*RTH* Buoys – Give up your guns
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor 'Buoys – Give up your guns'?
*RTH* Buoys – Give up your guns
[24-9]
Uit de serie Het dagelijks leven van sowhat:
Over mijn medische toestand heb ik in de post Medische update in de topic Hoe gaat het met? al genoeg geschreven. Het betekent wél dat ik niet lang kan chatten en daardoor gisteren helaas niet bij de jaarlijkse V500 Tombola van Ries en Noes aanwezig kon zijn. Voor degenen die honderd jaar onder een steen hebben gelegen. Je kunt een kaart waarvan je uit 40 liedjes 9 kunt kiezen. Het gaat om liedjes die de V500 net niet hebben gehaald. Als een van de liedjes op je kaart wordt gedraaid kun je hem afstrepen. Degene die alle 9 liedjes als eerste heeft, heeft bingo en wint de Orinoco-mok. Ik wilde hem heel graag winnen want ik zeur er al jaren om. Ik ging als een speer en lag nadat ik 5 liedjes goed had en op bed voetbal ging kijken lag ik op kop. Maar hardlopers kunnen doodlopers zijn: ik had al vaker op kop gelegen en niet gewonnen. Omdat ik voetbal ging kijken vroeg ik Mirrr mij te appen als ik er weer een had. Telkens als ze appte veerde ik op maar het ging er meestal over dat zij er nog maar 2 had. Gelukkig appte ze ook 3 keer dat ik er een kon wegstrepen. Ik had er 8, moest er nog 1, voetbal was afgelopen en ik zette Orinoco weer aan. Het eerste wat ik hoorde was dat… sowhat had gewonnen en mijn laatste liedje werd gedraaid. Ik ging heel even naar de chat om het met de anderen te vieren. Eindelijk had ik die mok. Ik voelde me als Joop Zoetemelk die na honderd keer tweede eindelijk de Tour de France had gewonnen.
Niet omdat ik gewonnen heb, zo ben ik niet, maar ik wil Ries en Noes complimenteren voor het al jarenlang organiseren van dit leuke evenement.
Het is nu zondag en ik besef nu dat ik gewonnen heb.
En op de RtH kreeg ik bingo en won ik de mok.
Uit de serie Het dagelijks leven van sowhat:
Over mijn medische toestand heb ik in de post Medische update in de topic Hoe gaat het met? al genoeg geschreven. Het betekent wél dat ik niet lang kan chatten en daardoor gisteren helaas niet bij de jaarlijkse V500 Tombola van Ries en Noes aanwezig kon zijn. Voor degenen die honderd jaar onder een steen hebben gelegen. Je kunt een kaart waarvan je uit 40 liedjes 9 kunt kiezen. Het gaat om liedjes die de V500 net niet hebben gehaald. Als een van de liedjes op je kaart wordt gedraaid kun je hem afstrepen. Degene die alle 9 liedjes als eerste heeft, heeft bingo en wint de Orinoco-mok. Ik wilde hem heel graag winnen want ik zeur er al jaren om. Ik ging als een speer en lag nadat ik 5 liedjes goed had en op bed voetbal ging kijken lag ik op kop. Maar hardlopers kunnen doodlopers zijn: ik had al vaker op kop gelegen en niet gewonnen. Omdat ik voetbal ging kijken vroeg ik Mirrr mij te appen als ik er weer een had. Telkens als ze appte veerde ik op maar het ging er meestal over dat zij er nog maar 2 had. Gelukkig appte ze ook 3 keer dat ik er een kon wegstrepen. Ik had er 8, moest er nog 1, voetbal was afgelopen en ik zette Orinoco weer aan. Het eerste wat ik hoorde was dat… sowhat had gewonnen en mijn laatste liedje werd gedraaid. Ik ging heel even naar de chat om het met de anderen te vieren. Eindelijk had ik die mok. Ik voelde me als Joop Zoetemelk die na honderd keer tweede eindelijk de Tour de France had gewonnen.
Niet omdat ik gewonnen heb, zo ben ik niet, maar ik wil Ries en Noes complimenteren voor het al jarenlang organiseren van dit leuke evenement.
Het is nu zondag en ik besef nu dat ik gewonnen heb.
En op de RtH kreeg ik bingo en won ik de mok.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Dave Evans en Timmus vinden dit bericht leuk
Re: *RTH* Buoys – Give up your guns
Gefeliciteerd met de mok, sowhat. Prachtig nummer om bingo te halen, een 9.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Altijd een zeiknummer gevonden.
4
4
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
sowhat schreef:[24-9]
Omdat ik voetbal ging kijken vroeg ik Mirrr mij te appen als ik er weer een had. Telkens als ze appte veerde ik op maar het ging er meestal over dat zij er nog maar 2 had.
Het is je gegund hoor en voor het nummer een 8 trouwens
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
gefeliciteerd sowhat - ik weet hoe het voelt want ik drink nog regelmatig uit mijn Orinoco mok
verder: doodgewoon liedje dat door het outtro toch omhoog wordt getrokken
7
verder: doodgewoon liedje dat door het outtro toch omhoog wordt getrokken
7
De Mirrr-beker heeft, even, plaats moeten maken voor de Ori-mok.
Dit was trouwens het laatste liedje van de 9 die ik opschreef, hij kwam voor mij dus ook als laatste.
Wel aardig. 7
Dit was trouwens het laatste liedje van de 9 die ik opschreef, hij kwam voor mij dus ook als laatste.
Wel aardig. 7
Registratiedatum : 16-12-08
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
» *RTH* Guns 'n Roses - Estranged
» *RTH* Guns n' Roses - Welcome to the jungle
» *RTH* Husky - Give It Up
» *RTH* New Radicals - You get what you Give
» *RTH* Guns 'n Roses - Estranged
» *RTH* Guns n' Roses - Welcome to the jungle
» *RTH* Husky - Give It Up
» *RTH* New Radicals - You get what you Give
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Vandaag om 16:28 van sokratikos