*RTH* Nick & Simon - Pak maar mijn hand
+9
Grafmat
Frodo
MrJohn
Joyce
Vleertje
Kaj
sowhat
Timmus
Dave Evans
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Pak maar mijn hand'
*RTH* Nick & Simon - Pak maar mijn hand
[05-02-2010]
Ja het moest er toch maar eens van komen, Nick en Simon als eerste van de Volendamse Connectie in Ranking the Hits!
Ze zijn razend populair, ook door ons niet meer te negeren
https://www.youtube.com/watch?v=19tnzs9wEvI
Eigenlijk is deze versie tijdens de Haïti uitzending nog mooier. Hier zijn ze samen met hun Volendamse makkers Jan Smit en de 3J's !
https://www.youtube.com/watch?v=knMbqLrhB9Q
Ja het moest er toch maar eens van komen, Nick en Simon als eerste van de Volendamse Connectie in Ranking the Hits!
Ze zijn razend populair, ook door ons niet meer te negeren
https://www.youtube.com/watch?v=19tnzs9wEvI
Eigenlijk is deze versie tijdens de Haïti uitzending nog mooier. Hier zijn ze samen met hun Volendamse makkers Jan Smit en de 3J's !
https://www.youtube.com/watch?v=knMbqLrhB9Q
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Nick & Simon - Pak maar mijn hand
Kopen zal ik dit niet gauw doen maar als het voorbij komt zet ik het ook niet af. En je kunt er inderdaad niet omheen dat dit een prima compositie is, dat de beide heren kunnen zingen en de plaat ook nog eens uitstekend geproduceerd is met weer dat typische soundje van Volendam. Qua mijn eigen smaak geef ik dit een 3 maar voor de rest een 9 en dus is het een 6+ geworden
Gast- Gast
Sorry hoor, maar bij de eerste twee enorm slechte tekstregels haakt een normaal mens toch al af....
Inderdaad, ze kunnen best zingen, maar laat datgene wat ze zingen dan ook enigszins van niveau zijn. Nu heb ik er niet meer dan een 4 voor over.
Inderdaad, ze kunnen best zingen, maar laat datgene wat ze zingen dan ook enigszins van niveau zijn. Nu heb ik er niet meer dan een 4 voor over.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Dit vind ik niks: 2
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Ben het geheel met je eens, maar ik geef een 5. Ik vind bijvoorbeeld Kijk Omhoog veel meer de moeite waard van deze heren..Timmus schreef:Sorry hoor, maar bij de eerste twee enorm slechte tekstregels haakt een normaal mens toch al af....
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Kijk er zijn mensen die worden depresief van de klanken van Joy Division en er zijn mensen die depressief worden van de klanken van Nick en Simon. Ik behoor overduidelijk tot de laatste groep. Wat vind ik dit om te janken zeg. Ik hoor dat ze wel kunnen zingen hoor maar het zijn stuk voor stuk draken van liedjes. En daarom van mij een 1!!!!
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Ik heb ze vorig jaar met-tegenzin( maar-ja--je-moet-af-en-toe-iets-voor-een-ander-over-hebben ) in het theater gezien...
Aardige jongens, die best wel kunnen zingen ( vooral Nick), maar mijn muziek is het niet...
Dan hoor ik nog liever de 3J,s...die ik ook in het het theater heb gezien...betere teksten en muzikaal mooier om aan te horen...
een 6je...
Aardige jongens, die best wel kunnen zingen ( vooral Nick), maar mijn muziek is het niet...
Dan hoor ik nog liever de 3J,s...die ik ook in het het theater heb gezien...betere teksten en muzikaal mooier om aan te horen...
een 6je...
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Vleertje schreef:Kijk er zijn mensen die worden depresief van de klanken van Joy Division en er zijn mensen die depressief worden van de klanken van Nick en Simon. Ik behoor overduidelijk tot de laatste groep. Wat vind ik dit om te janken zeg. Ik hoor dat ze wel kunnen zingen hoor maar het zijn stuk voor stuk draken van liedjes. En daarom van mij een 1!!!!
Helemaal mee eens Vleer, you took the words right out of my mouth, heb hier niets aan toe te voegen inclusief het cijfer: een 1 dus
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Mijn buurman kan toevallig ontzettend goed zingen!
Wat een belediging voor mijn gehoorstelsel, dit gedreutel. Kan ik hier geen claim tegen indienen?
