Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra

+5
sowhat
Kaj
Timmus
Mies
Dave Evans
9 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'övningsköra'

*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap0%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap8%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap8%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap23%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 23% 
[ 3 ]
[ 1 ]
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap0%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap15%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap23%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 23% 
[ 3 ]
*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_lcap15%*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Vote_rcap 15% 
[ 2 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 13

Enquête gesloten

*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty *RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra

Bericht  Dave Evans 12.01.10 19:57

[13-01-2010]
Ah kijk aan, weer een ander verzoekje!
Blijft leuk als je verzoekjes van verschillende leden binnen krijgt!
Vandaar ook mijn verzoek om af en toe eens een verzoekje in te sturen Per pm of mail naar Raver of mijzelf). Hou er wel even rekening mee dat bands/artiesten die dit jaar al geweest zijn (dus vanaf 01-01-2010) pas volgend jaar opnieuw aan de beurt komen (buitengewone gevallen/redenen uitgezonderd). O ja en zet bij je aanvraag ook even de You Tube link erbij van het filmpje dat jij er graag bij wilt hebben!
Dat deed deze aanvrager namelijk ook en daarom belandt deze plaat nu in de RTH met de volgende krachtige regel erbij:

Beetje vreemd maar wel heel erg super lekker dit

https://www.youtube.com/watch?v=7MniRndBkCU

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty Re: *RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra

Bericht  Mies 12.01.10 20:08

Waar halen ze het vandaan Shocked
Kan niet meer dan een 3 geven, voor de moeite en de choreografie Crying or Very sad
Mies
Mies
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4075
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 58

*RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra Empty Re: *RTH* Slagsmålsklubben - övningsköra

Bericht  Timmus 12.01.10 20:47

Ik ben benieuwd van wie dit verzoekje is. Hij had zomaar van mij kunnen zijn, maar blijkbaar is er nog iemand die hier vrolijk van wordt.

Even voor de duidelijkheid: de clip en het nummer hebben totaal niets met elkaar te maken! Het nummer is bewerkt om het beter met de clip te laten "meelopen".

Luister hier de originele versie:

Tsja, wat moet ik hier nu voor geven? Een 10 gaat wel heel erg ver...maar een 9 is deze bitpop-klassieker absoluut waard. Slagsmalsklubben (uit Zweden) is overigens een grote naam binnen dit genre
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Kaj 12.01.10 22:07

Hij komt ook niet van mij, hoewel ik dit dankzij m'n semestertje Zweden uiteraard wel ken. Niet echt iets wat ik vaak zou luisteren, maar als ik het niet te vaak op zet is het wel érg lekker. En tja, in de disco deed dit soort muziek het ook altijd wel goed!

Ik hou het op een 8 Smile
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36

Bericht  sowhat 12.01.10 22:11

De muziek is lekker: 7
Maar de clip is bijkans briljant!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67

Bericht  Mauricedegier 12.01.10 22:15

Nee, dit vind ik niet veel. Vreemd is het zeker, maar lekker allerminst.

4
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  Dave Evans 12.01.10 22:19

Ik denk nog even na over het cijfer, maar ik geef wel toe dat ik de muziek van de tweede clip meer waardeer dan die van de eerste
DJ

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Vleertje 12.01.10 23:14

Voor de originele versie die Tim hier neer zette geef ik een 8 voor het eerste filmpje een 6 gemiddeld dan maar een zeven.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Gast 12.01.10 23:27

Beide versies zijn origineel. De eerste versie heb ik thuis op 12 inch (uitgezonderd van de stem in het begin) en de versie van Timmus is hun albumversie. De 12 inch versie is het leukste wat mij betreft, die is veel rauwer en klinkt veel meer electro.

Ze waren een paar jaar terug nog op lowlands maar ik heb ze toen niet kunnen zien. Ze stonden toen in de "zuur" tent en die is veels te klein. Ik heb ze een paar weken later wel op De Beschaving kunnen zien wat wel erg leuk was.

Dit verzoekje komt van mij. Het is lekker en op een goed moment in de nacht bij het stappen kan je compleet uit je gevel gaan met dit nummer. Oja....ik mag van Jan niet al te diep gaan omtrent synths....maar ze gebruiken allemaal digitaal opgewekte analoge synths. Dus zonder die knetterende transistoren. Maar bij dit nummer mag dat voor mij de pret niet drukken.

Het zou voor mij een 8.5 krijgen, maar het wordt dan dus een 9

Gast
Gast

Bericht  Jan... 13.01.10 9:10

Alex schreef:Beide versies zijn origineel. De eerste versie heb ik thuis op 12 inch (uitgezonderd van de stem in het begin) en de versie van Timmus is hun albumversie. De 12 inch versie is het leukste wat mij betreft, die is veel rauwer en klinkt veel meer electro.

