*RTH* Kids from fame - Hi Fidelity
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Hi Fifelity'?
*RTH* Kids from fame - Hi Fidelity
[08-09-2009]
Greep Raver met Billy Preston terug naar de soundtrack van een film, ik doe hetzelfde maar dan met ééntje van een TV serie. En niet zonder reden, want een remake van FAME gaat binnenkort draaien in de Bios.
Voor sommigen zal dit bagger zijn voor anderen heerlijk jeugdsentiment..........we zullen het wel zien
Greep Raver met Billy Preston terug naar de soundtrack van een film, ik doe hetzelfde maar dan met ééntje van een TV serie. En niet zonder reden, want een remake van FAME gaat binnenkort draaien in de Bios.
Voor sommigen zal dit bagger zijn voor anderen heerlijk jeugdsentiment..........we zullen het wel zien
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Kids from fame - Hi Fidelity
Fame is wel jeugdsentiment voor mij, maar dan hoeft nog niet alles gelijk goed te zijn.
Dit is dus voor mij zowel bagger als jeugdsentiment. Kan er echt niet meer dan een 3 van maken.
Dit is dus voor mij zowel bagger als jeugdsentiment. Kan er echt niet meer dan een 3 van maken.
Gast- Gast
Oh ja Fame...
ik vond dat altijd wel een leuke serie... vooral de dansnummers.
Maar of ik het nu nog zo leuk zou vinden? Denk het niet...daarvoor is het te gedateerd..
Ben wel beniewd wat ze van die film gemaakt hebben..
Een 7...voor het sentiment van toen
ik vond dat altijd wel een leuke serie... vooral de dansnummers.
Maar of ik het nu nog zo leuk zou vinden? Denk het niet...daarvoor is het te gedateerd..
Ben wel beniewd wat ze van die film gemaakt hebben..
Een 7...voor het sentiment van toen
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Ik hoop niet dat ik de mensen die nog zijn blijven hangen in 1983 hebt afgeschrikt met mijn oprechte doch ietwat harde oordeel over dit "nummer".
Want nu reageert er niemand meer. Mijn oprechte excuses. Want ik wil toch niet het plezier van potentiele Starmaker-fans als Sowhat, Raver, Dave en Mr. John verpesten.
Want nu reageert er niemand meer. Mijn oprechte excuses. Want ik wil toch niet het plezier van potentiele Starmaker-fans als Sowhat, Raver, Dave en Mr. John verpesten.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
jan4004 schreef:Ik hoop niet dat ik de mensen die nog zijn blijven hangen in 1983 hebt afgeschrikt met mijn oprechte doch ietwat harde oordeel over dit "nummer".
holy shit, ik heb mijn ouwe tekst weg gepoetst! Kluns! Voor de JVM fans! De tekst was iets: geen jeugdsentiment, klunzig, een tut hola als zangeres en nog een geluk dat het nog erge Starmakert niets is geplaatst. Een milde 1!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Lol Jan, maar ik vind dit ook bagger: 2.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Ik kan wel janken Jan om jouw harde oordeel haha.........maar trek me er toch weinig van aan.
Tja Hi Fidelity is misschien géén hogeschool muziek, maar het enthousiasme spettert er van af. Fame was een serie die ik in de eerste jaren fanatiek volgde, want ja wie wou er niet op zo'n school zitten. Vooral Bruno was toch wel een beetje een held met al zijn muzikaliteit (in de serie) die ik helaas totaal niet heb.
Leuk dat er nu weer een film remake van wordt gemaakt, maar voor mij totaal overbodig! Want mijn herinnering blijft toch bij de originele cast. Dus uiteindelijk meer voors dan tegens en derhalve net als Joyce een '7'
Tja Hi Fidelity is misschien géén hogeschool muziek, maar het enthousiasme spettert er van af. Fame was een serie die ik in de eerste jaren fanatiek volgde, want ja wie wou er niet op zo'n school zitten. Vooral Bruno was toch wel een beetje een held met al zijn muzikaliteit (in de serie) die ik helaas totaal niet heb.
Leuk dat er nu weer een film remake van wordt gemaakt, maar voor mij totaal overbodig! Want mijn herinnering blijft toch bij de originele cast. Dus uiteindelijk meer voors dan tegens en derhalve net als Joyce een '7'
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Haha Jan, de 4 is van mij hoor.... Erg slecht liedje en wat een zogenaamd vrolijk gedreutel om die piano heen.
Ik heb een 80's injectie gehad qua muzieksmaak maar deze??? Nope
Ik heb een 80's injectie gehad qua muzieksmaak maar deze??? Nope
Gast- Gast
Het zijn acteurs, Dave, die hebben op dat moment van de regie en director te horen gekregen dat ze enthousiast moesten zijn. Derhalve voel ik geen passie in dit nummer.
Dave Evans schreef: Ik kan wel janken Jan om jouw harde oordeel haha.........maar trek me er toch weinig van aan.
Tja Hi Fidelity is misschien géén hogeschool muziek, maar het enthousiasme spettert er van af.
Gast- Gast
Weliswaar een typisch amerikaans nietszeggend deuntje toch steekt het wel razend knap in elkaar maar om te zeggen goh wat fantastisch nee dat niet, overigens waren het niet alleen maar acteurs, ik herinner me vaag een concert van Fame in de Ahoy waar ik voor straf zet tussen allerlei gillende tienermeiskes tesaam met mijn toenmalige geliefde die overigens achteraf ook een straf was maar goed de muziek dus welnu een 7 maar dan
Gast- Gast
De serie keek ik wel, maar jammer dat nou net dit nummer als single werd uitgebracht....
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Lo Fidelity Allstars ft. Pigeonhed - Battleflag
» Rock and Roll Hall of Fame
» Album Jukebox
» *RTH* Alan Price & Georgie Fame - Rosetta
» *RTH* Madrugada - The kids are on high street
» Rock and Roll Hall of Fame
» Album Jukebox
» *RTH* Alan Price & Georgie Fame - Rosetta
» *RTH* Madrugada - The kids are on high street
Pagina 1 van 1