Er moet nu toch maar eens een duidelijk onderscheid gedefinieerd worden tussen muziek en muzak. Dan kunnen we het hier over muziek hebben en komt op muzak gewoon gevangenisstraf te staan.
Een 1. (naar boven afgerond)
Wat een belediging voor mijn gehoorstelsel, dit gedreutel. Kan ik hier geen claim tegen indienen?
Er moet nu toch maar eens een duidelijk onderscheid gedefinieerd worden tussen muziek en muzak. Dan kunnen we het hier over muziek hebben en komt op muzak gewoon gevangenisstraf te staan.
Een 1. (naar boven afgerond)
/me blijft verwoede pogingen doen om dit topic in weerwil van Dave's onzinnige opmerking ('ook door ons niet meer te negeren...') te negeren....
Ik ga even een lans voor hem breken ( met gevaar voor eigen leven hahaha )
Nogmaals, hun gewone repertoire is ook zeker niet mijn ding, maar ik kan me wel voorstellen, dat veel mensen het wél mooi vinden..
Van de week bij het concert van de Earring, gaf Barry Hay een sneer aan het adres van Gerard Joling.
Hij dacht dat Joling uit de Zaanstreek kwam ( hoe slecht kan je geïnformeerd zijn!! ) en vond dat wij daar als Zaankanters maar "blij" mee moesten zijn.
Het sloeg helemaal nergens op en het publiek reageerde dan ook erg lauw....
Jeetje man, hou je bij je eigen muziek, daar komen wij voor en wat kan ons Gerard Joling schelen..vond het gewoon een beetje laag bij de grond om zo laatdunkend over een ander te spreken, zonder dat zo iemand er bij is...
Maar dit terzijde en volkomen off topic
Dit vind ik gewoon mooi...en het "publiek" wat er bij zit, neem ik dan maar voor lief
Of een liedje van Otis..
Ik ga even een lans voor hem breken ( met gevaar voor eigen leven hahaha )
Nogmaals, hun gewone repertoire is ook zeker niet mijn ding, maar ik kan me wel voorstellen, dat veel mensen het wél mooi vinden..
Van de week bij het concert van de Earring, gaf Barry Hay een sneer aan het adres van Gerard Joling.
Hij dacht dat Joling uit de Zaanstreek kwam ( hoe slecht kan je geïnformeerd zijn!! ) en vond dat wij daar als Zaankanters maar "blij" mee moesten zijn.
Het sloeg helemaal nergens op en het publiek reageerde dan ook erg lauw....
Jeetje man, hou je bij je eigen muziek, daar komen wij voor en wat kan ons Gerard Joling schelen..vond het gewoon een beetje laag bij de grond om zo laatdunkend over een ander te spreken, zonder dat zo iemand er bij is...
Maar dit terzijde en volkomen off topic
Dit vind ik gewoon mooi...en het "publiek" wat er bij zit, neem ik dan maar voor lief
Of een liedje van Otis..
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Het is jammer van dit repertoire; van mij een 2, maar ik geef Joyce groot gelijk. Vooral Nick is fatastisch; heel veelzijdig. Ook samen zingen ze prachtig nummers van Simon & Carfunkel o.a.
Deze jongens kunnen echt iets, met Nick als supertalent; nu nog een ander repertoire.....
Deze jongens kunnen echt iets, met Nick als supertalent; nu nog een ander repertoire.....
Gast- Gast
Ok,
Ik ben van mening om hier een 1 voor te geven een beetje te ver gezocht is. Ja, hun teksten zijn niet echt bijzonder, maar laten we eerlijk zijn, ze kunnen wel zingen en het is muzikaal. Of je het leuk vindt, is weer een ander verhaal, maar om daar dan direct een 1 voor te geven.
Ik hou hier niet van, het is niet mijn ding en ik zal er ook zeker geen plaatje van kopen. Daarom krijgt dit nummer van mij een 4.
Ik ben van mening om hier een 1 voor te geven een beetje te ver gezocht is. Ja, hun teksten zijn niet echt bijzonder, maar laten we eerlijk zijn, ze kunnen wel zingen en het is muzikaal. Of je het leuk vindt, is weer een ander verhaal, maar om daar dan direct een 1 voor te geven.
Ik hou hier niet van, het is niet mijn ding en ik zal er ook zeker geen plaatje van kopen. Daarom krijgt dit nummer van mij een 4.
