Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love

+4
ErickNJ
MrJohn
sowhat
Mark
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor 'Beep Beep Love'?

*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_lcap0%*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_lcap0%*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_lcap7%*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_lcap7%*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_rcap 7% 
[ 1 ]
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_lcap43%*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_rcap 43% 
[ 6 ]
*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_lcap36%*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Vote_rcap 36% 
[ 5 ]
[ 1 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 14

Enquête gesloten

*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty *RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love

Bericht  Gast 10.01.10 10:41

Op 1724 stond dit nummer afgelopen jaar in de top 2000. Gruppo Sportivo is een Haagse popband, opgericht in 1976. Eind jaren zeventig behaalde de band op de eerste golven van de new wave een nationale populariteit. Creatieve kracht is Hans Vandenburg.

https://www.youtube.com/watch?v=khs-68F7o7I

Gast
Gast

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty Re: *RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love

Bericht  Mark 10.01.10 13:34

OMG! Toen de achtergrondzangeressen hun kelen opentrokken had ik mijn vonnis voltrokken. Kan hier niet meer dan een 3 voor geven.
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

*RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love Empty Re: *RTH* Gruppo Sportivo - Beep Beep Love

Bericht  sowhat 10.01.10 13:54

Mark schreef:OMG! Toen de achtergrondzangeressen hun kelen opentrokken had ik mijn vonnis voltrokken. Kan hier niet meer dan een 3 voor geven.

Gruppo is altijd gezellig. Ik was eerst van plan een 6 te geven, maar vanwege de achtergrondzangeressen opgetrokken naar een 8.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  MrJohn 10.01.10 14:04

Niet vanwege de zangeressen, zoals mijn geachte voorganger, maar vanwege de onderlinge samenhang en de lekker prikkelende sound: 7,5 wordt afgerond naar een 8
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  ErickNJ 10.01.10 14:06

Wat een mooie verrassing. Had deze al zolang niet meer gehoord. Ja, ok, die zangeressen kunnen er live misschien wel niet teveel van, maar ze zingen in ieder geval live. Dat zie je ook niet vaak. Een 8.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Bericht  Dave Evans 10.01.10 14:35

In Nederland wel hoor Erick, er wordt hier juist tegenwoordig veel meer 'live' gezongen door artiesten dan vroegguh tijdens de Toppop generatie. Maar goed wij hebben ook géén Britney's hé Wink

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Gast 10.01.10 19:31

De liedjes van Hans klinken altijd alsof ze in 5 minuten geschreven zijn en in de volgende 5 opgenomen.
Toch heb ik het altijd een enorm leuk bandje gevonden.
En inderdaad, de zangeressen waren waarschijnlijk beide ongesteld, want die zijn hier niet bepaald in vorm.
Maar toch een 7

Gast
Gast

Bericht  Jan... 10.01.10 23:00

Volgens mij zijn die achtergrondzangeressen niet ongesteld, maar stijf van de sherry. Ze zien er niet uit en ze doen maar wat. Grandioos!
En nu Gruppo Sportivo, ik heb er nooit zoveel aangevonden, ik geef er een heel klein 6-je voor. Ik zie toch liever Britney, maar dat is persoonlijk.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Vleertje 11.01.10 11:22

Gruppo altijd leuk. Geweldige panterpakoutfitjes ook van de achtergrond zangeresjes. Zoiets moet ik ook in mijn verkleeddoos voor de top 2000 hebben Laughing

Ik geef er lekker een 7 voor.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Gast 11.01.10 15:47

Prachtig nummer van het geweldige album "10 Mistakes" heb Hans altijd gemogen met zijn zeer humorvolle blik op het pop/rockgebeuren, overigens de band bestond uit zeer getalenteerde en gewaardeerde nederpopmuzikanten, dit nummer zit goed en degelijk in elkaar voor mij dus net geen 10 maar een vette 9

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.01.10 19:42

jan4004 schreef:Volgens mij zijn die achtergrondzangeressen niet ongesteld, maar stijf van de sherry. Ze zien er niet uit en ze doen maar wat. Grandioos!
En nu Gruppo Sportivo, ik heb er nooit zoveel aangevonden, ik geef er een heel klein 6-je voor. Ik zie toch liever Britney, maar dat is persoonlijk.

Die dames in combinatie met zonnebril zorgen er juist voor dat dit nummer van mij een 7 krijgt. De dame rechts presteert het zelfs om met haar gehuppel, haar microfoon standaard mee te laten huppelen. chapeau!!

Gruppo Sportivo...niet mijn ding maar dit nummer is niet onaardig.

Gast
Gast

Bericht  Timmus 11.01.10 21:07

Ik kan me uitstekend vinden in de beschrijving van MrJohn. Het is de combinatie die dit nummer leuk maakt. Ook ik rond af op een 8.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Dave Evans 11.01.10 21:20

Het leuke van Hans Vandenburg is dat hij altijd op het oog simpele liedjes maakt, die je jaren later altijd nog makkelijk mee kunt zingen. Maar het is wel een gave natuurlijk Smile
Lekker hoor '7'

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: