste toetsenist bij Anouk was), maar Soul is niet zo mijn ding!
Ginger Ninja is zeker ook zeer aanstekelijk maar die sound van Moss, die doet het zo goed bij mij........ik word met de minuut enthousiaster......heerlijk zeg!!!
Sven Hammond zag ik vorige week al bij DWDD (grappig dat hij eerder de vaste toetsenist bij Anouk was), maar Soul is niet zo mijn ding!
Ginger Ninja is zeker ook zeer aanstekelijk maar die sound van Moss, die doet het zo goed bij mij........ik word met de minuut enthousiaster......heerlijk zeg!!!
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Ik betrap me erop dat ik zelden Raver's smaak deel (kijkende naar zijn cijfers bij RTH en de stemmen voor het steunfonds bv.), en daarom kan ik met grote vreugde aankondigen dat ik na beluistering van het steunfonds van deze week eindelijk Raver eens de hand kan schudden: Ginger Ninja!
Bij Moss kom ik niet door de eerste minuut heen omdat het nummer (min of meer ook al aangestipt door katje) eigenlijk alleen uit een refrein bestaat (refrein? Tis gewoon een ouderwets rock 'n rollschemaatje van a tot z), Dat het muzikaal later nog best leuk wordt ingevuld doet er na 1 minuut knarsetanden niet echt meer toe.
En Sven Hammond, tja, eh, daar zit zo weinig 'eigens' aan dat ik het meteen terzijde schuif. Inderdaad een marmelade session - een jam bestaande uit wat bij mekaar gejatte themaatjes met een leuke zangeres. Ik word er totaal niet warm van, ondanks dat een Hammond nog steeds zóóóóóó moddervet klinkt....
Dus Ginger Ninja! Bij het intro heb ik meteen wat ik dus bij Sven Hammond (alleen die naam al, trouwens.... ) totaal niet heb: Hey, wát is dít voor een bandje!?!? Nieuwe lente, nieuw geluidje, zal ik maar zeggen. Verder geen spektakelstuk, maar wel een leuk nummer dat je na eerste beluistering meteen in je systeem hebt zitten en nog een keertje wil horen (dat zal na verloop van tijd wel plaats gaan maken voor het gevoel: tja, ik heb het nú wel gehoord, maar hey: dat had ik bij Moss al tijdens de eerste beluistering... )
Bij Moss kom ik niet door de eerste minuut heen omdat het nummer (min of meer ook al aangestipt door katje) eigenlijk alleen uit een refrein bestaat (refrein? Tis gewoon een ouderwets rock 'n rollschemaatje van a tot z), Dat het muzikaal later nog best leuk wordt ingevuld doet er na 1 minuut knarsetanden niet echt meer toe.
En Sven Hammond, tja, eh, daar zit zo weinig 'eigens' aan dat ik het meteen terzijde schuif. Inderdaad een marmelade session - een jam bestaande uit wat bij mekaar gejatte themaatjes met een leuke zangeres. Ik word er totaal niet warm van, ondanks dat een Hammond nog steeds zóóóóóó moddervet klinkt....
Dus Ginger Ninja! Bij het intro heb ik meteen wat ik dus bij Sven Hammond (alleen die naam al, trouwens.... ) totaal niet heb: Hey, wát is dít voor een bandje!?!? Nieuwe lente, nieuw geluidje, zal ik maar zeggen. Verder geen spektakelstuk, maar wel een leuk nummer dat je na eerste beluistering meteen in je systeem hebt zitten en nog een keertje wil horen (dat zal na verloop van tijd wel plaats gaan maken voor het gevoel: tja, ik heb het nú wel gehoord, maar hey: dat had ik bij Moss al tijdens de eerste beluistering... )
Bedankt voor je uitgebreide uiteenzetting van zorgvuldig gekozen woorden die in mijn voordeel uitkomen, waarvoor dank trouwens.
Een handschudding terug van deze medestander qua Ginger Ninja.
Zou je nog wel je stem daadwerkelijk willen aanvinken voor dit Sunshine liedeke, anders blijf ik zo so(whatterig) alleen staan in mijn keuze
Bedankt voor je uitgebreide uiteenzetting van zorgvuldig gekozen woorden die in mijn voordeel uitkomen, waarvoor dank trouwens.
Zou je nog wel je stem daadwerkelijk willen aanvinken voor dit Sunshine liedeke, anders blijf ik zo so(whatterig) alleen staan in mijn keuze
Gast- Gast
Ik ga bij Raver en Grafmat op het zonnige bankje zitten. Ik hou van Gember en Ninja's zijn COOL!!!!
De andere twee nummers doen me echt geen reet.
De andere twee nummers doen me echt geen reet.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Ginger Ninja is nog wel te pruimen, al hoor ik er niet veel écht spannends in voorlopig. De rest voldoet aan dat eerste criterium al niet eens, laat staan dat het ook nog spannend is. Een beetje een jammere editie van het Steunfonds, maar ach... Ginger Ninja ook voor mij dus!
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Raver schreef:Beste Grafmat,
Bij mij geen uitgebreide uiteenzetting. Ginger Ninja, BBQ aansteken, vlees erop, lekkere koele biertjes wegtanken. Klaar!
Gast- Gast
Hammond viel voor mij gelijk af. Moss is aardig, maarre....
Ginger Ninja doet het vuur gelijk in mij ontbranden !
Wat er over gezegd moet worden, is al uitstekend verwoord door anderen.
Ginger Ninja doet het vuur gelijk in mij ontbranden !
Wat er over gezegd moet worden, is al uitstekend verwoord door anderen.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74
Het lijkt dat de Ninja een fikse trap heeft uitgedeeld.
Tis weer eens leuk spannend, vooral tussen Hammond en Moss,
wie wordt de steunplaat? Gaat de Ninja voor winst??
Tis weer eens leuk spannend, vooral tussen Hammond en Moss,
wie wordt de steunplaat? Gaat de Ninja voor winst??
Gast- Gast
Mijnerzijds krijgt Ginger Ninja er in elk geval weer een stem bij. Waarmee ik absoluut niet wil zeggen dat de andere twee plaatjes niks aan zijn. Het zat redelijk dicht bij elkaar deze week, maar Ginger Ninja boeit écht van begin tot eind en in de andere twee nummers zitten toch enkele zwakke plekken.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Soortgelijke onderwerpen
» steunfonds 8: 21-02 t/m 27-02 2010
» Steunfonds 23: 6-6 / 12-6 2010
» Steunfonds 27: 4-7 / 10-7 2010
» Steunfonds 46: 14-11 tm 20 -11 2010
» Steunfonds 32: 8-8 / 14-8 2010
» Steunfonds 23: 6-6 / 12-6 2010
» Steunfonds 27: 4-7 / 10-7 2010