Gast- Gast
Alex schreef:Ok,
Ik heb echt helemaal niks toe te voegen aan deze motivatie. Voor mij ook een 4. Vind dit zeer waarschijnlijk hun "masterpiece".
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Een 5, gewoon geen liefhebber
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Joyce, ik ga helemaal met je mee, zowel met je uitleg als met je cijfer. Ik kan het niet beter verwoorden, een 6 dus ook van mij.
muis- Music-freak
- Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 29-12-08
Ik ben toch echt benieuwd wat Dave hiervoor nou geeft, gezien zijn nog lovendere commentaar op de Haiti versie. Is die nu echt beter of is die gewoon sterker door de setting? Want dat Volendamse Kinderkoor had er voor mij niet achter (of voor...) gehoeven. En ik vind Jan veel minder sterk. Maar goed, dat is mijn mening.
Ik ga hier wel een voldoende voor geven. Ik heb ze een tijd lang keihard genegeerd, maar sinds het jeugdkamp 2008 ben ik overstag gegaan. We waren weg met moederdag en hebben op Rosanne een moederdaglied gemaakt en dat met alle kids gezongen en op de website geplaatst. Was geweldig! Kijk Omhoog vind ik dan misschien wat minder leuk, maar ook dat nieuwe liedje vind ik weer erg leuk (zie onder)!
https://www.youtube.com/watch?v=2DdFgQMuzgs
Hmm, z'n Hallelujah staat nu even aan en is ook erg mooi!
Ik ga hier wel een voldoende voor geven. Ik heb ze een tijd lang keihard genegeerd, maar sinds het jeugdkamp 2008 ben ik overstag gegaan. We waren weg met moederdag en hebben op Rosanne een moederdaglied gemaakt en dat met alle kids gezongen en op de website geplaatst. Was geweldig! Kijk Omhoog vind ik dan misschien wat minder leuk, maar ook dat nieuwe liedje vind ik weer erg leuk (zie onder)!
https://www.youtube.com/watch?v=2DdFgQMuzgs
Hmm, z'n Hallelujah staat nu even aan en is ook erg mooi!
Haha Mark, ik zal het je vertellen! Een '5'
Eigenlijk is het meeste al gezegd, twee goede stemmen maar niet mijn repertoire............
Die jongens kunnen best wel wat en hebben ook veel aanhang, anders scoor je niet zulke hits, maar mij maken ze er niet echt blij mee. Echter gezien de successen van de piratenfestivals (ja ook hier )..............werd het toch tijd om ze ook een keer te ranken.
Oja en op de eerste tekstregels van mij, die moet je meer zien als motiverende algemene tekst. Een plaat moet toch altijd een korte inleiding hebben. Oja ik vind idd wel de tweede versie mooier dan de eerste................maar misschien kwam dat door de actie!
Bij de reacties schrijf ik wel wat ik er zelf van vindt
Eigenlijk is het meeste al gezegd, twee goede stemmen maar niet mijn repertoire............
Die jongens kunnen best wel wat en hebben ook veel aanhang, anders scoor je niet zulke hits, maar mij maken ze er niet echt blij mee. Echter gezien de successen van de piratenfestivals (ja ook hier )..............werd het toch tijd om ze ook een keer te ranken.
Oja en op de eerste tekstregels van mij, die moet je meer zien als motiverende algemene tekst. Een plaat moet toch altijd een korte inleiding hebben. Oja ik vind idd wel de tweede versie mooier dan de eerste................maar misschien kwam dat door de actie!
Bij de reacties schrijf ik wel wat ik er zelf van vindt
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dit is dus ab-so-luut niet mijn ding.
Dat heeft er niets mee te maken dat het Nederlandstalig is (al let je dan wel meer op de teksten), maar het gladgeproduceerde Volendamse komt me onderhand de strot uit.
Dat heeft er niets mee te maken dat het Nederlandstalig is (al let je dan wel meer op de teksten), maar het gladgeproduceerde Volendamse komt me onderhand de strot uit.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Nick Cave & Bad Seeds - Red right hand
» *RTH* Nick & Simon - Rosanne
» *RTH* Ocean - Put your hand in the hand
» *RTH* Dale Bozzio - Simon Simon
» History of Popmusic (26 april)
» *RTH* Nick & Simon - Rosanne
» *RTH* Ocean - Put your hand in the hand
» *RTH* Dale Bozzio - Simon Simon
» History of Popmusic (26 april)
Pagina 1 van 1