Ze waren een paar jaar terug nog op lowlands maar ik heb ze toen niet kunnen zien. Ze stonden toen in de "zuur" tent en die is veels te klein. Ik heb ze een paar weken later wel op De Beschaving kunnen zien wat wel erg leuk was.

Dit verzoekje komt van mij. Het is lekker en op een goed moment in de nacht bij het stappen kan je compleet uit je gevel gaan met dit nummer. Oja....ik mag van Jan niet al te diep gaan omtrent synths....maar ze gebruiken allemaal digitaal opgewekte analoge synths. Dus zonder die knetterende transistoren. Maar bij dit nummer mag dat voor mij de pret niet drukken.

Het zou voor mij een 8.5 krijgen, maar het wordt dan dus een 9

O, je mag van mij zo doep gaan als je wilt hoor. Ik snap het alleen niet altijd, maar ik vind de enthousiasme waarmee je het schrijft altijd wel leuk en typisch Alex. Over het cijfer moet ik nog even over nadenken en bezinken. Ik ben het zowaar met onze Foo Fighter Dave eens, ik vind de tweede versie veel leuker, maar ik moet hier nog even over nadenken om een goed oordeel te geven.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Gast 13.01.10 10:52

Nee,sorry maar hier word ik niet goed van, ik zal dan wel een verzuurde ouwe man zijn maar hiervan krijg ik spontaan bijzonder vreemde fysieke uitingen die gerelateerd zijn aan het toilet. Hoe je hiervan uit je plaat kunt gaan is mij een volstrekt raadsel, maar goed ieder zijn ding, omdat ik dit verschrikkelijk vind hoeft het dat natuurlijk niet voor iedereen een rampenplan te zijn. Voor mij is dit soort takkeherrie een moderne vorm van marteling en met de allerbeste wil van de wereld en echt heel diep uit mijn tenen geperst kom ik niet verder dan een 2 voor deze historische dwaling in de hedendaagse muziekhysterie.

Gast
Gast

Bericht  Gast 13.01.10 15:25

Sorry Alex, maar hier kan ik niet warm of koud van worden.
Ik heb het idee dat ze het geluid van de Nintendo opgenomen hebben en er een single van gemaakt hebben.

Gast
Gast

Bericht  Vleertje 13.01.10 16:48

Journey juist het uit je plaat gaan met deze muziek kan ik wel helemaal snappen. Ik zou dit ook niet zo maar tussendoor draaien maar als je uit bent en je kunt dansen. Nou dan is het voetjes van de vloer muziek hoor.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Kaj 13.01.10 17:11

Berend Botje schreef:Sorry Alex, maar hier kan ik niet warm of koud van worden.
Ik heb het idee dat ze het geluid van de Nintendo opgenomen hebben en er een single van gemaakt hebben.
..wat natuurlijk een heel goed idee is!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36

Bericht  Mark 13.01.10 18:02

Haha wat moest ik hard lachen toen ik Slagmalsklubben hier zag staan! Bij mij zijn ze ook bekend en het klinkt wel erg lekker. Een 8 voor deze, want ik ken wel leukere liedjes van ze.
Ze komen trouwens in het voorjaar naar NL toe en ik hoop dat de Koornbeurs ze weer binnen kan slepen, net als vorig jaar (waar ik helaas niet bij kon zijn... Sad).

Haha de eerste optie die YT geeft als het liedje afgelopen is, is nog veeeeel hyper en extra stuiterend!

https://www.youtube.com/watch?v=EbSZl9zBrv0
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Gast 13.01.10 21:49

Vleertje schreef:Journey juist het uit je plaat gaan met deze muziek kan ik wel helemaal snappen. Ik zou dit ook niet zo maar tussendoor draaien maar als je uit bent en je kunt dansen. Nou dan is het voetjes van de vloer muziek hoor.

Zoals gezegd ik zal wel verzuurd zijn maar dit blijft beyond me en hierop dansen ??????? Ik ben te oud voor deze shit en beperk me dan ook tot de enig echte dans de Tango, ik laat me wel meevoeren op de warme klanken van deze levensdans in plaats van betonworstelen wat dansen op deze smorgasbrodklanken voor mij zou zijn.

Gast
Gast

Bericht  Dave Evans 13.01.10 23:51

Nou uiteindelijk en mede dankzij de tweede versie ben ik op een '5' uitgekomen. "t Is idd lekkere muziek om op te dansen, maar goed ik beluister het nu zittend en tjah lekkere luistermuziek is het nu ook weer niet. Maar een vijfje wil ik er wel van maken!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Gast 14.01.10 11:41

Vindt dit natuurlijk hartstikke leuk Very Happy , eenpretplaatje eerste klas. Het maakt me trouwens geen donder uit waarmee een plaat gemaakt is, gitaar, ataries, blokfluit, viool, synths, drumstel of computer. Je vindt het wat of niet. Een 8 voor dit gepiep.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

Permissies van dit forum: