*RTH* Goldband - Noodgeval
+3
Dave Evans
Mirrr
sowhat
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor 'Goldband - Noodgeval'?
*RTH* Goldband - Noodgeval
[19-5]
Uit de serie Het dagelijks leven van sowhat:
Ik kon, misschien, Ergens Iets aan geld terugkrijgen via een Noodfonds. Ik moest het zelf helemaal uitzoeken want de overheid speelde een rol dus de communicatie was niet helder.
Begin van dit jaar ben ik ermee aan de slag gegaan. Het was ontzettend moeilijk. Ik heb het wél drie keer fout gedaan. Maar sowhat is een doorzetter en een na een paar uur was de vierde keer goed. Ik had voor twee kwartalen ingediend: het laatste van 2022 en het eerste van 2023. Het eerste kwartaal 2023 werd snel gehonoreerd. Al kreeg ik het geld snel het hoe en wat was onduidelijk: overheid.
Weer een maand later kreeg ik bericht van het Fonds dat ik Iets Fout had gedaan. Ik ging er vanuit dat dit over het vierde kwartaal ging. Maar er stond niet bij wat dat Iets was. Bovendien had ik het vierde kwartaal hetzelfde behandeld als het eerste. Ik stuurde een mailtje naar het Fonds en mijn Energiemaatschappij: HELP!
Ik besloot maandag maar naar het Fonds te bellen. Nadat ik uitlegde dat ik niets van hun mail snapte en dat het erg ingewikkeld was, zei de vriendelijke mevrouw: ‘Gaat u maar rustig slapen. U hoeft niets meer te doen. U ziet vanzelf wel of het wordt gehonoreerd.’ Even later kreeg ik van mijn Energiemaatschappij een mail vol spelfouten: zij wisten niets van het Fonds terwijl zij het geld overmaakten…
Ik kreeg vervolgens nog verschillende mailtjes van het Fonds dat ze ermee bezig waren. Vandaag, vier maanden later, was het voorlopige hoogtepunt. Een, andere, vriendelijke mevrouw van het Fonds belde mij op:
Mevrouw: ‘U hebt wat fouten in het formulier gemaakt.’
Ik: ‘Kunnen wij die dan samen telefonisch verbeteren. Ik ben er al heel lang mee bezig en kom er zo niet uit.
Mevrouw: ‘Prima. Wat zijn uw NAW-gegevens.’
Ik: (geef mijn NAW-gegevens)
Mevrouw: ‘O, dat staat ook al in het Systeem. Wat is uw energiemaatschappij?’
Ik: (geef mijn energiemaatschappij)
Mevrouw: ‘O, dat staat ook al in het Systeem. Wat is uw klantnummer?’
Ik: (geef mijn klantnummer)
Mevrouw: ‘O, dat staat ook al in mijn Systeem. Ik weet nu alles. Alles is goed. U kunt nu gewoon afwachten.’
Ik: ‘Dat zeiden ze een hele tijd geleden ook al. Maar even wat anders: Waarom belt u mij als alles al in het Systeem staat?’
Mevrouw: ‘Het antwoord staat niet in mijn Systeem’.
Ik ga ervan uit dat het voorlopig nog niet klaar is. Wordt vervolgd.
Als dit iets is voor jullie dan hebben jullie pech: nieuwe aanvragen kunnen niet meer worden ingediend.
Maar eh… als iets Noodfonds heet dan moet er toch sprake zijn van een Noodgeval?
Uit de serie Het dagelijks leven van sowhat:
Ik kon, misschien, Ergens Iets aan geld terugkrijgen via een Noodfonds. Ik moest het zelf helemaal uitzoeken want de overheid speelde een rol dus de communicatie was niet helder.
Begin van dit jaar ben ik ermee aan de slag gegaan. Het was ontzettend moeilijk. Ik heb het wél drie keer fout gedaan. Maar sowhat is een doorzetter en een na een paar uur was de vierde keer goed. Ik had voor twee kwartalen ingediend: het laatste van 2022 en het eerste van 2023. Het eerste kwartaal 2023 werd snel gehonoreerd. Al kreeg ik het geld snel het hoe en wat was onduidelijk: overheid.
Weer een maand later kreeg ik bericht van het Fonds dat ik Iets Fout had gedaan. Ik ging er vanuit dat dit over het vierde kwartaal ging. Maar er stond niet bij wat dat Iets was. Bovendien had ik het vierde kwartaal hetzelfde behandeld als het eerste. Ik stuurde een mailtje naar het Fonds en mijn Energiemaatschappij: HELP!
Ik besloot maandag maar naar het Fonds te bellen. Nadat ik uitlegde dat ik niets van hun mail snapte en dat het erg ingewikkeld was, zei de vriendelijke mevrouw: ‘Gaat u maar rustig slapen. U hoeft niets meer te doen. U ziet vanzelf wel of het wordt gehonoreerd.’ Even later kreeg ik van mijn Energiemaatschappij een mail vol spelfouten: zij wisten niets van het Fonds terwijl zij het geld overmaakten…
Ik kreeg vervolgens nog verschillende mailtjes van het Fonds dat ze ermee bezig waren. Vandaag, vier maanden later, was het voorlopige hoogtepunt. Een, andere, vriendelijke mevrouw van het Fonds belde mij op:
Mevrouw: ‘U hebt wat fouten in het formulier gemaakt.’
Ik: ‘Kunnen wij die dan samen telefonisch verbeteren. Ik ben er al heel lang mee bezig en kom er zo niet uit.
Mevrouw: ‘Prima. Wat zijn uw NAW-gegevens.’
Ik: (geef mijn NAW-gegevens)
Mevrouw: ‘O, dat staat ook al in het Systeem. Wat is uw energiemaatschappij?’
Ik: (geef mijn energiemaatschappij)
Mevrouw: ‘O, dat staat ook al in het Systeem. Wat is uw klantnummer?’
Ik: (geef mijn klantnummer)
Mevrouw: ‘O, dat staat ook al in mijn Systeem. Ik weet nu alles. Alles is goed. U kunt nu gewoon afwachten.’
Ik: ‘Dat zeiden ze een hele tijd geleden ook al. Maar even wat anders: Waarom belt u mij als alles al in het Systeem staat?’
Mevrouw: ‘Het antwoord staat niet in mijn Systeem’.
Ik ga ervan uit dat het voorlopig nog niet klaar is. Wordt vervolgd.
Als dit iets is voor jullie dan hebben jullie pech: nieuwe aanvragen kunnen niet meer worden ingediend.
Maar eh… als iets Noodfonds heet dan moet er toch sprake zijn van een Noodgeval?
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Re: *RTH* Goldband - Noodgeval
Pffft wat een verhaal en wat een incompetentie zeg! Liedje krijgt een 7
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Tsjonge tsjonge wat een verhaal zeg, ben wel benieuwd hoe het afloopt! Voor het plaatje Noodgeval een 7.
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Het was wel even wennen aan deze band, maar inmiddels ben ik om en kan ik niet anders constateren dat deze drie heren én overlopen van het talent én bewust over-the-top zijn én op geniale wijze de jaren '80-sound combineren met moderne sound.
Een 9. Maar, waar blijft die fucking ambulance?
Een 9. Maar, waar blijft die fucking ambulance?
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Er is tegenwoordig geen ontkomen meer aan: iedere hype krijg je wel op een of andere manier tot je. Helaas. Want wat is dit erbarmelijk slecht! Maar vervolgens wordt je wel duizenden keren gefolterd met het onvrijwillig moeten aanhoren van dit liedje. En wat misschien nog tenenkrommender is: al die aanstellerige mensen moeten aanhoren die vertellen dat dit zo geweldig is!
Nee!
Zet je oren open en luister gewoon. Dit is een 37 in een dozijn deuntje dat nergens, en dan bedoel ik echt nergens, boven het maaiveld uitsteekt. En dat geldt voor zowel de compositie, als de uitvoering, als de zang.
2
Nee!
Zet je oren open en luister gewoon. Dit is een 37 in een dozijn deuntje dat nergens, en dan bedoel ik echt nergens, boven het maaiveld uitsteekt. En dat geldt voor zowel de compositie, als de uitvoering, als de zang.
2
Dave Evans schreef:Tsjonge tsjonge wat een verhaal zeg, ben wel benieuwd hoe het afloopt! Voor het plaatje Noodgeval een 7.
Nou, ik had zojuist weer een enorm lief meisje aan de lijn. Ze stelde precies dezelfde vragen waarvan de antwoorden dus in het systeem stonden. ik heb nu maar mijn hele contract et cetera opgestuurd. Let wel: Dit is al 5 weken na de RtH en het duurt al zo ontzettend lang!
Ik beloof dat als het afgerond is er opnieuw een RtH aan te wijden maar ik kan niet beloven of dit nog in 2023 is.
een 9 voor dit geweldige nummer
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7113
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Eens met Frodo. Nooit begrepen waarom dit zo'n hype is. 2
Dave Evans schreef:Tsjonge tsjonge wat een verhaal zeg, ben wel benieuwd hoe het afloopt! Voor het plaatje Noodgeval een 7.
Dave, naar aanleiding van je vraag.
Ik kreeg vandaag dit mailtje. Weet dat de RtH van juni was en het toen al een half jaar speelde.
Enige tijd geleden heb je een aanvraag gedaan voor het Tijdelijk Noodfonds Energie. Met deze e-mail laten we je weten dat we je dossier sluiten.
Wat betekent dit
Voor de verwerking van je aanvraag hebben we contact met je geprobeerd op te nemen voor extra informatie. Helaas heb je hier, ondanks meerdere verzoeken, niet op gereageerd. Met deze mail bevestigen we dat jouw dossier gesloten wordt. Dat betekent dat je geen lopende aanvraag meer hebt voor steun uit het Tijdelijk Noodfonds Energie. Hierdoor kom je niet in aanmerking voor een tegemoetkoming vanuit het Tijdelijk Noodfonds Energie.
Weet dat ze al 100 keer contact hebben opgenomen, ik steeds keurig de informatie gaf.
Ik gooi de handdoek in de ring, want alleen maar negatieve energie.
Ja snap het, ik zou er ook geen "energie" meer in willen steken. Je hebt in ieder geval je best gedaan sowhat!
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Het is geweldig. En zo goed geproduceerd enzo...
Het is heuse nietsigheid. 3
Het is heuse nietsigheid. 3
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
Gisteren om 7:40 van Ries
» PreParty 13.00-16.00
22.11.24 16:09 van Ries
» V500 2024 - De Lijst
21.11.24 23:05 van MrJohn