Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Prince – Sometimes it snows in april

+3
Frodo
Mirrr
sowhat
7 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor 'Prince – Sometimes it snows in april'?

*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_lcap0%*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_lcap0%*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_lcap20%*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_rcap 20% 
[ 2 ]
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_lcap40%*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_rcap 40% 
[ 4 ]
*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_lcap20%*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Vote_rcap 20% 
[ 2 ]
[ 2 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 10

Enquête gesloten

*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty *RTH* Prince – Sometimes it snows in april

Bericht  sowhat 02.04.22 12:49

[2-4]
Sneeuw op 1 april? Nee, het is geen grap! En vandaag viel er ook nog wat nat spul.
Prince is een van de grootste popsterren aller tijden. Hij heeft vele artiesten beïnvloed. Hij heeft met vele artiesten samengewerkt. Hij heeft een gigantisch oeuvre. Maar weten jullie ook dat Prince een geweldige weerman was? Ja, nog veel beter dan de onlangs overleden Piet Paulusma. Want Piet kon hooguit drie weken vooruit voorspellen. Maar Prince voorspelde dit weer al in 1986!

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

sokocat en Timmus vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty Re: *RTH* Prince – Sometimes it snows in april

Bericht  Mirrr 07.04.22 12:40

Toepasselijke titel haha, het nummer krijgt een 6
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty Re: *RTH* Prince – Sometimes it snows in april

Bericht  Frodo 10.04.22 15:10

matig

5
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  Dave Evans 10.04.22 15:14

Ik dacht ook nog aan deze plaat toen het sneeuwde op 1 April, dus terecht geplaatst sowhat! Verder ben ik niet meer zo'n fan van de muziek van Prince. Een 5 is zijn deel!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  forzautregivo 02.05.22 23:24

Prince moet het hier met een 4 doen. Bijzonder nietszeggend plaatje

Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34

http://www.last.fm/user/forzautregivo

*RTH* Prince – Sometimes it snows in april Empty Re: *RTH* Prince -Sometimes It Snows In April

Bericht  sokocat 06.05.22 16:56

Dit nummer werd vrij frequent gedraaid nadat bekend werd dat Prince overleden was.
En daarvan staat me bij dat het toch wel een byzonder nummer was, omdat het toch over een soort weerfenomeen gaat dat niet vaak voorkomt. Ik vind het wel een oké nummer en dus heb ik een 7 gegeven.

Ik ben 1x naar een legendarisch concert geweest van Prince (vond ik) , omdat het een XXL -concert was, dat 3,5 uur heeft geduurd.
Vooraf en achteraf, deden er steeds sterkere geruchten de ronde dat Prince een afterparty zou geven in het Rotterdamse Nighttown, waar 1000 man publiek bij kon zijn.
Wat deden veel concertgangers vooraf? Die besloten om hun concertkaartje ter plekke te verkopen en het risico te nemen om wel/niet bij die afterparty binnen te komen. Ik dacht toen: ik ga eerst naar het concert waar ik toch al een kaartje voor had (dat was aanvankelijk een concert van Prince en The New Power Generation , samen met Chaka Khan en Larry Graham, omdat die beiden destijds een aardige bijdrage hadden geleverd aan het toenmalige album uit 1998) - en daarna kan ik altijd nog proberen, met een beetje geluk, om binnen te komen bij die afterparty in Niighttown.

Wat schetste mijn verbazing... na het concert trof ik een goedwillende en heel behulpzame taxichauffeur die een net wat snellere weg wist dan vele anderen en mij via de Erasmusbrug richting Nighttown vervoerde, alwaar al best een lange rij mensen stond te wachten. Ik had iets van: lukt het dan heb ik enorme mazzel, lukt het niet, dan heb ik toch nog een heel mooi concert meegemaakt waarbij het geld van het kaartje alles dubbel en dwars waard was!
Want na het NPG gebeuren (wat zo'n beetje een uur had geduurd), besloot de heer Prince om zelf nog even een soort 'GReatest Hits' concert
uit te voeren in Ahoy.  Daarom werd dat een 'XXL' - concert.  En het lukte mij zowaar om binnen te komen bij die afterparty! Legendarisch om mee te maken, in de categorie: 'dat was wel weer een byzonder nachtje' ! Oké, dat ik zowat letterlijk omviel van de slaap omdat het op enkele momenten wel érrug lang duurde eer er wat op het podium in Nighttown gebeurde, tel ik heel even niet mee. Met de laatste restjes energie, dan wel adrenaline, toch nog wat kunnen waarnemen en horen. Die afterparty was eigenlijk ook meer een soort byzondere 'jamsessie', dus erg leuk om meegemaakt te hebben!

Maybe I was one of those very lucky few, to be at one of those famous 'afterparties from Mr. Prince himself'. Prince Roger Nelson: R.I.P
sokocat
sokocat
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51

sokratikos vinden dit bericht leuk

Bericht  sowhat 08.05.22 12:21

Ja, het was toepasselijk, maar het nummer is niet veel soeps. 4

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  sokratikos 27.05.22 15:31

Soms vind ik deze wel erg fijn, al had t wellicht iets korter gekund. 7-

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: